Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
GM kosztuje 255pkt
Ma AS 1+ z jednym przerzutem od Luckstona, na 2+ pierwsze trafienie z jakiejs maszynki ignoruje dzieki tarczy. A dzieki potionkowi ma 5 atakow w szarzy i jest w stanie zajebista robote odwalić.
Ma AS 1+ z jednym przerzutem od Luckstona, na 2+ pierwsze trafienie z jakiejs maszynki ignoruje dzieki tarczy. A dzieki potionkowi ma 5 atakow w szarzy i jest w stanie zajebista robote odwalić.
No i jest ItP, jak również oddział, w którym się znajduje.kowaljl pisze:GM kosztuje 255pkt
Ma AS 1+ z jednym przerzutem od Luckstona, na 2+ pierwsze trafienie z jakiejs maszynki ignoruje dzieki tarczy. A dzieki potionkowi ma 5 atakow w szarzy i jest w stanie zajebista robote odwalić.
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
+ nie spada od armat/katapult
I nie wiem jak nowy WoCH ale stary to przed moim GMem uciekał gdzie sie dało to samo bretka
I nie wiem jak nowy WoCH ale stary to przed moim GMem uciekał gdzie sie dało to samo bretka
no i w walce z czymś co ma już 5 S są kwasy pozdro
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
- krystian1wielki
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4143
- Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
pomarzyć można No ale fajnie że mamy obecnie dwie wersje grywalnego gienka a nie tylko altar jak w starym booku
Wczoraj byłem na turnieju w Tychach jeszcze na stare euro ale grałem już rozpą na owe euro .
Altar(preserwatywa,Enchanted Shield) 4+wsv 2+asv
Duży Mag(Sceptre of Stability,kon) 4lvl Light
2xMały mag(DS,Scroll of Shielding,kon) 2x1lvl Light
BSB(Dawnstone,Dragonhelm,GW) +1asv
5KO
7KO(muzyk)
11IC(muzyk,WB)
5Demigryfów(muzyk,steel)
3Demigryfy(muzyk)
Działo
Tank
1 Bitwa z Jankielem i jego DE. (jankiel też miał rozpe już an nowe euru,grał bez hydry na smoku pegazie 2x assasinach z gwiazdkami,2x szejdzi, oddział kuszoli,36 spermenów jakies harpie fasty...)
Co ogl mówić Tank wygrał grę zabijajac lorda w 4 turze assasina i szejdów i demisie ktróe zniszczyły kuszników i spermenów,
EMpicka akcja wpadam na plecy BSB DE nie łamie go i w 6 turze ginie mi BSB -.-. Ale udało sie wygrać .Widać było moje 5 miesiecy bez młotka.
2 Bitwa z Cichym i Chadeki(rozpa standard helka rakieta i to cos co łezka strzela) ogl bardzo lubię ten paring jeszcze w nim nigdy nie przegrałem. Założenie jak zawsze jak najszybciej znalesc sie w oddziałach przeciwnika. Już w 2 turze nie było maszyn u przeciwnika hela spadła z baniszmentu rakietnica a to coz z łezka od demigryfów a kadajec dostał BSB i musiał ulec silnemu Sztandarowemu armii 20:0
3.Bitwie Andrzej i jego VC.Ogl całą grę uciekałem ale nieskutecznie.Zabiłem wszystkie śmieci straciłem dość dużo bitwa skończyłą Doszedłem do wniosku że wstawię 2x10 łuczników i magów dam z buta wywalę 2 KO muzyka i IC uszczuplę i dorzucę mr3
Altar(preserwatywa,Enchanted Shield) 4+wsv 2+asv
Duży Mag(Sceptre of Stability,kon) 4lvl Light
2xMały mag(DS,Scroll of Shielding,kon) 2x1lvl Light
BSB(Dawnstone,Dragonhelm,GW) +1asv
5KO
7KO(muzyk)
11IC(muzyk,WB)
5Demigryfów(muzyk,steel)
3Demigryfy(muzyk)
Działo
Tank
1 Bitwa z Jankielem i jego DE. (jankiel też miał rozpe już an nowe euru,grał bez hydry na smoku pegazie 2x assasinach z gwiazdkami,2x szejdzi, oddział kuszoli,36 spermenów jakies harpie fasty...)
