Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Z bolcy jestem zadowolony w 50% w 3 bitwie raz trafił z flamem i dobił hydre, wolę 2 niż jedno działo, więcej celów, a przeciwnik musi albo je zignorować lub puścić fasty tam. Wiadomo działo więcej może, ale chyba takie 2 orunowane są bardziej uniwersalne.
Popieram !! Ja najbardziej ze wszystkich maszynek lubię działa i bolcepingu pisze:Z bolcy jestem zadowolony w 50% w 3 bitwie raz trafił z flamem i dobił hydre, wolę 2 niż jedno działo, więcej celów, a przeciwnik musi albo je zignorować lub puścić fasty tam. Wiadomo działo więcej może, ale chyba takie 2 orunowane są bardziej uniwersalne.
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
odnosząc się do trwającej jakiś czas dyskusji:
dwie organki naprawdę robią rzeźnię
z corów zamiast 40 warków wrzucam 30 kuszników- walczą tak samo a 30 strzałów na 30 cali robi ogromną różnicę.
zacząłem też zmieniać trochę wystawienie oddziałów do combatu. 30stki idą 6x5.
przy 5 maszynach na euro na razie testuję zestaw 3 armaty i 2 organki- wychodzi fajnie, zwlaszcza w starciach z opancerzonymi armiami
dwie organki naprawdę robią rzeźnię
z corów zamiast 40 warków wrzucam 30 kuszników- walczą tak samo a 30 strzałów na 30 cali robi ogromną różnicę.
zacząłem też zmieniać trochę wystawienie oddziałów do combatu. 30stki idą 6x5.
przy 5 maszynach na euro na razie testuję zestaw 3 armaty i 2 organki- wychodzi fajnie, zwlaszcza w starciach z opancerzonymi armiami
Zgodzę się z organkami, bo to cholerstwo zabija nawet hydre, ale to wszystko zależy od rzutu no i zasięg 24" chyba zostanę przy klopach, a co do ustawienia 6x5 stosuje jak jest taka potrzeba, bo nadal nasz 3o stka potrafi ładnie uderzyć i nie co marnować jej potencjału.
Trzy działa w obecnym meta to coś co sam testuję na euro. Powiedziałbym jednak, że 3x działo i 2x organki w pewnych paringach będzie wymuszało na przeciwniku grę na remis dlatego przydałaby się jednak klopa lub dwie, żeby zmuszać w takim wypadku do ruchu lub starać się ugrać jakieś punkty indirectem. No ale generalnie trzy działa wydają się mieć rację bytu.Grazbird pisze:odnosząc się do trwającej jakiś czas dyskusji:
dwie organki naprawdę robią rzeźnię
z corów zamiast 40 warków wrzucam 30 kuszników- walczą tak samo a 30 strzałów na 30 cali robi ogromną różnicę.
zacząłem też zmieniać trochę wystawienie oddziałów do combatu. 30stki idą 6x5.
przy 5 maszynach na euro na razie testuję zestaw 3 armaty i 2 organki- wychodzi fajnie, zwlaszcza w starciach z opancerzonymi armiami
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
u mnie klopy spisują się bardzo rzadko. z reguły nie trafiam pomimo przerzutu scaterki.
działa, w erze mournfangów, wielkich tłuściochów, demigryfów, tanków i inego paskudztwa są dla mnie o wiele lepsze.
dodatkowo, organki zapewniają bezcenny atut psychologiczny- ludzie zaczynają odmierzać te 24 cali zasięgu i bardzo uważają, żeby do nich nie dojechać.
zestawienie 3 armaty i 2 organki trenuję pod kątem DMŚ- czyli przy odpowiednim wystawieniu remis mi odpowiada
taka niepełnosprawna hordka 30 młotków/ warków jest ok. pod warunkiem, że nie zginie ich zbyt wielu.
zauważyłem, że warków do dobrej młocki trzeba dawać 40stu- z reguły na początku ze strzałów, cc zginie ok. 10 ( mówię na podstawie ok 20stu bitew które rozegrałem z 40stką) później w cc rzeczywiście oddaje 30stu- a to już boli.
działa, w erze mournfangów, wielkich tłuściochów, demigryfów, tanków i inego paskudztwa są dla mnie o wiele lepsze.
dodatkowo, organki zapewniają bezcenny atut psychologiczny- ludzie zaczynają odmierzać te 24 cali zasięgu i bardzo uważają, żeby do nich nie dojechać.
zestawienie 3 armaty i 2 organki trenuję pod kątem DMŚ- czyli przy odpowiednim wystawieniu remis mi odpowiada
taka niepełnosprawna hordka 30 młotków/ warków jest ok. pod warunkiem, że nie zginie ich zbyt wielu.
zauważyłem, że warków do dobrej młocki trzeba dawać 40stu- z reguły na początku ze strzałów, cc zginie ok. 10 ( mówię na podstawie ok 20stu bitew które rozegrałem z 40stką) później w cc rzeczywiście oddaje 30stu- a to już boli.
Grazbird - zmień kości. Mówię poważnie. Z przerzutem scaterki to ponad 50% na trafienie z każdej klopy. Z dział niby łatwiej trafić, ale w praktyce mournfangi i inne KFC-ścierwo zabijają dokładnie tak samo (jak trafią rzecz jasna). Przy tym mają niepodważalne zalety w starciu z hordami. Organki są zajebiste tak długo, jak długo działają. Powoli zapominam już o wybuchach w pierwszej turze, zerze hitów w najważniejszym momencie gry, itd. ale mam bolesną świadomość że wkrótce to do mnie wróci. Według mnie optymalne zestawienie na singla to 2 x klopa z dużym inżynierem, działo i 2 x organki, na drużynówki natomiast klopa snajperska, 2 działa i 2 x organki.
Swoją drogą, podoba mi się jak nagle wszyscy stwierdzili że bez kowadła da się grać.
Swoją drogą, podoba mi się jak nagle wszyscy stwierdzili że bez kowadła da się grać.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Poza tym w sumie to nie "nagle" tylko draft się zmienił i granie bez kowadła jest rekompensowane solidnym parkiem maszynowym. Wcześniej miałeś do wyboru 4 maszyny lub 3 + kowadło, co de facto promowało granie na kowadle.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Nie mogę znaleźć w żadnym FAQ zniesienia zasady Longbeards =< Warriors. Coś przeoczyłem czy Twoja rozpiska jest nielegalna?panterq pisze:Jako że na dzisiaj mam dość, raport będzie jutro.2400 Pts - Dwarfs Roster
...
Dwarf Warriors (31#, 447 pts)
30 Longbeards, 447 pts (Upgrade to Longbeards; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Shield; Heavy Armour)
1 Veteran (Hand Weapon; Heavy Armour; Shield)
1 Runic Standard (Master Rune of Grungni)
...
Total Roster Cost: 2398
Kupię:
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves
Rozpiska na Chaos i na Mini truniej :] :
Bohaterowie(400pk) :
Tan + BSB - 90pk
Kowal Run - 74pk:
4pk wielka broń
Król - 236
+25pk dzierżyciele
+6pk broń wielka
+5pk runa kamienia
+20pk wielka runa kraga srogiego
+25pk runa rozłamu
+10pk runa uderzenia
Jednostki Podstawowe (575pk):
Wojownicy 40 sztuk - 425pk:
40x wielka broń - 80pk
FCG - 25PK
Gromowładni 10 sztuk - 150pk :
+10pk tarcze
Jednostki specjalne (625) :
Hamaki 30sztuk - 390:
FCG -30pk
Katapulta - 120pk
+15pk inżynier
+25 runa penetracji
Działo -115pk:
+15pk inżynier
+10 runa przeladowania
Dokładnie 1600pk
Bohaterowie(400pk) :
Tan + BSB - 90pk
Kowal Run - 74pk:
4pk wielka broń
Król - 236
+25pk dzierżyciele
+6pk broń wielka
+5pk runa kamienia
+20pk wielka runa kraga srogiego
+25pk runa rozłamu
+10pk runa uderzenia
Jednostki Podstawowe (575pk):
Wojownicy 40 sztuk - 425pk:
40x wielka broń - 80pk
FCG - 25PK
Gromowładni 10 sztuk - 150pk :
+10pk tarcze
Jednostki specjalne (625) :
Hamaki 30sztuk - 390:
FCG -30pk
Katapulta - 120pk
+15pk inżynier
+25 runa penetracji
Działo -115pk:
+15pk inżynier
+10 runa przeladowania
Dokładnie 1600pk
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Powiedz jeszcze co ma robić ten król? Chaos na pewno będzie miał herosów z T5. W takim wypadku dużo lepiej się sprawdzi Rune of Might.
Lord, Shieldbearers, Shield, Rune of Might, Rune of Resistance.
W sumie 223 punkty, save 1+ z przerzutem i 4 ataki często z siłą 8. Możesz jeszcze np. dorzucić grudge rune za 15 punktów i mieć przerzuty to-hit na kowbojów i chimery.
Lord, Shieldbearers, Shield, Rune of Might, Rune of Resistance.
W sumie 223 punkty, save 1+ z przerzutem i 4 ataki często z siłą 8. Możesz jeszcze np. dorzucić grudge rune za 15 punktów i mieć przerzuty to-hit na kowbojów i chimery.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Rozpiska turniejowa. Najbardziej się boje : leśnych elfów i chaosu .. :
Bohaterowie(400pk) :
Tan + BSB - 90pk
Kowal Run - 70pk:
Król - 240
+25pk dzierżyciele
+25pk Runa Mocy
+25 Runa Gromrilu
+20 Runa Rozłamu
Jednostki Podstawowe (575pk):
Wojownicy 40 sztuk - 425pk:
40x wielka broń - 80pk
FCG - 25PK
Gromowładni 10 sztuk - 140pk :
Jednostki specjalne (625) :
Hamaki 30sztuk - 390:
FCG -30pk
Katapulta - 120pk
+15pk inżynier
+25 runa penetracji
+5pk Runa Spalenia
Działo -115pk:
+15pk inżynier
+10 runa przeladowania
+5pk Runa Spalenia
Bohaterowie(400pk) :
Tan + BSB - 90pk
Kowal Run - 70pk:
Król - 240
+25pk dzierżyciele
+25pk Runa Mocy
+25 Runa Gromrilu
+20 Runa Rozłamu
Jednostki Podstawowe (575pk):
Wojownicy 40 sztuk - 425pk:
40x wielka broń - 80pk
FCG - 25PK
Gromowładni 10 sztuk - 140pk :
Jednostki specjalne (625) :
Hamaki 30sztuk - 390:
FCG -30pk
Katapulta - 120pk
+15pk inżynier
+25 runa penetracji
+5pk Runa Spalenia
Działo -115pk:
+15pk inżynier
+10 runa przeladowania
+5pk Runa Spalenia
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
No z wood elfami masz biedę, i to straszną. Do katapulty dużo bardziej przyda się runa celności, lepiej trafiać z S3 niż pudłować z S4.
Złożenie króla dalej jest dziwne - dzierżyciele dają mu armor save na 2+, więc runa gromrilu to straszne marnotrawstwo, płacisz 25 punktów za +1 do save'a, to samo masz za cenę runy kamienia (5 punktów), lub tarczy (3 punkty). Runa rozłamu pomoże tylko przeciwko rzeczom które i tak kroisz. Dalej brakuje Rune of Resistance (przerzut nieudanych save'ów).
Złożenie króla dalej jest dziwne - dzierżyciele dają mu armor save na 2+, więc runa gromrilu to straszne marnotrawstwo, płacisz 25 punktów za +1 do save'a, to samo masz za cenę runy kamienia (5 punktów), lub tarczy (3 punkty). Runa rozłamu pomoże tylko przeciwko rzeczom które i tak kroisz. Dalej brakuje Rune of Resistance (przerzut nieudanych save'ów).
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
Witam,
dopiero rozpoczynam przygodę z WFB, chcę grać dwarfami i mam pytanie czy taka rozpiska na 1200 pkt - do grania czysto 4 fun, jest ok?
1 Runesmith @ 137 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Blade of Shining Death [65]
32 Warriors @ 355 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10] Pts
15 Thunderers @ 249 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10] Pts
1 Grudge Thrower @ 110 Pts
Engineering Runes [30]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineer
Engineering Runes [35]
Rune of Penetrating
Rune of Reloading
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
9 Troll Slayers @ 99 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1200
Thundów, slayersów i organki już mam więc między innymi dlatego są w rozpisce - co można by zmienić by było lepiej? Czy generalnie jest ok?
dopiero rozpoczynam przygodę z WFB, chcę grać dwarfami i mam pytanie czy taka rozpiska na 1200 pkt - do grania czysto 4 fun, jest ok?
1 Runesmith @ 137 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Blade of Shining Death [65]
32 Warriors @ 355 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10] Pts
15 Thunderers @ 249 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10] Pts
1 Grudge Thrower @ 110 Pts
Engineering Runes [30]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineer
Engineering Runes [35]
Rune of Penetrating
Rune of Reloading
1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
3 Crew @ [0] Pts
Light Armour
9 Troll Slayers @ 99 Pts
Dispel Pool: 5
Casting Pool: 2
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1200
Thundów, slayersów i organki już mam więc między innymi dlatego są w rozpisce - co można by zmienić by było lepiej? Czy generalnie jest ok?