Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Zionięcie też z ASF tak?
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Tak, tylko żeby mieć zionięcie i inżyniera z ASF to trzeba Bironę na czołg rzucać w momencie, gdy już dojedzie do przeciwnika. CO oczywiście jest kompletnie bez sensu.
Realne wykorzystanie czaru to podwojenie ruchu. Li i jedynie.
Realne wykorzystanie czaru to podwojenie ruchu. Li i jedynie.
Takie pytanie, magowie w tym klocku kawy ida do drugiego szeregu bo w pierwszym jest priest,bsb i command, tak? Korzystajac z okazji, jak zginie któraś postać lub czempion to wowczas w tym samym combacie mag wskakuje do pierwszego szeregu czy po zakonczeniu cc?
Trochę szkoda Banishmentu z S5 i drugiego w miarę pewnego dispella (bo tak odbieram Sceptre of Stability), choć faktycznie można to wypróbowac.Piotr pisze:Ja uciąłem małych magów i zostawiłem tylko arcy. Wiem, że mali magowie są fajni ale po dokładnej analizie stwierdziłem, że nie są warci swoich punktów.Embir pisze:Hmm...tylko co tu ciąć?Piotr pisze:Gram na podobnej rozpie (deathstar rycerzy) już dość długo i spisuje się bardzo dobrze. Jedynie od czasu do czasu mag się wysadza, zabierając ze sobą większość oddziału... Przydałby Ci się jeszcze pegazista.
Znam ten ból, na ostatnim lokalu w finałowej bitwie sobie 15-tu rycerzy IC wysadziłem.
Moja rozpa to:
Arcylektor
BSB
Mag lord
Pegazista
13 IC
10 rycerzy FCG
5 rycerzy z muzykiem
5 demigryfów + 1 move
3 demigryfy
2 działa
czołg
Jak rozumiem na dużym magu jest Lore of Light?
Magowie idą do drugiego szeregu bo pierwszy jest zatkany commandem, generałem i bsb.Magnus pisze:Takie pytanie, magowie w tym klocku kawy ida do drugiego szeregu bo w pierwszym jest priest,bsb i command, tak? Korzystajac z okazji, jak zginie któraś postać lub czempion to wowczas w tym samym combacie mag wskakuje do pierwszego szeregu czy po zakonczeniu cc?
Natomiast sam jestem ciekaw jak rozpatruje się sytuację gdy ginie champion, kiedy dokładnie do pierwszego szeregu wchodzi mag; i podobnie, kiedy na skutek rzucenia czaru Regrowth z Lore of Life mag wędruje do drugiego szeregu aby ustąpić miejsca championowi. Zna ktoś moze dokładny ruling i podstawę do tego?
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Jak mógłbym zapomniec.Piotr pisze:Nie zapominaj o ASF i +1A dla inżyniera!Embir pisze:Zgodnie z FAQ GW: np. jak kulasz 3k6 kości na random move'a czołgu pod wpływem birony podwajasz wynik i mozesz przekroczyc wartośc 10 - jako wyjatek od reguły
Drugi ciekawy czar, który może mocno wesprzec czołg to Speed of Light (zwłaszcza Pan bretoniec z Heroic KB i ASF jest od tego czaru mocno przycinany), poza tym wszystkie niszczarki oparte na Inicjatywie przestają byc straszne. Ogółem Lore of Light dobrze współgra z czołgiem.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
@Piotr - jeśli pozwolisz pomęczę Cię jeszcze od HE ... wpadasz demisiami i czołgiem w jednych WL- ale czołg ma średnio 10 M a zasięg szarży WL to średni 12... jak Ty to robisz?
Nie uważacie ,że jeśli chcecie grać bez dyscypliny to Grandmaster jest znacznie lepszy?
Kurde - ciesze się ,że gram imperium bo ilość opcji jest naprawdę duża
...a no i ja chcę grać tylko na euro dużo przegięć ucina mimo wszystko....
...i jeszcze jedno - teraz nie wsadzisz maga ,bsb i generała do jednego kloca bo ktoś nie będzie miał Losa to sporo zmienia!
Nie uważacie ,że jeśli chcecie grać bez dyscypliny to Grandmaster jest znacznie lepszy?
Kurde - ciesze się ,że gram imperium bo ilość opcji jest naprawdę duża
...a no i ja chcę grać tylko na euro dużo przegięć ucina mimo wszystko....
...i jeszcze jedno - teraz nie wsadzisz maga ,bsb i generała do jednego kloca bo ktoś nie będzie miał Losa to sporo zmienia!
Grand Master jest fajny i też się nad nim zastanawiałem, ale w ostatecznym rozrachunku przeważył Arcylektor, ponieważ:PiotrB pisze: Nie uważacie ,że jeśli chcecie grać bez dyscypliny to Grandmaster jest znacznie lepszy?
Kurde - ciesze się ,że gram imperium bo ilość opcji jest naprawdę duża
...a no i ja chcę grać tylko na euro dużo przegięć ucina mimo wszystko....
- ma taki sam Ld, a psychologię z przerzutem na Ld 9 na 90 procent zdasz
-może generowac PD
-ma fajne bound spelle do walki wręcz, a w tej rozpie na kawie dążysz do zwarcia
- hate czyni z dużego klocka IC poważną siłę uderzeniową
- jego dupne staty świetnie współgrają z Van Horstmann Speculum
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
To jest problem, najwyżej zrobię tak jak sugerował Karlee i nieco powiększę liczebnie jeden z oddziałów zwykłych rycerzy, zostawiając po prostu jedną 5-tkę z muzykiem.PiotrB pisze:
...i jeszcze jedno - teraz nie wsadzisz maga ,bsb i generała do jednego kloca bo ktoś nie będzie miał Losa to sporo zmienia!
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Nie mam oporów, by przyjąć szarżę WL na czołg od przodu i kontrszarżować demisiami. Warto wystawiając czołg na taką szarżę rzucić na niego wszystkie dostępne buffy. Jak się uda wcisnąć I10 albo -1 to hit to te 13 ataków od WL nie są aż takie straszne. Kluczowe, by nie dostać od razu szarży na bok, to zabija czołg zbyt szybko.PiotrB pisze:@Piotr - jeśli pozwolisz pomęczę Cię jeszcze od HE ... wpadasz demisiami i czołgiem w jednych WL- ale czołg ma średnio 10 M a zasięg szarży WL to średni 12... jak Ty to robisz?
Nie uważacie ,że jeśli chcecie grać bez dyscypliny to Grandmaster jest znacznie lepszy?
...i jeszcze jedno - teraz nie wsadzisz maga ,bsb i generała do jednego kloca bo ktoś nie będzie miał Losa to sporo zmienia!
Grandmaster jest zdecydowanie zbyt drogi na turniejowy powergaming. A zabić go jest wcale nietrudno.
Co do LoS - trudno. Jak już jeden z tych paskudnych czarów wejdzie, to przydzielę go na BSB (najwyższa S i I). Jak zginie - bywa. Ale szanse nie są wcale jakieś wielkie. No i generalnie należy się starać nie dostawać tych czarów w klocek kawy.
Jakiś czas temu wstawiałem do kawy jeszcze małego maga z Obsidian Lodestone a innym bohaterom dawałem wardy. Mocno zabezpieczało to oddział przed magią Death ale ostatecznie uznałem, że kosztuje za dużo punków.
Wg mnie Imperium jest armią, której nie służy przeinwestowanie w bohaterów. Za te 150-200 punktów mamy lepsze zabawki niż mały mag i ward dla arcy.
Byro pisze:Zionięcie też z ASF tak?
Niestety muszę was rozczarować. Zgodnie z FAQ do RB breath weapony nie korzystają z żadnych innych specjalnych zasad które ewentualnie posiada model.Piotr pisze:Tak
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
smutne
Ja jeszcze chciałem napisać o magii...
Długo grałem na Lighcie - ale potem wielu graczy zaczęło grać na Heaven.... i poszedłem za tym trendem. Teraz muszę powiedzieć ,że to błąd... oczywiście Heaven jest super magią - gra cały czas ,ma niskie QV - doskonale działa z opancerzonymi oddziałami ... Light taki nie jest - Banischment z siłą 4 jaj nie urywa... żeby dobrze wykorzystać tą magię musisz wejść w combat. Jednak gdy już uda Ci się rzucić obszarowe Pha ,czy bironę na czołg czy Ws10 I10 to rządzisz . A grę wygrywa się tak naprawdę w combatach a nie magią czy strzelaniem... dlatego powracam do tej domeny
Ja jeszcze chciałem napisać o magii...
Długo grałem na Lighcie - ale potem wielu graczy zaczęło grać na Heaven.... i poszedłem za tym trendem. Teraz muszę powiedzieć ,że to błąd... oczywiście Heaven jest super magią - gra cały czas ,ma niskie QV - doskonale działa z opancerzonymi oddziałami ... Light taki nie jest - Banischment z siłą 4 jaj nie urywa... żeby dobrze wykorzystać tą magię musisz wejść w combat. Jednak gdy już uda Ci się rzucić obszarowe Pha ,czy bironę na czołg czy Ws10 I10 to rządzisz . A grę wygrywa się tak naprawdę w combatach a nie magią czy strzelaniem... dlatego powracam do tej domeny
Oczywiście. Też miałem potrzebę sprawdzenia magii Heaven. Zagrałem dwa turnieje i wniosek jest jeden - dla Imperium lepszy jest Light.
Ewentualnie można rozważać Heaven grając na małe punkty (rozpiska z jednym małym magiem).
Ewentualnie można rozważać Heaven grając na małe punkty (rozpiska z jednym małym magiem).
Piter jak składasz swoich hero ? Jeśli można wiedzieć oczywiście ;]
Arcymag ma scrolla.
Sztandar armii: Dragonhelm, Dawnstone i dwurak
Pegazista: Helm of Ratslayer, Sword of battle, Dragonbane Gem
Arcylektor: Enchanted Shield, Luckstone, Sword of Might
Czasem wymieniam bronie.
Na pewno padnie pytanie "Czemu nie ma VHS"? Jest za drogie... A przydaje się w zasadzie tylko na VC.
Sztandar armii: Dragonhelm, Dawnstone i dwurak
Pegazista: Helm of Ratslayer, Sword of battle, Dragonbane Gem
Arcylektor: Enchanted Shield, Luckstone, Sword of Might
Czasem wymieniam bronie.
Na pewno padnie pytanie "Czemu nie ma VHS"? Jest za drogie... A przydaje się w zasadzie tylko na VC.
No powiem szczerze że chciałem je zadać ;] No i Mr3 by się przydało a na pegaziście to nie wiem czy lepiej hełmik i sv+1 czy sv+2 i charmed schielda.
What do you guys think?
Arch Lector; General; Heavy Amour; Enchanted Shield; Talisman of Preservation; Van Horstman's Speculum; War Altar @ 344.0 Pts
Wizard; Level 4; Light; Obsidian Lodestone @ 245.0 Pts
Battle Wizard; Level 2; Light; Dispel Scroll @ 125.0 Pts
Captain of the Empire; Full Plate Armor; Shield; Battle Standart @ 93.0 Pts
40 Halberdiers; FCG + 5 Archer @ 305.0 Pts
39 Halberdiers; FCG + 5 Archer @ 299.0 Pts
5 Demigryph Knights; Lance; Shield; Standard; Musician; Gleaming Pendant @ 315.0 Pts
3 Demigryph Knights; Lance; Shield; Musician @ 184.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Arch Lector; General; Heavy Amour; Enchanted Shield; Talisman of Preservation; Van Horstman's Speculum; War Altar @ 344.0 Pts
Wizard; Level 4; Light; Obsidian Lodestone @ 245.0 Pts
Battle Wizard; Level 2; Light; Dispel Scroll @ 125.0 Pts
Captain of the Empire; Full Plate Armor; Shield; Battle Standart @ 93.0 Pts
40 Halberdiers; FCG + 5 Archer @ 305.0 Pts
39 Halberdiers; FCG + 5 Archer @ 299.0 Pts
5 Demigryph Knights; Lance; Shield; Standard; Musician; Gleaming Pendant @ 315.0 Pts
3 Demigryph Knights; Lance; Shield; Musician @ 184.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
1. Gdzie trzymasz magów? Jak w 5 łuków opcja słaba. Jak w jednym z klocków halabard to wyłączasz go z kombatu i wychodzi drogi bunkier.
2. BSB – złożony słabo. W 1 lub 2 turze combatu przemielą go na miazgę. Pomyśl o Wardzie od ognia, przerzucie SV (luck stone, downstone),magicznej pacce oraz charmed shield.
3. Muzyk na 3 kuraków – strata pkt. Są wystarczająco manewrowi.
4. Na lordzie magu pomyśl o Sceptre of stability lub scroll of shielding – wzmocnisz antymagię. W tej konfiguracji zrezygnowałbym z obsidian lodestone – szkoda pkt żeby stał w halabardach.
5. Pomyśl o kowboju na pegazie. Bywa bezcenny.
2. BSB – złożony słabo. W 1 lub 2 turze combatu przemielą go na miazgę. Pomyśl o Wardzie od ognia, przerzucie SV (luck stone, downstone),magicznej pacce oraz charmed shield.
3. Muzyk na 3 kuraków – strata pkt. Są wystarczająco manewrowi.
4. Na lordzie magu pomyśl o Sceptre of stability lub scroll of shielding – wzmocnisz antymagię. W tej konfiguracji zrezygnowałbym z obsidian lodestone – szkoda pkt żeby stał w halabardach.
5. Pomyśl o kowboju na pegazie. Bywa bezcenny.
Przepraszam za Google Translate)majk pisze:1...
1. Magee będzie w jednej z jednostek halabardy. Tak, drodzy bunkier, ale lepiej jest mieć zapasowe 40 ran. 5 łuków Diewert.
2. Nie mam żadnych planów, aby umożliwić BSB do rękoczynów.
3. Ciekawy pomysł.
4. Obsidian Lodestone tutaj przed podpisaniem śmierci, orkovskoy 'edbatt.
5. Gdzie to jest punktów do podjęcia? )
O ja pierdole
Czego to się doczekaliśmy - Niemców (?) na polskim forum pytających o rozpiskę
co do rozpy to brakuje jeszcze wózka do tych halabard
IMO wymieniłbym tą trójkę demigryfów na wózek -huricanum
No i trochę brakuje kapitana na pegazie
Te łuki złączyłbym w jedną 10 i jest oddział dla maga
Jak ogarniasz ta grę to nie powinno im się nic stać
Pchanie magów do walki to słaby pomysł
OK ELTHARION, MIAŁEŚ JUŻ OSTRZEŻENIE ZA PRZEKLINANIE, W TYM DZIALE NIE MA TAKICH ZWROTÓW; WYSTĄPIŁEM OFICJALNIE O BAN TYGODNIOWY
POZDRAWIAM
HELION
Czego to się doczekaliśmy - Niemców (?) na polskim forum pytających o rozpiskę
co do rozpy to brakuje jeszcze wózka do tych halabard
IMO wymieniłbym tą trójkę demigryfów na wózek -huricanum
No i trochę brakuje kapitana na pegazie
Te łuki złączyłbym w jedną 10 i jest oddział dla maga
Jak ogarniasz ta grę to nie powinno im się nic stać
Pchanie magów do walki to słaby pomysł
OK ELTHARION, MIAŁEŚ JUŻ OSTRZEŻENIE ZA PRZEKLINANIE, W TYM DZIALE NIE MA TAKICH ZWROTÓW; WYSTĄPIŁEM OFICJALNIE O BAN TYGODNIOWY
POZDRAWIAM
HELION
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Mr 3 ma jeden kłopot, który przerobiłem w praktyce. Mam piękny oddział z wardem na 4+ od magii (mag ma warda 2+). Przeciwnik rzuca snajperkę z death na BSB a ja i tak dispeluję scrollem, bo się boję, że ward 4+ gościa nie wybroni.wychwa pisze:No powiem szczerze że chciałem je zadać ;] No i Mr3 by się przydało a na pegaziście to nie wiem czy lepiej hełmik i sv+1 czy sv+2 i charmed schielda.
A mój pegazista potrzebuje save 1+ bardziej niż charmed shield. Częściej przyjmuje ciosy z siłą 4 niż kule armatnie. A jak przyjmuje kule, to się cieszę - bo to znaczy że wróg nie strzela w moje działa.