Co ogl mówić Tank wygrał grę zabijajac lorda w 4 turze assasina i szejdów i demisie ktróe zniszczyły kuszników i spermenów,
EMpicka akcja wpadam na plecy BSB DE nie łamie go i w 6 turze ginie mi BSB -.-. Ale udało sie wygrać .Widać było moje 5 miesiecy bez młotka.
2 Bitwa z Cichym i Chadeki(rozpa standard helka rakieta i to cos co łezka strzela) ogl bardzo lubię ten paring jeszcze w nim nigdy nie przegrałem. Założenie jak zawsze jak najszybciej znalesc sie w oddziałach przeciwnika. Już w 2 turze nie było maszyn u przeciwnika hela spadła z baniszmentu rakietnica a to coz z łezka od demigryfów a kadajec dostał BSB i musiał ulec silnemu Sztandarowemu armii 20:0
3.Bitwie Andrzej i jego VC.Ogl całą grę uciekałem ale nieskutecznie.Zabiłem wszystkie śmieci straciłem dość dużo bitwa skończyłą Doszedłem do wniosku że wstawię 2x10 łuczników i magów dam z buta wywalę 2 KO muzyka i IC uszczuplę i dorzucę mr3
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Szymon pisze: Doszedłem do wniosku że wstawię 2x10 łuczników i magów dam z buta wywalę 2 KO muzyka i IC uszczuplę i dorzucę mr3
lol Szymon - naprawdę? To nie ty się śmiałeś z moich łuczników? ...a tak poważnie - oni są naprawdę dużo warci
Ogl mam plan wystawienia 2x12-14 łuczników do tego 4x5 łuczników w detkubayer pisze:A możecie napisać do czego i jak ich wykorzystujecie? ja nie widzę dla nich zastosowania
w tych dużych mam zamiar trzymać magów a detki spowalniają przeciwnika co umożliwia mi zadanie większych strat w szeregach przeciwnika ba bedę mógł spowolnić marsz klocka VC z tym zabójcą w środku
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Po dwóch turniejach i paru bitwach kawaleryjska rozpiska dojrzewa. Pegazista wydawał mi się nieco za drogim rozwiązaniem (zwłaszcza w porównaniu z ceną 3-ki Demisiów) ale kierowany opinią na forum postanowiłem go wypróbowac, i nie żałuję, sprawdza się znakomicie. Nawet tak bardzo nie boli brak drugiego maga - natomiast ogólnie problemem z magią i dużym magiem jest to, że jak już złapie miscasta to przy okazji ładnie wysadza duży klocek rycerzy.
1 bitwa vs. Lizaki - ja startuję; faza magii - mag rzuca z 3 kości czar, idzie IF-ka, wsysa mi maga i 13-tu rycerzy na dużym klocku; 1-sza tura przeciwnika, Dwellers Below z If-ki na duży klocek demisiów, żaden nie zdaje testu siły; od tamtej chwili rzucam co mogę na pożarcie i "zajęcie" przeciwnika, resztą się kitram, przegrywam 6-14. Peszek.
2 bitwa vs. Imperium - 20:0 do przodu, pierwszy raz czuję epickość pedzia - niszczy Italiano, maszyny i w imię wyższej sprawy samobójczo odgina czołg ratując mi 300 pkt
3 bitwa vs. Demony - po raz kolejny pedzio jest bohaterem, znowu niszczy Italiano, odgina, zagraża śmieciom. VHS na generale epicko sie spłaca eliminując w challenge'u Bloodthristera. Inkasuję małe zwycięstwo.
