Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
Oczywiście liczymy siłę bazową. Czyli jeśli masz Ironów to liczysz im 4 a nie 6.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
suddenly, headache.
@Lubas, gdybyś z jakiegoś powodu nie zrozumiał powyższych postów.
Ogry, kiedykolwiek wykonają udaną szarże zdają tzw. "impact hit" - jeden atak,wykonywany zawsze na początku fazy walki(przed challengami i zasadami specjalnymi) ) który trafia automatycznie ( czyli rzucasz tylko na zranienie) za każdy model ogra który jest w styku z przeciwnikiem (czyli de facto pierwszy szereg). Siła tego ataku to bazowa siła ogra +1 za każdy kompletny szereg ogrów w oddziale( czyli jeżeli masz oddział 3x3 ogry, to masz 3 impakty z siłą 6 czyli 4+2 za dwie ranki)
Ta zasad ma wyjątek : kiedykolwiek wyrzucisz na zasięg szarży 10 i więcej, modele ogrów w styku (base to base) wypłacają k3 impakty zamiast jednego. reszta tak samo.
pzdr,KG
@Lubas, gdybyś z jakiegoś powodu nie zrozumiał powyższych postów.
Ogry, kiedykolwiek wykonają udaną szarże zdają tzw. "impact hit" - jeden atak,wykonywany zawsze na początku fazy walki(przed challengami i zasadami specjalnymi) ) który trafia automatycznie ( czyli rzucasz tylko na zranienie) za każdy model ogra który jest w styku z przeciwnikiem (czyli de facto pierwszy szereg). Siła tego ataku to bazowa siła ogra +1 za każdy kompletny szereg ogrów w oddziale( czyli jeżeli masz oddział 3x3 ogry, to masz 3 impakty z siłą 6 czyli 4+2 za dwie ranki)
Ta zasad ma wyjątek : kiedykolwiek wyrzucisz na zasięg szarży 10 i więcej, modele ogrów w styku (base to base) wypłacają k3 impakty zamiast jednego. reszta tak samo.
pzdr,KG
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Maszyny. A maszyny Inicjatywę automatycznie nie zdają.
Jest zapis, ze jeśli model nie ma danego czynnika to go automatycznie oblewa
Hmm zastanawiałem się nad tym czarem albo kometą (waham się między 4lvl maw, a hvn) i szczerze powiedziawszy to ten wydawał mi się atrakcyjniejszy z powodu testu współczynnika. Z drugiej strony 16% to dużo...Maciek P. pisze: Tego czaru się nigdy nie rzuca! Najgorsza "6" w grze. 16% szans na masakre w plecy podczas swojej fazy magii?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
nom beznadziejny ten czar, nie widzę w nim zastosowania ( chyba że w momencie gdy przeciwnik kładłby na nas templatke to nasz runemaw działa) ??
fajnie gdyby to chociaż T testować i dostawać te hity, w porównaniu do słońca czy innej masówki beznadzieja.
fajnie gdyby to chociaż T testować i dostawać te hity, w porównaniu do słońca czy innej masówki beznadzieja.
Nie zastanwiaj się, tam na misfire nawet nie ląduje na głowie maga, jak np. Sun of Xerus, tylko przeciwnik wybiera gdzie ląduje. Co za porażka. I to jeszcze test inicjatywy - morderczy dla Ogrów - nie mógłby być choćby T albo S?Silvestro pisze:Jest zapis, ze jeśli model nie ma danego czynnika to go automatycznie oblewa
Hmm zastanawiałem się nad tym czarem albo kometą (waham się między 4lvl maw, a hvn) i szczerze powiedziawszy to ten wydawał mi się atrakcyjniejszy z powodu testu współczynnika. Z drugiej strony 16% to dużo...Maciek P. pisze: Tego czaru się nigdy nie rzuca! Najgorsza "6" w grze. 16% szans na masakre w plecy podczas swojej fazy magii?
Natomiast poza tym magia Ogrza jest bardzo dobra, i wystarczy tego czaru nie losować/używać.
Maciek dobrze prawi - ja tego czaru nie rzuciłem chyba nigdy
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ja raz. powiększoną wersję w oddział dużych ghuli. 2 spadło w zamian za 5 PD. Never again.
Ja trzy razy.kubencjusz pisze: Ja raz. powiększoną wersję w oddział dużych ghuli. 2 spadło w zamian za 5 PD. Never again.
1. zniosło
2. zabiło 11 TG
3. misfire, przeciwnik kładzie na ironach, masakra oddziału, niezdana panika, odział za stół.
Nigdy więcej nie rzucę tego czaru, dla mnie jego działanie to jakaś pomyłka.
Panowie naprawdę uważacie, że nasz armijny lore jest taki dobry? Ja nie mogę się do niego przekonać. Dużo lepiej gra mi się z heavenem lub deathem.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ogrzy lore ma dużo niezłych czarów. To, że nie ma gamebreakerów to inna bajka.
Imo, takKamil.Sz pisze:
Panowie naprawdę uważacie, że nasz armijny lore jest taki dobry?
Wisła Kraków.
Nawet jeśli to jednoręczna magiczna broń? Dziwne trochę, bo broń magiczną można używać z tarczą (czy nie można i wciąż żyłem w nieświadomości?), a nie można używać z drugą bronią ręczną
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.