Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Coś mi się tutaj nie zgadza.
Zrozumiałem pytanie i odpowiedź następująco:
Czy inżynier przy maszynie musi wybierać co daje (BS czy re-roll)?
Odp: Nie wybiera. Musi dać oba bonusy. (i tu się pojawia pytanie czy dając bonusy gracz Musi z nich korzystać? Bo o ile z BS się korzysta to już z rerolla niekoniecznie trzeba).
Trochę niefortunnie użyto tu słowa MUST. Ale wiadomo, język angielski jest ubogi jeśli chodzi o słownictwo.
Każde słowo ma wiele znaczeń i może być interpretowane wielorako.
Zrozumiałem pytanie i odpowiedź następująco:
Czy inżynier przy maszynie musi wybierać co daje (BS czy re-roll)?
Odp: Nie wybiera. Musi dać oba bonusy. (i tu się pojawia pytanie czy dając bonusy gracz Musi z nich korzystać? Bo o ile z BS się korzysta to już z rerolla niekoniecznie trzeba).
Trochę niefortunnie użyto tu słowa MUST. Ale wiadomo, język angielski jest ubogi jeśli chodzi o słownictwo.
Każde słowo ma wiele znaczeń i może być interpretowane wielorako.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
@Azurix w sumie to nie wiem kto i czemu by się miał czepiać o rozliczenie grinda w fazie walki a nie w fazie ruchu. to i tak nic nie zmienia.
Wracając do tematu rozpisek.
Chyba udało mi się coś wyskrobać na te cholerne 1600 pkt.
Nie jest to armia hard hitująca ale myślę że przy dobrym rozegraniu może mieć wyniki:
BURZA OGNIA!
Arcykapłan
Sword of Battle
Enchanted shield
Dragonbane gem
Lord mag 4 lvl Ognia
Talisman of Preservation
Mag 2 lvl Niebios
Dispell scroll
Ruby ring of Ruin
Bsb
Dawnstone
Dragonhelm
Warrior bane
Inzynier z hochlandem
40 Halabard FCG
detka 10 łuków
10 kusz
detka 5 milicji
4 Demigryfy z eternal flame
Helblaster
Wracając do tematu rozpisek.
Chyba udało mi się coś wyskrobać na te cholerne 1600 pkt.
Nie jest to armia hard hitująca ale myślę że przy dobrym rozegraniu może mieć wyniki:
BURZA OGNIA!
Arcykapłan
Sword of Battle
Enchanted shield
Dragonbane gem
Lord mag 4 lvl Ognia
Talisman of Preservation
Mag 2 lvl Niebios
Dispell scroll
Ruby ring of Ruin
Bsb
Dawnstone
Dragonhelm
Warrior bane
Inzynier z hochlandem
40 Halabard FCG
detka 10 łuków
10 kusz
detka 5 milicji
4 Demigryfy z eternal flame
Helblaster
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Sporo punktach w charakterach, Demigryfy z flamingiem mogą zostać zablokowane przez pojedynczy model z wordem na ogien, które są dość popularne.
Generalnie hellblastery i 2 magów na te punkty nie za bardzo mi pasują...no ale jeśli trzymać się Twojego pomysłu na tą rozpiskę, czyli horda, hellblastery, magia to ja bym to złożył tak :
Arch lector - AoMI, luckstone, dwurak
Wizard Lord 3 lev- scroll of shielding
Battle wizard 1lev- d.scroll (dałbym obu magom tą samą domenę - fire lub light)
BSB- dawnstone,ench. shield, sword of striking
Inzynier, Inzynier#2
Hellblaster, Hellblaster#2
38Halabard fcg
det 15spearmenow (jest szansa ze zatrzymają przeciwnika na stedfascie od głównego oddzialu w takiej ilosci)
det 10 archerów
10archerów (ew. powiekszenie oddiałów det powyzej)
3 demigryfy (glaming banner)
Ostatecznie jest trochę mało w oddziałach, jak sie przeciwnik dobierze do halabard z bohaterami to jest lipa.. Być może mniej halabard i bez jednych łuczników, a za to jakas jazda do kontry?
edit:
Gdybym ja grał na te punkty to wystawiłbym:
Battle wizard 2lev- d.scroll (fire)
BSB- konno,barding,dawnstone, Helm of rat, dwurak
Lector dragonhelm, dwurak, prezerwatywa
Capitan na pegazie - SoM, charmed shield
37Halabard fcg
det 14spearmenow
det 10 archerów
4 demigryfy (glaming banner)
1 cannon
ew. zamiast pegazisty i dziala - czolg. W takiej rozpisce nie oddajesz łatwo punktów.
Generalnie hellblastery i 2 magów na te punkty nie za bardzo mi pasują...no ale jeśli trzymać się Twojego pomysłu na tą rozpiskę, czyli horda, hellblastery, magia to ja bym to złożył tak :
Arch lector - AoMI, luckstone, dwurak
Wizard Lord 3 lev- scroll of shielding
Battle wizard 1lev- d.scroll (dałbym obu magom tą samą domenę - fire lub light)
BSB- dawnstone,ench. shield, sword of striking
Inzynier, Inzynier#2
Hellblaster, Hellblaster#2
38Halabard fcg
det 15spearmenow (jest szansa ze zatrzymają przeciwnika na stedfascie od głównego oddzialu w takiej ilosci)
det 10 archerów
10archerów (ew. powiekszenie oddiałów det powyzej)
3 demigryfy (glaming banner)
Ostatecznie jest trochę mało w oddziałach, jak sie przeciwnik dobierze do halabard z bohaterami to jest lipa.. Być może mniej halabard i bez jednych łuczników, a za to jakas jazda do kontry?
edit:
Gdybym ja grał na te punkty to wystawiłbym:
Battle wizard 2lev- d.scroll (fire)
BSB- konno,barding,dawnstone, Helm of rat, dwurak
Lector dragonhelm, dwurak, prezerwatywa
Capitan na pegazie - SoM, charmed shield
37Halabard fcg
det 14spearmenow
det 10 archerów
4 demigryfy (glaming banner)
1 cannon
ew. zamiast pegazisty i dziala - czolg. W takiej rozpisce nie oddajesz łatwo punktów.
Czołg ginie od statystyki. Albo gdzies utknie w wielkim oddziale i nic nie zrobi przez całą grę albo go pojedzie 40 spearmenów elfickich (nawet bez boostów).
Jakoś nie czuje czołgu na te punkty. Może i jest mocny ale jakieś wrogie działo, jakaż zabłąkana pita, słońce itp...
Tutaj wyraźnie stawiam na defensywę ( mam duży bunkier dla herosów ), odrobina strzelania na śmieciooddziały, fajniejsze strzelanie na hordy (helka z inzynierem i boostem z fire robi rzeź).
Jest i kontra w postaci demisiów.
Mała detka milicji do zdjęcia jakiegoś manglera czy dania covera helce.
Jakiś pomysł jest. Osobiście zamiast halabard bym postawił włócznie z detką swordsmanów. Ale modeli mi brak.
Jakoś nie czuje czołgu na te punkty. Może i jest mocny ale jakieś wrogie działo, jakaż zabłąkana pita, słońce itp...
Tutaj wyraźnie stawiam na defensywę ( mam duży bunkier dla herosów ), odrobina strzelania na śmieciooddziały, fajniejsze strzelanie na hordy (helka z inzynierem i boostem z fire robi rzeź).
Jest i kontra w postaci demisiów.
Mała detka milicji do zdjęcia jakiegoś manglera czy dania covera helce.
Jakiś pomysł jest. Osobiście zamiast halabard bym postawił włócznie z detką swordsmanów. Ale modeli mi brak.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
NA DMŚ:
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Altar
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 278.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 92.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]
1 Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
10 Knightly Orders @ 231.0 Pts muzyk
9 Knights of the Inner Circle @ 245.0 Pts muzyk sztandar
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts muzyk
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Altar
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 278.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 92.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]
1 Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
10 Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
10 Knightly Orders @ 231.0 Pts muzyk
9 Knights of the Inner Circle @ 245.0 Pts muzyk sztandar
5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts muzyk
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Ostatnio zmieniony 22 lut 2013, o 15:17 przez Szymon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
1.Już maKarli pisze:1. Zapomniałeś chyba dodać wózka papie.
2. Po co Ci łuki w tej rozpie?
2.dodatkowe 2 wystawienia, zdejmują taki iteam za 5 pkt
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Koniec końców, z takim czymś postanowiłem rozegrać Heterę, jak narazie po testach jest nieźle, natomiast słaby paring to VC 
Unnamed2500 Pts - Empire Army
8 Knights of the Inner Circle @ 245.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor
10 Knightly Orders @ 250.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor
5 Knightly Orders @ 130.0 Pts
Musician; Preceptor
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
3 Demigryph Knights @ 204.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame [10.0]
2 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 228.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [10.0]
1 Battle Wizard Lord @ 249.0 Pts
Barding; Magic Live Level 4; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 161.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Captain of the Empire @ 156.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Captain of the Empire @ 130.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Models in Army: 35
Total Army Cost: 2500.0

Unnamed2500 Pts - Empire Army
8 Knights of the Inner Circle @ 245.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor
10 Knightly Orders @ 250.0 Pts
Standard; Musician; Preceptor
5 Knightly Orders @ 130.0 Pts
Musician; Preceptor
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
3 Demigryph Knights @ 204.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Eternal Flame [10.0]
2 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 228.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Biting Blade [10.0]
1 Battle Wizard Lord @ 249.0 Pts
Barding; Magic Live Level 4; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 161.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Captain of the Empire @ 156.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Captain of the Empire @ 130.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Models in Army: 35
Total Army Cost: 2500.0
beast pewnieReyki pisze:Jaka domena na magu?
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Ja nad czyms takim mysle, pare wyjasnien:
1) markus i swita musi byc!
2) nie mam demigryfow
3) nie mozna dublowac rare'ow
Unnamed2000 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 313.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Markus Wulfhart, Huntsmarshall of the Empire @ 140.0 Pts
#Amber Bow [0.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 120.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
1 Captain of the Empire @ 153.0 Pts
Barding; Heavy Armour; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
39 Halberdiers @ 314.0 Pts
fcg
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 295.0 Pts
Standard of Discipline [15.0] fcg
10 Wulfhart's Hunters @ 110.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2000.0
mag do kawy dla dyscypliny, maga zycia by uchronic od miscastow.
Co poprawic?
1) markus i swita musi byc!
2) nie mam demigryfow
3) nie mozna dublowac rare'ow
Unnamed2000 Pts - Empire Army
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 313.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Markus Wulfhart, Huntsmarshall of the Empire @ 140.0 Pts
#Amber Bow [0.0]
1 Warrior Priest of Sigmar @ 120.0 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
1 Captain of the Empire @ 153.0 Pts
Barding; Heavy Armour; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
39 Halberdiers @ 314.0 Pts
fcg
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
5 Spearmen Detachment @ [25.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 295.0 Pts
Standard of Discipline [15.0] fcg
10 Wulfhart's Hunters @ 110.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2000.0
mag do kawy dla dyscypliny, maga zycia by uchronic od miscastow.
Co poprawic?
Heh xD ja ta rozpa przegrałem 2 bitwy obie z VC i to ich mam unikać. Gra tym jest trudna bo jeden błąd i się wszystko dupie ale gra z kontry 2 baniszmenty to moc moje ulubione parkingi hmm chadeki DF de mirror z z emp
jąk co uddrzwi na pw to wyjasnie

Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Właśnie wróciłem z turnieju na którym zagrałem rozpiską którą zamieściłem kilka postów wyżej.
Ogólnie powiem wam tak: zabawa przednia.
4-5 magicznych pocisków na turę robi wrażenie.
Podobnie umagicznienie ataków oddziałów. W jednej bitwie miałem 3 oddziały z ogniem:)
Wyniki jakies rewelacyjne nie są bo i pairingi nie do końca takie na jakie liczyłem:
10:10 z orkasami (po 400 pkt strat)
10:10 z kraśkami (po 900 pkt strat)
6:14 z orkasami (plewne rzuty: 4 demisie+szarza na tył 6 savagy i great shamana i zostaje szaman oraz 1 savage:zdają brake test).
Brak w rozpisce to szybkiego oddziału do ganiania śmiecia i zabijania wrogich maszyn.
Za to fun z gry 100%.
Ogólnie powiem wam tak: zabawa przednia.
4-5 magicznych pocisków na turę robi wrażenie.
Podobnie umagicznienie ataków oddziałów. W jednej bitwie miałem 3 oddziały z ogniem:)
Wyniki jakies rewelacyjne nie są bo i pairingi nie do końca takie na jakie liczyłem:
10:10 z orkasami (po 400 pkt strat)
10:10 z kraśkami (po 900 pkt strat)
6:14 z orkasami (plewne rzuty: 4 demisie+szarza na tył 6 savagy i great shamana i zostaje szaman oraz 1 savage:zdają brake test).
Brak w rozpisce to szybkiego oddziału do ganiania śmiecia i zabijania wrogich maszyn.
Za to fun z gry 100%.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Ja bym wyrzucił hurricanum, bo przy reszcie rozpiski chyba jakoś super się nie będzie spisywało. Spróbowałbym też w jakiś sposób wcisnąć czołg. Do tego wydaje mi się że WP kosztuje zbyt dużo. Ponadto 5 włóczników mi się raczej nie spisywało, 5 łuczników jest zdecydowanie lepszych.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()