![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
masz po prostu magiczne ataki z tego co było w VII uścislone, pewnie nadal tak jest
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No chyba, że dalej przy szarzy jest +3 doS i NoAS?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Daje magiczne atakiRelosu pisze:uscislenia sedziowskie strona 8 Dzial Magiczne przedmioty.
Magiczne Lance dzialaja ale +2 do sily daja tylko w czasie szarzy.
Ale to nic nie zmienia dla Starlancy bo zasada jej dzialania to +3 do sily zamiast +2 w czasie szarzy oraz dodatkowo w czasie szarzy noAS, wobec tego jest wieksza lipa, bo nawet jak bysmy mieli GW i Starlance to i tak bysmy musieli uzywac starlancy bez wzgledu na to ze SL nic nam nie daje w turze w ktorej nie szarzowalismy.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
zastanawiam się czy nie wywalić gem of courage i nie włożyć muzyków do PG i SHOgraniczenia:
Cytuj:
Lordowie mogą mieć maksymalnie 1szy poziom magii
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakas dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Balisty wszelkiej maści można wystawić 2 sztuki w ramach jednego slotu Special / Rare (w zależności od armii)
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.