Tak jak w temacie to moja pierwsza rozpa Vampirami. A nawet nie moja tylko kminiliśmy wspólnie dla kumpla. Nikt z nas nie ma żadnego doświadczenia w tej armii więc wszelką krytykę i propozycje przyjmiemy bardzo chętnie. Do rzeczy:
Vampire Counts Army
1 Master Necromancer @ 285.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Staff of Damnation [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Vampire @ 173.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Shield
Armour of Destiny [50.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Vampire @ 135.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Heavy Armour; Shield
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
40 Crypt Ghouls @ 400.0 Pts
30 Zombies @ 95.0 Pts
Musician
25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Great Weapon
11 Black Knights @ 357.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Hell Knight @ [10.0] Pts
29 Grave Guard @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]
1 Seneschal @ [10.0] Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome
Models in Army: 147
Total Army Cost: 2395.0
Vampire Counts - pierwsza próba
Vampire Counts - pierwsza próba
"Po co ginąć w walce za idee, skoro można zginąć w walce przeciwko idei?"
Marek Krewski
Marek Krewski
Hmmm, nie ma co robić takich wampirów które kosztują dużo pkt a nic nie robią (są tylko troszkę lepsi w walce).
Spróbuj troszkę pokombinować z lordami / herosami bo to słabo wygląda...
Zamiast 30 i 25 zombie spróbuj zrobić 3x 20 bo i tak je podowskrzeszasz ponad stan (raczej).
Nie masz nic co by załatwiło ciężko opancerzone oddziały, czy to wampira do bicia czy jakąś banshee...
Ja osobiście nie lubię hexów ale zobacz lepiej w grze co o nich sądzisz... No i parę odginaczek by się przydało albo coś na maszyny czy różne takie... np. fell baty, więcej wilków (koniecznie z championem) spirit hosty...
A tak to spróbuj zagrać, więcej wyjdzie w praniu
Spróbuj troszkę pokombinować z lordami / herosami bo to słabo wygląda...
Zamiast 30 i 25 zombie spróbuj zrobić 3x 20 bo i tak je podowskrzeszasz ponad stan (raczej).
Nie masz nic co by załatwiło ciężko opancerzone oddziały, czy to wampira do bicia czy jakąś banshee...
Ja osobiście nie lubię hexów ale zobacz lepiej w grze co o nich sądzisz... No i parę odginaczek by się przydało albo coś na maszyny czy różne takie... np. fell baty, więcej wilków (koniecznie z championem) spirit hosty...
A tak to spróbuj zagrać, więcej wyjdzie w praniu
GG utraciły znaczną część świetności od nowego booka. Też o nich na początku myślałem. Ustawić ich w hordzie, wspomóc staff of damnation - + 10 ataków z S 6, ale GG bez regenki spływają, a że biją ostatnie, to są jeszcze gorsze. Nawet opcja z równie słabym Corpse Cartem nie jest syta, bo biją po inicjatywie, a wartość 2 szału nie robi. Z bronią ręczną rzeczywiście mieliby ASF, ale CC jest powolny i musi być w zasięgu, i biją wtedy z siłą 4. Trzeba by ich wspomóc zerówka z beasta, ale to już zdecydowanie przeinwestowana kombinacja; gg, CC, vamp z forbidden lore, która dodatkowo ogranicza ruch. Generalnie, nie widzę sensownego zastosowania dla nich.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
GG to niestety kiepska jednostka. Z dwurakami za łatwo płyną, z tarczami są po prostu gorsze od crypt horrorów. Nadają się ewentualnie jako obstawa dla lorda - klepacza, ale sami po prostu nie są świetni.
12 BK z prawie gołymi wampirami też szału nie zrobi.
12 BK z prawie gołymi wampirami też szału nie zrobi.