Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Kordelas »

Skąd wziąśc pkt?
Wywalić:
Magiczny pancerz na kapłanie zamienić na ciężką zbroję i tarczę (bez grat weapon oczywiście - 51 pkt
Hurricanum- 130 pkt
jednego rycerza - 25 pkt
Dispel Scroll -25 pkt
Ruby Ring of Ruin - 25 pkt

Razem 256 pkt ,czołg i jeszcze dokładasz halabardnika :D
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Kordelas pisze:Skąd wziąśc pkt?
Wywalić:
Magiczny pancerz na kapłanie zamienić na ciężką zbroję i tarczę (bez grat weapon oczywiście - 51 pkt
Hurricanum- 130 pkt
jednego rycerza - 25 pkt
Dispel Scroll -25 pkt
Ruby Ring of Ruin - 25 pkt

Razem 256 pkt ,czołg i jeszcze dokładasz halabardnika :D

kaplan z T4 save 4+ szybko mi zginie, troche szkoda jak nie wejdzie ward 5+ w cc

hurricanum moge wywalic, bez tego faktycznie sie obejdzie :)

scroll to dla mnie muss, w kluczowych momentach ratuje bitwe

RRoR moge wywalic tylko ze znowu opieram sie na modlitwie kaplana, juz na kolejnej bo nie mam nic ognistego na regenki

rycerzyka tez moge obciac jak trzeba :)

ale w sumie jakos nie widze by to wszystko bylo warte dodania czolgu, moze dlatego tez ze w ostatniej bitwie nic nie zrobil, bo najpierw zabral sobie 3W po misfire na dziale, a potem kolejny misfire i nie mogl strzelic z dziala, i ostatecznie mourfangi go zjadly :(

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Magnus: - czyżby przymiarki do Turnieju "Starość nie readość"? :D

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Blaesus pisze:Magnus: - czyżby przymiarki do Turnieju "Starość nie readość"? :D

Nie blesu, skadze znowu :lol2:

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Witam serdecznie.
Szukam sobie standardu do gry na aktualnych ograniczeniach. Mile widziane konstruktywne uwagi, gdyż dawno nie grałem Empire:P

Empire 2400 pkt. (Euro)

Arch Lector of Sigmar 199 pkt. (halabardiers)
-general, shield, Armour of Destiny, Obsidian Lodestone

Battle Wizard Lord 215 pkt. (halabardiers lub jedna z detek archers)
-4 lvl, Light, Sceptre of Stability

Battle Wizard 125 pkt. (jak wyżej)
-2 lvl, Light, Dispel Scroll

Captain of the Empire 153 pkt. (IC)
-BSB, warhorse, barding, full plate, gw, Dragonhelm, Dawnstone, Potion of Folfardines

Warrior Priest of Sigmar 93 pkt. (IC)
- warhorse, barding, ha, Dragonbane Gem, Enchanted Shield

Master Enginer 65 pkt. (hellbalster)
Master Enginer 65 pkt. (hellbalster)

39 Halabardiers 404 pkt.
- fcg, 2 x detachment
-d1: 10 Archers (70 pkt.)
-d2: 10 Archers (70 pkt.)

10 Knight of the Inner Circle 285 pkt.
-musician, standard b., Standard of Discipline

5 Demigryph Knights 315 pkt.
-musician, standard b., Gleaming Pendant

Great Cannon 120 pkt.
Great Cannon 120 pkt.

Hellblaster 120 pkt.
Hellblaster 120 pkt.

Razem: 2399 pkt.

Nastawienie defensywne z kontrą w postaci kawalerii, raczej czekam i strzelam. Co do zasady IC mają wspierać Halabardy, a jeśli zaistnieje taka konieczność to ruszyć do przodu wraz z Demi. Co do ArchLectora to z doświadczenia wiem, że jeśli ward 4+ (i mr3) nie wystarczy to pancerz i tak nie pomoże, a wydawanie na niego pkt. rozmija się z celem.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Na pewno zamień lektora z WP. Niech WP siedzi w halabardach, a lektor w IC, bo wtedy będziesz miał wyższą ld na armii. I raczej nie trzymaj magów w halabardach.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Huss- ja widzę ,że Ty sobie to dość ładnie przemyślałeś :)... jest jednak pewne ale... wchodząc halabardami w combat ryzykujesz 5 pkt - jak na ich możliwości i słabość tego lectora to nie najlepiej...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

To co byś Piotrze proponował?
Rada Maciasa wydaje się sensowna, tylko dawać mu VHS? czy ograniczyć się do Prezerw. i Hełmu na szczurki np.?
Do halabard powędruje eko priest, a ArchLector wyląduje z kawie. Ponadto może wyłaczę 13 łuczników z Detachmentu pozostawiając resztę jako detke (może nawet zamienię na milicje lub halabardy), a w nowym oddziale umieszczę magów.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

zrezygnuj albo całkowicie z halabard albo całkowicie z kawalerii:

Opcja 1

Klasyka - 2 oddziały jazdy - w jednym lector i generał a w drugim dwóch magów.. ja nie jestem do tego przekonany ale podobno działa


Opcja 2

40 halabard + detka 20 halabard + detka łuków + oddział kawy... robisz eko bohaterów...lector AofMI i Luckstone i dwurak, bsb enchantent shield dawstone ....magów trzymasz w łuckach...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

No ,ta opcja 2 jakoś bardziej do mnie przemawia:) tylko co rozumiesz jako "oddział kawy"? mały nienaszpikowany bohaterami? 5 Knightów?
W sumie :-k można by wtedy dołożyć ze 3 Demi jako drugi oddział.
Pomyśle i jutro może coś zaprezentuje - najwyżej znów zgłosicie cenne uwagi:P

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

nawet 4 wejdzie :)...i o to chodzi :)... te halabardy w detce mogą spowolnić/osłabić nie jeden oddział... mają hate ,steedfast od 40tki i hold in the line...
Na defensywną rozpę to się może sprawdzić... ale musisz mega uważać na magów :(
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

A jaki jest teraz limit na kuraki w nowym drafcie? nie 8 przypadkiem?:P
Skoro wrzucam 20 halabard to może i wrzucić 15-20 łuków...do nich magów i tę detkę wyposażyć w jakiś MR? Sporo się otwiera możliwości :-k
A jakby tak magów wsadzić do takiego klocuszka 15 Greatswordów? i za halbardników z 2 detkami ( 20 halab. i 10 łuczników)?

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Huss pisze:A jaki jest teraz limit na kuraki w nowym drafcie? nie 8 przypadkiem?:P
W tym tygodniu już się pewnie pojawi draft z limitem 10.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

W takim razie, biorąc słowa Maciasa za pewnik:P i idąc za uwagami Piotra powstało coś takiego:

Empire 2400 pkt. (E)

Arch Lector of Sigmar 160 pkt. (halabardiers)
-general, AoMI, Dragonbane gem, gw

Battle Wizard Lord 215 pkt. (detka archers-ów)
-4 lvl, Light, Sceptre of Stability

Battle Wizard 125 pkt. (jak wyżej)
-2 lvl, Light, Dispel Scroll

Captain of the Empire 121 pkt. (halabardiers)
-BSB, full plate, Dawnstone, Enchanted shield

Master Enginer 65 pkt. (hellbalster)
Master Enginer 65 pkt. (hellbalster)

40 Halabardiers 460 pkt.
- fcg, 2 x detachment
-d1: 10 Archers (70 pkt.)
-d2: 20 Halabardiers (120 pkt.)

10 Archers 70 pkt.
10 Archers 70 pkt.

5 Demigryph Knights 325 pkt.
-musician, standard b., Standard of Discipline

4 Demigryph Knights 242 pkt.
-musician

Great Cannon 120 pkt.
Great Cannon 120 pkt.

Hellblaster 120 pkt.
Hellblaster 120 pkt.

Razem: 2398 pkt.

Kurcze jedyne czego mi tu teraz brakuje to kapitan na Pegazie :wink: korci mnie jeszcze pogrzebać w BSB - dać mu dawnstone, dragonhelm, shield ma wtedy dodatkowego warda - co sądzicie?
Ewentualna opcja to:
1. zmiana na 5 demich sztandaru na swiftness, usuniecie hellblastera i enginera - wskakuje czołg,
2. wypada 1 demi wraz z muzykiem z 4 i cannon - w to miejsce czołg...
5+3+ czołg na kontre nie lepiej? lepiej by też trzymał defens; hellblasterów nie chce się pozbywać bo są w stanie dużo omieść.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Wywal dtugi lvl magowi,
2x heble to może na 2 pegazistach ? Jeden BSB a drugi eko.
5demisi niech ma tylko muzyka styknie im .
I moja rozpa która ja gram od pierwszgo draftu i cory tylko zmieniam żeby sprawdzić różne możliwości :)
Nowy draft i kilka drobnych zmian :)

Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]

Battle Wizard Lord of the Light Order @ 278.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

Battle Wizard of the Light Order @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]


Battle Wizard of the Light Order @ 92.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Scroll of Shielding [15.0]

Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

10 Archers @ 70.0 Pts
10 Archers @ 70.0 Pts
10 Knightly Orders @ 231.0 Pts muzyk
9 Knights of the Inner Circle @ 245.0 Pts muzyk sztandar
Demigryph Knights @ 300.0 Pts muzyk
Demigryph Knights @ 174.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Huss pisze: 1. zmiana na 5 demich sztandaru na swiftness, usuniecie hellblastera i enginera - wskakuje czołg,
Nie przejdzie, masz już 2x demi + 2 działa, a możesz mieć max 4 z tank/działo/demi.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Fakt:P czyli musiałbym się pozbyć działa jednego:/ nie wiem co w takiej defensywnej rozpie będzie przydatniejsze czołg czy działo i większe demisie? Macie więcej doświadczenia...

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

6 demigryfów fajnie się spisuje :))
I zdecydowanie Tak>>>>>>>działo
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Nie kumam jednak Szymon Twojego zapisu:P Czyli co?
1. czołg
2. demisie i działo
6 demisi w jednym oddziale czy masz namyśli 2*3?

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Huss pisze:Nie kumam jednak Szymon Twojego zapisu:P Czyli co?
1. czołg
2. demisie i działo
6 demisi w jednym oddziale czy masz namyśli 2*3?
Rozpa na tanku dziale to podstawa imo teraz
jeden oddział 6 demigryfów jest bardzo fajny :)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

ODPOWIEDZ