Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
z tym ze skirmishe stojacy w lesie maja niezlomnosc (right?)
Tak zgadza się.
Faqu to uściśliło
Q: If a model has Eternal Kindred, how does Eternal Guard
Fighting Style affect other weapons or magic weapons the model is
equipped with? What about armour or magic armour? (p18)
A: No matter what weapons or armour the model has, the
Eternal Guard Fighting Style takes precedence and causes it to
fight as if armed with two hand weapons in close combat
(meaning bonuses such as the +2 Strength for a great weapon
are lost) and to have a 5+ armour save (rendering additional
armour permissible but pointless). The exception to the above
is that if a model has a magic weapon or magic armour, they
lose the Eternal Guard Fighting Style special rule.
Musze ci powiedzieć że nie masz as na 2+ tylko na 5 +Magnaf pisze: Hero:
- Eternal Guard Noble na kuraku - 184 pkt
+Murder of spites - d6 magicznych atakow o sile 2 z poisonem
+Dawnstone (przerzuty armora, Noble ma save 2+)
Faqu to uściśliło
Q: If a model has Eternal Kindred, how does Eternal Guard
Fighting Style affect other weapons or magic weapons the model is
equipped with? What about armour or magic armour? (p18)
A: No matter what weapons or armour the model has, the
Eternal Guard Fighting Style takes precedence and causes it to
fight as if armed with two hand weapons in close combat
(meaning bonuses such as the +2 Strength for a great weapon
are lost) and to have a 5+ armour save (rendering additional
armour permissible but pointless). The exception to the above
is that if a model has a magic weapon or magic armour, they
lose the Eternal Guard Fighting Style special rule.
Waywatcherów nie możesz wystawić naginając zasadę 12" ponieważ ta zasada już nie istnieje.
Traktuje się ich jak zwykłych Scoutów - masz to napisane w FAQ do WE :/
Traktuje się ich jak zwykłych Scoutów - masz to napisane w FAQ do WE :/
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Nie pisałem że naginam zasade, tylko korzystam z elfiego AB, która mówi o zniesieniu tej zasady.
Co do herosa na kuraku - Wobec tego w tym momencie branie ulepszenia eternal guard na herosa latacza słabo się opłaca Nawet z save'em 4+ (5+ i dodatkowy za mounta prawda?)
Co do herosa na kuraku - Wobec tego w tym momencie branie ulepszenia eternal guard na herosa latacza słabo się opłaca Nawet z save'em 4+ (5+ i dodatkowy za mounta prawda?)
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... eMode=true
Strona GW nie jest jakoś super trudna w obsłudze nie mneij jednak proszę
Strona GW nie jest jakoś super trudna w obsłudze nie mneij jednak proszę
xYz
a żeby po kroku pójść to tak:
strona GW -> Gaming -> Errata and FAQ
strona GW -> Gaming -> Errata and FAQ
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Po pierwsze
Decydujesz o lorze przed turniejem nie bitwą [ to tak na wszelki wypadek ]
Life czy Beast?Magnaf pisze:Lord:
- Spellweaver na beascie/life - 310 pkt
Decydujesz o lorze przed turniejem nie bitwą [ to tak na wszelki wypadek ]
z min 4 kostek.Magnaf pisze:+ Divination orb (bonus dispel dice do kazdego spela czarowanego z min. 3 kostek)
zdecydowanie...Magnaf pisze: Co do herosa na kuraku - Wobec tego w tym momencie branie ulepszenia eternal guard na herosa latacza słabo się opłaca Nawet z save'em 4+ (5+ i dodatkowy za mounta prawda?)
Nie mamy już takiej zasady...Magnaf pisze:Nie pisałem że naginam zasade, tylko korzystam z elfiego AB, która mówi o zniesieniu tej zasady.
Page 18 – Army of Athel Loren Special Rules, Forest
Stalkers.
Change to “Forest Stalkers have the Scout special rule. In
addition, enemy models suffer an additional -1 to hit modifier
when shooting at them.”
