Nowy WoCh
Moderator: JarekK
Re: Nowy WoCh
Dawno tu nie zaglądałem z powodu pracy ale jakieś kilka minut temu natknalem sie na to :
http://www.youtube.com/watch?v=L48dOKptsCU
http://www.youtube.com/watch?v=L48dOKptsCU
GW wypuściło podstawki pod Dragon Ogry, Skullcrusherów itp. WRESZCIE.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
zastanawia mnie co połączyć z hellfire swordem, na ogry i inne monstrualne rzeczy jak znalazł albo na puszki. Zastanawiam się nad hełmem ale to oznacza brak warda , za to mamy przerzuty zazwyczaj od asf co jest istotne. Można też postawić na ochronę z amuletu of Endurace i z markiem tzeencha mmy 4+ ward.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dawnstone i kon.
Ewentualnie talisman of protection, mark of tzeentch, wielooki helm.
A najlepiej w ogole tego nie wystawiac, bo jest slabe.
Ewentualnie talisman of protection, mark of tzeentch, wielooki helm.
A najlepiej w ogole tego nie wystawiac, bo jest slabe.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
z hełmem i talizmanem of prot nie zmieści się hellfire sword.
hełm 25, talizman 15, hellfire 65 = 105pkt
hełm 25, talizman 15, hellfire 65 = 105pkt
Kilka dni minęło...na którym miejscu stawiacie nowy chaos względem 8ed podręczników?
Za wcześnie by coś mówić.... większość z nas zagrała ledwo bitwę pewnie albo i w ogóle...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Moim zdaniem jest odrobinę lepiej, ale to głównie z powodu:
- Chariotów w Core
- minimalnie tańszych rycerzy
- rewelacyjnego Mark of Nurgle
Natomiast jest licho jeśli chodzi o brak Puppeta, kiepskie przedmioty magiczne i osłabienie magii Tzeentcha.
IMO jesteśmy gdzieś ok. 5 miejsca - poniżej VC, Lizaków, DE i Ogrów, ale to mocno przybliżona kalkulacja.
Najbliższe miesiące pokażą ile da się wycisnąć z WoCh a także jak bardzo szanowne AR wykastruje nam armię na EURO.
Dopiero wówczas będzie można coś miarodajnego powiedzieć.
- Chariotów w Core
- minimalnie tańszych rycerzy
- rewelacyjnego Mark of Nurgle
Natomiast jest licho jeśli chodzi o brak Puppeta, kiepskie przedmioty magiczne i osłabienie magii Tzeentcha.
IMO jesteśmy gdzieś ok. 5 miejsca - poniżej VC, Lizaków, DE i Ogrów, ale to mocno przybliżona kalkulacja.
Najbliższe miesiące pokażą ile da się wycisnąć z WoCh a także jak bardzo szanowne AR wykastruje nam armię na EURO.
Dopiero wówczas będzie można coś miarodajnego powiedzieć.
Zawsze można brać metal . Przedmioty może i kiepskie, ale gifty są bardzo spoko - scaly skin, flamingi, allure, soul feeder, oko, chaos familiar, collar dla DP khorne`a.Eldritch pisze:Moim zdaniem jest odrobinę lepiej, ale to głównie z powodu:
- Chariotów w Core
- minimalnie tańszych rycerzy
- rewelacyjnego Mark of Nurgle
Natomiast jest licho jeśli chodzi o brak Puppeta, kiepskie przedmioty magiczne i osłabienie magii Tzeentcha.
IMO jesteśmy gdzieś ok. 5 miejsca - poniżej VC, Lizaków, DE i Ogrów, ale to mocno przybliżona kalkulacja.
Najbliższe miesiące pokażą ile da się wycisnąć z WoCh a także jak bardzo szanowne AR wykastruje nam armię na EURO.
Dopiero wówczas będzie można coś miarodajnego powiedzieć.
Powerowo pewnie trochę mocniej niż było - lepsza wersja pendanta, Metal zamiast lore`a tęczy, MoN, odrobinę tańsi knighci.
Pod względem rozpisek - dużo dużo lepiej, więcej opcji, bardzo dużo wyborów ugrywalniono (tańsze ogry, tańsze DO, magiczne ataki na demonach, prince, eye of the gods, gifty, vanguard na psach,, trolle, shaggy, charioty), główne broken kombosy wywalili (unity z 3+warda i wygarem). Nawet Forsakeni zyskali (kiedyś wypróbuje 20 z MoK z magią nurgle`a dla regenki i T)
Release the Przemcio!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Gosciu, ciesz sie tym ze mozesz, bo za chwile AR.COM zrobi z tego kadlubek i bedzie mozna ze 2 buildy zrobic maxtrikk pisze:Pod względem rozpisek - dużo dużo lepiej, więcej opcji, bardzo dużo wyborów ugrywalniono
Niestety podobnie stało się z Imperium.swieta_barbara pisze:Gosciu, ciesz sie tym ze mozesz, bo za chwile AR.COM zrobi z tego kadlubek i bedzie mozna ze 2 buildy zrobic maxtrikk pisze:Pod względem rozpisek - dużo dużo lepiej, więcej opcji, bardzo dużo wyborów ugrywalniono
Po pierwszej grze: całkowicie zepsuty lore tzeentcha, niepoprawiony mark khornea, zabrany will of chaos. Generalnie słaby book osłabiony jeszcze bardziej. Poprawili część bezsensów dodali nowe. Jak nie grałem tak grał nie będę
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
odszedłeś w stronę hord a ja w stronę bestii
czy w nowym book-u znalazł swe miejsce Belakor
czy w nowym book-u znalazł swe miejsce Belakor
Dlatego jest metal do wyboru, którego zawsze mi brakowało. Zamiast will of chaos jest bsb i MoS. Khorne jak to khorne, albo masz stada psów albo jest problem.Grolshek pisze:Po pierwszej grze: całkowicie zepsuty lore tzeentcha, niepoprawiony mark khornea, zabrany will of chaos. Generalnie słaby book osłabiony jeszcze bardziej. Poprawili część bezsensów dodali nowe. Jak nie grałem tak grał nie będę
I tak uważam, że zdawanie Ld przez szarżą to mega plus w porównaniu z 6 i 7 ed
Release the Przemcio!
