Rozpiski

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Re: Rozpiski

Post autor: Bretonnian »

W praktyce 1+ save, odp na ogien i czesto ucieczki do challengy daje duzo wieksza przeżywalnosc imo. Do tego twoj nie ma magicznych ataków :wink:

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Dla lorda na pegazie lubię ostatnio zestaw: gaundlet, dragonhelm, dawnstone +magiczna kosa
Dla bsb na koniu: mantle of damsel elena, gghelm+lanca/dwurak i morningstar

Problemem robi się dopiero składanie kolejnych bohaterów. Jak nie mam grali z BoEF to wtedy wchodzi tym z wyrmlancą +ench schield/charmedschield i luckstone/dragonbane gem
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Dębek pisze:Dla bsb na koniu: mantle of damsel elena, gghelm+lanca/dwurak i morningstar
dlaczego mantle of damsel elena + gghelm + lanca, a nie mantle of damsel elena + dawnstone + charmedshield + lanca ?

efekt ten sam a charmedshield zawsze się przyda np jak nie zdam LoS
Obrazek

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Nie dokońca ten sam :wink: Jak Bsb bierze któryś z hełmów to może wziąść jeszcze tarcze dzięki czemu wyciąga save +1 :wink:

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

a o co chodzi w tym zestawie lanca + morning star ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Że kiedy szarżujesz, to bierzesz kopię i masz 6 siły, a kiedy Ciebie szarżują, łapiesz za morgensztern i masz 5 siły, a nie 4.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

dziękuje, Bretoński Lord na pole bitwy zabiera pół zbrojowni :).rozumiem że jak mam SoSS, lance i morning star wybieram na początku CC czym walczę i tak już zostaje, ale niezależnie czym walczę mam ASF ? :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gniewko
Masakrator
Posty: 2320
Lokalizacja: czasem Bielitz, czasem Breslau

Post autor: Gniewko »

Nie, jeśli masz SoSS to w szarży możesz użyć kopii, a w kolejnych turach walki magicznego miecza. W każdym pozostałym przypadku machasz tylko mieczem.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Lord @ 246.0 Pts
Questing Vow; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Virtue of Knightly Heroism [40.0]
Sword of Swiftslaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

Paladin @ 132.0 Pts
Questing Vow; Hand weapon; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Insignia of the Quest [30.0]
Enchanted Shield [10.0]
Biting Blade [10.0]

Prophetess of the Lady @ 280.0 Pts
lvl 4; Lore of Life; Warhorse
The Silver Mirror [40.0]

Paladin @ 130.0 Pts
BSB; Knight's Vow; Hand weapon; Lance; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Gromil Great Helm [30.0]
Mantle of Damsel Elena [20.0]

Damsel of the Lady @ 105.0 Pts
lvl 1; Lore of Life; Warhorse
Dispell Scroll [25.0]

20 x Peasant Bowmen @ 130.0 Pts
Hand weapon; Longbow; Defensive stakes; Braziers; Musician

8 x Knights of the Realm @ 216.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG

10 x Knights of the Realm @ 264.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG

5 x Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Hand weapon; Spear; Bow

5 x Mounted Yeomen @ 75.0 Pts
Hand weapon; Spear; Bow

6 x Questing Knights @ 195 Pts
Hand weapon; Great weapon; Heavy Armour; Shield; FCG

9 x Grail Knights @ 372.0 Pts
Hand weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Standard Bearer

Field Trebuchet @ 90.0 Pts

Field Trebuchet @ 90.0 Pts

bardzo podobają mi się questing knight's żal nie wystawiać takich ładnych figurek i kombinuje jak tu zrobić ich bardziej grywalnych na razie wpadłem na taki pomysł że biorę 6 wstawiam tam generała i jednego kowboja, mała damulka idzie do małej lancy duża z bsb do dużej lancy, ma to sens ? :)
Ostatnio zmieniony 1 mar 2013, o 11:09 przez r@fix, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Lord @ 246.0 Pts
Questing Vow; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Virtue of Knightly Temper [40.0]
Sword of Swiftslaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Temperówka nie działa z zaczarowanym ołówkiem. Lord do zmiany. :mrgreen:
Paladin @ 132.0 Pts
Questing Vow; Hand weapon; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Insignia of the Quest [30.0]
Enchanted Shield [10.0]
luckstone [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Ten koleś natomiast jest jakiś strasznie przesądny. Ma 3 talizmany. Też do zmiany. :wink:
Obrazek
Obrazek

hesus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: hesus »

Minusem będzie to, że po zabiciu 1 questora nie będziesz miał już look out sira. Co właściwie dyskwalifikuje taki pomysł.
Ja kiedyś też myślałem o graniu na questach ale wymagałoby to zrobienia oddziału 9-10 questów + 2-3 bohaterów z przodu żeby questorzy zdążyli wypłacić swoje ataki. Inaczej mogą tego ze swoim ASL nie dożyć :? Plus valorous banner oczywiście.
W Twojej rozpisce byłoby to proste do zrobienia bo nie grasz na pegazach, ja bym musiał zrezygnować z 2 oddziałów.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Dębek pisze:
Lord @ 246.0 Pts
Questing Vow; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Virtue of Knightly Temper [40.0]
Sword of Swiftslaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Temperówka nie działa z zaczarowanym ołówkiem. Lord do zmiany. :mrgreen:
Paladin @ 132.0 Pts
Questing Vow; Hand weapon; Shield; Heavy Armour; Barded Warhorse
Insignia of the Quest [30.0]
Enchanted Shield [10.0]
luckstone [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Ten koleś natomiast jest jakiś strasznie przesądny. Ma 3 talizmany. Też do zmiany. :wink:
Ale sie usmialem, herosi poprawieni :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

W Takim razie to the point. Hesusu ma rację. 6 questów to zdecydowanie za mało. Zważywszy, że chcesz tam umieścić generała i herosa tak mały oddział poprostu nie ma racji bytu.
Proponowałbym zamianę 3 grali na 4 questów. Z bohaterami będziesz miał foremną lancę 12 typków.

Ponadto, aż się prosi by questom dać +1 do LD, a dużym relmom warbanner. Może kosztem kolejnego grala.
A i jeszcze jedno MY z tarczami kosztują 80 pkt.

Ogólnie nie wiem jak to się mieści punktowo ale ja bym to składał tak:
Lord, taki jak twój, Kowboj taki jak twój do tego 10 questów z dyscypliną.
Duża czarka bez zmian, bsb bez zmian do tego 10 kotrów z warbannerem
Mała czarka bez zmian, 8 relmów bez zmian.
20 wieśków zaminiłbym na skirmiszerów, są mobilniejsi w strzelaniu, nie potrzebują muzyka
2x5 yeomanów be tarcz, bo i tak nie ma pkt
2x treb
grali 5, ale z BoEF, oddział bardziej zadaniowy. Przy..banie mają dwie pozostałe lance.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Dzieki wujku, wrócę do domu to wezmę kartkę i długopis w łapkę i dalej będę liczył :)
Obrazek

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Dębek pisze:W Takim razie to the point. Hesusu ma rację. 6 questów to zdecydowanie za mało. Zważywszy, że chcesz tam umieścić generała i herosa tak mały oddział poprostu nie ma racji bytu.
Proponowałbym zamianę 3 grali na 4 questów. Z bohaterami będziesz miał foremną lancę 12 typków.

Ponadto, aż się prosi by questom dać +1 do LD, a dużym relmom warbanner. Może kosztem kolejnego grala.
A i jeszcze jedno MY z tarczami kosztują 80 pkt.

Ogólnie nie wiem jak to się mieści punktowo ale ja bym to składał tak:
Lord, taki jak twój, Kowboj taki jak twój do tego 10 questów z dyscypliną.
Duża czarka bez zmian, bsb bez zmian do tego 10 kotrów z warbannerem
Mała czarka bez zmian, 8 relmów bez zmian.
20 wieśków zaminiłbym na skirmiszerów, są mobilniejsi w strzelaniu, nie potrzebują muzyka
2x5 yeomanów be tarcz, bo i tak nie ma pkt
2x treb
grali 5, ale z BoEF, oddział bardziej zadaniowy. Przy..banie mają dwie pozostałe lance.

Fajnie Dębek że dzielisz się doświadczeniem. Dzięki czemu podnosisz poziom pozostałych graczy. Zuch chłopak !!

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Spoko Inferno. Zawsze do usług. Staram się zawsze, by moimi propozycjami nie wywracać rozp do góry nogami, lecz trzymać się przedstawionych koncepcji autora. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Dębek jak się spisał meteor zagłady ? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Dziś 42 z bitew. 6 miejsce Wujka i Meteora

Miałem
Lordunia na pedziu ogre blade, dragon helm, dawnstone, fulhardines
Meteora SoM, ench schield, dragonbane gem, gaundlet
Bsb z wyrmlancą i GGhelm
czarka 1 lev beast scroll
czarka 1 lev beast mirror
11 kotrów warbanner
11 kotrów dyscyplina
3 pedzie muz
3 pedzie muz
5 pedzi fcg
treb
treb

20: z HE, Meteor zniszczył system - wpadł z boku w 30 WL, z magiem lordem i bsb, zabił wszystkich w pojedynkach i wyszedł drugą stroną. WL mieli 4 breje, 3 bez rerola. Pedzie z obu stron, stanęły na cal od WL i zablokowały reform.

12:8 z WE z Tutajcem, Meteor zebrał dużo ostrzału, wygonił wayów, razem z lancą i bsbkiem bił się z drzewcem, drzewiec się połamał, mając rerol, lol, lordunio z buta dotrwał do końca bitwy, zabił jeszcze jakieś driady.

10:10 z EMP z Diukiem, Meteor siadł, trzymał jednak (4 tury przeciwnika) całą flankę. Bił się z raisguardem, a potem jeszcze cyrklami. Został ostatecznie złamany i zagoniony.

Hipcio jest za drogi, no ale co zrobić. W wersji eco w armii naporowej, można na nim grać, nie może być jednak generałem.
Ostatnio zmieniony 4 mar 2013, o 08:53 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Moja armia na 1600 pkt

Lord na pegazie
swift slaying
dragonhelm
v. heoism
luckstone
potion of foolhardines

Paladin BSB piechota (trzymać w chłopach lub jeśli ma być gorąco to tuż przy oddziale by być bezpiecznym a dawać ld chłopstwu.)

v.emphaty
Standard of Discipline

Damsel 1lv beast piechoa
Icon of Quellnes

12 knights of realm fcg gleaming pedant
48 Men At Arms fcg
4 Pegasus Knights mus
3 Pegasus Knights

Field Trebutchet
Field Trebuthet

No i mam opcje.
1. Dodać jednego pegaza kosztem 2 rycerzy
2. BSB na konia i do oddziału i mieć nadzieje że chłopi będą w pobliżu generała czy jakiegoś pana herbowego.
3. Zamiast chłopów to 2x9 rycerzyków?

Coś innego?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Mishry
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Mishry »

proponuje wyrzucic chlopkow lepiej wstawic lance. lanca jest twarda i jak zaszarzuje to bije:) chlopki stoja》zbieraja oklep》uciekaja.
wtedy babe inaczej mozna zlozyc i bsbka...

ODPOWIEDZ