Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Witam,
Nowy podręcznik już za parę dni, więc zakładam temat dla rozpisek na nowy book do HE.
Zapraszam do dzielenia się swoimi pomysłami.
pozdrawiam
A.
Nowy podręcznik już za parę dni, więc zakładam temat dla rozpisek na nowy book do HE.
Zapraszam do dzielenia się swoimi pomysłami.
pozdrawiam
A.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2015, o 12:32 przez Asassello, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: koniec 8 edycji WAFB
Powód: koniec 8 edycji WAFB
Nikt się nie wychyla?
To wujek Siwy będzie pierwszy.
Loremaster, tarcza z parry sejvem, magiczna broń, scroll, stubborn, i jak coś zostanie to MR lub ward. Do tego PG za 450 pkt. Czempion ma bound spela, po to, aby podbić warda do 3+.
Arcy, book, loedstone. WL za 450 pkt. HM do boostowania warda.
3 X 21 łuków. Core dalej bida.
2-3 kury. Nie wiem czy z asf, ale raczej gołe.
Dalej mam problem, nie wiem co z latającymi bolcami.
Zadaniowiec z unikaniem kul też mi się podoba.
Kusi również ambusz z 30 spirami.
70 pkt za bolca też niezłe.
Feniksy zbytnio nie kuszą, ale przez słabą znajomość angielskiego może czegoś nie ogarniam.
Oczywiście zakładam, że podbijanie warda działa do końca gry a nie tury. (wstępnie)
Podpowiadajcie towarzysze i prostujcie znajomość zasad.
To wujek Siwy będzie pierwszy.
Loremaster, tarcza z parry sejvem, magiczna broń, scroll, stubborn, i jak coś zostanie to MR lub ward. Do tego PG za 450 pkt. Czempion ma bound spela, po to, aby podbić warda do 3+.
Arcy, book, loedstone. WL za 450 pkt. HM do boostowania warda.
3 X 21 łuków. Core dalej bida.
2-3 kury. Nie wiem czy z asf, ale raczej gołe.
Dalej mam problem, nie wiem co z latającymi bolcami.
Zadaniowiec z unikaniem kul też mi się podoba.
Kusi również ambusz z 30 spirami.
70 pkt za bolca też niezłe.
Feniksy zbytnio nie kuszą, ale przez słabą znajomość angielskiego może czegoś nie ogarniam.
Oczywiście zakładam, że podbijanie warda działa do końca gry a nie tury. (wstępnie)
Podpowiadajcie towarzysze i prostujcie znajomość zasad.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony
Nikt jeszcze nie wie co skopiować od Andrzeja:DSiweusz pisze:Nikt się nie wychyla?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Cory mozna powtarzac do woli, możesz wsadzić 7 fastow, no chyba ze Euro to przytnie.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3001
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Jesteś pewien, że będzie się dało tak to złożyć, bo w sumie ciągle widzę, że Championi tylko magiczne bronie mogą brać, a DP oprócz tego dodatkowo zbroję i to wszystko?Siweusz pisze:Do tego PG za 450 pkt. Czempion ma bound spela, po to, aby podbić warda do 3+.
to moja pierwsza kmina:
-jakoś robione pod euro (zakładam 2dd na BotWD i 0-1 frost oraz 1dd/pd na książkę)
-muszę kupić tylko feniksa i box maidenek, czyli praktycznie wszystko mam
Archmage 320
-High Magic
-Book of Ashur
-Obsidian Amulet
Sea Helm BSB 175
-Shield of the Mermrym
-Golden crown of atrazar
-Reaver Bow
-Ironcurse Icon
Dragon Mage 410
-Dragon armor
-Enchanted Shield
-Dawnstone
-Gem of Sunfire
18x Archers 210
-fcg
5x Ellyrian Reavers 80
5x Ellyrian Reavers 80
5x Silver Helms 115
5x Silver Helms 115
28x White Lions 444
-fcg
-BotWD
5x Maiden Guard 70
5x Maiden Guard 70
Frost Phoenix 240
Great Eagle 50
Great Eagle 50
2399
BotWD wydaje mi się lepszy niż książka jednak. Jest zbyt wielkim gamebrejkerem an wiele rzeczy. Dlatego coby poczarowac arcymag dostał +1 do casta, razem ma już +6 i nadal +5 do dispela, do tego MR2 więc jakaś osłona na snajperki jest... to 4+ przynajmniej zawsze powinno być.