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Co myślicie o tym :
750 pts
Wood Elf Noble 126pts
General, Amaranthine Brooch, Dragonhelm, light armor, great weapon
albo
Wood Elf Noble 117pts
General, HoDA, Asyendi's Bane, Enchanted shield, Light Armor
10x Glade Guard
Champion, Musician 132pts
10x Glade Guard
Champion, Musician 132pts
10x Glade Guard
Champion, Musician 132pts
8x Dryads 96 pts
5x Wild Riders 130 pts
Na razie do dyspozycji mam 30 glade guardów, 8 wildów 12 dryad i jednego nobla. Zastanawiam się nad złożeniem lorda - lepiej pójść w klepacza do mordowania piechoty, czy wziąść gościa z Hodą i za wolne punkty dokupić jednemu oddziałowi Banner of eternal flame? Wszelkie propozycje na temat buildów mile widziane, najlepiej z jakimś uzasadnieniem
750 pts
Wood Elf Noble 126pts
General, Amaranthine Brooch, Dragonhelm, light armor, great weapon
albo
Wood Elf Noble 117pts
General, HoDA, Asyendi's Bane, Enchanted shield, Light Armor
10x Glade Guard
Champion, Musician 132pts
10x Glade Guard
Champion, Musician 132pts
10x Glade Guard
Champion, Musician 132pts
8x Dryads 96 pts
5x Wild Riders 130 pts
Na razie do dyspozycji mam 30 glade guardów, 8 wildów 12 dryad i jednego nobla. Zastanawiam się nad złożeniem lorda - lepiej pójść w klepacza do mordowania piechoty, czy wziąść gościa z Hodą i za wolne punkty dokupić jednemu oddziałowi Banner of eternal flame? Wszelkie propozycje na temat buildów mile widziane, najlepiej z jakimś uzasadnieniem
Jak dla mnie to zdecydowanie lepszy koleś z HoDą. Zazwyczaj niekorzystne będzie wchodzenie tym kolesiem do cc, bo jest on warty dużo pkt i stosunkowo miękki, do tego nie bije jakoś super mocno i jeszcze do cc musieliby też wejść łucznicy. Z kolei HoDA na małe pkt jest naprawdę super a koleś jest bezpieczny. Przy okazji możesz wywalić asyendi's bane, bo nie można łączyć tego przerzutu z HoDą.Milutki pisze:Zastanawiam się nad złożeniem lorda - lepiej pójść w klepacza do mordowania piechoty, czy wziąść gościa z Hodą i za wolne punkty dokupić jednemu oddziałowi Banner of eternal flame? Wszelkie propozycje na temat buildów mile widziane, najlepiej z jakimś uzasadnieniem
Za wolne pkt zdecydowanie dałbym BoEF bo jest nieoceniony na różne hydry/trolle/crypt horrory.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Macias pisze:Jak dla mnie to zdecydowanie lepszy koleś z HoDą. Zazwyczaj niekorzystne będzie wchodzenie tym kolesiem do cc, bo jest on warty dużo pkt i stosunkowo miękki, do tego nie bije jakoś super mocno i jeszcze do cc musieliby też wejść łucznicy. Z kolei HoDA na małe pkt jest naprawdę super a koleś jest bezpieczny. Przy okazji możesz wywalić asyendi's bane, bo nie można łączyć tego przerzutu z HoDą.Milutki pisze:Zastanawiam się nad złożeniem lorda - lepiej pójść w klepacza do mordowania piechoty, czy wziąść gościa z Hodą i za wolne punkty dokupić jednemu oddziałowi Banner of eternal flame? Wszelkie propozycje na temat buildów mile widziane, najlepiej z jakimś uzasadnieniem
Za wolne pkt zdecydowanie dałbym BoEF bo jest nieoceniony na różne hydry/trolle/crypt horrory.
Musi mieć Asyendi's Bane inaczej nie będzie miał żadnego luku, tylko zasady Euro pozwalają na BSB mieć normalny longbow z tego co się orientuje. A tak wg. AB Wood Elves BSB traci swojego longbowa i żeby korzystać z HoDy trzeba dobrać jakiś magiczny.
..."W świątyni dumania wolę jednak ambitniejsze dzieła. Właściwości żelu do golenia, skład proszku do prania, zalety odplamiacza. Słowem, a w zasadzie trzema: klasyka toaletowego gatunku"