Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
2. Tak, obrót jest darmowy. Przy czym pamiętaj - Steam Tank nie szarżuje (nie podlega zasadom szarż).
Czyli nie musisz się maksymalizować ?
Czyli nie musisz się maksymalizować ?
musiszwychwa pisze:Czyli nie musisz się maksymalizować ?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- terorystaxxl
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 159
- Lokalizacja: Włocławek
Co daje inżynier halbasterowi?Tylko przerzuty czy też BSa?
Imperium
Włocławek
Włocławek
I przerzut i bs
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Zrobiłem sobie analizę skuteczności Steel Standard.
Jest co tu dużo mówić średnio, a wręcz kiepsko. W porównaniu ze szmatą dającą +1MV, dopłacamy 20 pkt za prawie nic.
Pierwsze i najważniejsze rzut 111, który i tak jest mało prawdopodobny staje się mega nieprawdopodobny, ale co tam, skoro cała reszta mało zyskuje na tym. Największy plus otrzymują najbardziej częste rzuty czyli 8+ i 9+, wykonanie których rośnie szansa odpowiednio 6,8% i 6,6%.
Jedynym pocieszeniem jest to, że kilkakrotnie spada szansa na uzyskanie rzutów mniejszych niż 5... Czy jest to warte? Chyba każdy inaczej na to spojrzy.
Jest co tu dużo mówić średnio, a wręcz kiepsko. W porównaniu ze szmatą dającą +1MV, dopłacamy 20 pkt za prawie nic.
Pierwsze i najważniejsze rzut 111, który i tak jest mało prawdopodobny staje się mega nieprawdopodobny, ale co tam, skoro cała reszta mało zyskuje na tym. Największy plus otrzymują najbardziej częste rzuty czyli 8+ i 9+, wykonanie których rośnie szansa odpowiednio 6,8% i 6,6%.
Jedynym pocieszeniem jest to, że kilkakrotnie spada szansa na uzyskanie rzutów mniejszych niż 5... Czy jest to warte? Chyba każdy inaczej na to spojrzy.
Pytanko o rakietnice: nie wiem czy dobrze zrozumialem zasady, prosilbym o potwierdzenie lub poprawe jesli sie myle:
1)najpierw rzucamy D3 ile templatek wystrzeli
2)ustawiamy w tym samym miejscu wszystkie 3 templatki
3)rzucamy scaterką i artyleryjka za kazdy template (oczywiscie jest to indirect)
4)majac inzyniera, korzystamy z BS i mamy jeden reroll scaterki/artylerki w fazie strzelania
I pytania:
1)czy jest tak jak w helblasterze, ze najpierw rzucamy za wszystkie 3 (jesli tyle wyszlo na D3) i potem myslimy co ewentualnie rerollowac?
2)jesli wypadnie na na jednej lub dwoch misfire, poprzednia/poprzdnie normalnie strzelą przed rozpatrzeniem misfire?
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz bo zamierzam przetestowac to urzadzenie
1)najpierw rzucamy D3 ile templatek wystrzeli
2)ustawiamy w tym samym miejscu wszystkie 3 templatki
3)rzucamy scaterką i artyleryjka za kazdy template (oczywiscie jest to indirect)
4)majac inzyniera, korzystamy z BS i mamy jeden reroll scaterki/artylerki w fazie strzelania
I pytania:
1)czy jest tak jak w helblasterze, ze najpierw rzucamy za wszystkie 3 (jesli tyle wyszlo na D3) i potem myslimy co ewentualnie rerollowac?
2)jesli wypadnie na na jednej lub dwoch misfire, poprzednia/poprzdnie normalnie strzelą przed rozpatrzeniem misfire?
Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz bo zamierzam przetestowac to urzadzenie
1. takMagnus pisze: 1)najpierw rzucamy D3 ile templatek wystrzeli
2)ustawiamy w tym samym miejscu wszystkie 3 templatki
3)rzucamy scaterką i artyleryjka za kazdy template (oczywiscie jest to indirect)
4)majac inzyniera, korzystamy z BS i mamy jeden reroll scaterki/artylerki w fazie strzelania
2. tak, jeśli na d3 rzucisz 3
3. rzucasz raz artyleryjką dla wszystkich templatek, reszta się zgadza
4. inżynier nie pozwala przerzucać scaterek w tej edycji, reszta się zgadza
1. jedyną kością którą możesz przerzucić jest jedna artyleryjkaMagnus pisze: 1)czy jest tak jak w helblasterze, ze najpierw rzucamy za wszystkie 3 (jesli tyle wyszlo na D3) i potem myslimy co ewentualnie rerollowac?
2)jesli wypadnie na na jednej lub dwoch misfire, poprzednia/poprzdnie normalnie strzelą przed rozpatrzeniem misfire?
2. j.w.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie testowałem, ale sądzę że punkty totalnie wyrzucone w błoto. Jej głównym problemem jest to że nawet jak już trafi to siła 3 wiele nie robi. Już lepszy jest inżynier z gołębiami, bo: tańszy, częstotliwość trafień ma pewnie większą (lub podobną), większa siła, może się ruszyć i strzelić, można go kitrać w oddziale, nie ma zasięgu minimalnego. Jedyną jego wadą w stosunku do rakietnicy jest mniejszy zasięg.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
-
- Wałkarz
- Posty: 87
Tak, w 7 edycji wyrzutnia rakiet przynajmniej jak trafiła to według zasady "jak łupnie to trupnie". Duży template i 5 siły, to było coś...
Za czasów 7ed AB rakietnica była chyba najbardziej przegiętą maszynką w całym WFB, więc do przewidzenia było że ją osłabią w 8ed. Niestety chyba nikt się nie spodziewał, że osłabią ją aż tak bardzo. Ale przynajmniej teraz zasady bardziej pasują fluffowo.gruby100004 pisze:Tak, w 7 edycji wyrzutnia rakiet przynajmniej jak trafiła to według zasady "jak łupnie to trupnie". Duży template i 5 siły, to było coś...
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Odnośnie odmówienia pojedynku -nie działają tylko 2 rzeczy:
- przekazanie liderki
- Hold the Line! (przerzuty na liderkę)
Wszelkie inne zasady,bonusy,sztandary działają normalnie.
Mało...
Jeżeli model odmawiający pojedynku wycofa się do drugiego szeregu (oddział ma tylko 2 szeregi), to może jeszcze wykonać pojedynczy atak (3 ataki, jeżeli jest monstrous infantry)
- przekazanie liderki
- Hold the Line! (przerzuty na liderkę)
Wszelkie inne zasady,bonusy,sztandary działają normalnie.
Mało...
Jeżeli model odmawiający pojedynku wycofa się do drugiego szeregu (oddział ma tylko 2 szeregi), to może jeszcze wykonać pojedynczy atak (3 ataki, jeżeli jest monstrous infantry)
pewnie chodziło o hold your ground (przerzuty a bsb). Hold the line (3k6 na breaka) działa normalnie.Blaesus pisze: - Hold the Line! (przerzuty na liderkę)
Nie może atakować jak odmówił challange. Nawet jak stoi w pozycji która to zazwyczaj umożliwia.Blaesus pisze: Jeżeli model odmawiający pojedynku wycofa się do drugiego szeregu (oddział ma tylko 2 szeregi), to może jeszcze wykonać pojedynczy atak (3 ataki, jeżeli jest monstrous infantry)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Niestety moze, jakis czas temu walkowalem to z ogrowym generalem i musialem ustapic. No chyba ze mnie zwalowal, ale pokazal mi zapis w RB.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole