Vampire Counts - pierwsza próba

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ŻuŻu
Warzywo
Posty: 18

Vampire Counts - pierwsza próba

Post autor: ŻuŻu »

Tak jak w temacie to moja pierwsza rozpa Vampirami. A nawet nie moja tylko kminiliśmy wspólnie dla kumpla. Nikt z nas nie ma żadnego doświadczenia w tej armii więc wszelką krytykę i propozycje przyjmiemy bardzo chętnie. Do rzeczy:

Vampire Counts Army

1 Master Necromancer @ 285.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Staff of Damnation [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Vampire @ 173.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Shield
Armour of Destiny [50.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

1 Vampire @ 135.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Heavy Armour; Shield

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

40 Crypt Ghouls @ 400.0 Pts

30 Zombies @ 95.0 Pts
Musician

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Hexwraiths @ 150.0 Pts
Great Weapon

11 Black Knights @ 357.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts


29 Grave Guard @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]

1 Seneschal @ [10.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome


Models in Army: 147


Total Army Cost: 2395.0
"Po co ginąć w walce za idee, skoro można zginąć w walce przeciwko idei?"

Marek Krewski

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Hmmm, nie ma co robić takich wampirów które kosztują dużo pkt a nic nie robią (są tylko troszkę lepsi w walce).
Spróbuj troszkę pokombinować z lordami / herosami bo to słabo wygląda...
Zamiast 30 i 25 zombie spróbuj zrobić 3x 20 bo i tak je podowskrzeszasz ponad stan (raczej).
Nie masz nic co by załatwiło ciężko opancerzone oddziały, czy to wampira do bicia czy jakąś banshee...
Ja osobiście nie lubię hexów ale zobacz lepiej w grze co o nich sądzisz... No i parę odginaczek by się przydało albo coś na maszyny czy różne takie... np. fell baty, więcej wilków (koniecznie z championem) spirit hosty...

A tak to spróbuj zagrać, więcej wyjdzie w praniu ;)

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

GG utraciły znaczną część świetności od nowego booka. Też o nich na początku myślałem. Ustawić ich w hordzie, wspomóc staff of damnation - + 10 ataków z S 6, ale GG bez regenki spływają, a że biją ostatnie, to są jeszcze gorsze. Nawet opcja z równie słabym Corpse Cartem nie jest syta, bo biją po inicjatywie, a wartość 2 szału nie robi. Z bronią ręczną rzeczywiście mieliby ASF, ale CC jest powolny i musi być w zasięgu, i biją wtedy z siłą 4. Trzeba by ich wspomóc zerówka z beasta, ale to już zdecydowanie przeinwestowana kombinacja; gg, CC, vamp z forbidden lore, która dodatkowo ogranicza ruch. Generalnie, nie widzę sensownego zastosowania dla nich.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

GG to niestety kiepska jednostka. Z dwurakami za łatwo płyną, z tarczami są po prostu gorsze od crypt horrorów. Nadają się ewentualnie jako obstawa dla lorda - klepacza, ale sami po prostu nie są świetni.

12 BK z prawie gołymi wampirami też szału nie zrobi.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Ten wampir z armorem za 50 pktów jest bez sensu. Chronisz model, który jest bardzo słaby czymś bardzo nocnym.

Awatar użytkownika
Morti
Mudżahedin
Posty: 345
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Morti »

Wampiry wywal. Wstaw nekrosy małe i lorda klepacza albo 2 duzego nekro ,ale wtedy musza być crypt horrory conajmniej 1 oddział.

ODPOWIEDZ