Z tym pancerzem,to właśnie lepiej wyjdziesz jak skorzystasz z rady. Ja myślę o daniu lektorowi talisman of endurance (30 pts), czyli ward 5+, w ten sposób masz za 40-45 pts (na oko, bo nie mam booka przy sobie) sv 1+ i ward 5+, a nie 1+ i ward 6+, lepiej?Kopyt pisze:... A co do armora to boje się balist a wiem ze będzie ich trochę
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Ad. 1 a to nie daje Stuborna całemu oddziałowi, jeżeli Hero ma koronę?PiotrB pisze:@ medzik
1.Daj sobie spokój z tą koroną - do niczego ci się nie przyda.
2.Daj Charm Shilad na papie
3.wywal kusze! weź łuki.
4.magiczna broń na pegazie musi być
Ad. 2 no nie wiem, czy nie lepiej na pegaza, bo lubią w niego strzelać, jak leci do wrogich maszyn,
Ad. 3 cały czas się nad tym zastanawiam
Ad. 4 to racja
No mogę przytrzymać teoretycznie mocniejszy klocek, a nie zwieje szybko - przemyślę sprawę korony, tym bardziej, iż magiczna broń przydałaby się na pegazie.PiotrB pisze:daje i co z tego ?:)
Kto jest ważniejszy papa czy pegaz?
Co do CS na papie, to obniży z automatu mu savea, a przecież ma warda, poza tym do tej pory pegaz właśnie świetnie mi się sprawdzał w tej konfiguracji jako niszczyciel maszyn, na ogół brany przez nie w pierwszej kolejności za cel.
Z Hold the line ,przerzutami ,Save 1+ to teoretycznie i tak mała szansa ,że uciekniesz ,bo jeśli już coś ma Cię doprowadzić do sytuacji ,kiedy będą np"dwie jedynki" i kiedy Stubborn naprawdę się przyda to wtedy raczej z takiej liczby rycerzy nikt nie przeżyjemedzik pisze:No mogę przytrzymać teoretycznie mocniejszy klocek, a nie zwieje szybko

naprawdę masz co najmniej 4 lepsze cele do ostrzału niż pegazista ,a jeśli dobrze nim zagrasz to rzadko kiedy ktoś będzie mógł do niego strzelać. Poza tym masz 3 działa ,więc mogą się wypchać z turbo ostrzałemmedzik pisze: ...na ogół brany przez nie w pierwszej kolejności za cel.

Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Oto moja nowa rozpiska, już na nowe euro, którą zamierzam testować przed włocławskim masterem. Jutro wieczorem na ruszt wrzucam Lizaki, w czwartek potyczka z VC:
Ogółem na Bazylu grałem w bardzo podobnej konfiguracji, z tym że nie było Razor Standard, a Banner of Discipline i Crown of Command na magu. Dodatkowo pegazista miał Sword of Striking, ale brakowało mu choć odrobiny wygaru - najchętniej wsadziłbym na niego Ogre Blade, ale nie będzie mi starczyło sensownie punktów. Lore of Light sprawdzało się świetnie, w połączeniu z modlitwami Arcylektora stanowi kombinację, która w combacie daje przeciwnikowi niezłą rozkminkę co powinien dispelowac. Zastanawiam się czy nie wsadzic na generała warda na 4+. Bo jednak mimo Van Horstmanna Killing Blowy i magiczne bronie NO AS potrafiły sprawic, że robiło mi się ciepło. Natomiast sam Van Horstmann zostaje, genialny przedmiot.1 Arch Lector of Sigmar @ 223.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Van Horstmann's Speculum
Enchanted Shield
Talisman of Endurance
Sword of Might
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 243.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll
1 Captain of the Empire @ 153.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone
Dragonhelm
Ironcurse Icon
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonbane Gem
Helm of the Ratslayer
Biting Blade
Potion of Foolhardiness
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
14 Knights of the Inner Circle @ 425.0 Pts
FCG
Razor Standard
5 Demigryph Knights @ 320.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Models in Army: 39
Total Army Cost: 2396.0
to Hold the line działa również na kawę, o ja nieszczęsny do tej pory myślałem, że tylko na piechotę?Kordelas pisze:Z Hold the line ,przerzutami ,Save 1+ to teoretycznie i tak mała szansa ,że uciekniesz ,bo jeśli już coś ma Cię doprowadzić do sytuacji ,kiedy będą np"dwie jedynki" i kiedy Stubborn naprawdę się przyda to wtedy raczej z takiej liczby rycerzy nikt nie przeżyjemedzik pisze:No mogę przytrzymać teoretycznie mocniejszy klocek, a nie zwieje szybko![]()
medzik pisze:
to Hold the line działa również na kawę, o ja nieszczęsny do tej pory myślałem, że tylko na piechotę?




Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Po ciekawych podpowiedziach, odnośnie Hetery, postanowiłem przetestować taką rozpę - jutro 1 gra.
Magia Light.
9 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor
Banner of Swiftness [15.0]
2X 5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician
10 Crossbowmen @ 130.0 Pts
Musician
5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
2x 1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 354.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain of the Empire @ 123.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Relic Sword [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
Models in Army: 49
Total Army Cost: 2500.0
Magia Light.
9 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor
Banner of Swiftness [15.0]
2X 5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Musician
10 Crossbowmen @ 130.0 Pts
Musician
5 Free Company Militia Detachment @ [30.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
2x 1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 354.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord @ 233.0 Pts
Magic Level 4; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain of the Empire @ 123.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Relic Sword [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
Models in Army: 49
Total Army Cost: 2500.0
Zabunkruje w nich lub/i w detce inżyniera lub/i maga.kowaljl pisze:Ja pierdziele, to 4 rozpa z kusznikamiTy musisz ich kochac:) Oni naprawde sa slabi jesli chodzi o turnieje, powiedz poco Ci oni?
Bardziej jednak zależy mi oglądzie rozpy jako całości.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2013, o 20:40 przez medzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Piłeś cośmedzik pisze:Zabunkruje w nich lub/i w detce inżyniera lub/i maga.kowaljl pisze:Ja pierdziele, to 4 rozpa z kusznikamiTy musisz ich kochac:) Oni naprawde sa slabi jesli chodzi o turnieje, powiedz poco Ci oni?
Bardziej jednak zależy mi oglądzie rozpy jako całości.


A serio Łucznicy są najlepsi imo.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
grałem z łucznikami, i powiem wam, że lepiej mi się grało z kusznikami. Powód jest prozaiczny i może wydawać się głupi ale zauważałem, że gracze psychologicznie jakoś tak bardziej bali się kuszników, zwracali na nich uwagę, bo to zawsze ostrzeliwało choć nic w zasadzie nie robiło. Także mimo wszystko wolę kuszników od łuczników - szczególnie w defensywnej rozpie.Kordelas pisze:o 100% lepiej to zrobia włócznicy albo łucznicy
Zgadzam się jednak z poglądem, że łucznicy są ciekawsi i więcej mogą ale tak jak wyżej, psychologia też ma znaczenie.
Broń Cię Sigmarze przed nazywaniem tego psychologii w grze głupim powodem
Ja masę bitew wygrałem i przegrałem przez psychologię
Wprowadzanie w błąd (taktyczne ,a nie wał
) ,udawanie przegranego ,"niby" stracone pozycje... itp itd to jest bonus gier figurkowych 



Ja masę bitew wygrałem i przegrałem przez psychologię

Wprowadzanie w błąd (taktyczne ,a nie wał


Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
przeglądając AB pod kątem zasad dla Liddera i nowych graczy, znalazłem kilka ciekawych kwiatków; mortary i Helstorm są jeszcze słabsze niż były...bo...inżynier pozwala przerzucić tylko artylerkę;
modlitwy kapłana działają na detki w 3" (jakoś nie ogarnąłem tego wcześniej), a demiśki dostają od GM-a ITP
i ciekaw jestem jak ma się KB na WH przeciewko np. GUO, który jest Large targetem i może być magiem (sic! re-roll to wound
)
EDIT: może to być dość ciekawe przeciwko Deamon Princowi w nowym Wochu, o ile uznają go za Deamonic
modlitwy kapłana działają na detki w 3" (jakoś nie ogarnąłem tego wcześniej), a demiśki dostają od GM-a ITP

i ciekaw jestem jak ma się KB na WH przeciewko np. GUO, który jest Large targetem i może być magiem (sic! re-roll to wound

EDIT: może to być dość ciekawe przeciwko Deamon Princowi w nowym Wochu, o ile uznają go za Deamonic

Nijak, GUO jest monsterem, a kb nie działa na monstery.#helion# pisze:i ciekaw jestem jak ma się KB na WH przeciewko np. GUO, który jest Large targetem i może być magiem (sic! re-roll to wound)
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
no niby tak, ale wyraźnie jest napisane, ma KB na konkretny model w armii przeciwnika
nie jest wyszczególniony trooptype, a wg podręcznika, KB jest na dany trooptype, a HKB jest na wszystko....więc??
trzeba by LS ruszyć w tej sprawie, niech się głowią

trzeba by LS ruszyć w tej sprawie, niech się głowią
