Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania o magię v 2.0
Jak najbardziej każdy hit wybroniony przez LoS może zabić osobny model.
Musisz wskazać cel czaru przed jego rzuceniem. Reszta to sprawa umowna.
Musisz wskazać cel czaru przed jego rzuceniem. Reszta to sprawa umowna.
Life's a game with save and load features disabled.
Zgodnie z FAQ nie może:c4h10 pisze:1. Czy gracz może wypuszczać fanatyków przez Vortexy ?
Samo wypuszczenie nie jest "voluntary" ale już określenie kierunku takie jest.FAQ pisze:Q: Can models choose to voluntarily move into/through a magical vortex? (p31)
A: No.
Life's a game with save and load features disabled.
Czy piąty czar nurgla podnosi regenkę trollom na stałe ? Rzucony po raz drugi podnosi do 2+ zgodnie z tekstem czaru ? (max. 2+). Z zapisu wynika iż oddziałom bez regenki daje ją do następnej fazy magii natomiast oddziałom z regenką na stałe.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
"JOIN OR DIE"
Masz rację, błąd armybuildera. Szkooooda.Samael pisze:Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Wniosek jest prosty i niektórym znany, nie ufać Army builderowi, i nie być oszukanym .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Żeby rzucić czar musisz uzyskać minimum poziom mocy czaru.Odoamar pisze:Jak to jest z dispelowaniem czaru, trzeba rzucić więcej czy tyle samo co poziom mocy czaru?
Żeby zdispelować musisz mieć równo lub więcej niż rzucił przeciwnik rzucając czar.
Jeśli czar ma poziom 5, a przeciwnik rzucił drugopoziomowym magiem z 3 kostek 3, 4 i 5 to ma 12 z kostek + 2 z poziomu maga = 14.
Żeby zdispelować ten czar musisz rzucić (wliczając poziom maga, który rozprasza itp) 14.
Ostatnio zmieniony 9 maja 2013, o 10:08 przez trikk, łącznie zmieniany 1 raz.
Release the Przemcio!
trzeba rzucic rowno lub wiecej.trikk pisze:Żeby rzucić czar musisz uzyskać minimum poziom mocy czaru.Odoamar pisze:Jak to jest z dispelowaniem czaru, trzeba rzucić więcej czy tyle samo co poziom mocy czaru?
Żeby zdispelować musisz mieć więcej niż rzucił przeciwnik rzucając czar.
jesli zas chodzi o dispell RiPow w kolejnych turach to trzeba rzucic minimalny koszt czaru - nawet jesli przeciwnik rzucal powiekszona wersje ty rozpraszasz na mniejszej.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
X ------>.Wind of Death cast 15+
Remains in play. Is magical vortex that uses the small round template. Once the template is placed, the plated nominated the direction in which Wind of Death will move. Roll an artillery dice and multiply by 3. Any unit beneath or passed over by the template takes D6 Strength 3 hits for each rank of models in the unit with no armour saves allowed. If the result on artillery dice is a misfire, centre the template on the caster and roll a scatter dice and a D6. The template moves a number of inches equal to the roll of the D6 in the direction indicated by the scatter dice. If a Hit! Is rolled, use the small arrow on the Hit! Symbol.
patrzą do góry, czyli X (czarodziej) jest na ich boku.
Czy jeżeli X puści vortex, który przejdzie przez cały oddział to dostaną 6k6 trafień, czy 1k6?
Zawsze grałem 1k6, ale ostatnio pojawiła się sprzeczna interpretacja i wolę się upewnić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Oj tam nie błąd, po prostu skrót myślowy . Przeredagowałem na taki zapis:Grolshek pisze:Masz rację, błąd armybuildera. Szkooooda.Samael pisze:Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
Augment. 11+ to cast, Range 18", unit gains Regeneration (5+) or its Regeneration is increased by 1 (to a maximum of 2+) if the target already had it. Lasts until start of caster's next Magic phase. OR can be cast on 22+ to target all friendly units within 18".
Lepiej?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Nic nie lepiej bo trolle nie będą biegać z 2+ regenki A nawiasem mówiąc to w jaki sposób oddział może dostać 2+ ? Jest jakiś który z bazy ma 3+ ?debelial pisze:Oj tam nie błąd, po prostu skrót myślowy . Przeredagowałem na taki zapis:Grolshek pisze:Masz rację, błąd armybuildera. Szkooooda.Samael pisze:Niestety podnosi tylko do następnej. Z podręcznika:
"If the taget already has the Regeneration special rule, it instead gains +1 to all Regeneration saving throws (to a maximum 2+) until the start of the caster's next Magic phase."
Augment. 11+ to cast, Range 18", unit gains Regeneration (5+) or its Regeneration is increased by 1 (to a maximum of 2+) if the target already had it. Lasts until start of caster's next Magic phase. OR can be cast on 22+ to target all friendly units within 18".
Lepiej?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Sądzę że to na wszelki wypadek napisali.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Grolshek pisze:...... A nawiasem mówiąc to w jaki sposób oddział może dostać 2+ ? Jest jakiś który z bazy ma 3+ ?
Odział trolli, który dostał z czaru tzeentcha i zdał test T, ma 3+ dodajesz czar z nurgla i mamy 2+ .
przecież było i sam o to pytałeś jakiś czas temu przy okazji tego jak testowałeś wszystkimi Savage Orkami w domku slonko czy ktoś tam w lidze testowal trolami
D6 modeli, RB dział z budynkami
czary korzystające z templatów i rany z miscasta ranią D6 modeli, tak jak bronie maszyn bojowych
D6 modeli, RB dział z budynkami
czary korzystające z templatów i rany z miscasta ranią D6 modeli, tak jak bronie maszyn bojowych
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
JaceK pisze:X ------>.Wind of Death cast 15+
Remains in play. Is magical vortex that uses the small round template. Once the template is placed, the plated nominated the direction in which Wind of Death will move. Roll an artillery dice and multiply by 3. Any unit beneath or passed over by the template takes D6 Strength 3 hits for each rank of models in the unit with no armour saves allowed. If the result on artillery dice is a misfire, centre the template on the caster and roll a scatter dice and a D6. The template moves a number of inches equal to the roll of the D6 in the direction indicated by the scatter dice. If a Hit! Is rolled, use the small arrow on the Hit! Symbol.
patrzą do góry, czyli X (czarodziej) jest na ich boku.
Czy jeżeli X puści vortex, który przejdzie przez cały oddział to dostaną 6k6 trafień, czy 1k6?
Zawsze grałem 1k6, ale ostatnio pojawiła się sprzeczna interpretacja i wolę się upewnić.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Dokładnie tak czar z Nugrla jak masz w nim napisane dodaje ci +1 do regeny do max 3+ a efekt warpflame daje +1 do rzutu na regenkę więc logiczne jest, że wtedy trolle robią się straszneOdział trolli, który dostał z czaru tzeentcha i zdał test T, ma 3+ dodajesz czar z nurgla i mamy 2+ .
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...