Gdzie możan zobaczyć te ograniczenia na 1200Oki pisze:Obejrzałem
Kawał dobrej roboty.
Mam nadzieję ,że kiedyś napiszecie swoje ograniczenia ( podobne do tych na 1200) i zaczniemy grać nie na etc
Ograniczenia 1200 CS Furiona
Ograniczenia 1200 CS Furiona
IMO bezsensowne. Nie celuje w konkretne przegięcia tylko ścina wszystko - a jak wiadomo jedne armia się przez to prześlizną a inne mocno oberwą, nie zawsze sprawiedliwie.Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Nie jest to za bardzo temat do tego, jakiś mod mógłby to wydzielić.
Natomiast skoro padło pytanie to odpowiem, że zależy od grupy docelowej. Celem tych konkretnych ograniczeń są turnieje, gdzie jednocześnie mogą się bawić osoby początkujące i starzy wyjadacze. Te konkretne ograniczenia są podyktowane dokładnie tym, na wyższym poziomie oczywiście nie mają one sensu. W skrócie kosztem zbanowania kilku dziwnych opcji uzyskujemy kilka korzyści m.in. przejrzystość ograniczeń oraz co wbrew pozorom u graczy początkujących dość ważne metagame nie skręca w stronę rozpisek zawierających bardzo duże ilości, często niewystawialnego potem elementu, a tak mamy rozpy, które są potem dobrą bazą do rozbudowy do ETC. Nie zmienia to faktu, że obie te korzyści w przypadku większych formatów i wyższego poziomu docelowo rozgrywki tracą na znaczeniu.
Natomiast skoro padło pytanie to odpowiem, że zależy od grupy docelowej. Celem tych konkretnych ograniczeń są turnieje, gdzie jednocześnie mogą się bawić osoby początkujące i starzy wyjadacze. Te konkretne ograniczenia są podyktowane dokładnie tym, na wyższym poziomie oczywiście nie mają one sensu. W skrócie kosztem zbanowania kilku dziwnych opcji uzyskujemy kilka korzyści m.in. przejrzystość ograniczeń oraz co wbrew pozorom u graczy początkujących dość ważne metagame nie skręca w stronę rozpisek zawierających bardzo duże ilości, często niewystawialnego potem elementu, a tak mamy rozpy, które są potem dobrą bazą do rozbudowy do ETC. Nie zmienia to faktu, że obie te korzyści w przypadku większych formatów i wyższego poziomu docelowo rozgrywki tracą na znaczeniu.
Bardzo niefortunna nazwa, bardzo niefortunny czas publikacji tego.
Ograniczenia te to wspólna praca moja i Kudłatego. Konsultowaliśmy to też z wybranymi przez nas osobami ze środowiska. CS Furion był dawno temu i nie prawda, to jest praca wspólna pod moim i Kudłatego patronatem.
Na całość ograniczeń zagraliśmy 5 turniejów, zebrały pozytywne opinie. Ale to jeszcze mało, by okrzyknąć to gotowym produktem. Oryginalnie mieliśmy taki pomysł, żeby w miarę jak te ograniczenia naszym zdaniem będą dobre, przedstawić to reszcie naszych kolegów z LS i konsultować dalej.
Na chwilę obecną nie babrajcie się w rozbijaniu tego na czynniki pierwsze, bo to półprodukt.
pozdrawiam
Furion
ps. moda proszę o zmianę nazwy tematu!
Ograniczenia te to wspólna praca moja i Kudłatego. Konsultowaliśmy to też z wybranymi przez nas osobami ze środowiska. CS Furion był dawno temu i nie prawda, to jest praca wspólna pod moim i Kudłatego patronatem.
Na całość ograniczeń zagraliśmy 5 turniejów, zebrały pozytywne opinie. Ale to jeszcze mało, by okrzyknąć to gotowym produktem. Oryginalnie mieliśmy taki pomysł, żeby w miarę jak te ograniczenia naszym zdaniem będą dobre, przedstawić to reszcie naszych kolegów z LS i konsultować dalej.
Na chwilę obecną nie babrajcie się w rozbijaniu tego na czynniki pierwsze, bo to półprodukt.
pozdrawiam
Furion
ps. moda proszę o zmianę nazwy tematu!
Ja dodam od siebie, że rozegraliśmy już blisko kilkanaście bitew na UB + 2 turnieje na tych ograniczeniach i się sprawdzają mega!
Największym plusem tego jest szybkość rozgrywania dzięki ścięciu magii.
Po głębszym zastanowieniu, doszliśmy do wniosków, że magia to straszny zamulator w tej w grze i dzięki takim ograniczeniom gra się szybciej i sprawniej.
Z chęcią bym coś podobnego zobaczył na większe formaty.
Może faktycznie dobrym pomysłem by było rozwinięcie tego pomysłu i zrobienie własnych ograniczeń, które by się sprawdzały na turniejach.
Bo głosów negatywnych do euro draftu wciąż przybywa.
Największym plusem tego jest szybkość rozgrywania dzięki ścięciu magii.
Po głębszym zastanowieniu, doszliśmy do wniosków, że magia to straszny zamulator w tej w grze i dzięki takim ograniczeniom gra się szybciej i sprawniej.
Z chęcią bym coś podobnego zobaczył na większe formaty.
Może faktycznie dobrym pomysłem by było rozwinięcie tego pomysłu i zrobienie własnych ograniczeń, które by się sprawdzały na turniejach.
Bo głosów negatywnych do euro draftu wciąż przybywa.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
my od dawna szukamy rozwiązania na małe punkty albowiem sklep z którym współpracujemy uważa (słusznie lub nie ) ,że małe punkty przyciągną młodszych/początkujących... od dawna borykamy się z tym problemem. Ostatnie próby stworzenia CS na małe punkty skończyły się u nas katastrofą ... Chciałem prosić Furiona i Kudłatego żeby nie odpuszczali tematu małego CS bo jest on baaaardddzzzzoooo ważny i pracowali nad nim dalej... ten który już jest będziemy na południu testować ...
Ta gra nie posiada mechaniki pod małe punkty. Bez zmiany fundamentów gry nigdy nie będzie się w to dobrze grało poniżej pewnego limitu.
W 8ed. liczą się duże klocki, nie dominuje MSU, tak jak to było w 6 i 7ed. W związku z tym i sama gra jest bardziej papiero/nożyco/kamienna, bo w grach na mniejsze punkty jest po prostu mniej jednostek.
W 8ed. liczą się duże klocki, nie dominuje MSU, tak jak to było w 6 i 7ed. W związku z tym i sama gra jest bardziej papiero/nożyco/kamienna, bo w grach na mniejsze punkty jest po prostu mniej jednostek.
Dobra... to skoro temat ruszył... To proszę, piszcie tutaj Wasze zdanie o tym CS'ie. Z Kudłatym ten produkt uważamy za w 80% skończony... ale wiadomo, diabeł tkwi w szczegółach.
Tym niemniej obecnie nasze wysiłki i wolny czas koncentrujemy na uzdrowieniu euro draftu. Więc najpewniej nie będziemy co 5 minut odpowiadać na każde nowe pytanie.
Tutaj jest najbardziej aktualna wersja:
pozdrawiam
Furion
Tym niemniej obecnie nasze wysiłki i wolny czas koncentrujemy na uzdrowieniu euro draftu. Więc najpewniej nie będziemy co 5 minut odpowiadać na każde nowe pytanie.
Tutaj jest najbardziej aktualna wersja:
Sugerowany czas bitwy: 1h 45 min
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Balisty wszelkiej maści można wystawić 2 sztuki w ramach jednego slotu Special / Rare (w zależności od armii)
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy za oddziały uciekające lub posiadające 25% lub mniej modeli liczymy połowę punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
Wystawiamy albo Pendant of Khaeleth albo Hydrę
Maksymalnie 15 kusz powtarzalnych w armii
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Lizardmen
- 100 punktów do rozpiski
maksymalnie 2 Salamandry
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
pozdrawiam
Furion
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Co z lordami którzy mają na start 3 lvl. Zaniża im się on czy jak ?
@Furion - done
Szkoda ,że woch nadal może na takie punkty wcisnąć bohatera na demonic mountcie, z sv1+, ws 3+, i rerollem 1
Szkoda ,że woch nadal może na takie punkty wcisnąć bohatera na demonic mountcie, z sv1+, ws 3+, i rerollem 1
Nie możesz ich wystawić.kubencjusz pisze:Co z lordami którzy mają na start 3 lvl. Zaniża im się on czy jak ?
Efektywnie można wystawić tylko Vampire Lord'a albo HE Prince z Radiant Gem of Hoeth.
Dokładnie tak. Nie ma sensu pisać pustych ograniczeń. Jeżeli wzięcie tego kolesia mocno blokuje magię i efektywnie osłabia armię, to nie ma sensu dodawać ograniczeń co trafiają w powietrze.Waldi pisze:Ale wtedy żaden mag nie wejdzie.Oki pisze:@Furion - done
Szkoda ,że woch nadal może na takie punkty wcisnąć bohatera na demonic mountcie, z sv1+, ws 3+, i rerollem 1
Inna sprawa, że może się okazać że mimo wszystko ten koleś jest na tyle mocny, że trzeba go osobno ograniczyć. Ale to trzeba pograć i zobaczyć, a nie wróżyć z fusów.
pozdrawiam
Furion
Prawdopodobnie ogarniemy w Rivendell ligę na te ograniczenia. Niestety dopiero w maju. Zapytam jeszcze właściciela co na ten temat myśli ale sądzę że temat przejdzie bez problemów.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, o 09:01 przez Grolshek, łącznie zmieniany 3 razy.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl