Settingi i inne nieoficjalne dodatki
Settingi i inne nieoficjalne dodatki
Potyczki Mordheim można również rozgrywać w Lustrii.
Dam linki do ciekawych artykułów na ten temat.
-Lustria:
Zasady Potyczek
Zdarzenia Losowe
Faza Eksploracji
Artefakty
-Bandy:
Amazonki
Jaszczuroludzie
Koloniści Estalijscy
Leśne Gobliny
Mroczne Elfy
Pigmeje
Slannowie
Tilea
Wysokie Elfy
To na razie tyle mam nadzieję, że przyda się wam to co tu napisałem. Sam mam zamiar rozpocząć kampanię w Lustrii.
Jak o Lustri tak i o Arabi napisać coś trzeba.
Oto linki:
-Arabia:
Warunki Pogodowe
Woda na Pustyni
Ekwipunek i broń
Handel na Pustyni
Magia Elementalna
-Bandy:
Hobgobliny
Nomadzi
Obrońcy Grobowców
To na razie tyle co znalazłem. Więcej może kiedyś, ale liczę również na waszą pomoc. Oczywiście możecie się pytać o różne rzeczy w tym temacie.
Oto linki do dodatku Mousillon:
-Mousillon:
Historia
Warunki Pogodowe
Tabela Eksploracji
-Bandy:
Skaveński klan Pestilens
Mroczne Elfy Korsarze
Krwawe Smoki
I to na razie tylko tyle. Życzę miłych rozgrywek. W razie nie wiadomych proszę się pytać. Ktoś na pewno odpowie.
W tym temacie umieszczam linki do band ludzkich jakie znalazłem.
Amazonki
Averlandczycy
Banici
Bretońscy błędni rycerze
Bretońscy rycerze
Cyganie
Drużyna Strażników
Gladiatorzy
Górnicy
Kislevici
Marienburscy Obwiesie
Najemnicy z księstw Granicznych
Najemnicy ze Stirlandu
Najemnicy z Ostlandu
Piraci
Pogromcy Wampirów
Złodzieje Zakon Pieczęci
Ludzie Lasu
Poplecznicy Maldreda
I to tyle co znalazłem. Bandy ludzkie z dodatków są opisane w tematach związanych z dodatkiem.
Panie, ale o settingach to pogadajmy w jednym temacie. Chyba, że jakiś okaże się bardzo "uczęszczany", to wydzielę, ale nie rozmieniajmy się na aż takie drobne, co?
Zaraza
Dam linki do ciekawych artykułów na ten temat.
-Lustria:
Zasady Potyczek
Zdarzenia Losowe
Faza Eksploracji
Artefakty
-Bandy:
Amazonki
Jaszczuroludzie
Koloniści Estalijscy
Leśne Gobliny
Mroczne Elfy
Pigmeje
Slannowie
Tilea
Wysokie Elfy
To na razie tyle mam nadzieję, że przyda się wam to co tu napisałem. Sam mam zamiar rozpocząć kampanię w Lustrii.
Jak o Lustri tak i o Arabi napisać coś trzeba.
Oto linki:
-Arabia:
Warunki Pogodowe
Woda na Pustyni
Ekwipunek i broń
Handel na Pustyni
Magia Elementalna
-Bandy:
Hobgobliny
Nomadzi
Obrońcy Grobowców
To na razie tyle co znalazłem. Więcej może kiedyś, ale liczę również na waszą pomoc. Oczywiście możecie się pytać o różne rzeczy w tym temacie.
Oto linki do dodatku Mousillon:
-Mousillon:
Historia
Warunki Pogodowe
Tabela Eksploracji
-Bandy:
Skaveński klan Pestilens
Mroczne Elfy Korsarze
Krwawe Smoki
I to na razie tylko tyle. Życzę miłych rozgrywek. W razie nie wiadomych proszę się pytać. Ktoś na pewno odpowie.
W tym temacie umieszczam linki do band ludzkich jakie znalazłem.
Amazonki
Averlandczycy
Banici
Bretońscy błędni rycerze
Bretońscy rycerze
Cyganie
Drużyna Strażników
Gladiatorzy
Górnicy
Kislevici
Marienburscy Obwiesie
Najemnicy z księstw Granicznych
Najemnicy ze Stirlandu
Najemnicy z Ostlandu
Piraci
Pogromcy Wampirów
Złodzieje Zakon Pieczęci
Ludzie Lasu
Poplecznicy Maldreda
I to tyle co znalazłem. Bandy ludzkie z dodatków są opisane w tematach związanych z dodatkiem.
Panie, ale o settingach to pogadajmy w jednym temacie. Chyba, że jakiś okaże się bardzo "uczęszczany", to wydzielę, ale nie rozmieniajmy się na aż takie drobne, co?
Zaraza
moglbys wszystko wrzucic w 1 temacie zamiast 4 zakladac :/
Też uważam, ze mógłbyś zrobić jeden temat o innych settingach Mordheim. Żaden z wymienionych settingów nie ma chyba jakiś strasznych zwolenników w naszym kraju, może poza Lustrią. Te, które tu zapodałeś mnie osobiscie kompletnie nie interesują. W przyszłości bliższej lub dalszej zamierzam natomiast pograć w Karak Azgal.
Band ludzkich w sieci masz od groma i ciut ciut. W większości są same plewne. Najbardziej grywalne i dopuszczane na turniejach są te które możesz znaleźć w polskim tłumaczeniu podręcznika => http://paradoks.net.pl/read/1698
Band ludzkich w sieci masz od groma i ciut ciut. W większości są same plewne. Najbardziej grywalne i dopuszczane na turniejach są te które możesz znaleźć w polskim tłumaczeniu podręcznika => http://paradoks.net.pl/read/1698
"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak kiedyś w klubie zrobimy stół do Karak Azgal, to jak najbardziej Osobiście uważam to za najciekawszy setting. Mousillon brzmi też zacnie, choć z tego co wiem, dużo mniej zacnie jest opracowany [jednak sam klimat mnie pociąga].Dwalthrim pisze:W przyszłości bliższej lub dalszej zamierzam natomiast pograć w Karak Azgal.
EiF to też setting, a czemu nikt o nim nie wspomniał? Ja go bardzo lubię - nawet swego czasu mieliśmy w kołchozie stół, choć niepełny - graliśmy też kampanię na zmianę las imperialny i wypady do Mordheim. Fajna sprawa, trzeba by kiedyś w klubie powtórzyć
Temat spoko imo mógłby być nawet przyklejony, ale poza linkami do NG, powinny się znaleźć też odnośniki do anglojęzycznych odpowiedników w wersji *pdf tych tekstów na stronce SG. Oczywiście tych, które się tam znajdują.
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Jak dla mnie najważniejszym settingiem do Mordheim jest EiF - jedyny wydany na papierze, przygotowany w pełni profesjonalnie i sporo zasad w nim umieszczonych uległo uoficjalnieniu.
Osobiście jednak najchętniej zagrałbym w Karak Azgal (że nie wspomnę o robieniu makiet do tego sympatycznego settingu ) ze względu na bliski memu sercu klimat krasnoludzkich podziemi.
Osobiście jednak najchętniej zagrałbym w Karak Azgal (że nie wspomnę o robieniu makiet do tego sympatycznego settingu ) ze względu na bliski memu sercu klimat krasnoludzkich podziemi.
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
W Eif jakoś nie było mi dane zagrać , ale chętnie nadrobię te zaległości przy okazji w klubie
"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Da radę zagrać, z tego co mamy, stół do EiF spokojnie będzie.
Istotą EiF są dla mnie scenariusze z szalonymi wieśkami ale nie ten jeden Frenzied Mob, tylko inne, fanowskie - uwielbiam ten z uwalnianiem córki kowala oskarżonej o czary [figurka obrażonej dziewczynki, ach!]. Tak naprawdę beastmeni w lasach i wyścigi wózków są super, ale to pikuś w porównaniu z krzywymi mordami wieśniaków, którzy rzucają się na ciebie z rykiem
No właśnie - zagrałabym kiedyś w kampanię wózkową. Powiedzmy, każda banda prócz 500gc dostaje jeszcze wózek na starcie. Może wreszcie ktoś poza mną ogarniałby jako tako zasady do wózków
[ja wiem, że ja moderator-zamordysta, ale czy Talar zamierza kiedyś przetłumaczyć EiF?]
Istotą EiF są dla mnie scenariusze z szalonymi wieśkami ale nie ten jeden Frenzied Mob, tylko inne, fanowskie - uwielbiam ten z uwalnianiem córki kowala oskarżonej o czary [figurka obrażonej dziewczynki, ach!]. Tak naprawdę beastmeni w lasach i wyścigi wózków są super, ale to pikuś w porównaniu z krzywymi mordami wieśniaków, którzy rzucają się na ciebie z rykiem
No właśnie - zagrałabym kiedyś w kampanię wózkową. Powiedzmy, każda banda prócz 500gc dostaje jeszcze wózek na starcie. Może wreszcie ktoś poza mną ogarniałby jako tako zasady do wózków
[ja wiem, że ja moderator-zamordysta, ale czy Talar zamierza kiedyś przetłumaczyć EiF?]
Mhm, no to pomyłka. Lustria w całości jest na papierze, Town Cryer nawet swego czasu był dostępny w polskich sklepach z grami. I co gorsza, Karak też chyba był t TC!Kapitan Hak pisze:Jak dla mnie najważniejszym settingiem do Mordheim jest EiF - jedyny wydany na papierze, przygotowany w pełni profesjonalnie i sporo zasad w nim umieszczonych uległo uoficjalnieniu.
Osobiście jednak najchętniej zagrałbym w Karak Azgal (że nie wspomnę o robieniu makiet do tego sympatycznego settingu ) ze względu na bliski memu sercu klimat krasnoludzkich podziemi.
A Lustria jest całkiem nieźle zrobiona. EiF ma za to swoje kwiatki - zasady wozów (nikt chyba ich nie rozumie do końca) i np Highwaymana, kola którego wynajmuje tylko Motor jak już ma komplet najelmnikó w swoich skavenach.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale EiF ma klimat - zgniłe drzewa, zbutwiałe liście, jesienna odsłona Chaosu i krocionogi na każdej stronie...
Owszem, zasady do wózków są porażką... i przydałoby się gruntowne uściślenie ich na turnieje [wiem, że jestem jedyną osobą z aktywnych turniejowo w tym roku, która używa wózka, ale to dla ogólnego dobra, żeby bez wałów było ], przede wszystkim przetłumaczenie, bo angielski nie jest tym językiem obcym, który znam najlepiej i jedno słowo źle zrozumiane może wprowadzić błędną interpretację a co za tym idzie, absurd. Dlatego też chciałabym zrobić kampanię imperialno-mordheimową w klubie, gdzie byłyby w powszechnym użyciu wózki - żeby każdy mógł zagrać i żebyśmy wspólnie jakoś te dziury w zasadach pozalepiali [uściślając, niekoniecznie tworząc nowe HR].
Highwayman jest dziwny - nigdy go nie używałam. Muszę kiedyś w jakiejś kampanii wypróbować.
Roadwarden za to miażdży.
Lustria może jest nieźle zrobiona, ale ja dżungli nie lubię. Nie odpowiada mi klimat, po prostu. Chociaż jakby ktoś zrobił stół i dał bandę do zagrania, to spróbowałabym.
Owszem, zasady do wózków są porażką... i przydałoby się gruntowne uściślenie ich na turnieje [wiem, że jestem jedyną osobą z aktywnych turniejowo w tym roku, która używa wózka, ale to dla ogólnego dobra, żeby bez wałów było ], przede wszystkim przetłumaczenie, bo angielski nie jest tym językiem obcym, który znam najlepiej i jedno słowo źle zrozumiane może wprowadzić błędną interpretację a co za tym idzie, absurd. Dlatego też chciałabym zrobić kampanię imperialno-mordheimową w klubie, gdzie byłyby w powszechnym użyciu wózki - żeby każdy mógł zagrać i żebyśmy wspólnie jakoś te dziury w zasadach pozalepiali [uściślając, niekoniecznie tworząc nowe HR].
Highwayman jest dziwny - nigdy go nie używałam. Muszę kiedyś w jakiejś kampanii wypróbować.
Roadwarden za to miażdży.
Lustria może jest nieźle zrobiona, ale ja dżungli nie lubię. Nie odpowiada mi klimat, po prostu. Chociaż jakby ktoś zrobił stół i dał bandę do zagrania, to spróbowałabym.
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Fakt, wyraziłem się nieprecyzyjnie, ale chodziło mi o formę jednolitego podręcznika, a nie setting-w-odcinkach w TC.Mhm, no to pomyłka. Lustria w całości jest na papierze, Town Cryer nawet swego czasu był dostępny w polskich sklepach z grami. I co gorsza, Karak też chyba był t TC!
Zasad wozów i Higwaymana szkoda - spaprali może trochę z tym sprawę, ale jak ktoś chce, to i z tego od biedy coś wyciśnie.
Tak czy inaczej, jeżeli o settingi chodzi, patrzę przede wszystkim na to, czy klimat mi odpowiada - i tak poza zrujnowanym miastem zdecydowałbym się właśnie na Karak Azgal i owo butwiejąco-jesienne EiF (polecam film "Sleepy Hollow" - tak właśnie wyobrażam sobie scenerię EiF).
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
Higwayman jest fajny, ma swój klimat bandziora spod ciemnej gwiazdy Generalnie w walce jest raczej słaby i często spada z konia, plus jest taki, że jest szybki na swoim kucyku;p no i podoba mi się jego figurka;)
A ja wciąż nie rozumiem, jak można nie lubić klimatu Lustrii? Azteckie klimaty niepojętych lizardmenów i ich złote skarby, tileańczycy jak żywcem wyjęci ze snów Corteza, wreszcie coś dla fanatyków przemądrzałych i wyniosłych elfów, niezależnie od tego czy tych dobrych, czy złych, Amazonki, maruderzy ze Skelige... do tego wszystko to, co da się wepchnąć fluffowo z innych miejsc: Piraci aż się proszą o to, by ktoś ich przygarnął, Harkor ze swymi ożywianymi marynarzami czeka na grających wampirami na Wybrzeżu Wampirów, Skaveni mogą wylądować tam niemal każdym klanem, a całą resztę oficjalnych band z Mordheim da się tam wepchnąć na zasadach "poszukiwania przygód". Jak komuś nie przeszkadzają utrudnienia broni palnej i brak ciężkich zbroi w sklepach... cudo!
A co Karak Azgal... fajnie się biega po podziemiach w fajnie porobionych lochach, bo aż trąca klimatem ze starych komputerówek... ALE! Bandy do tego dodatku są niestety nędzne i aż proszą o cios łaski. Gdy decydujesz się na bieganie po komnatach zapomnij o poziomach i stanowiskach strzeleckich bo niełatwo będzie je wykonać... co innego podziemia pełne półek skalnych itp. , ale niełatwo o nie i wymagają wiele pracy przy małej możliwości zmian gotowego stołu... Pytanie czy gra jest warta świeczki
A co Karak Azgal... fajnie się biega po podziemiach w fajnie porobionych lochach, bo aż trąca klimatem ze starych komputerówek... ALE! Bandy do tego dodatku są niestety nędzne i aż proszą o cios łaski. Gdy decydujesz się na bieganie po komnatach zapomnij o poziomach i stanowiskach strzeleckich bo niełatwo będzie je wykonać... co innego podziemia pełne półek skalnych itp. , ale niełatwo o nie i wymagają wiele pracy przy małej możliwości zmian gotowego stołu... Pytanie czy gra jest warta świeczki
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Lustria to duszna i gorąca dżungla. Jesienne, deszczowe Imperium po prostu lubię bandziej. O gustach się nie dyskutuje
No i nie bardzo widzę np. Karnawał w Lustrii... zawsze można stworzyć jakiś naciągany fluff, ale nadal będzie on naciągany.
Co do Karak Azgal, mamy już z Hakiem pewną koncepcję, gdzie będzie można zrobić coś takiego, o czym teraz piszesz, a możliwość zmian na stole będzie. Ale to pokażemy za jakiś czas [mam nadzieję!], kiedy będzie już gotowe.
No i nie bardzo widzę np. Karnawał w Lustrii... zawsze można stworzyć jakiś naciągany fluff, ale nadal będzie on naciągany.
Co do Karak Azgal, mamy już z Hakiem pewną koncepcję, gdzie będzie można zrobić coś takiego, o czym teraz piszesz, a możliwość zmian na stole będzie. Ale to pokażemy za jakiś czas [mam nadzieję!], kiedy będzie już gotowe.
Lustria i Khemri na pewno były w TC. Karak Azgal to niezależna inicjatywa. Wszystkie trzy settingi są niesamowite, a najlepszą makietę do Khemri widziałem ...w Muzeum Narodowym - model wykopalisk jakiejś odkopanej świątyni, rewelacja po prostu i już się nawet zastanawiałem nad włamem do Muzeum Pomyślcie tylko - włam do Muzeum Narodowego i świśnięta makieta wykopalisk, jezzz...nahar pisze:Mhm, no to pomyłka. Lustria w całości jest na papierze, Town Cryer nawet swego czasu był dostępny w polskich sklepach z grami. I co gorsza, Karak też chyba był t TC!Kapitan Hak pisze:Jak dla mnie najważniejszym settingiem do Mordheim jest EiF - jedyny wydany na papierze, przygotowany w pełni profesjonalnie i sporo zasad w nim umieszczonych uległo uoficjalnieniu.
Osobiście jednak najchętniej zagrałbym w Karak Azgal (że nie wspomnę o robieniu makiet do tego sympatycznego settingu ) ze względu na bliski memu sercu klimat krasnoludzkich podziemi.
A Lustria jest całkiem nieźle zrobiona. EiF ma za to swoje kwiatki - zasady wozów (nikt chyba ich nie rozumie do końca) i np Highwaymana, kola którego wynajmuje tylko Motor jak już ma komplet najelmnikó w swoich skavenach.
Nie chciałem tego pisać, żeby nie było, że jestem nietolerancyjnyNo i nie bardzo widzę np. Karnawał w Lustrii...
Bo takie "wykopaliska" to właśnie najlepszy klimacik pod Khemri. Muzeum Narodowe nie udostępnia żadnych fotek?a najlepszą makietę do Khemri widziałem ...w Muzeum Narodowym
Jak dla mnie powinny to byc "skały" w postaci stojących form krasowych, najlepiej obudowanych platformami z balsy... potem wystarczy to połączy kładkami i mostami, dorzuci drabinki, tory kolejek itp... ale to masa roboty... ja wymiękłem przy 4 skałach, może po wakacjach jak wrócę do Poznania to zarzucę fotkami.Co do Karak Azgal, mamy już z Hakiem pewną koncepcję, gdzie będzie można zrobić coś takiego, o czym teraz piszesz, a możliwość zmian na stole będzie.
Ja z Talarem nawet zacząłem kiedyś coś tam dłubać . Trzeba to obgadać w klubowym zaciszu żeby wszystko kompatybilne byłoSkavenblight pisze:Co do Karak Azgal, mamy już z Hakiem pewną koncepcję, gdzie będzie można zrobić coś takiego, o czym teraz piszesz, a możliwość zmian na stole będzie. Ale to pokażemy za jakiś czas [mam nadzieję!], kiedy będzie już gotowe.
"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Różne tereny planujemy - rzecz jasna skały z platformami to jeden z bardziej grywalnych terenów, podobnie jak mosty i kładki, więc musi się znaleźć na stole. Będą też innego rodzaju formy skalne, podziemne źródełka i inne duperele, ale wolę pokazać zdjęcia, jak zrobimy
Staśku - spoko, będzie duża różnorodność, więc kwestia kompatybilności nie powinna być problemem
Staśku - spoko, będzie duża różnorodność, więc kwestia kompatybilności nie powinna być problemem
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Telchar, byłeś dzisiaj w Muzeum Narodowym ?
Co do Karak Azgal, projekt z pewnością będzie pewnym wyzwaniem, bo makiety są nieco niekonwencjonalne i odbiegające dość daleko od naszych tradycyjnych zrujnowanych kamieniczek, ale parę pomysłów już jest, a mam nadzieję, że w gronie klubowym zostaną one wzbogacone i dopracowane.
Co do Karak Azgal, projekt z pewnością będzie pewnym wyzwaniem, bo makiety są nieco niekonwencjonalne i odbiegające dość daleko od naszych tradycyjnych zrujnowanych kamieniczek, ale parę pomysłów już jest, a mam nadzieję, że w gronie klubowym zostaną one wzbogacone i dopracowane.
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!