Dibo zagra Bretką i Dogs Of War
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
weź się w końcu naucz grać to turnieje mogą nagle okazać się całkiem przyjemne...a nie pitol głupotLegion pisze:Może problem leży po prostu w tym, że Warhammner to durna gra, z durnymi zasadami, kijowym balansem i coraz bardziej tandetnymi figurkami, za coraz bardziej porąbane ceny?
Trzeba ich zachęcić do przychodzenia na kolejne turnieje!hassan_the_grim pisze: Bartosz Kipiel i Michał Cieśla WE/DW
No kurka dobrze że się przypomniałeś, bo w natłoku zajęć nie ogarniam.. W poniedziałek będę molestował Uriela żeby zajął się sprawą szkół. Jeśli dalej aktualne.PiotrB pisze:Do dziś nigdzie mnie nie umówili
Andrut zaraszamy do zagrania w turnieju, bedzie mila i przyjemna atmosfera.Andrut pisze:Ja będę, ale na bank nie na turnieju. Tak o pograć, też parówka, ale 2x2500+SOM.
Kurcze, a ja pamiętam jak grałeś podstawką w dwoma kostkami k20 jako skaveny, i tylko obracałeś nimi jak ginęły szczury:D Ale to było w I a nie w VAndrut pisze:Ale ja wolę sobie poturlać duża bitwęNie po to zbieram, kleję, maluję, żeby wystawiać sobie 1000 punktów
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Sugerowany czas bitwy: 1h 45 min
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Balisty wszelkiej maści można wystawić 2 sztuki w ramach jednego slotu Special / Rare (w zależności od armii)
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy za oddziały uciekające lub posiadające 25% lub mniej modeli liczymy połowę punktów.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
Wystawiamy albo Pendant of Khaeleth albo Hydrę
Maksymalnie 15 kusz powtarzalnych w armii
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Lizardmen
- 100 punktów do rozpiski
maksymalnie 2 Salamandry
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
- 100 punktów do rozpiski
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War