Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Spoko, na DMP pewien Kadaj też myślał, że 2+ warda na flamingi mu wystarczy, zszedł od strzału
No jak się gra bez ograniczeń to można się trochę pobawić koncepcją Szatana,Jest tak samo wytrzymały przed armatami jak Nurglowy czy Slaneshowy,więc nie widzę problemy z jego nie wystawianiem jeżeli ktoś lubi grać bez magii.Ja tak zamierzam zrobić dla zabawy na naszym turnieju
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
spadaj
nowa kmina, na nowy drafcik
DP nurgla, lot, chaos armour, dragonbane gem, enchanted shield 315pkt
Lord mag nugla, death, lvl4
bsb tzeentcha, demonic mount, prezerwatywa, scaleskin, gw
kowboj slaanesha gw, stead of slaanesh, shield (niestety...), dragonhelm
mag 1lvl shadow ds
14 warriorow nurgla z halabardami muzykiem i sztandarem
2x fast slaanesha, goły,
3x chariot slaaensha
3xskullcrushers enscrolled weapons, muzyk
1x hellcannon
tylko nie wiem czy jad do warriorow wejdzie lord mag nurgla to czy koles ze scrollem tez moze wejsc... jesli nie, to zdejmuje mark nurgla z lorda maga i jakis +1warrior wejdzie albo +1mv na nich.
edit, jak zejdzie mark z lorda maga to wkladam soulfeedera na demona, juz nie raz robilo mi to gre
nowa kmina, na nowy drafcik
DP nurgla, lot, chaos armour, dragonbane gem, enchanted shield 315pkt
Lord mag nugla, death, lvl4
bsb tzeentcha, demonic mount, prezerwatywa, scaleskin, gw
kowboj slaanesha gw, stead of slaanesh, shield (niestety...), dragonhelm
mag 1lvl shadow ds
14 warriorow nurgla z halabardami muzykiem i sztandarem
2x fast slaanesha, goły,
3x chariot slaaensha
3xskullcrushers enscrolled weapons, muzyk
1x hellcannon
tylko nie wiem czy jad do warriorow wejdzie lord mag nurgla to czy koles ze scrollem tez moze wejsc... jesli nie, to zdejmuje mark nurgla z lorda maga i jakis +1warrior wejdzie albo +1mv na nich.
edit, jak zejdzie mark z lorda maga to wkladam soulfeedera na demona, juz nie raz robilo mi to gre
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Magowie mogą być w warriorach ... tylko marki ograniczają czy ktoś może czy nie może wejść do unitu, jeśli marka nie ma, nie ma żadnych ograniczeń.sYsek pisze: Lord mag nugla, death, lvl4
mag 1lvl shadow ds
tylko nie wiem czy jad do warriorow wejdzie lord mag nurgla to czy koles ze scrollem tez moze wejsc... jesli nie, to zdejmuje mark nurgla z lorda maga i jakis +1warrior wejdzie albo +1mv na nich.
(wyjątek stanowi "Pedant of slaanesh", który blokuje możliwość wejść innym bohaterom do unitu)
Witam, chciałbym poddać waszej krytyce moją pierwszą rozpiskę w życiu . Od razu mówię, że w Lordach jest Lord na DM ponieważ nie przepadam za diabłem
Lords:
Chaos Lord of Tzeentch: DM, Bitting Blade [10], Charmed Shield [5], Talisman of Preservation [45], Crown of Command [35], Scaled Skin [20], Soul Feeder [10], Third eye of Tzeentch [10] - 390
Heroes:
Chaos Sorcerer of Tzeentch: Lvl 2, Lore of Metal, Dispel Scroll, Gamblers Armour- 205
Exalted Hero [BSB]: DM [barding], Talisman of Endurance, GW, Shield, Potion of Strenght, Burning Body- 254
Core:
20*Chaos Warriors of Tzeentch: Shield, Halberd, FCG- 430
3*5 Chaos Marauder Horsemen: Mark of Slannesh, Javelin, Shield, Flail, Musician- 3*105
Special:
4* Gorebeast Chariot of Slannesh- 4*135
Rare:
3*Skullcrushers of Khorne: Ensorcelled Weapon, Musician- 244
Zaznaczam, że nie gramy na żadne ograniczenia. Zdaję sobie sprawę, że rozpa nie jest wymaxowana, ale mam nadzieję, że mi pomożecie to zrobić . (Rozrywka rozrywką, ale łomot w imię mrocznych bogów też jest spoko ). Bardzo chciałbym zatrzymać tego lorda.
Pozdrawiam,
Koski
Lords:
Chaos Lord of Tzeentch: DM, Bitting Blade [10], Charmed Shield [5], Talisman of Preservation [45], Crown of Command [35], Scaled Skin [20], Soul Feeder [10], Third eye of Tzeentch [10] - 390
Heroes:
Chaos Sorcerer of Tzeentch: Lvl 2, Lore of Metal, Dispel Scroll, Gamblers Armour- 205
Exalted Hero [BSB]: DM [barding], Talisman of Endurance, GW, Shield, Potion of Strenght, Burning Body- 254
Core:
20*Chaos Warriors of Tzeentch: Shield, Halberd, FCG- 430
3*5 Chaos Marauder Horsemen: Mark of Slannesh, Javelin, Shield, Flail, Musician- 3*105
Special:
4* Gorebeast Chariot of Slannesh- 4*135
Rare:
3*Skullcrushers of Khorne: Ensorcelled Weapon, Musician- 244
Zaznaczam, że nie gramy na żadne ograniczenia. Zdaję sobie sprawę, że rozpa nie jest wymaxowana, ale mam nadzieję, że mi pomożecie to zrobić . (Rozrywka rozrywką, ale łomot w imię mrocznych bogów też jest spoko ). Bardzo chciałbym zatrzymać tego lorda.
Pozdrawiam,
Koski
Ostatnio zmieniony 3 maja 2013, o 16:25 przez Koski, łącznie zmieniany 1 raz.
Na jakie to punkty?
Lorda lepiej wrzucić na dysk, główne zalety DM (TO i W) ma z bazy.
Nie można dublować giftów -> 2x scaly skin masz
Szkoda pkt na armor dla maga, lepiej zrobisz dając mu 10 marud slaanesha jako mini bunkier.
Fasty przeinwestowane. I tak odginaja i gina, lepiej gołych z markiem ewentualnie javelinami.
max 3 takie same specjale.
ja bym wywalił w ogole warriorow dał 3 corowe rydwany zamiast tego, a gorebeasty zmienił na dodatkowe skulle lub chimere
Lorda lepiej wrzucić na dysk, główne zalety DM (TO i W) ma z bazy.
Nie można dublować giftów -> 2x scaly skin masz
Szkoda pkt na armor dla maga, lepiej zrobisz dając mu 10 marud slaanesha jako mini bunkier.
Fasty przeinwestowane. I tak odginaja i gina, lepiej gołych z markiem ewentualnie javelinami.
max 3 takie same specjale.
ja bym wywalił w ogole warriorow dał 3 corowe rydwany zamiast tego, a gorebeasty zmienił na dodatkowe skulle lub chimere
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
W sumie to co podałeś @Durin, to taki standard. A propo gorebeastów, znów moje niedopatrzenie, za jakiś czas wrzucę już totalnie poprawioną pod tym względem rozpiskę. Punkty oczywiście 2400. Scaly skin już poprawiłem. Miałem zamiar tych warriorów dać jako bunkier, który też troszkę poklepie.
Skoro wylatuje jeden chariot i różne zabawki z fastów, to może wrzucić mały (*5) oddział knightów??
EDIT:
Po poradach wychodzi mi coś takiego:
Lords:
Caos Lord of Tzeentch: Disc, Bitting Blade [10], Charmed Shield [5], Talisman of Preservation [45], Crown of Command [35], Scaled Skin [20], Soul Feeder [10], Third eye of Tzeentch [10] - 385
Heroes:
Chaos Sorcerer of Tzeentch: Lore of Metal, Dispel Scroll- 205
Exalted Hero [BSB]: DM [barding], Talisman of Endurance, GW, Shield, Potion of Strenght, Burning Body- 254
Core:
14*Chaos Warriors of Tzeentch: Shield, Halberd, FCG- 280
3*5 Chaos Marauder Horsemen: Mark of Slannesh, Javelin- 3*80
Special:
3* Gorebeast Chariot of Slannesh- 3*135
5 Chaos Knights of Slannesh: musician- 215
Rare:
5*Skullcrushers of Khorne: Ensorcelled Weapon, Musician- 400
W sumie: 2386 pkt.
Daje radę??
Pozdrawiam,
Koski
Skoro wylatuje jeden chariot i różne zabawki z fastów, to może wrzucić mały (*5) oddział knightów??
EDIT:
Po poradach wychodzi mi coś takiego:
Lords:
Caos Lord of Tzeentch: Disc, Bitting Blade [10], Charmed Shield [5], Talisman of Preservation [45], Crown of Command [35], Scaled Skin [20], Soul Feeder [10], Third eye of Tzeentch [10] - 385
Heroes:
Chaos Sorcerer of Tzeentch: Lore of Metal, Dispel Scroll- 205
Exalted Hero [BSB]: DM [barding], Talisman of Endurance, GW, Shield, Potion of Strenght, Burning Body- 254
Core:
14*Chaos Warriors of Tzeentch: Shield, Halberd, FCG- 280
3*5 Chaos Marauder Horsemen: Mark of Slannesh, Javelin- 3*80
Special:
3* Gorebeast Chariot of Slannesh- 3*135
5 Chaos Knights of Slannesh: musician- 215
Rare:
5*Skullcrushers of Khorne: Ensorcelled Weapon, Musician- 400
W sumie: 2386 pkt.
Daje radę??
Pozdrawiam,
Koski
Nurgle na rycerzy. BSB dragonhelm>Potion - wiecej jak 7 siły na prawde nie jest aż tak konieczne... i w sumie reszta jest spoko:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.