Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Macias »

Every hit he inflicts on that model also have the killing blow special rule
Nie jest napisane, że ma kb przeciwko danemu modelowi, tylko że hity przeciwko temu modelowi mają zasadę killing blow. A w RB stoi jasno:
Killing blow is only effective against infantry, cavalry and war beasts
A skoro GUO jest monsterem to nic sobie z tego nie robi.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ok, nie miałem podpory ale heralda zawsze można ubić :wink:
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Po dwóch bitwach kontrolną rozpą z Papą (poszło w sumie nieźle). Przygotowałem jako alternatywę coś ofensywnego, warte wypróbowania?
Magia Live.

Unnamed2500 Pts - Empire Army

8 Knights of the Inner Circle @ 245.0 Pts
Standard; Musician; Inner Circle Preceptor
Banner of Swiftness [15.0]

10 Knightly Orders @ 250.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor

5 Knightly Orders @ 130.0 Pts
Musician; Preceptor

4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]

3 Demigryph Knights @ 204.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

2 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts

1 Grand Master @ 259.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Runefang [85.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Battle Wizard Lord @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]

1 Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]

1 Captain of the Empire @ 161.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]

Models in Army: 35


Total Army Cost: 2500.0

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Zwykły kapłan to nie Papa [-X
Papa to arcykapłan ,bo jeżdzi Papamobile :mrgreen:


Na magu zamiast Obsidian Lodestone dałbym Talizman z Wardem 4+ ,zwiększa to przeżywalnośc bardzo drogiego i ważnego lorda ,oddział ma swój Save 1+ 8)

Ogólnie bohaterowie już bardzo fajnie złożeni :)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Kordelas pisze:Zwykły kapłan to nie Papa [-X
Papa to arcykapłan ,bo jeżdzi Papamobile :mrgreen:
oczywiście, że tak - jak już napisałem to jest rozpa ofensywna, defensywną grałem kilka postów wcześniej, gdzie generałem był właśnie Lector na ołtarzu, a magią Light
Kordelas pisze:Na magu zamiast Obsidian Lodestone dałbym Talizman z Wardem 4+ ,zwiększa to przeżywalnośc bardzo drogiego i ważnego lorda ,oddział ma swój Save 1+ 8)

Ogólnie bohaterowie już bardzo fajnie złożeni :)
tylko ten mag jest w drugim szeregu klocka z ITP, gdzie daje całemu klockowi odporność na magię, nie wiem czy warto zamieniać to na talizman z wardem

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Czy umieszczanie go w drugim szeregu nie smasakruje oddziału przy większości ifek ?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, o 10:31 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Kordelas pisze:Czy umieszczanie go w drugim szeregu nie smasakruje oddziały przy większości ifek ?
tak się stanie prędzej czy później - ale Life to jedyna domena przy której można zaryzykować takie ustawienie...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Kordelas pisze:Czy umieszczanie go w drugim szeregu nie smasakruje oddziały przy większości ifek ?
nie zapominaj o tronie, który ignoruje efekt misscasta

Awatar użytkownika
carloff
Plewa
Posty: 9

Post autor: carloff »

Karli pisze:Priviet Mr Carloff my russian avatar ;-)

1. Dragonhelm is useless for GM because he already have 1+ AS. Instead give him charmed shield.
2. Give Dragonhelm to BSB instead of helm of the rat slayer.
3. Send my best wishes and kisses to russian girls and players :twisted:
Hello Bro =)

Thanks for advices. But i don't like that GM roster. Going to play 80 hurricanuming halbers.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

medzik pisze:nie zapominaj o tronie, który ignoruje efekt misscasta
Tylko ,żeby tron był to najpierw trzeba go wylosować ,a póżniej rzucić :) często przeciwnik może temu zapobiec
No i rzut 1 na kasowanie miscasta :D
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
terorystaxxl
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: terorystaxxl »

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 227.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord @ 215.0 Pts
Magic Level 4
Sceptre of Stability [15.0]

1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 157.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Sword of Might [20.0]
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

1 Witch Hunter @ 60.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour
Potion of Speed [5.0]

1 Witch Hunter @ 70.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour
Gold Sigil Sword [15.0]

1 Witch Hunter @ 55.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour

3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

3 Demigryph @ [0.0] Pts

10 Knights of the Inner Circle @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

11 Warhorse @ [0.0] Pts

24 Spearmen @ 281.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [10.0] Pts

10 Archer Detachment @ [70.0] Pts
Normal Bow

8 Archer Detachment @ [56.0] Pts
Normal Bow

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

Models in Army: 71


Total Army Cost: 2399.0


Podobną rozpiską grałem.Wyszło nawet nawet.Więcej demisi nie potrzebuje bo i tak wolę ich nie tracić na coś co ma siłę 6 od tego mam hellbastery.Działo i czołg o dziwo jak na razie wystarcza,a dyscyplina nie jednokrotnie spłacała mi to jedno brakujące działo.Magowie z Heaven idą do włóczników.3Hunterów czyli nowość w rozpisce mam nadzieję,że się sprawdzą i będą snajować tych cholernych bohaterów u wroga bez potrzeby wchodzenia z nimi w comat.Przy okazji może wybiję z głowy szarżę kowbojami na maszynki przez możliwość dostania z KB.Problem z zaczynaniem chyba nie będę miał bo mam 4 wystawiania co jest plusem i minusem.Za tydzień wszystko się okaże jak pójdzie turniej.
Imperium
Włocławek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

hehe...ja gram podobną rozpą tylę ,że zamiast 3 wh mam 3 demisie więcej...
Mnie się gra super z tym ,że musisz się liczyć z tym ,że z armiami z którymi miałeś przewagę jak WE gra stanie się bardzo wyrównana - za to znacznie łatwiej Ci się będzie grało z trudnymi paringami..

