Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
Jeśli już chcesz mieć warlorda z takimi ograniczeniami (zgaduje, że jakiś tur na małe pkt), to pomyśl o Bonebreakerze, Warpstone Armour i Dragonbane Gem + GW i Shield
Dokładnie 199 pkt
Dokładnie 199 pkt
Let the River of Blood flow...
To ostatnie wygląda dość ok. Wadą jego jest to, że nie ma lookout sir w oddziale piechoty. Ewentualnie zamiast dragonbane gem można dać mu luckstone.
Ale ja i tak póki co korzystam z mojego kamikadze z fellblade. W wielu paringach dużo potrafi zdziałać. Jeśli się nim oczywiście dobrze zagra i nie uwali w walkę ze slavami...
Ale ja i tak póki co korzystam z mojego kamikadze z fellblade. W wielu paringach dużo potrafi zdziałać. Jeśli się nim oczywiście dobrze zagra i nie uwali w walkę ze slavami...
Ok to tak; gram na 1800 pkt ograniczenia: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=13&t=38725Goglem pisze:brak lorda, po co ci warlord za 200 pkt który jest gorszy od assasina, zresztą do jakich celów jest ci on potrzeby, na jakie punkty i jak wygląda rozpiska
Rozpa[ przepraszam jeśli zły dział ale Młody i tak rzadko tu zagląda ]:
Lords & Heroes 654
Warlord @ 191Pts
General; Great Weapon; Warlitter
DragonHelm; Talisman of Preservation; Potion of Foolhardiness;
Warlord @ 193 Pts
FellBlade; Shield
Ingénue @ 150 Pts
Magic Lvl2;
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring [25]
1 Chieftain @ 120Pts
Heavy Armour; Battle Standard;
MR 3 [45]
Enchanted Shield [5.0]
Core-
33 Storvermins @ 286Pts
Champion; Musician; Standard; Grand Banner of Clan Superiority [30]
39 Skavenslaves @ 84Pts
Slave Musician
Champion
38Skavenslaves @ 82Pts
Slave Musician
Champion
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
Special & Rare- 671
28 Plague Monks @ 251Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician; Champion
Plague Banner [30.0]
5 Gutter Runners @ 90Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
DoomWheel @ 150 Pts
2xWarp-lightning Cannon @ 180 Pts
Models in Army:156 Total Army Cost: 1800
AD1. Brak Abomki- wiem i rozumiem co tracę ale biorę doomwheela;
AD2. Pierwszy Warlord jest generałem;, drugi będzie służył na czołgi, ogry i wszystkie opancerzone cele z którymi skaveny nie mają co zrobić
AD3. Świadomie rezygnuję z Priesta [lub 2] na rzecz 2 lordów
AD3. Wszyscy Herosi poza tym z Fellbladem są w Stormach; ten z Fellblabedm w monkach [oddział kamikadze]
Proszę o porady; głównie interesuje mnie złożenie drugiego lorda[ten z Fellbladem jest trochę ryzykowny], ale również inne konstruktywne krytyki
Pozdro Janus
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Tak ale oni mają ITP, wysokiego tafa oraz mogą powalczyć z wieloma jednostkami[clanraty mają za to As 5+ ] Gdybym zamienił to na klocek clanraci +? może guttery, ale chyba zostanę przy monkach;)
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Hehe, zlałeś mnie ostatnio 20:0, ale patent na fellblade w monkach przejęty Nie oszukujmy się - to się staje bardzo mocno bijącym oddziałem. Tylko tak jak pisałem - nie można go uwalić w bitwe z jakimś plewnym oddziałem. Najlepiej w MC albo coś innego specjalnego. Mój ostatnio w pierwszej rundzie walki pokroił w całości imperialny steam tank po czym zrobił to samo z działem i pegazistą. Do tego dochodzi 20+ (kilka spadnie od strzałów) plagusów, które z plague bannerem są w stanie zadać niemało ran nawet modelem z as1+.Janus pisze:Tak ale oni mają ITP, wysokiego tafa oraz mogą powalczyć z wieloma jednostkami[clanraty mają za to As 5+ ] Gdybym zamienił to na klocek clanraci +? może guttery, ale chyba zostanę przy monkach;)
Można go dać do clanratów, bo i tak on jest główną ofensywną siłą, w gutterach chyba szkoda by było ich mobilności, bo oddział będzie wolniejszy.
kilka pytań do graczy:
1. Co jest waszym zdaniej najbardziej opłacalne (najlepsze) z tych rzeczy
-Ratling Gun
- Warp-Grinder Weapon Team
- Warpfire Thrower
2. Ratogry wiem że piszecie że są ciękie ale ja będę ich miał i tyle i mam pytanie po ilu najlepiej wystawiać i na jednego ilu poganiczy?
3. Warplock Jezzails ile najlepiej wystawić ja chcę 3 x po 5 czy to ma sens czy lepiej 2 x po 10
4. Warlock Engineer chcę wystawić 5 na 2 poziomie czy warto ?
1. Co jest waszym zdaniej najbardziej opłacalne (najlepsze) z tych rzeczy
-Ratling Gun
- Warp-Grinder Weapon Team
- Warpfire Thrower
2. Ratogry wiem że piszecie że są ciękie ale ja będę ich miał i tyle i mam pytanie po ilu najlepiej wystawiać i na jednego ilu poganiczy?
3. Warplock Jezzails ile najlepiej wystawić ja chcę 3 x po 5 czy to ma sens czy lepiej 2 x po 10
4. Warlock Engineer chcę wystawić 5 na 2 poziomie czy warto ?
najlepsze z tych trzech są warpfire throwery, najlepszym weapon teamem jest mortar ale go nie wymieniłeś.
nie ważne jak wystawisz i ile, rat ogry nic nie zrobią.
Jezzaile łatwo uciekają miej to na uwadzę i wystawiaj jak najmniej tj 3x3 jak się uprzesz ale nie więcej bo to dużo punktów.
mając statystycznie 7 kości magii to 5 magów 2lvl się zmarnuje, lepiej wystawić grey seera i ewentualnie jednego 2lvl elektryka. i ile wejdzie elektryków za 15pt.
nie ważne jak wystawisz i ile, rat ogry nic nie zrobią.
Jezzaile łatwo uciekają miej to na uwadzę i wystawiaj jak najmniej tj 3x3 jak się uprzesz ale nie więcej bo to dużo punktów.
mając statystycznie 7 kości magii to 5 magów 2lvl się zmarnuje, lepiej wystawić grey seera i ewentualnie jednego 2lvl elektryka. i ile wejdzie elektryków za 15pt.
a co w tych rat ograch jest takiego że są takie słabe czym się on różni od kroxigora od lizaków przykładowo?
w statach to kroxigor ma 7 ld ratogr 5ld
siły ratogr ma 5 a krox 4
w statach to kroxigor ma 7 ld ratogr 5ld
siły ratogr ma 5 a krox 4
No cóż, kroxigor ma też cold-blooded, a przy uderzeniu ma 6 siły z racji używania great weapona.Que pisze:a co w tych rat ograch jest takiego że są takie słabe czym się on różni od kroxigora od lizaków przykładowo?
w statach to kroxigor ma 7 ld ratogr 5ld
siły ratogr ma 5 a krox 4
Nie zmienia to jednakże faktu, że ludzie dosyć rzadko używają oddziałów samych kroxigorów, zdecydowanie większy popyt jest na kroxigory w oddziałach skinków, tzw. kohortach. Mają one dodatkowe zalety, mianowicie są wtedy jako core units, a co najważniejsze nie można bić po kroxigorach w close combacie dopóki żyje wystarczająca ilość skinków, natomiast kroxy mogą tłuc po pyskach przeciwników.
a z rat ogrami tak nie mozna by dodać do klanratów? no dobra a czy w walce solo nie są równi sobie ?
Clanratów nie można łączyć w jeden unit z rat ogrami, lizardy mają specjalną zasadę odnośnie kohort skinków z kroxami.Que pisze:a z rat ogrami tak nie mozna by dodać do klanratów? no dobra a czy w walce solo nie są równi sobie ?
Myślę, że warto byłoby wspomnieć także o przeżywalności oddziałów na lekkie strzelanie, rat ogr nie ma w ogóle armor save'a, natomiast kroxigor ma na 4+. Natomiast w walce mają podobny potencjał, czyli nie do końca współmierny do kosztów.
Jestem ciekawy czy gracie na dzwonie? co w nim jest takiego dobrefo bo koszt punktowy jest spory
No tutaj są różne szkoły. Ostatnio z tego co widzę coraz mniej chętnych do dzwonka. Ja już od niego odszedłem i wyniki mi się zdecydowanie poprawiły.
Dzwonek jest dobry bo:
- daje zasadę unbreakable oddziałowi
- daje ward save seerowi
- daje magic resistance wszystkim w oddziale
- dzwoni, co czasem daje duże bonusy
Dzwonek jest już nie taki dobry, bo:
- jest naturalnym celem dla dział, katapult, trebuszy, balist i innego mocno strzelającego badziewia
- trochę kosztuje
Dzwonek jest dobry bo:
- daje zasadę unbreakable oddziałowi
- daje ward save seerowi
- daje magic resistance wszystkim w oddziale
- dzwoni, co czasem daje duże bonusy
Dzwonek jest już nie taki dobry, bo:
- jest naturalnym celem dla dział, katapult, trebuszy, balist i innego mocno strzelającego badziewia
- trochę kosztuje
Ja też nie zamierzam rezygnować z niego . Poza tym lidera w 18 calach, a jak zadzwonisz to nawet w 24 jest świetna. Ja nigdy dzwonkiem nie pcham się do combatu. Od tego mam sztormy, a dzwonek daje buffy i Seer z niego czaruje.