Rozkminy nowy book (2013)

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rozkminy nowy book (2013)

Post autor: JaceK »

ech...damn...wiedziałem, że coś przeoczyłem.
Durne to ograniczenie jak but...

Zatem wypadną Furie. A wpadną pewnie bestyjki pojedyncze.
Jeszcze nie wiem co zrobię z Wroną. Od biedy zmienię na Keepera z Lashem i lvl 4.

2400 Pts - Daemons of Chaos Army - opcja 1

Keeper of Secrets @ 555.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Lesser Gift [25.0]
Greater Gift [50.0]

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

Beast of Nurgle @ 60.0 Pts
Beast of Nurgle @ 60.0 Pts

4 Screamers of Tzeentch @ 160.0 Pts
4 Screamers of Tzeentch @ 160.0 Pts

5 Flesh Hounds of Khorne @ 165.0 Pts
Ambushers

5 Flesh Hounds of Khorne @ 165.0 Pts
Ambushers

Burning Chariot of Tzeentch @ 170.0 Pts
Blue Horror Crew
Burning Chariot of Tzeentch @ 170.0 Pts
Blue Horror Crew

Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts

Total Army Cost: 2390.0



2400 Pts - Daemons of Chaos Army - opcja 2

Lord of Change @ 545.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Metal
Lesser Gift [25.0]
Greater Gift [50.0]

Herald of Slaanesh on Steed of Slaanesh @ 225.0 Pts
Lore of Slaanesh; Exalted Locus of Beguilement
Greater Gift [50.0]

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

9+1 Pink Horrors of Tzeentch @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician

Beast of Nurgle @ 60.0 Pts
Beast of Nurgle @ 60.0 Pts

4 Screamers of Tzeentch @ 160.0 Pts
3 Plague Drones of Nurgle @ 165.00 Pts

6 Seekers of Slaanesh @ 140.0 Pts
Standard; Musician

Burning Chariot of Tzeentch @ 150.0 Pts
Burning Chariot of Tzeentch @ 150.0 Pts

Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts

Total Army Cost: 2395.0
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, o 15:37 przez JaceK, łącznie zmieniany 1 raz.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Manfred pisze:Sam chętnie bym pograł na Tzeentchu, ale obawiam się że w tej edycji to może nie działać tak jak kiedyś ;)
No nie wiem.
Rydwany mają niezłe walnięcie, a Wronka z Metalem na obecną metę jest w sam raz.

A reszta spierdziela.

Z Dwarfami najwyżej nie powalczę :) Rozwalę 1-2 maszyny i tyle.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Xen
Chuck Norris
Posty: 411
Lokalizacja: Gryfino / Animosity Szczecin

Post autor: Xen »

JaceK pisze: 2400 Pts - Daemons of Chaos Army - opcja 2

Lord of Change @ 545.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Lesser Gift [25.0]
Greater Gift [50.0]
Rozumiem, że to Keeper miał być? :)
Only the strongest will survive
Lead me to heaven, when we die
I am the shadow on the wall
I'll be the one to save us all

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Że Wrona z metalem jest dobra to ja akurat wiem ;)
Ale nie wierzę w siłę tych rydwanów 4T, 4W, brak sv, dostajesz missfire, snajpere, pocisk salwe kuszników i spływa 150 punktów

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Xen pisze: Rozumiem, że to Keeper miał być? :)
Nie. Jest LoC, Screamery i 2xrydwan.
Drone'y nie wliczają się do limitu.

Tylko magię pomyliłem :)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5910
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Jakoś kompletnie nie rozumiem Twojego posta
grałem trochę DL, w 7 edycji też miałem armie, z resztą co za różnica ? HE nigdy nie grałem i nie będę :wink:

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Nawet to pamiętam bo też wtedy grałem ;)
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Niestety rospiski na Nurglu będą najbardziej stabilne. I pewnie wokół nurgla ustablizuje się najbardziej grywalna rospiska. Rospy Jacka są finezyjniejsze ale i wymagają dużego ogrania. Wracając do mnie. Ponieważ ostatnio Kalafior pokazał mi siłę Nurgla po Włocławku chyba ogrywam coś takiego:
Unnamed2400 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Daemon Prince of Nurgle @ 530.0 Pts
General; Lore of Nurgle; Magic Level 4; Chaos Armour; Daemonic Flight
Exalted Gift [75.0]

29 Plaguebearers of Nurgle @ 422.0 Pts
Standard; Musician;champion
Banner of Swiftness [15.0]
29 Plaguebearers of Nurgle @ 407.0 Pts
Standard; Musician;champion
1 Herald of Nurgle @ 195.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death; Battle Standard; Greater Locus of Virulence
1 Herald of Nurgle @ 170.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death; Greater Locus of Virulence
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
6 Beasts of Nurgle @ 360.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts

Models in Army: 74
Total Army Cost: 2399.0

Duży pan bierze albo eterblade jak jest coś twardego do zabicia albo portal jak z defensami gram. Wiadomo magia nurgla do bustowania, dwóch dathowców do rzucania czarów w pierwszych dwóch turach gdy nie ma walki i nie ma po co bustować. Może i uda się wyjąc scrolla jak pójdzie snajpa w syty cel. Furie nie potrzebują marka bo i tak będą używane jako odginaczka startująca zza placów armii. Zastanawiam się jeszcze nad zmianą locusa z niebsb-eka na lepszy poison i w razie czego wsadzić tego heralda do dużych bestii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Nie no, wiadomo, że do portalu idą duże bestie. Opcja z lepszym poisonem jest tylko kiedy mam coś mocnego przed sobą to biore bestie pod ryj i wsadzam tam tego heralda. Zresztą tak po prawdzie chyba to jest nadmierna komplikacja w tej rospie. Chyba zostaje tak jak jest.
Obrazek

Awatar użytkownika
wojtas2
Wałkarz
Posty: 80

Post autor: wojtas2 »

Czy grał ktoś screamerami jak mu się sprawdziły?

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Grałem jeszcze na poprzednim podręczniku.
Sprawdzały się bardzo dobrze. Szybkość, dobry combat to główne zalety.
Atak strzelecki to sporadyczny bonus, nie ma co się na nim skupiać.

Dobrze pasowały do naporowej armii, albo do sojuszu z Lizardmenami.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ghaz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: Ghaz »

Witam,

Ja z takim zapytaniem/zapytaniami, bo spora czesc osob juz kilka walk rozegrala na nowych zasadach. Mnie pierwsza batalia na 3k (bez zadnych sztucznych ograniczen) szykuje sie w najblizszy weekend. Najwieksza zagwozdke mam z Lordem oraz z giftami. Niestety jeszcze nie mam booka (pewnie kupie w sobote pare godzin przed gra).

1. Czy w tym momencie jako armia nie mamy zadnego dispel scrolla badz czegos co dziala w ten sam sposob?
2. Jak dziala zasada "Hover" na muszkach?
3. Czy grajac na takie pkty (3k) oplaca mi sie w ogole myslec o wystawieniu DP, czy raczej z miejsca isc w GD?
4. I w sumie pytanie ktore najbardziej mnie nurtuje przy tworzeniu rozpiski: ktore gifty polecacie na GD/Heraldach.
Sadze ze raczej bede miec GD + 2-3 Heraldow (nie jestem pewien czy brac Heralda Tzee bo srednio podoba mi sie ich Lore of Magic
zas biorac pod uwage iz bede walczyc z DE, nie wydaje mi sie metal tez najlepszym wyjsciem). Herald 50 czy 25+25,
natomiast GD.. 75+25? 50+25+25? 50+50? Pierwsza opcja wydaje mi sie znakomita ze wzgledu na mieczyk/rozdzke, z kolei 2 gifty za 50 moga tez
okazac sie bardzo potrzebne.
5. Troszke niejasna jest tabelka z wiatrami magii. Chodzi mi o te momenty gdy wybieramy wszystkie unity przeciwnika i kazdy swoj (danego boda/z danym markiem). Zdanie dla mnie mozna odczytac dwojako: albo powiedzmy kazdy unit moj badz przeciwnika z "wyznawcami" khorne'a (jesli przeciwnik nie ma demonow/woch'u to nic mu sie nie dzieje) albo KAZDY unit przeciwnika (PRZECINEK) oraz kazdy moj ktory posiada wyznawcow khorne'a.

Bede bardzo wdzieczny za pomoc :)

PS. Sorki ze bez polskich znakow ale ciezko po jakis 20 latach zmienic przyzwyczajenia :P

EDIT: dodano pkt 5ty.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Hover działa jak fly, tylko bez możliwości march move. Jest w RB.

Scrolla brak.
Release the Przemcio!

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ghaz pisze: 5. Troszke niejasna jest tabelka z wiatrami magii. Chodzi mi o te momenty gdy wybieramy wszystkie unity przeciwnika i kazdy swoj (danego boda/z danym markiem). Zdanie dla mnie mozna odczytac dwojako: albo powiedzmy kazdy unit moj badz przeciwnika z "wyznawcami" khorne'a (jesli przeciwnik nie ma demonow/woch'u to nic mu sie nie dzieje) albo KAZDY unit przeciwnika (PRZECINEK) oraz kazdy moj ktory posiada wyznawcow khorne'a.
Podbijam
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Co wy macie z tą tabelką? Nie jest wcale taka gięta, wiadomo że czasem napsuje krwi ale bez przesady.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Jak ostatanio grałem to musiałem testować Ld na kosie, zeby go nie wsysło, i mi obniżyło warda, akurat jak asole de mi walili po dronach z gwiazdek, było super. Ani jedna kometa na nikogo nie spadła. Chyba że na mnie :P

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

-Qc- pisze:
Ghaz pisze: 5. Troszke niejasna jest tabelka z wiatrami magii. Chodzi mi o te momenty gdy wybieramy wszystkie unity przeciwnika i kazdy swoj (danego boda/z danym markiem). Zdanie dla mnie mozna odczytac dwojako: albo powiedzmy kazdy unit moj badz przeciwnika z "wyznawcami" khorne'a (jesli przeciwnik nie ma demonow/woch'u to nic mu sie nie dzieje) albo KAZDY unit przeciwnika (PRZECINEK) oraz kazdy moj ktory posiada wyznawcow khorne'a.
Podbijam
Było to już wałkowane w odpowiednim temacie - "Problemy początkującego".

Przy rzutach na tabelkę z wiatrami magii obrywają wszystkie unity przeciwnika, oraz ta część swoich unitów, która składa się z wyznawców boga jakich nie lubi inny bóg (np. gdy Khorne postanawia urządzić krwawą jatkę, to robi ją na wszystkich jednostkach przeciwnika, oraz na jednostkach gracza demonów będących wyznawcami Slaanesha).
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Nie wiem czy zauważyliście (na TWF zauważyli).
Breaka nie modyfikuje się poniżej 0. Bo to test LD, a tego bardziej zmodyfikować się nie da. Czyli generalnie znacznie lepiej.

No i oczywiście są spory o to czy trzeba przerzucać breaka niezdanego, jeżeli wynik jest zadowalający.
W booku jest "can", więc nie trzeba.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

W RB nie ma can, jest re-roll failed, więc musisz przerzucić jeżeli nie zdałeś, tak samo jest z Casketem.

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

No przecież Jacek pisze, że w w suplemencie do demonów jest przy opisie break'a słowo "can" w adnotacji do przerzutu z BSB.
Obrazek

ODPOWIEDZ