BSB dziwoląg ale sea helm jest świetny ze swą naval discipline wtedy WL bardzo głupio mogą sobie iść do przodu nie zważając na nic. Do tego ma łuk jakby jednak nie postanowił maszerować w WL, to zawsze coś ustrzeli. W miarę jest chroniony 4+parry, 2+ ward na pierwszą ranę i daje mi jeszcze jakieś 6+ na klopki, moze się postacować z shield of saphery. Taki morski komandos
I Dragon mage wydaję się być grywalny... ma ogromną ilość plusów:
-2+save z rerolem i smok 3+save pozwala mu ogarniać śmieci ze sporą łatwością.
-zianie z S4 i +1 do woundowania? amazing bądz jeden firebal również z +1 do woudnowania
-firebal z +3 do casta
-do tego może dokończyć hydrę w combacie, ogólnie gem of sunfire jest świetny na niego, daje spoooro możliwości.
Cory, wreszcie takie jakie być powinny. Nie zapominajmy, że SH mają ithilmar barding, czyli 9 ruchu mają
Reszta to wiadomo o co chodzi
Podsumowujac, jak tak patrzę i próbowałem coś sobie sklecić to te HE nie są jakoś specjalnie mocne... ale naprawdę przyzwoite i miło się kmini, bo w zasadzie prawie póki co każda rzecz warta jest rozważenia. Od przyszłego tygodnia testy
-jakoś robione pod euro (zakładam 2dd na BotWD i 0-1 frost oraz 1dd/pd na książkę)
-muszę kupić tylko feniksa i box maidenek, czyli praktycznie wszystko mam
Archmage 320
-High Magic
-Book of Ashur
-Obsidian Amulet
Sea Helm BSB 175
-Shield of the Mermrym
-Golden crown of atrazar
-Reaver Bow
-Ironcurse Icon
Dragon Mage 410
-Dragon armor
-Enchanted Shield
-Dawnstone
-Gem of Sunfire
18x Archers 210
-fcg
5x Ellyrian Reavers 80
5x Ellyrian Reavers 80
5x Silver Helms 115
5x Silver Helms 115
28x White Lions 444
-fcg
-BotWD
5x Maiden Guard 70
5x Maiden Guard 70
Frost Phoenix 240
Great Eagle 50
Great Eagle 50
2399
BotWD wydaje mi się lepszy niż książka jednak. Jest zbyt wielkim gamebrejkerem an wiele rzeczy. Dlatego coby poczarowac arcymag dostał +1 do casta, razem ma już +6 i nadal +5 do dispela, do tego MR2 więc jakaś osłona na snajperki jest... to 4+ przynajmniej zawsze powinno być.
BSB dziwoląg ale sea helm jest świetny ze swą naval discipline wtedy WL bardzo głupio mogą sobie iść do przodu nie zważając na nic. Do tego ma łuk jakby jednak nie postanowił maszerować w WL, to zawsze coś ustrzeli. W miarę jest chroniony 4+parry, 2+ ward na pierwszą ranę i daje mi jeszcze jakieś 6+ na klopki, moze się postacować z shield of saphery. Taki morski komandos
I Dragon mage wydaję się być grywalny... ma ogromną ilość plusów:
-2+save z rerolem i smok 3+save pozwala mu ogarniać śmieci ze sporą łatwością.
-zianie z S4 i +1 do woundowania? amazing bądz jeden firebal również z +1 do woudnowania
-firebal z +3 do casta
-do tego może dokończyć hydrę w combacie, ogólnie gem of sunfire jest świetny na niego, daje spoooro możliwości.
Cory, wreszcie takie jakie być powinny. Nie zapominajmy, że SH mają ithilmar barding, czyli 9 ruchu mają
Reszta to wiadomo o co chodzi
Podsumowujac, jak tak patrzę i próbowałem coś sobie sklecić to te HE nie są jakoś specjalnie mocne... ale naprawdę przyzwoite i miło się kmini, bo w zasadzie prawie póki co każda rzecz warta jest rozważenia. Od przyszłego tygodnia testy
-
- Chuck Norris
- Posty: 485
ciekawe jak z tym zianiem bo z FAQ wiemy że itemy na nie nie działają
Q: Do Breath Weapon hits benefit from any other special rules,
equipment or magic items of the model that inflicts the hits? (p67)
A: No.
Q: Do Breath Weapon hits benefit from any other special rules,
equipment or magic items of the model that inflicts the hits? (p67)
A: No.
w opisie gema jest ze jego mount tez dostaje bonus
co do rozpy to tak samo skladalem core, spec i rare, ale herosow inaczej, Sun dragon jest troche biedny. Sea helm jest fajny w WL, powinien nie ginac za szybko, ciekawe tylko jak nasze usciclenia podejda do tematu tego reforma, bo juz widze sporo niescislosci (skoro robimy po dostawieniu sie przeciwnika to czy bedzie mozna zmienic liczbe walczacych modeli, czy herosa bedzie mozna wyciagnac z cc i czy bedzie mozna robic jak dostanie sie szarze na 2 strefy, czy trzeba bezie zachowac srodek?) Arcego tez chyba inaczej bym zlozyl, jakas antymagia by sie przydala i dalbym warda na maga nie MR. Moze ironcurs na lewki? mozna miec fajnego warda od maszyn przez 2 pierwsze tury
co do rozpy to tak samo skladalem core, spec i rare, ale herosow inaczej, Sun dragon jest troche biedny. Sea helm jest fajny w WL, powinien nie ginac za szybko, ciekawe tylko jak nasze usciclenia podejda do tematu tego reforma, bo juz widze sporo niescislosci (skoro robimy po dostawieniu sie przeciwnika to czy bedzie mozna zmienic liczbe walczacych modeli, czy herosa bedzie mozna wyciagnac z cc i czy bedzie mozna robic jak dostanie sie szarze na 2 strefy, czy trzeba bezie zachowac srodek?) Arcego tez chyba inaczej bym zlozyl, jakas antymagia by sie przydala i dalbym warda na maga nie MR. Moze ironcurs na lewki? mozna miec fajnego warda od maszyn przez 2 pierwsze tury
Ostatnio zmieniony 2 maja 2013, o 09:31 przez Semi, łącznie zmieniany 1 raz.
ale nadal nie będzie to działało na breatha. Poza tym, komentujcie tu rozpiski. Temat to omawiania zasad jest gdzie indziej.
-
- Warzywo
- Posty: 10
Powrót do korzeni - bunkier i strzelanie.
Arcymag 305
-4lvl
-Book of Hoeth
-Crown of (ward 2+ na 1 ranę)
-Ring of Fury
#High Magic
Szlachetny szlachcic 151
-BSB
-Dragon armor
-Reaver bow
-Shield of the Memrym
-Opal amulet
SWx5 70
SWx5 70
SWx5 70
Archesx10 105
-musican
Archesx28 285
-musican
Łajt Lajonsx29 447
-dowódca, chorąży
-BoWD
(muzyk jest dla słabych)
SMx26 374
-dowódca, muzyk, poition of strenght
Mrozowy Fenix!
240
Balistax4
280
2397pkt
Arcy przetestowny, działa jak złoto, czy na Rign of Fury działa atrybut domeny?
BSB miał być Sea Helmem, ale jak się dobrze zastanowić to nie mogłem znaleźć w grze sytuacji, przy której ten combat reform za 30pkt miałby uratować komuś dupę.
Cory typowo strzeleckie/oginaczkowe.
WL z BoWD miażdżą, praktycznie wszyscy bohaterowie/kowboje w grze mają magiczne ataki. Chaos Knighci i ich khornowi koledzy też.
SM dają radę, brak przerzutu doli, ale i tak są lepszą piechotą, którą można wystawić na te punkty.
No i fenix. Sam jakoś nie widzę żeby miał wymiatać cokolwiek poza piechotą, ale jeśli szarżuje razem z Wl/Sm to 1.) Biją pierwsi, 2.) -1S boli jeszcze bardziej.
Balisty przy 70pkt/model są super, nie wymiatają ale do tej armii są kapitalnym uzupełnieniem.
Przetestowałem ją na WoChu, i nie jest złą, grunt to żeby przeciwnik nie doszedł za szybko, trochę brakuje mi orła, ale w sumie chimery czy rydwanów orłem nie odegnę.
Arcymag 305
-4lvl
-Book of Hoeth
-Crown of (ward 2+ na 1 ranę)
-Ring of Fury
#High Magic
Szlachetny szlachcic 151
-BSB
-Dragon armor
-Reaver bow
-Shield of the Memrym
-Opal amulet
SWx5 70
SWx5 70
SWx5 70
Archesx10 105
-musican
Archesx28 285
-musican
Łajt Lajonsx29 447
-dowódca, chorąży
-BoWD
(muzyk jest dla słabych)
SMx26 374
-dowódca, muzyk, poition of strenght
Mrozowy Fenix!
240
Balistax4
280
2397pkt
Arcy przetestowny, działa jak złoto, czy na Rign of Fury działa atrybut domeny?
BSB miał być Sea Helmem, ale jak się dobrze zastanowić to nie mogłem znaleźć w grze sytuacji, przy której ten combat reform za 30pkt miałby uratować komuś dupę.
Cory typowo strzeleckie/oginaczkowe.
WL z BoWD miażdżą, praktycznie wszyscy bohaterowie/kowboje w grze mają magiczne ataki. Chaos Knighci i ich khornowi koledzy też.
SM dają radę, brak przerzutu doli, ale i tak są lepszą piechotą, którą można wystawić na te punkty.
No i fenix. Sam jakoś nie widzę żeby miał wymiatać cokolwiek poza piechotą, ale jeśli szarżuje razem z Wl/Sm to 1.) Biją pierwsi, 2.) -1S boli jeszcze bardziej.
Balisty przy 70pkt/model są super, nie wymiatają ale do tej armii są kapitalnym uzupełnieniem.
Przetestowałem ją na WoChu, i nie jest złą, grunt to żeby przeciwnik nie doszedł za szybko, trochę brakuje mi orła, ale w sumie chimery czy rydwanów orłem nie odegnę.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3001
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Tak, działaArtemis - RYK pisze: Arcy przetestowny, działa jak złoto, czy na Rign of Fury działa atrybut domeny?
Jeśli z BotWD na WoCh nie wymiata, to może jednak ten przedmiot nie jest jakiś gięty?Artemis - RYK pisze: Przetestowałem ją na WoChu, i nie jest złą, grunt to żeby przeciwnik nie doszedł za szybko, trochę brakuje mi orła, ale w sumie chimery czy rydwanów orłem nie odegnę.
- Mistrz Miecza Hoetha
- Falubaz
- Posty: 1011
Powiedz to graczowi demonówAzurix pisze: Jeśli z BotWD na WoCh nie wymiata, to może jednak ten przedmiot nie jest jakiś gięty?
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
BotWD to śmieszna kwestia. Łatwy do osądzenia, trudny do rzetelnej analizy.
Co do graczy demonów, to nie możesz go sobie wpuścić na ryj tak samo jak nie możesz wpuścić 7 skullcrusherów. Dokładnie takie same prawa tym rządzą.
Na WL rzucamy transmutację, podstawiamy furie, rzucamy transmutację znowu i w 5-6 turze szarżujemy wroną i stompujemy do zera.
pozdrawiam
Furion
Co do graczy demonów, to nie możesz go sobie wpuścić na ryj tak samo jak nie możesz wpuścić 7 skullcrusherów. Dokładnie takie same prawa tym rządzą.
Na WL rzucamy transmutację, podstawiamy furie, rzucamy transmutację znowu i w 5-6 turze szarżujemy wroną i stompujemy do zera.
pozdrawiam
Furion
Na Thunderstomp nie działają żadne zasady specjalne. Rulebook, sekcja special rules oraz FAQ GW.Azurix pisze:Czyli że Daemon Prince w WoChu ma Magiczne Tratowanie, a Lord of Change w DoChu nie ma?
Thunderstomp jest zawsze niemagiczny, niepłonący itd.
pozdrawiam
Furion
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3001
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
No tak, ale z tego co mi wiadomo, jeśli w AB i RB jest mowa o tym samym, ale zapis jest inny, to górę bierze to co w AB. A w AB do WoChu jest:"Attacks made by a model with this special rule are magical. This includes any special, ranged or Stomp attacks they make". To się nie liczy?
a przy czym jest to napisane ? przy zasadzie demonic czy jakos tak ?
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.