VC Camana

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Caman
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Olsztyn

VC Camana

Post autor: Caman »

Hejka!
Miałem jechać na turniej 1k Bretką, jednak nie udało mi się pożyczyć figurek. W takim razie jadę Wampirkami, z taką oto rozpiską.


1 Vampire @ 249.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2; 2ndWeapon; Heavy Armour; Shield
Red Fury [50.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]

19 Crypt Ghouls @ 210.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

19 Crypt Ghouls @ 210.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

21 Zombies @ 73.0 Pts
Standard; Musician

21 Zombies @ 73.0 Pts
Standard; Musician

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

3 Crypt Horrors @ 114.0 Pts

Models in Army: 103


Total Army Cost: 999.0

~~
Zasady:
KOMPOZYCJA ARMII:
-zakaz wystawiania lordów
-zakaz imiennych bohaterów
-normalny procentowy limit punktowy
-minimum 3 oddziały; maximum 6
-max koszt pojedynczego modelu(nie bohatera) to 150pkt
-zakaz eterykow
-zakaz znajomości całej domeny magicznej (jakiejkolwiek)
-max 3 takie same oddziały bez względu na wyposażenie i liczebność
-max 1 maszyna
-max 2 specjal lub 1 rare i 1 specjal [ MC i MB nie może być dublowane ]
-max 1 rydwan (TK 3)
-pendant of kaleth zabroniony
-max 1 magiczny sztandar do 50pkt
-max 30 modeli (bez bohaterów, rydwanów etc.) z bronią zasięgową 20"+
-max 10 Shades
-weapon team liczy się jako maszyna
-max 1 jednostka latająca
-max 8 kości mocy/rozproszenia wygenerowanych/użytych w rundzie magii, jest to nieprzekraczalny limit w żaden sposób, max 2 dorobione kości PD/DD poza wiatrami magii (nadal max 8
-zakaz rekastu vanhela
-bohaterowie maja look out sir od czarów final transmutation, dredged 13, dewelers below, infernal gateway efekt 11,12.
-jednostki specjalne ogrów max liczebność to 4 modele
-zakaz wystawianie asasynow.

OGRANICZENIE LICZEBNOŚCI:
Oddziały ograniczone są w następujący sposób:
Koszt punktowy modelu(z wyposażeniem i markami, tatuażami itp, ale bez grupy dowodzenia i magicznych przedmiotów) i maksymalna liczba modeli w oddziale (ułamki zaokrąglamy w gore)
1-9p.|max 30 modeli
10-16p.|max 20 modeli
17-24p.|max 10 modeli
25+p.|max 6 modeli
MC / MB | max 3 modele |

Plus prawdopodobnie wejdzie ograniczenie, że jeden oddział MC na armię, więc na razie jest taka wersja rozpiski.

Totalna plewa? Coś poprawić? Zmienić? :)

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Wywal wampira, weź 2 nekro. Masz generała któy jest jednocześnie twoim jedynym magiem z lore of vamp a właściwie w ogóle jedynym magiem. Spada Ci generał od oblanego look out / snajperki albo po prostu wpierdziel dostaje bo hero vamp robiony pod klepacza nigdy nie będzie klepaczem i kończy Ci się gra.

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Nie masz w tej rozpie nic co bije, 3 Crypty nic nie zrobia, niczym nie zdejmiesz nic co ma save 2+ i tak jak pisano 1 mag ktory jest generalem do CC jest kiepskim pomyslem
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Caman
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Caman »

Ok, to może podajcie jakąś alternatywę? Dałbym turbo klocek Cryptów, ale nie moge z powodu ograniczeń. Varghulf też nie wchodzi.
Myślałem jeszcze nad klockiem BK.

@Kap
Ok, wywalę Wampira i dam dwóch Nekrusów. Jak jeden spadnie z jakiegoś nieudanego LoSa, to drugi jako tako pociągnie.

@Niltag
Jako tako miał w tym pomóc Wampir, ale też Ci nie podchodzi. Podaj swój zamysł, bo na razie wyszło: "tu nic nie zrobisz, to obsrasz, w ogóle lepiej nigdzie nie jedź". Trochę konstruktywnej krytyki z pomysłem.

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

5 vargheistów powinna dać radę

Awatar użytkownika
Morti
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Morti »

Straszne te zasady. Plewią VCety niemiłosiernie. Weź 3xvargheisty i może blood knightci albo 5 vargehistów albo 5 cryptów i do tego blood knightci do tego jakieś wilki i zrób 2x25 albo 2x30 zombie

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

MC / MB | max 3 modele |
5 tki nie wejdą
5tka Blood K to tylko 5 woundów, posypią się z CR'a jak wpadną w jakąś piechotę, a tej będzie pełno
co to w ogóle za ograniczenia
zakaz recastu vanhelsa
to turniej na 7 edycję? obecnie nie ma żadnego recastu, niby skąd go wziąć jak losujesz czary, book of arkan to nie recast

imo, tu gwardia albo Black Knights powinni iść
1 Necromancer @ 140.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 2
Opal Amulet [15.0]
Book of Arkhan [25.0]

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

19 Crypt Ghouls @ 210.0 Pts
1 Ghast @ [10.0] Pts

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

4 Dire Wolves @ 50.0 Pts
1 Doom Wolf @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

19 Grave Guard @ 320.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]
1 Seneschal @ [10.0] Pts

5 Fell Bats @ 80.0 Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1000.0
jest 6 oddziałów, masz szybkie nietoperze i 2x wilki, 20 Gwardi z S6 i killing blowem
przy tych ograniczeniach to każda armia jest splewiona o monstrous, więc gwardia powinna dawać radę moim zdaniem
nic innego sensownego nie przychodzi mi do głowy,
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Morti
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Morti »

No właśnie z tymi ograniczeniami Bloodki nie byłyby złe. Co lepsze piechoty mają ograniczenie do 20/10 modeli ,a tyle to 4/5 powinna spokojnie przepchnąć. jakieś hordy albo groźniejsze piechoty powinny bić się z ghulami i Vargi albo BK w bok.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

wbiją z końmi razem 8 ran, piechota będzie miała stubborna, a może nawet zabije 1 rycerza
zdechną w następnej turze przy byle jakiej kontr szarży, punkty oddane, imo nie opłaca się Blood K, tylko 2+ save jest, i nie ma muzyka, sypanie będzie boleć

kawaleria w tej edycji w liczbie 5 nie szarżuje na żadną piechotę :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Caman
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Caman »

@misha
Dokładnie nad taką rozpiską myślałem jeśli mówiłem o 2x Necro :mrgreen: .

Dobra, Panowie, pokminię coś z tą rozpiską. 5 Blood Knightów spadnie od sypania imo, nie przekonują mnie niestety mimo pięknych figurek :/.

@Necro
Chciałem 5 Cryptów/Vargów, ale ograniczenie do MI jest.

No, zauważyłem, że VC są przycięte na etapie tworzenia w miarę grywalnej rozpiski. Zostaje albo BK albo Gwardia. Reszta jest mega pocięta.

Awatar użytkownika
Caman
Mudżahedin
Posty: 315
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Caman »

Siemanko! Wracam po długiej przerwie do Warhammera, wykminiłem taką oto rozpiskę. Pytanie - czy to da radę? Gram Euro 2400 oczywiście. Zastanawiam się nad S7, 4+ Asv, 4+Wsv lub S8, 3+Asv 6+(wiadomo, Mortek 5+) Regenka. Mortis nie ma Tomu bo za dużo razy mi wybuchał ten lord, a bez niego to wiadomo... 2x Death po snajperki na generalskiej. Hexy na próbę, nigdy nimi nie grałem. Enjoy!

1 Vampire Lord @ 509.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour; Shield
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Dragonhelm [10.0]
Seed of Rebirth [10.0]
Giant Blade [60.0]

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 100.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Death

1 Tomb Banshee @ 95.0 Pts

1 Wight King @ 154.0 Pts
Battle Standard Bearer; Heavy Armour; Shield
Rod of Flaming Death [40.0]

22 Zombies @ 71.0 Pts
Musician

21 Zombies @ 68.0 Pts
Musician

21 Zombies @ 68.0 Pts
Musician

39+1 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts

10+1 Crypt Horrors @ 428.0 Pts


1 Mortis Engine @ 220.0 Pts

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts


Models in Army: 122


Total Army Cost: 2398.0

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Rozpiska imo fajna, ostatnio kminiłem cos podobnego na HE tylko bez magicznych broni itd :P Może to tylko takie moje zboczenie, ale ja nie lubię grać na tylko jednym magu z lore of vampires, bo jak spadnie to nic nie ma do zatrzymania sypania, ale widziałem, że inni na tym grają. Co do hexów są całkiem fajne, ale w ilości 5 nie sprawowały mi się tak jak chciałem... 8-10 hitów za przejazd boli zdecydowanie bardziej niż 5.

Spróbowałbym wcisnąć jeszcze Book of Arkhan na drugim necro.
Obrazek

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Mortis to przeżytek za te pkt wejdzie Ci kolejna baśka i hexy, albo wyciągniesz 16 dużych. Opcją jest też terrorgaist, który chyba lepiej od mortisa by się spisywał.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne :)

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Mortis bez tomu według mnie jest nieopłacalny. Wejdzie Ci za to baśka, może kolejny oddział cryptów, albo więcej hexów (chociaż ja na nich totalnie nie umiem grać, nigdy mi się nie spłaciły)
Ten wight king mi się mega nie podoba... według mnie to są punkty dla przeciwnika...

ODPOWIEDZ