Bardzo podobną rozpą grałem ostatnio na Narbutta:Unnamed2400 Pts - Empire Army
Arch Lector of Sigmar @ 223.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum
Talisman of Endurance
Sword of Might
Enchanted Shield
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 243.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll
Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone
Dragonhelm
Captain of the Empire @ 153.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonbane Gem
Helm of the Ratslayer
Sword of Battle
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
14 Knights of the Inner Circle @ 425.0 Pts
FCG; Warhorse
Razor Standard
5 Demigryph Knights @ 320.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 39
Total Army Cost: 2396.0
1 bitwa vs. Lizaki - ja startuję; faza magii - mag rzuca z 3 kości czar, idzie IF-ka, wsysa mi maga i 13-tu rycerzy na dużym klocku; 1-sza tura przeciwnika, Dwellers Below z If-ki na duży klocek demisiów, żaden nie zdaje testu siły; od tamtej chwili rzucam co mogę na pożarcie i "zajęcie" przeciwnika, resztą się kitram, przegrywam 6-14. Peszek.
2 bitwa vs. Imperium - 20:0 do przodu, pierwszy raz czuję epickość pedzia - niszczy Italiano, maszyny i w imię wyższej sprawy samobójczo odgina czołg ratując mi 300 pkt
3 bitwa vs. Demony - po raz kolejny pedzio jest bohaterem, znowu niszczy Italiano, odgina, zagraża śmieciom. VHS na generale epicko sie spłaca eliminując w challenge'u Bloodthristera. Inkasuję małe zwycięstwo.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
na sześciu kostkach (bo doszedł jeszcze Look Out od pedzia) same piątki i szóstki.Azurix pisze:Rzuciłeś 5 szóstek?Embir pisze:Dwellers Below z If-ki na duży klocek demisiów, żaden nie zdaje testu siły
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
@embir - daj dużemu magowi Earthing Rod
mały sie jednak przydaje dla ds
mały sie jednak przydaje dla ds
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour,War Altar
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 260.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Sceptre of Stability [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]
Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
2x10 Archers @ 2x80.0 Pts(muzyk)
2x5 Knightly Orders @ 2x110.0 Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 220.0 Pts(muzyk,sztandar)
5 Demigryph Knights @ 345.0 Pts(muzyk,steel)
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts(muzyk)
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2396.0
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour,War Altar
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Battle Wizard Lord of the Light Order @ 260.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Sceptre of Stability [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
Battle Wizard of the Light Order @ 80.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Scroll of Shielding [15.0]
Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
2x10 Archers @ 2x80.0 Pts(muzyk)
2x5 Knightly Orders @ 2x110.0 Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 220.0 Pts(muzyk,sztandar)
5 Demigryph Knights @ 345.0 Pts(muzyk,steel)
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts(muzyk)
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2396.0
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Demigryfy mają Siłę 5, a testujesz na najwyższej statystyce modelu, więc oblewasz dopiero na 6Embir pisze:na sześciu kostkach (bo doszedł jeszcze Look Out od pedzia) same piątki i szóstki.Azurix pisze:Rzuciłeś 5 szóstek?Embir pisze:Dwellers Below z If-ki na duży klocek demisiów, żaden nie zdaje testu siły
Szymon, po co Ci muzycy na łucznikach? Lepiej za te pkt dać muzyków na KO lub championów na łukach.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Czasami deklaracja wrotek jest bardziej opłacalna i wtedy wole zbierć się na tej 9 lub 10 jeśli bedzie 18' do papa mobileMacias pisze:Szymon, po co Ci muzycy na łucznikach? Lepiej za te pkt dać muzyków na KO lub championów na łukach.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Zamiast muzyków lepsi czempioni
Jak ci łucznicy uciekają to coś poszło źle a jak nie masz przerzutu z BSB to już wogle dałeś ciała
Te detki śa bez sensu - już lepiej dopakować te duże oddziały albo jakoś lepiej wykorzystać te 70 pk
Jak ci łucznicy uciekają to coś poszło źle a jak nie masz przerzutu z BSB to już wogle dałeś ciała
Te detki śa bez sensu - już lepiej dopakować te duże oddziały albo jakoś lepiej wykorzystać te 70 pk
Mówi się trudno i idzie się dalej ...