Żelazna Nawałnica
Re: Żelazna Nawałnica
ten Demon to główna siła nowego WoCu
Charmed shield i już 2 kulki, są jeszcze scrolle, dispelle, wardy. 4 rany, los-blockery. Zresztą ta armia teraz ma taki napór, że jak za bardzo skupisz się na DP to reszta armii zrobi Ci roflstompaSzaitis pisze:Raczej zabawka która daję najwięcej frajdy
Jeden banishment czy kulka i NARA
Tak, DP jest demonem.
Release the Przemcio!
mówisz masz:Wszystko pieknie, ale musze miec DS w rozpie, czyli obu kowbojow musi sie zmiescic ponizej 465 punktow.
1 Daemon Prince of Nurgle @ 525.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Daemonic Flight
Sword of Striking [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Chaos Familiar [25.0]
Flaming Breath [30.0]
DP inny bo to z mojej rozpy
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 251.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Scaled Skin [20.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 214.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
Nikt tutaj nie składa go z charmed shieldem. Generalnie zgadzam się, że to tylko część armii, ale jednak model za 4 duże pkty to dość pokaźna strata. Jest mocny, przyznaje - ale bez leczenia nie jest wcale tak trudno go złożyć. Widzę sporo antyparingów dla niego jednak.trikk pisze:
Charmed shield i już 2 kulki
Z mojej perspektywy gracza VC najcięższe są skullcrushery do przełknięcia - reszta jest spokojnie do przejścia
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dobrze to wyglada, w domu ogarne czy da sie dwoch takich mega bydlakow wsadzic.zafael pisze:mówisz masz:Wszystko pieknie, ale musze miec DS w rozpie, czyli obu kowbojow musi sie zmiescic ponizej 465 punktow.
[...]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 251.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Scaled Skin [20.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 214.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 135.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
wyglada swietnie, ale kosztuje chimere i nie za bardzo jest co za nią wstawić. zostaje Ci albo zdjąc 3 fasty wstawić warriorów, słaba trochę opcja, bo kosztuje dużo pkt razem z magiem a jest czym to wyjąć/złożyć na szybko. 3 charioty 3 fasty i psy zapełniają 600 pkt równiutko no i jest mobilne.
Wstawiając takich typków jak w poście wyżej i zabierając chimerę zostają 62 punkty. nie bardzo jest co z tym zrobić. zdejmując goły goły gorebeast mamy 192 pkt. można dać je albo w skulli, bo sądzę że ograniczenie do 6 modeli raczej nie wejdzie, albo w cory. tylko w corach to warriorzy do trzymania maga za chariot też słaba wymiana.
Generalnie nie mam pojęcia co z tymi 62 pktami zrobić. 2x psy dodać ? czy koleś +2x psy warte są chimery?
Wstawiając takich typków jak w poście wyżej i zabierając chimerę zostają 62 punkty. nie bardzo jest co z tym zrobić. zdejmując goły goły gorebeast mamy 192 pkt. można dać je albo w skulli, bo sądzę że ograniczenie do 6 modeli raczej nie wejdzie, albo w cory. tylko w corach to warriorzy do trzymania maga za chariot też słaba wymiana.
Generalnie nie mam pojęcia co z tymi 62 pktami zrobić. 2x psy dodać ? czy koleś +2x psy warte są chimery?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
sYsek pisze:wyglada swietnie, ale kosztuje chimere
2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Daemon Prince of Nurgle @ 455.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 3; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Daemonic Flight
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Chaos Familiar [25.0]
Biting Blade [10.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 251.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Scaled Skin [20.0]
Daemonic Mount
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 214.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Daemonic Mount
1 Chaos Sorcerer @ 135.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 1; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
Mark of Slaanesh
6 Chaos Warhounds @ 36.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
1 Chimera @ 245.0 Pts
Regenerating Flesh
3 Skullcrushers @ 244.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
3 Skullcrushers @ 244.0 Pts
Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
Models in Army: 40
Total Army Cost: 2399.0
sie chce to sie ma i chimere i kałboji i tańszego DP, bo niestety jest on tak wrażliwy na ostrzał że nie warto w niego aż tyle inwestować
to już lvl3 tylko, nie zawsze masz to co potrzebujesz w magii. no ale w sumie chimera jest, więc coś za coś. no i nie masz ziania na dp, co go boli jesli sie juz chowa w combat.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2013, o 16:50 przez sYsek, łącznie zmieniany 1 raz.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kosmetyka musi byc, nie moge grac rozpa napisana w calosci przez kogo innego :]
Co sadzicie o 6 trolli jako wsparciu dla tych kolesi na DM?
Co sadzicie o 6 trolli jako wsparciu dla tych kolesi na DM?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ale gorzej bronia przed dzialami. Jak trafiasz na patelnie, czasami nie da sie przed wszystkim DP schowac, wiec fajnie jak masz chociaz takiego trolla, ktory ochoczo lyknie kule na klate. Taki rodzaj LoSa na dziala. Rydwany zreszta tez moge chowac, a jak juz ktos w tym temacie blyskotliwie wychwycil, imperium bedzie teraz ciezkie dla wojownikow, a akurat przydatnosci trolli w grze z imperium nie da sie odmowic...
Też mi się wydaje, że trolle zagoszczą w Waszych rozpiskach po kilku turniejach tak jak to jest obecnie u orków.
W ogóle jak czytam tego booka i Wasze rozpiski to tylko jedno mi przychodzi do głowy "not enough cannons" (wypowiedziane z akcentem ze starcrafta).
W ogóle jak czytam tego booka i Wasze rozpiski to tylko jedno mi przychodzi do głowy "not enough cannons" (wypowiedziane z akcentem ze starcrafta).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Trolle w O&G są zajebiste. Dlaczego miałyby być marne w WoChu?
Zwłaszcza, ze WoCh ma dostęp do mocnych lorów buffujących kombat, a zieloni tylko przeciętne małe ła.
Zresztą trolle bez buffów i tak kroją prawie wszystko, tylko musi być ich odpowiednio dużo.
Np takiego waszego nieśmiertelnego demon princa to składają w 2 tury i idą dalej samemu nie ponosząc w zasadzie żadnych strat
W sumie WoCh ma przewalone z takim oddziałem w mirrorze, o ile nie ma twardej kontry w postaci flaming ataków lub słońca/pitki. Tak naprawdę to jest ich najwieksza wada - podatność na te czary. No ale za 35 pts nie wymagajmy już niewiadomo czego
Zwłaszcza, ze WoCh ma dostęp do mocnych lorów buffujących kombat, a zieloni tylko przeciętne małe ła.
Zresztą trolle bez buffów i tak kroją prawie wszystko, tylko musi być ich odpowiednio dużo.
Np takiego waszego nieśmiertelnego demon princa to składają w 2 tury i idą dalej samemu nie ponosząc w zasadzie żadnych strat
W sumie WoCh ma przewalone z takim oddziałem w mirrorze, o ile nie ma twardej kontry w postaci flaming ataków lub słońca/pitki. Tak naprawdę to jest ich najwieksza wada - podatność na te czary. No ale za 35 pts nie wymagajmy już niewiadomo czego