Moje rady:
Zmniejsz ilość spearów i łuków tak aby zmieścić 2 dodatkowych IC- da się tak zrobić bo sam tak gram...
Zmień ułożenie bsb i generała na takie:


Arch Lector (1#, 233 pts)
1 Arch Lector, 133 pts = (base cost 100 + Warhorse 18 + Barding 6 + Great Weapon 5 + Heavy Armour 4)
1 Helm of the Skavenslayer, 15 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Van Horstman's Speculum, 40 pts

Captain of the Empire (1#, 155 pts)
1 Captain of the Empire (Battle Standard Bearer), 105 pts = (base cost 60 + Warhorse 12 + Full Plate Armour 6 + Shield 2 + Battle Standard Bearer 25)
1 Sword of Striking, 15 pts
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts

daje Ci to 8 a nie 7 ruch na bsb i warda na ogień - co pozwala mu gonić Hexy i blokować kadaia...

Helki z inżynierami to jest 350 pkt a w dwie tury zabijają takich WL za 450 ... mnie się zawsze spłaciły... no i zmień lory na magach na light :)

Dyscyplina musi być - tylko szaleńcy grają na ld 8,9 a potem płaczą jak to nie zdali na 10 i przegrali bitwę :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
terorystaxxl
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 159
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: terorystaxxl »

Wszytko praktycznie na styk.Przedmiotów od wh bym wolał nie zabierać.Magom nic nie mogę zrobić.Light na takiej rozpisce,aż tak do mnie nie przemawia i tak muszę unikać walki,a kometa zawsze może coś wykurzyć za obelisku lub zabić coś ważnego.Wolę czasem stracić szarżę konnicy w zamian za jedną dodatkową turę ostrzału hellbasterami.Co jak na razie przynosi dość niezłe skutki.Wole tłuc się z 5 wojownikami chaosu z siła 4 niż z damy to 20 z siła 6.Konica ustawiam 5 w szeregu więc mogę co najwyżej zwiększyć ich ilość do 12.Włócznicy z jedną detką jako odginaczka.Nie wiem czy w ilości 20 i po 8 w detkach się sprawdzą.Wh do drugiej detki.Raczej chyba będę szli na stracenie.Wolę zabić tego cholernego wampira nić stracić całą armię.Boję się trochę o tylko o lektora bo jest dla mnie trochę papierowy,nawet z tym wardem4+.Nie wiem czy na pewno jest to dobry pomysł z BSBkiem.Wolę jednak siłę 5 niż 4,ale że jest tutaj wszytko na styk i muszę przez to zrezygnować z siły5.
Imperium
Włocławek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

spoko -graj jak lubisz - skoro wiesz lepiej - nie pytaj :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Rozpiska 2500 pkt ,głównym celem jest ,aby Grand Master dostał +3 ataki z Beasta 8)

Wielki Mistrz 250 pkt
-Runefag
-Charmed shield
-Dragon bane

Lord czarodziej 263 pkt
-4 level
-Talisman of Preservation
-domena Beast

Kapłan Sigmara 95 pkt
-ciężka zbroja
-tarcza
-koń w kropierzu
-Miecz budzący fear :)

Kapłan Sigmara 90 pkt
-ciężka zbroja
-koń w kropierzu
-Enchanted shield

Kapitan BSB 141 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-tarcza
-Dawnstone
-lanca

Rycerze WK 13x 355 pkt
-FCG

Rycerze 8x 206 pkt
-FCG

Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk

Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk

Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk

Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt

Czołg parowy 250 pkt

GM ,kapitan i kapłan do Rycerzy WK
Mag i kapłan z mieczem do 8 rycerzy
Chciałem wziąść Piekielnik z inżynierem albo kapitana na pegazie ,ale pkt nie starczyło :?
Myślę też nad zmianą domeny na światło
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Macias pisze:
#helion# pisze:i ciekaw jestem jak ma się KB na WH przeciewko np. GUO, który jest Large targetem i może być magiem (sic! re-roll to wound :mrgreen: )
Nijak, GUO jest monsterem, a kb nie działa na monstery.
Zasada ze str. 11 - reguły szczegółowe zawsze mają pierwszeństwo przed regułami ogólnymi.
W tym przypadku specjalna zasada Witch huntera ma pierwszeństwo przed ogólnymi zasadami KB z rulebook'a.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Tak i Witch Hunter ma Killing Blowa na GUO, ale raniąc go na 6 nie zabija go, bo jest Monsterem ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

co o tym myslicie 1200 bez lordów na takie pkt albo full defens albo offens przynajmniej tka mysle

1 Battle Wizard @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 114.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Luckstone [5.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 84.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

5 Demigryph @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

13 Knights of the Inner Circle @ 345.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

13 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 20


Total Army Cost: 1195.0

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

przegrasz tylko z VC ,HE ,bestiami i o&g...:)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

nO z he zawsze przegrywam po prostu slaby paring a vc zależy jak złożone nie ? Plus nwm czy orki maja tak dobrze z taka rozpa ?? Ja wiem wątpię żeby ktoś wystawił 2doom divery

ODPOWIEDZ