BAZYLISZEK 2007 - Czas Apokalipsy

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

BAZYLISZEK 2007 - Czas Apokalipsy

Post autor: Asassello »

BAZYLISZEK

Format:
Limited.
Single 2500 pts + Bazyliszek.
Wymóg w pełni pomalowanej armii (figurki w całości pomalowane wraz ze zrobionymi podstawkami).
Nie można posiadać proksów w armii..

Ilość Bitew:
5 bitew
Gramy na stołach 72" x 48".

Gramy na tajne rozpiski, przed bitwą gracze wymieniają się rozpiskami bez magicznych przedmiotów i kosztów punktowych oraz rzeczy ukrytych(fanatycy).
W rozpisce wręczanej przed partią muszą być podane wszystkie rzeczy objęte wysiwygiem, czyli wszystko nie wykupywane z puli magicznych przedmiotów.

Zgłoszenia:
Lithlofe@wp.pl
Poproszę o pełne zgłoszenia wraz z ID (ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php) oraz rozpiską, która przez nas zostanie wydrukowana. Osoby, które nie wyślą rozpiski (lub zmienią ją po terminie) najpóźniej na cztery dni przed turniejem -4 pts. oraz muszą sie zgłosić z gotową rozpiską przynajmniej na 30 minut przed rozpoczęciem turnieju.
Proszę wysłać wersje jawna i tajną rozpiski.
Tajne rozpiski zostaną opublikowane na 3 dni przed turniejem.


Sędziowie:
Karol „Lith” Pieróg
Mariusz "Kielon" Keliszek
Karol "Karlee" Wyszkowski
Andrzej Jerzyna
Adam "Duke" Lewański - techniczny dr hab. inż. księciunio.
Piotr "Green Knight" Panufnik


Kompozycja armii:
Standardowe zasady wystawienia na te punkty.
Działa DoW i RoR zajmujące sloty hero dopuszczone tylko w armii DoW.

2500 punktów.
Limited, czyli obowiązują:
- Księgi Armii,
- Wszystkie oficjalnie wydane erraty i poprawki do ksiąg armii jakie pojawią się do dnia turnieju, czyli takze to: http://gt.us.games-workshop.com/Rules/a ... gt_faq.pdf
- Storm of Chaos po za Orkowym, Imperialnym i Slayerami
- Dogs of War wg Warhammer Chronicles 2004 (jako samodzielna armia)
- oddziały Dogs of War po za armatami, wg. pdf'ów ze strony http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/, a także zasad umieszczonych w kodeksie Ogre Kingdoms
- Treasures of the Old Ones,
- Chaos Dwarfs wg Ravening Hordes.
- Hydry wg. Annuala,
- Mounted Demonettes, Chronicles 2004,
- Kislev - Chronicles 2004 (jako samodzielna armia i jako sojusznicy),
- Lizardmen Southlands,
- Sacred Spawnings z White Dwarfa,
- Ogre Kingdoms Rhinox Raiders wg White Dwarfa UK 309.

Dodatkowo dopuszczamy:

- Lustria (wraz z specjalnymi bohaterami)
- Rozszerzone zasady Olbrzymów Khemrii,
- Przedmioty DoW z włoskiej kampanii

Nie są dopuszczone:

- armie alternatywne umieszczane na końcu podręczników
- oddziały, bohaterowie, przedmioty, zasady wymagające zgody przeciwnika.
- działa DoW
- bohaterowie specjalni poza Lustria

ZASADY SPECJALNE TURIEJU:

Obowiązuje jeden rzut na stronę - rozpoczęcie. Zwycięzca wystawia się jako pierwszy.
Bitwy trwają 6 rund lub 2:50h . Ćwiartki, generał, sztandary po 100 punktów.

Każdy z graczy ma prawo posiadać w swojej armii jednego, dowolnego Bazyliszka (lista poniżej).
Bazyliszek wart jest 100pkt, jest herosem, nie zajmuje żadnych slotów, nie wlicza się do pkt armii (czyli posiada się amię na 2,5k + Bazyliszek). Bazyliszka wybieramy na cały turniej.

BAZYLISZKI
(w nawiasie podany najbliższy odpowiednik w figurkach i zasadach w WFB)
Bazyliszek nie może być generałem armii.
Żaden Bazyliszek nie może dołączać do oddziałów/załogi maszyny.

1. Bazyl (Cockatrice)

Kod: Zaznacz cały

	M WS BS  S  T  W  I  A  Ld
	5  3  0  4  4  2  4  2  6
Zasady specjalne:
Cause Fear; fly; Petryfikacja, Large Target (podstawka 50x50mm), 5+ Scaly Skin

Petryfikacja: Zamienia wzrokiem w kamień. Jest to atak strzelecki, który może być tylko przeciw wrogowi który widzi Bazyla. Użyj wzornika zionięcia. Wszystkie modele trafione musza wykonać test na inicjatywy. Modele, które pomyślne przeszły test zdołały się odwrócić od wzroku Bazyla, te które nie zdały testu zostaną zamienione w kamień (zdejmij figurkę). Przed atakiem Bazyla nie chronią zadne pancerze, Ward Save’y działają normalnie.
US - 4

2. Yasiooo (Spawn of Chaos)

Kod: Zaznacz cały

	   M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
     3D6  3   0  4  5  3  2  7  10
Zasady specjalne:
Cause Fear; Unbreakable, Braindead (zawsze atakuje ostatni), Special Movement
US - 3

3. War'd'robe (Dragon Slayer)

Kod: Zaznacz cały

	M  WS BS  S  T  W  I  A  Ld
	3   6  3  4  5  2  4  3  10
Zasady specjalne:
Slayer; Unbreakable, Loner
Furia maniaka "Kto ktokolwiek podniesie reke..." - za każda zadana ranę War'd'robe dostaje +2A w następnej turze walki.

Uzbrojenie: Topory(Slayer Axes) z Rune of Might (podwójna siła vs T5+ ) i Master Rune of Swiftness (Always Strike First)
US - 1

4. Yankill (DE Noble na pegazie)

Kod: Zaznacz cały

		     M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
Yankill	 5   6   6  4  3  1  7  2  9
Pegaz      8   3   0  4  4  3  4  2  6
Uzbrojenie: HA, Shield, Lance, Snajperska Kusza

Zasady specjalne:
Fly (Pegaz); Hate High Elves (Yankill)
Snajperska Kusza: crossbow, zasięg 30”, S3, poison, move or fire, można strzelać do każdego widocznego modelu (nawet jesli jest on w oddziale).
Po zabiciu jeźdźca należy rzucić na tabelkę Monster Reactions dla Pegaza.
US - 4

5. Twins of Bretonnia, Djuki and Niedballo

Kod: Zaznacz cały

	  	    M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
Djuki	 	4   4   3  4  4  1  4  2  8
Niedballo	4   3   3  4  3  1  3  1  7
Uzbrojenie:
Djuki – Hand Weapon, Light Armour, Shield
Niedballo – Hand Weapon, Light Armour

Zasady specjlane:
Niedballo nie może oddalić sie od Djukiego na więcej jak 6”.
Loved by the Lady – 2+ Ward Save dla bliźniaków, Magic Resisstance (1), Immune to Fear and Terror. Stubborn.
Punkty przyznawane są dopiero po zabiciu obu bliźniaków.
Każdy US - 1

6. Dzik the beast from Lustria (kroxigor/saurus/skink)

Kod: Zaznacz cały

	   M  WS BS  S  T  W  I  A  Ld
  	 6  3   3  3  4  2  3  3  7
Uzbrojenie:
Ultra-upgraded-power-pipe (UUPP)
Great Weapon.

Zasdy specjalne:
Loner, Cold Blooded, Aquatic, Podstawka 40x40
UUPP – 2d6 strzałów na turę, poison, zasięg 18”, (nie ma opcji strzelania wielokrotnego)
US - 2

7. tom-ASH (Ushabti)

Kod: Zaznacz cały

	   M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
	   5  4   0   6  4  3  3  4  10
Zasady Specjalne:
Undead, Construct, nie działa na niego magia nekromancka VC, Save 5+,
Bound spell (PL 2): zasieg 24”,wrogi bohater zdaje Ld albo dostaje wounda (no AS)
US - 3

8. Kubek (Treekin champion)

Kod: Zaznacz cały

	   M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
	   5   4   0  5  5  3  3  4  8
Zsady specjalne:
Flamable, Scaly Skin(4+), Forest Spirits, Cause Fear
Drunken- rzuć D6 co ture: 1- Kubek dostaje Stupidity, 2-5 nic się nie dzieje, 6- Kubek staje sie Frenzy.
-1 do trafienia w Kubka w HtH,
US - 5

9. Son of Rob (Kapitan Imperialny na pegazie)

Kod: Zaznacz cały

		        M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
Son of Rob	 4   5   5   4  4  1  5  2  8
Pegaz 		  8   3   0   4  4  3  4  2  6
Urbrojenie:
Full Plate Armour, Lance, Przenośna Armata (Leadbelcher Cannon)

Zasady Specjalne:
Przenośna Armata: Move or Fire 12”, S4, Armour Piercing, ilość strzałów = Altilery Dice (przy misfire Son of Rob otrzymuje D3 trafienia z Siła 4 – rozlosowywane pomiędzy pegaza a jeźdźca), może odpowiedzieć na szarże Stand and Shoot. Nie trzeba przeładowywać.
Fly (Pegaz).
Po zabiciu jeźdźca należy rzucić na tabelkę Monster Reactions dla Pegaza.
US - 4

10. Barakuda (Necrarch thrall)

Kod: Zaznacz cały

	   M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
	   6   6  4   4  4  2  6  2  7
Zasady specjalne:
Magic level 1. (tylko magia nekromacka), Undead.
Book of Curses- -1 do trafienia dla wszystkich jednostek (wrogich i sojuszniczych) w promieniu 4” (nie kumuluje się z innymi modyfikatorami ujemnymi)
US - 1

11. Junior (Rat Ogr)

Kod: Zaznacz cały

	  M  WS BS  S  T  W  I  A  Ld
	  6  3   0  5  4  3  4  3  6 
Zasady specjalne:
Cause Fear, Tunneling (jak się nie wykopie, przeciwnik nie zyskuje punktów)
US - 3

12. Thyrion (Maneater)

Kod: Zaznacz cały

	  M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
	  6   4   4  5  4  3  3  4  8
Uzbrojenie:
Heavy Armour, Ogre Club

Zasady specjalne
Stubborn, Immune to psychology, Fear
Zionięcie – atak strzelecki , użyj wzornika zionięcia, modele trafione otrzymuje trafienie z S4.
US - 3

13. Politowania Godna Jednostka (HE Commander na orle)

Kod: Zaznacz cały

	    M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
PGJ	 5   6  6   4  3  1  7  2  9
Orzeł  2   5  0   4  4  3  4  2  8
Uzbrojenie:
Heavy Armour, Shield, Long Bow

Zasdy specjalne:
Fly (Orzeł), Stoic (PGJ)
Special deployment – strefa rozstawiania do 14” (tylko dla niego).
Shooting Master – może wystrzelić 2 razy, S4, Armour piercing
US - 4

14. Dwójek (Goblin na rydwanie)

Kod: Zaznacz cały

    M  WS  BS  S  T  W  I  A  Ld
    4  4   3   4  4  2  3  3  7
Jeździ na wilczym rydwanie – zastępuje jednego z obsługantów.

Uzbrojenie: Jezzail, Light Armour
Zasady specjalne:
Move or fire
US - 5

Punktacja bitew:
Różnica zdobytych punktów - Wynik
0 – 250 – 10:10
251 – 500 – 11:9
501 – 750 – 12:8
751 – 1000 – 13:9
1001 – 1250 – 14:6
1251 – 1500 – 15:5
1501 – 1750 – 16:4
1751 – 2000 – 17:3
2001 – 2250 – 18:2
2251 – 2500 – 19:1
2501+ – 20:0


Plan Imprezy:
Sobota:
9:30 – 10:15 – zapisy
10:20 – 13:10 – I Bitwa
13:30 – 16:20 – II Bitwa
16:40 – 19:30 – III Bitwa
Noc pełna wrażeń.

Niedziela:
9:00 – 12:00 – IV Bitwa
12:10 – 15:00 – V Bitwa
15:15 – Ogłoszenie wyników


Test wiedzy
W trakcie trzeciej partii odbędzie się test wiedzy . Czyli 12 pytań, na które będzie trzeba
odpowiedzieć w ciągu 10 minut. Za każdą poprawną odpowiedź 1 punkt.

Ocena malowania
Każdy z graczy dostaje 5 armii do ocenienia i wystawia im notę od 1 do 5. Jeżeli chce może przyznać jedną 6. Najwyższą i najniższą odrzucamy, reszte sumujemy.
Dodatkowo oceniane będzie malowanie Bazyliszka przez sędziego. Można za niego uzyskać 0-3 pkt.
Łącznie za malowanie można otrzymać 18+3 = 21 pkt.


Można więc zdobyć:
100 z bitew.
12 z testu.
21 z malowania.
czyli 133 pkt. do zdobycia

Zapraszamy serdecznie!


Informacje dodatkowe o konwencie:
Miejsce: Gimnazjum nr 2, ul. Narbutta 65/71, Warszawa

Cena: 40 zł za dwa dni.

Więcej informacji o konwencie znajdziesz na stronie Bazyliszka 2007.


Lista zgłosoznych:
1. Piotr Mikucki
2. Krzysztof Fischer
3.
4. Marek Golan
5. Michał Rusinek
6. Krzysztof Kotiuszko
7. Tomek Szwedow
8. Michał Pietrzela
9. Jakub Maciążek
10. Maciej Moryc
11. Maciej Kawończyk
12. Michał Dębowski
13. Jasiu Leszczyński
14. Stasiu Leszczyński
15. Konrad Dmowski
16. Zbyszek Łobocki
17. Bartek Cywiński
18. Damian Drzystek
19. Maciej Paraszczak
20. Jan Bodzioch
21. Maciek Muzyka
22. Paweł Góra
23. Piotr Kęska
24. Jakub Falkowski
25. Jędrzej Skibicki
26. Michał Żywczyk
27. Daniel Gronowski
28. Paweł Grodek
29. Maciek Parol
30. Darek Polit
31. Piotr Holanowski
32. Michał Kubacki
33. Czarek Lasocki
34. Błażej Misztal
35. Krzysiek Cisłak
36. Jan Jaworski
37. Stanisław Scheiner
38. Artur Siemianowski
39. Konrad Chojnacki
40. Bartosz Lewandowski
41. Jacek Jedynak
42. Konrad Jabłoński
43. Cyryl Wojewódzki
44. Patryk Niedbalski
45. Adam Lewański
46. Michał Kołakowski
47. Paweł Linek
48. Marcin Wasilewski
49. Karol Jagiełło
50. Piotr Nowak
51. Paweł Zdanowicz
52. Paweł Fiutka
53. Bartosz Białowąs
54. Marcin Lipiński

Zgłoszenia nieoficjalne
55. Wojciech Tarasiuk
56. Wojciech Dudek
57. Gilotyna
58. Dyd
59. Oskar

-------------------------------
regulamin stworzony przez : Lith, Asassello, Trikk
wykorzystano pomysły: JJ, Jasiuuu, Bartys
Wszelkie podobieństwa nazw Bazyliszków są czysto przypadkowe :)
Ostatnio zmieniony 10 paź 2007, o 18:25 przez Asassello, łącznie zmieniany 12 razy.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Przedmioty DoW z włoskiej kampanii.

Brace of Pistols of Sartosa, 25 points (Magic Weapon)
Counts as a Brace of Pistols. The bearer may repeat to-wound rolls. His ranged and close combat attacks count as magic.

Pike of Remas, 25 points (Magic Weapon)
Counts as a Tilean pike. Bearer has +1 Strenght.
Mounted enemies (horse, chariot or monster) cannot voluntarily charge if they would contact in Base to Base the bearer of the Pike.

Great Armour of Miragliano, 25 points (Magic Armour)
Only characters on foot. Gives the wearer a 4+ armour save and a 5+ ward save. The Great Armour is so heavy that the wearer has -1 Movement and -3 Initiative, and may not use weapons that require two hands.

Bright Helm of Myrmidia, 20 points (Magic Armour)
The Helm gives a 6+ armour save, and may be worn in addition to normal armour. Enemies in base to base contact suffer -2 WS. Wearer hates all models in a Tomb King army.

Crown of Luccini, 25 points (Enchanted Item)
Mercenary General only, +1 Leadership. If the wearer is the general, troops between 12" can use his modified leadership. If the wearer is killed, enemy gets +100 VP.

Estalian Cloak, 20 points (Talisman)
Bearer and his unit gets Magic Resistance (1).

Staff of Lightnings, 25 points (Arcane Item)
Bound Spell, Power Level 5. Contains a spell that, if not dispelled, generates a magic missile with a 24" range, that causes D3+1 Strenght 6 hits, and a single Strenght 4 hit to the bearer. After every use roll a die. With a result of 1, the staff loses temporarily his powers, and may not be used for the rest of the battle.

Book of the Mage, 20 points (Arcane Item)
The mage knows another spell, randomly generated from one of the remaining 7 lores. The lore is chosen by the bearer.

Banner of Steel, 10 pts (Magic Banner)
Declare that you are using the powers of the banner at the start of any turn, yours or enemy's. The unit gets +1 Armour Save until the end of turn. One use only.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

CZekaj Assasello, czy ja dobrze rozumiem, ze np. ten pierwszy bazyl rozmonotowuje takieog Steam tanka od tak?? Wystarczy że podleci?? CZy może na ST to nie działa?? Nie za mocne niektóe te potwory??

A tak na marginesie, jak macie nadzieje na jakiś zarobek to kliknijcie http://www.otwieramy.pl/?p=6380

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Zasady specjlane:
Niedballo nie może oddalić sie od Djukiego na więcej jak 6”
Ja bym to zmienil na Niedbalo moze oddalic sie od Djukiego na wiecej niz 6 cali ale wtedy dostaje stupidity :D

I IMO te stworki nie sasobie równe.Dzik jest gorszy od zwyklego Kroxa(nie ma s7 i sava) a kosztuje prawie drugie tyle.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

w pyte regulamin !! :P

zastanawiam sie miedzy tymi:
2. Yasiooo (Spawn of Chaos)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
3D6 2 0 4 5 3 2 7 10
Zasady specjalne:
Cause Fear; Unbreakable, Braindead (zawsze atakuje ostatni), Special Movement
11. Junior (Rat Ogr)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
6 3 0 5 4 3 4 3 6

Zasady specjalne:
Cause Fear, Tunneling (jak się nie wykopie, przeciwik nie zyskuje punktów)
12. Thyrion (Maneater)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
6 4 4 5 4 3 3 4 8


Uzbrojenie:
Heavy Armour, Ogre Club

Zasady specjalne
Stubborn, Immune to psychology.
Zionięcie – atak strzelecki , użyj wzornika zionęcia, modele trafione otrzymuje trafienie z S4.
13. Politowania Godna Jednostka (HE Commander na orle)
Kod:
M WS BS S T W I A Ld
PGJ 5 6 6 4 3 1 7 2 9
Orzeł 2 5 0 4 4 3 4 2 8


Uzbrojenie:
Heavy Armour, Shield, Long Bow

Zasdy specjalne:
Fly (Orzeł), Stoic (PGJ)
Special deployment – strefa rozstawiania do 14” (tylko dla niego).
Shooting Master – może wystrzelić 2 razy, S4, -2 AS
Thyriona bym musial zrobic figurek ;) tych 2ch juz mam gotowych :P no i 2 strzaly S4 z orla przy asyscie 5 screamerow i 7 DD oznacza ze raczej ratlingi beda mialy wkoncu czego sie u mnie obawiac :P

rozumiem ze rodzaj bazyliszka ktorego wybralismy musimy podac wraz ze zgloszeniem ?
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2007, o 11:01 przez thurion, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

thurion pisze:rozumiem ze rodzaj bazyliszka ktorego wybralismy musimy podac wraz ze zgloszeniem ?
tak,
rozpiski pewnie beda opublikowane wczesniej w necie, pozniejsze zmiany = karniaki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Zamiana w kamień nie działa na Tanka, bo nie jest to atak z jakąś siłą.

BTW - czy maszyny też testują inicjatywę, jak pod templatką się znajdą ?? No i taka techniczna sprawa - czy Manticora może robić za takiego bazyla ??
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Chyba dziala, bo tylko magia nie dziala (to chyba nie jest magia?).

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

maszyny nie testuja - nie moga spojrzec w oczy bazyliszka
(dopisze to do regulaminu pozniej - tank to tez maszyna)

Manticora (jak wszystko podobnych rozmiarów) może być bazyliszkiem.
wyobrazenia o Bazyliszku sa różne.
Obrazek

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

A moze jednak bedzie mozna dolaczyc pazdzierze do regonow :wink:

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Asassello pisze:maszyny nie testuja - nie moga spojrzec w oczy bazyliszka
(dopisze to do regulaminu pozniej - tank to tez maszyna)
U to dobrze, ale i tak wydaje się ten pierwszy super. Można takim goście fajno zdjąć takiego Treemana, kroxy, hosty, giganty

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

jakie USy maja bazyle? takie jak ich odpowiedniki w nawiasach? tunneling rat ogra to jest taki standardowy tunneling tak? mozna szarzowac od razu itp?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

Takiej jak odpowiedniki w nawiasach.

chyba z tego co ustalaliśmy Bazyliszka trzeba widzieć żeby jego atak działał.

Pamietaj Thurionie że dziki stwór dodatkowo strzela jak mniejszy brat haila :)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Jasiuuu pisze:

Pamietaj Thurionie że dziki stwór dodatkowo strzela jak mniejszy brat haila :)
tez kurde racja :P zescie mi dodatkowy dylemat kurde zrobili :P

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Jasiuuu pisze: chyba z tego co ustalaliśmy Bazyliszka trzeba widzieć żeby jego atak działał.
To jest oficialne?? Jak tak to... inne lepsze są.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

oficjalne , i dodam że nie działa na maszyny i czołgi :) i tak jest niezły imo , skosisz maszynki czy tam strzelców i masz kolesia który w 1 ture zdejmie ci polowe klocka Ironbreakersów i to za 100pkt

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Tak, tyle, że jest dość mięciutki ten bazyl, i z byle strzelania może zejść, a żeby strzelić to musi się wystawić na ewentualną szarże, w następnej turze. Jednye co go wtedy ratuje to ucieczka... A na maszyne imo lepszy jest ten rat ogre z tunelingiem. A co do eliminacji maszyn to tym bazylem lepiej już zaszarżować tą załoge niż walić z tego zionięcia. Bo i tak mało prawdopodobne by zabiłwszystkim za jednym zmachem, a jak nie zabije, to ma oklep z maszyny.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nie nie ja mówie że czymś innym skosisz maszyne bądź strzelców i wtedy lataj do woli :)

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

W przypadku tego Rat Ogra to obowiązuje tabelka z booka skavenów, czy po prostu misfire oznacza, że się nie wykopuje i tyle ?? A jeśli tabelka to z tą różnicą, że wynik ten, że giną i dają VP przeciwnikowi, to tutaj nie działa ??
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Garść pytań, bo oczywiście nie chcę żeby wyszło że to prox.
Czy mogę wystawić jako Heavy Cavalery (armia DoW) Chaos Knightów, jako Light Cavalery Kislevicką lekką jazdę i Maruderów konnych, a jako Ricco Republican Guard zwykłych pikinierów?
I czy muszę mieć orginalnego asarnila, czy też może to być smok He?
I czy bohaterowie to mogą być halfingi (odpowiednio: mag to kucharz, a paymaster to halfing z mieczem tarczą i sztandarem itp.)

Co rozumiecie przez zrobione podstawki? :roll: Bo można też to rozumieć jako pomalowanie ich na zielono i tyle... :wink:

EDIT: dopuszczony Albion? (Truthsayer, Dark Emmisary)
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2007, o 13:36 przez Husiat, łącznie zmieniany 1 raz.
Bum...!

ODPOWIEDZ