TK Euro - faraony w rajtuzach.
Re: TK Euro - faraony w rajtuzach.
To nasza tajna broń na DMP. Skończy się i tak na 16 stalkerach.
"Powrót Faraona"
"Powrót Faraona"
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Taaa, już znamy te tajne bronie i ich efektyKrólik pisze:To nasza tajna broń na DMP. Skończy się i tak na 16 stalkerach.
"Powrót Faraona"
Brakuje w tej rozpie czapki czarnoksiężnika!
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
tak to wygląda
Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Liche High Priest @ 230.0 Pts
General; Lore of Light; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Liche Priest @ 115.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]
Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Casket of Souls @ 135.0 Pts
2x Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
5 Necropolis Knights @ 325.0 Pts
2x 3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
2x 3 Carrion @ 72.0 Pts
7x 10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
2x 5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
24 Skeleton Warriors @ 106.0 Pts + czemp
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2600.0
Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Liche High Priest @ 230.0 Pts
General; Lore of Light; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Liche Priest @ 115.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 85.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]
Liche Priest @ 70.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1
Casket of Souls @ 135.0 Pts
2x Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
5 Necropolis Knights @ 325.0 Pts
2x 3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
2x 3 Carrion @ 72.0 Pts
7x 10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
2x 5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
24 Skeleton Warriors @ 106.0 Pts + czemp
Models in Army: 125
Total Army Cost: 2600.0
Muzycy i championi na lukach mogą się przydać. Kreski, swifty i inne takie , dają dużo czasu.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Liczka ma z 8 chyba ld. Niektórzy mogą mieć muzyków , ci których będziesz ustawiał koło generala. Championi mega - możliwość chalangy z 5ymi nieśmiertelnymi Bsb i diablami, wronami jest spoko i to jeszcze jak możesz ich wskrzeszac.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Hehe, to możesz w ten sposób zmylac przeciwnika.
A wystarczające ld ma niestety tylko slann i jego chłopaki. W każdym grypy dowodzenia są wporzo.
A wystarczające ld ma niestety tylko slann i jego chłopaki. W każdym grypy dowodzenia są wporzo.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie ma wyjscia, musi wrocic krol faraonow w czapceKalesoner pisze:Ld 8 to bardzo mało. Muzycy albo wszędzie albo nigdzie, nie chcę żeby przeciwnik wiedział gdzie będą licze już przy moich pierwszych wystawieniach
Od publikacji rozpy zagrałem nią 5 bitew.
19-1 z naporowymi HE Semiego. Semi mi pomógł wysadzjąc sobie na IFce maga w 2 turze.
1-19 z gówniakami Blessa, zrobiłem błąd, nauczy mnie to, ze lepiej grać z gówniakami ostrożnie na 11/12
na turnieju znów z semim 10 do 10, tym razem nie szła mi tak ładnie magia i nie siadły boosty na węże
12-8 z BOH Crussa po fartownym spanikowaniu w ostatniej turze oddziału z herosami (dpstałem dzięki temu połowe punktów za dużego maga, bsbka i generała)
19-1 z naporowymi HE Semiego. Semi mi pomógł wysadzjąc sobie na IFce maga w 2 turze.
1-19 z gówniakami Blessa, zrobiłem błąd, nauczy mnie to, ze lepiej grać z gówniakami ostrożnie na 11/12
na turnieju znów z semim 10 do 10, tym razem nie szła mi tak ładnie magia i nie siadły boosty na węże
12-8 z BOH Crussa po fartownym spanikowaniu w ostatniej turze oddziału z herosami (dpstałem dzięki temu połowe punktów za dużego maga, bsbka i generała)
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2013, o 19:54 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Cienka rozpa. Coś wypada i overrunuje w coś następnego, a słabsze rzeczy potrzebują 2 tur cc żeby pokroić. Jak tym grasz?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Nowe faqi, trzeba rozpe troszkę odświeżyć.
Dziś stestowana na DoC lipka 2x muchy i bez lorda. 11-9.
Liche High Priest @ 230.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Liche High Priest @ 290.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
2x Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
9 Ushabti @ 450.0 Pts Giant Bow
Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
3x 3 Carrion @ 72.0 Pts
9x 10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
21 Skeleton Warriors @ 94.0 Pts Master of Arms
2x 5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
Models in Army: 147
Total Army Cost: 2600.0
zastanawiam się czy na małym magu dac light czy death
Dziś stestowana na DoC lipka 2x muchy i bez lorda. 11-9.
Liche High Priest @ 230.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Liche High Priest @ 290.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
2x Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
9 Ushabti @ 450.0 Pts Giant Bow
Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
3x 3 Carrion @ 72.0 Pts
9x 10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
21 Skeleton Warriors @ 94.0 Pts Master of Arms
2x 5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
Models in Army: 147
Total Army Cost: 2600.0
zastanawiam się czy na małym magu dac light czy death
Ostatnio zmieniony 3 maja 2013, o 22:53 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Dwa skrajnie różne pomysły na rozpiskę
czysta teoria, ale z potencjałem, czyli wariacja na temat brytyjskich TK z zeszłego ETC
Działać to ma tak - > all in, mały mag rzuca dodatkowy ruch z 5 kości, duży mag rzuca obszarowego warda lub dodatkowy ruch jeśli zbiją ruch z małego, jak zostaną kości idzie kasket. Kolo za 60 pkt daje mi regenę na 6+ na modelach wartych 1250 pkt, mała inwestycja, która może w ogólnym rozrachunku mocno się spłacić. Sfinksy w walce trzymają duże rzeczy, nawet jeśli ją przegrają o 2 to nic się nie dzieje, później doklejają się czirioty lub węże. Zastanawiam się co zrobić żeby wcisnąć drugie węże. Problemem są rzeczy mocniejsze w CC lub z poisonami, ale to też zależy od tego jak się dostawię.
Liche High Priest @ 265.0 Pts
General; Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Earthing Rod [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Tomb Herald @ 92.0 Pts Battle Standard
Necrotect @ 105.0 Pts
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Nehekhara; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Necrosphinx @ 225.0 Pts
5 Skeleton Chariots @ 295.0 Pts Banner of Eternal Flame
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
2x Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts zianie
6 Necropolis Knights @ 400.0 Pts champ
2x Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
27 Skeleton Warriors @ 138.0 Pts FCG
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2600.0
I rozpa nr 2 ograna dwa razy 10 do 10 z Gąsiorem i VC i 20 do 0 z Loremasterem i nowymi HE
Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Liche High Priest @ 290.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
2x Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
7x10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
2x5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
25 Skeleton Warriors @ 110.0 Pts Champ
9 Ushabti @ 450.0 Pts Giant Bow
5 Necropolis Knights @ 325.0 Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
2x Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2600.0
czysta teoria, ale z potencjałem, czyli wariacja na temat brytyjskich TK z zeszłego ETC
Działać to ma tak - > all in, mały mag rzuca dodatkowy ruch z 5 kości, duży mag rzuca obszarowego warda lub dodatkowy ruch jeśli zbiją ruch z małego, jak zostaną kości idzie kasket. Kolo za 60 pkt daje mi regenę na 6+ na modelach wartych 1250 pkt, mała inwestycja, która może w ogólnym rozrachunku mocno się spłacić. Sfinksy w walce trzymają duże rzeczy, nawet jeśli ją przegrają o 2 to nic się nie dzieje, później doklejają się czirioty lub węże. Zastanawiam się co zrobić żeby wcisnąć drugie węże. Problemem są rzeczy mocniejsze w CC lub z poisonami, ale to też zależy od tego jak się dostawię.
Liche High Priest @ 265.0 Pts
General; Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Earthing Rod [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Tomb Herald @ 92.0 Pts Battle Standard
Necrotect @ 105.0 Pts
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 95.0 Pts
Lore of Nehekhara; Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Necrosphinx @ 225.0 Pts
5 Skeleton Chariots @ 295.0 Pts Banner of Eternal Flame
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
2x Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts zianie
6 Necropolis Knights @ 400.0 Pts champ
2x Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
27 Skeleton Warriors @ 138.0 Pts FCG
Models in Army: 44
Total Army Cost: 2600.0
I rozpa nr 2 ograna dwa razy 10 do 10 z Gąsiorem i VC i 20 do 0 z Loremasterem i nowymi HE
Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Liche High Priest @ 290.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Casket of Souls @ 135.0 Pts
2x Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
7x10 Skeleton Archers @ 60.0 Pts
2x5 Skeleton Horsemen @ 60.0 Pts
25 Skeleton Warriors @ 110.0 Pts Champ
9 Ushabti @ 450.0 Pts Giant Bow
5 Necropolis Knights @ 325.0 Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
2x Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Models in Army: 126
Total Army Cost: 2600.0
To drugie jest bardzo fajne, na pewno stabilniejsze niz rozpa nr 1.
Spróbowałbym wyjebac skorpa i wrzucic 2x czaszki na klopy, w połaczeniu z Doom and Darkness daje to niezlego kopa, a nawet i bez tego w takiej koncepcji rozpy mogą wyganiac oddzialy bedace daleko od generała bo jakby nie patrzec wróg nie ma innego wyjscia niz cos oddalic od głownej czesci armii zeby pozabijac ten smietnik co rozrzuca rozstawienie
Spróbowałbym wyjebac skorpa i wrzucic 2x czaszki na klopy, w połaczeniu z Doom and Darkness daje to niezlego kopa, a nawet i bez tego w takiej koncepcji rozpy mogą wyganiac oddzialy bedace daleko od generała bo jakby nie patrzec wróg nie ma innego wyjscia niz cos oddalic od głownej czesci armii zeby pozabijac ten smietnik co rozrzuca rozstawienie