Grolshek pisze:Po pierwszej grze: całkowicie zepsuty lore tzeentcha, niepoprawiony mark khornea, zabrany will of chaos. Generalnie słaby book osłabiony jeszcze bardziej. Poprawili część bezsensów dodali nowe. Jak nie grałem tak grał nie będę
To smutne gdy widzisz uddział dumnych wojowników uciekających od paniki przez jakąś kupę z O&G ...
Jak jestes w oddziale z festusem, mozesz się pokusić o: scaled skin, flaming breath, smoczy hełm, kamień świtu [przerzut armora] i oczywiście ten hellfire sword. piekna trucizna 5+ i ignorowanie armora z k3ż. jak trafisz na 5-6, ignorujesz ranienie i armor, cudowne!Murmandamus pisze:zastanawia mnie co połączyć z hellfire swordem, na ogry i inne monstrualne rzeczy jak znalazł albo na puszki. Zastanawiam się nad hełmem ale to oznacza brak warda , za to mamy przerzuty zazwyczaj od asf co jest istotne. Można też postawić na ochronę z amuletu of Endurace i z markiem tzeencha mmy 4+ ward.
"Walery: Niech się pan na mnie spuści
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Harpagon: A teraz Jakubie, trzeba wychędożyć karocę"
Skąpiec Moliera [Slaaneshyty]
"Czyli to maja najskrytsza fantazja! Już się nie mogę doczekać, aż poznam głębię swego zwyrodnienia."
Król Julian z Madagaskaru
Nie do końca, jak masz Hellfire Sworda to nie masz poisona...DragoMir pisze:Jak jestes w oddziale z festusem, mozesz się pokusić o: scaled skin, flaming breath, smoczy hełm, kamień świtu [przerzut armora] i oczywiście ten hellfire sword. piekna trucizna 5+ i ignorowanie armora z k3ż. jak trafisz na 5-6, ignorujesz ranienie i armor, cudowne!
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"
Czy ktos zastanawial sie nad forsakenami slaanesha w corach? Mam problem ze zlozeniem sensownych, szybkich corow dla armii, ktora ma wszedzie 7+mv. Warriorzy nawet ze sztandarem +mv raczej nie nadaza za reszta...
Na poczatku zalozylem, iz forsakeni sa nadal beznadziejni, ale po glebszej rozkminie mysle, ze moga sie nadac do zapchania corow (po obowiazkowych psach i chariotach).
W porownaniu:
2x5 maruderow slaanesha na koniach z flailami i muzykami - 190pts
10 forsakenow slaanesha - 210pts
- 20 punktow roznicy na niekorzysc tych drugich, tracimy 2mv i vanguarda oraz S5 w pierwszej turze, frenzy
- +1S, +1T, Ld8, sejw 4+ zamiast 6+, d3+1 atakow zamiast 1 + kon, losowy bonus w CC
Szybkoscia dorownuja niemalze kawalerii, ale sa bardziej odporni na lekkie strzelanie, walcza duzo lepiej (ze smieciami oczywiscie). Brakuje muzyka. Co myslicie?
Na poczatku zalozylem, iz forsakeni sa nadal beznadziejni, ale po glebszej rozkminie mysle, ze moga sie nadac do zapchania corow (po obowiazkowych psach i chariotach).
W porownaniu:
2x5 maruderow slaanesha na koniach z flailami i muzykami - 190pts
10 forsakenow slaanesha - 210pts
- 20 punktow roznicy na niekorzysc tych drugich, tracimy 2mv i vanguarda oraz S5 w pierwszej turze, frenzy
- +1S, +1T, Ld8, sejw 4+ zamiast 6+, d3+1 atakow zamiast 1 + kon, losowy bonus w CC
Szybkoscia dorownuja niemalze kawalerii, ale sa bardziej odporni na lekkie strzelanie, walcza duzo lepiej (ze smieciami oczywiscie). Brakuje muzyka. Co myslicie?
W sumie wiele rzeczy będzie grywalnych i będzie miała odpowiednie zastosowania (nie wspominając o wsparciu magii), inna kwestia że nie zawsze się sprawdzą czysto turniejowo;)
A tacy forsakeni w trochę większej liczbie z bsb z +1M w corze... Piechota z kopniakiem z M7? Wiele ogranych osób nie wie co zrobić jak pojawiają się aberracje w postaci niestandardowych rzeczy w danej armii i czasem się okazuje że się sprawdza (póki się z tym wszyscy nie ograją:P).
A tacy forsakeni w trochę większej liczbie z bsb z +1M w corze... Piechota z kopniakiem z M7? Wiele ogranych osób nie wie co zrobić jak pojawiają się aberracje w postaci niestandardowych rzeczy w danej armii i czasem się okazuje że się sprawdza (póki się z tym wszyscy nie ograją:P).
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria