Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
Witam, planuję zakup armii do Skavenów, przejrzałem pokrótce jak wyglądają figurki, poczytałem trochę na forum i w związku z tym mam kilka kluczowych pytań, które zadecydują o wyborze:
- czemu akurat stormverminy do pchania dzwonu - trudniej zabić, lepiej walczą, więcej siły, czy co?
- grey seer na dzwonie na generała? jest jakaś alternatywa dla niego, czy to najlepsza opcja?
- czy są jakieś inne dobre jednostki poza ww.? mógłby ktoś wymienić jednostki, w które warto inwestować albo opisac w 2 zdaniach czym się wyrózniają?
- czy sa jakieś sensowne bronie dystansowe poza działem?
- co to jest furmanka
- do czego używamy dzwonu (iloma kostkami rzucamy i jaki efekt chcemy uzyskać najczęściej)
- ile pkt ma standardowy format turniejowy i ile czego trzeba mieć (ile monków, stormów, niewolników i innych)?
- co najlepiej kupić gdybym chciał grać na małe pkt-y (np.1000)?
pozdrawiam
- czemu akurat stormverminy do pchania dzwonu - trudniej zabić, lepiej walczą, więcej siły, czy co?
- grey seer na dzwonie na generała? jest jakaś alternatywa dla niego, czy to najlepsza opcja?
- czy są jakieś inne dobre jednostki poza ww.? mógłby ktoś wymienić jednostki, w które warto inwestować albo opisac w 2 zdaniach czym się wyrózniają?
- czy sa jakieś sensowne bronie dystansowe poza działem?
- co to jest furmanka
- do czego używamy dzwonu (iloma kostkami rzucamy i jaki efekt chcemy uzyskać najczęściej)
- ile pkt ma standardowy format turniejowy i ile czego trzeba mieć (ile monków, stormów, niewolników i innych)?
- co najlepiej kupić gdybym chciał grać na małe pkt-y (np.1000)?
pozdrawiam
No to po kolei:
- Stormverminy bo lepiej walczą, siły mają tyle samo, tylko broń lepszą, do tego mogą jakiś fajny banner mieć na sobie. Clanraty bo są tańsi. Wszystko zależy od tego jak chcesz zbudować armię
- tylko i wyłącznie grey seer na dzwonie jako generał. Jedyną inną i jednocześnie słabą opcją jest Queek Headtaker, jeśli będziesz grać ze bohaterami specjlanymi
- gutter runners, bo są scoutami i mogą wychodzić z zasadzki, poza tym mają proce i poison attacks Plague monks bo mają T4 i z plague bannerem potrafią narobić krzywdy
- rozsądnych nie ma
- plague furnace - taki dużo słabszy dzwon dla plague priesta
- w pierwszej turze 1 kostka, później max 3. Co chcemy zależy od tego z kim gramy
- jeśli miałbym podać jeden standard to uznałbym, że euro 2400 jest najbardziej popularne, ale gra się też wiele innych. Szczurzym standardem jest dużo slave, clanrats, koniecznie gutter runners, latarka, abomka
- zastanów się sam ja na 1k mam 3 klocki slave, gutterów, 2 latarki, plague monks, grey seera i jednego inżynierka
- Stormverminy bo lepiej walczą, siły mają tyle samo, tylko broń lepszą, do tego mogą jakiś fajny banner mieć na sobie. Clanraty bo są tańsi. Wszystko zależy od tego jak chcesz zbudować armię
- tylko i wyłącznie grey seer na dzwonie jako generał. Jedyną inną i jednocześnie słabą opcją jest Queek Headtaker, jeśli będziesz grać ze bohaterami specjlanymi
- gutter runners, bo są scoutami i mogą wychodzić z zasadzki, poza tym mają proce i poison attacks Plague monks bo mają T4 i z plague bannerem potrafią narobić krzywdy
- rozsądnych nie ma
- plague furnace - taki dużo słabszy dzwon dla plague priesta
- w pierwszej turze 1 kostka, później max 3. Co chcemy zależy od tego z kim gramy
- jeśli miałbym podać jeden standard to uznałbym, że euro 2400 jest najbardziej popularne, ale gra się też wiele innych. Szczurzym standardem jest dużo slave, clanrats, koniecznie gutter runners, latarka, abomka
- zastanów się sam ja na 1k mam 3 klocki slave, gutterów, 2 latarki, plague monks, grey seera i jednego inżynierka
Czy warto kupić skavenów z IoBa jako start dla armii ?? I co dokupić później potrzebuje szybkiej odpo
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
Warto. Potem na pewno:
1. działko
2. abomka
3. więcej slavów
4. gutter runnerzy
5. Dzwonek
To chyba każda rozpa na standardy Euro czyli najbardziej popularny format w PL posiada:)
1. działko
2. abomka
3. więcej slavów
4. gutter runnerzy
5. Dzwonek
To chyba każda rozpa na standardy Euro czyli najbardziej popularny format w PL posiada:)
Jako że jest to moj pierwszy post no forum wypadało by sie przywitac. Tak więc... witajcie!
Miałem trudny okres wybierając "tą jedyną" armię. Po zaznajomieniu sie ze skavenami, z licznymi intrygami, prowadzonymi wojnami, historią a także opowiadaniem Gotrek i Felix nie trzeba było dłużej mnie przekonywać.
Figurki posiadam już od dłuższego czasu ale nie miałem okazji sie za nie zabrac. Teraz kiedy znalazlem chwile wolnego czasu mam zamiar powoli dokupywac to co trzeba.
Od razu zaznacze ze nie musi to być oddział pod "ciśnienię i miazgę". Wole jak cała armia się wypełnia wzajemnie.: miłe dla oka.
Na chwile obecną posiadam (złożone z Island of Blood, Battalion)
80 clan ratów + 10 niewolników w formie halabardników empire
20 plague monksów
2 Skaven Warlord
Skaven Warlock Engineer
4 Ogry
4 pack masters
Skaven Warpfire Thrower
Skaven Poisoned Wind Mortar
6 giant rats
Warpfire Lightning cannon (latarka, jak to nazywacie? )
20 gutter runners
Mam także nieziemską wyobraźnię, tak wiec gutter runnersi dzialajacy jako night runnersi, lub jeden z warlordów jako Grey Seer/chieftan lub inne "przebrania" są mile widziane.
Zamówiona została również Księga Armii wiec na ta chwile nie wiem na ile punktów moge grac.
Dodam także że jestem skromnym uczniem i moje finanse są dosyć szczupłe.
Co radzicie, czym uzupełnić? A może czegos sie pozbyc?
Wielkie dzięki.
Miałem trudny okres wybierając "tą jedyną" armię. Po zaznajomieniu sie ze skavenami, z licznymi intrygami, prowadzonymi wojnami, historią a także opowiadaniem Gotrek i Felix nie trzeba było dłużej mnie przekonywać.
Figurki posiadam już od dłuższego czasu ale nie miałem okazji sie za nie zabrac. Teraz kiedy znalazlem chwile wolnego czasu mam zamiar powoli dokupywac to co trzeba.
Od razu zaznacze ze nie musi to być oddział pod "ciśnienię i miazgę". Wole jak cała armia się wypełnia wzajemnie.: miłe dla oka.
Na chwile obecną posiadam (złożone z Island of Blood, Battalion)
80 clan ratów + 10 niewolników w formie halabardników empire
20 plague monksów
2 Skaven Warlord
Skaven Warlock Engineer
4 Ogry
4 pack masters
Skaven Warpfire Thrower
Skaven Poisoned Wind Mortar
6 giant rats
Warpfire Lightning cannon (latarka, jak to nazywacie? )
20 gutter runners
Mam także nieziemską wyobraźnię, tak wiec gutter runnersi dzialajacy jako night runnersi, lub jeden z warlordów jako Grey Seer/chieftan lub inne "przebrania" są mile widziane.
Zamówiona została również Księga Armii wiec na ta chwile nie wiem na ile punktów moge grac.
Dodam także że jestem skromnym uczniem i moje finanse są dosyć szczupłe.
Co radzicie, czym uzupełnić? A może czegos sie pozbyc?
Wielkie dzięki.
Deus zastanowiłeś się jak coś takiego ma przeczytać ze zrozumieniem ktoś, kto dopiero co zalogował się na forumDeus pisze:Clanow wystarczy brakuje Ci, 110 slejvow działa, ew. Kółka jak je lubisz i Abominacji oraz dzwonka i Grey seera i jak chcesz to 20 monkow i masz kompletna armie, a rat ogrow możesz sie pozbyć lub czekać do nowego booka bo narazie nie są powalajace.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
To pisz wolniej, ale dokładniej.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
ku potwierdzeniu bo Skaveny to nie moja armia
Hellpit Abomination ma po FAQ wykasowany paragraf po tabelce na szał oraz wstawione zwykłą zasadę Random Movement.
Czyli zgodnie z tą zasadą nie można podjąć żadnej reakcji na szarżę z Randomem
dobrze rozumiem?
Hellpit Abomination ma po FAQ wykasowany paragraf po tabelce na szał oraz wstawione zwykłą zasadę Random Movement.
Czyli zgodnie z tą zasadą nie można podjąć żadnej reakcji na szarżę z Randomem
dobrze rozumiem?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Tak.
dziękuję
a jeszcze
jeśli w 1 turze strzelania abomka oberwała z flaminga, a później dostała z nie ognistego ataku i straciła pozostałe rany to nie może skorzystać z zasady too horrible to die bo w tej fazie dostała ranę ognistą
opis jest jak dla mnie trochę nie prezycyjny, bo ta ognista rana może być w różnych fazach czy musi w jednej?
np flaming jest w magii ale abomka umiera w CC, rzuca się na tabelkę czy nie?
a jeszcze
jeśli w 1 turze strzelania abomka oberwała z flaminga, a później dostała z nie ognistego ataku i straciła pozostałe rany to nie może skorzystać z zasady too horrible to die bo w tej fazie dostała ranę ognistą
opis jest jak dla mnie trochę nie prezycyjny, bo ta ognista rana może być w różnych fazach czy musi w jednej?
np flaming jest w magii ale abomka umiera w CC, rzuca się na tabelkę czy nie?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jeśli Aboma oberwie chociaż raz z ognistego ataku (nie ważne w, której turze i w jakiej fazie) to nie może wstać. Bodajże nad tą tabelką "too horrible to die" jest to ujęte.
Witam,jestem nowy na forum.
Grając wcześniej Tomb Kingami postanowiłem rozpocząć budowę drugiej armii i wybór padł na Szczurki.
Więc mam pytanie. Czy Ikit Claw sprawdzi się jako dowódca? Przewertowałem cały dział i nie znalazłem zbytnich informacji o nim i chociaż na papierze wydaje się fajny to nie wiem jak to jest w praktyce (gram z kumplem i nie wiem czym go zmiażdżyć)
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Grając wcześniej Tomb Kingami postanowiłem rozpocząć budowę drugiej armii i wybór padł na Szczurki.
Więc mam pytanie. Czy Ikit Claw sprawdzi się jako dowódca? Przewertowałem cały dział i nie znalazłem zbytnich informacji o nim i chociaż na papierze wydaje się fajny to nie wiem jak to jest w praktyce (gram z kumplem i nie wiem czym go zmiażdżyć)
Z góry dziękuje za odpowiedzi
"Przyjaciel wszystkich nie jest niczyim przyjacielem."
Zależy, jesli grasz for fun to tak (special character). Na jakie grasz pkt?
Ikit Claw: magazyn MŁOTKOWY
Ten mag 3-go poziomu, posiada 2 ataki z siłą 6 i negujące Armour Save przeciwnika, a w obronie 3+ Armour Save i 5+ Ward Save
(Iron Frame). Jest więc nieco mocniejszy od Gray Seer’a, jednak słabszy w kwestii magii – z niższym poziomem oraz bez Warpstone
Tokenów. W zamian podręcznik wyposażył go w jednorazowy strzał analogiczny do Warpfire Throwera oraz Storm Daemona –
Bound Spell o poziomie 5 powodujący hity z siłą 5 w ilości wyrzuconej na kości artyleryjskiej (i z lepszymi lub gorszymi skutkami
na Misfire).
Ocena: Za swoje wysokie punkty heros ten nie oferuje nic specjalnego. Choć bardziej wytrzymały, to w magii słabszy od zwykłego
Szaraka, dodatkowo z dostępem wyłącznie do Domeny Ruiny. Otrzymywany w komplecie bound spell to przeciętny pocisk, który
w dodatku wymaga użycia aż 2 kości. Jedynie dodatkowy strzał template’m jest istotną korzyścią, jednak w żaden sposób nie
rekompensująca zainwestowanych punktów. Dopuszczamy.
Jak widzisz, nie jest jakos giety, ale daje sporo frajdy. Dołóż do tego kilku elektryków i Doomrocket, 2x WLC, może kółko, jakies wsparcie [ratling/warpflame] i nagle okazuje się, że masz więcej pocisków niż Wood Elfy. Najs
Ikit Claw: magazyn MŁOTKOWY
Ten mag 3-go poziomu, posiada 2 ataki z siłą 6 i negujące Armour Save przeciwnika, a w obronie 3+ Armour Save i 5+ Ward Save
(Iron Frame). Jest więc nieco mocniejszy od Gray Seer’a, jednak słabszy w kwestii magii – z niższym poziomem oraz bez Warpstone
Tokenów. W zamian podręcznik wyposażył go w jednorazowy strzał analogiczny do Warpfire Throwera oraz Storm Daemona –
Bound Spell o poziomie 5 powodujący hity z siłą 5 w ilości wyrzuconej na kości artyleryjskiej (i z lepszymi lub gorszymi skutkami
na Misfire).
Ocena: Za swoje wysokie punkty heros ten nie oferuje nic specjalnego. Choć bardziej wytrzymały, to w magii słabszy od zwykłego
Szaraka, dodatkowo z dostępem wyłącznie do Domeny Ruiny. Otrzymywany w komplecie bound spell to przeciętny pocisk, który
w dodatku wymaga użycia aż 2 kości. Jedynie dodatkowy strzał template’m jest istotną korzyścią, jednak w żaden sposób nie
rekompensująca zainwestowanych punktów. Dopuszczamy.
Jak widzisz, nie jest jakos giety, ale daje sporo frajdy. Dołóż do tego kilku elektryków i Doomrocket, 2x WLC, może kółko, jakies wsparcie [ratling/warpflame] i nagle okazuje się, że masz więcej pocisków niż Wood Elfy. Najs
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Zależy co Ciebie interesuje, strzelanie i magia- ikit Claw i powyższe złożenie.
Bardziej napór- qeueek Headtaker, 2 inżynierów 2lvl [jeden z talizmanem MR3], w c..j dużo Storverminów [tylko wykup im te ulepszenia od queeka ], 3x giant raty, 2/3 klocki slavów, gutterzy, abomka, i jeśli masz to 1x8 Rat Ogres
Bardziej napór- qeueek Headtaker, 2 inżynierów 2lvl [jeden z talizmanem MR3], w c..j dużo Storverminów [tylko wykup im te ulepszenia od queeka ], 3x giant raty, 2/3 klocki slavów, gutterzy, abomka, i jeśli masz to 1x8 Rat Ogres
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.