Rozkminy nowy book (2013)
Moderator: KrzysiekW
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Rozkminy nowy book (2013)
jak macie wrone z metalem to transformacja i ward na 2+ nie dział.. proste?
potem jak już ich zostanie znikoma ilość można dojechać i zmasować A by więcej 1 wypadło... kiedyś Tstompy nie byłe magiczne i narzekaliśmy ( choć osobiście nie widziałem takiej potrzeby ) teraz mamy magiczne i jesteśmy w dupie
grałem raz z tymi HE wygrałem 20/0 co prawda nie co fartem ( spanikowały od CC a potem uciekały jeszcze raz bo dostały z gonienia i wypadły za planszę ) ale tak tak bym wygrał 16 - 17... i grałem Khornową rozpą totalnie bez magii ( bez heralda of Tyr ), wiec się da
potem jak już ich zostanie znikoma ilość można dojechać i zmasować A by więcej 1 wypadło... kiedyś Tstompy nie byłe magiczne i narzekaliśmy ( choć osobiście nie widziałem takiej potrzeby ) teraz mamy magiczne i jesteśmy w dupie
grałem raz z tymi HE wygrałem 20/0 co prawda nie co fartem ( spanikowały od CC a potem uciekały jeszcze raz bo dostały z gonienia i wypadły za planszę ) ale tak tak bym wygrał 16 - 17... i grałem Khornową rozpą totalnie bez magii ( bez heralda of Tyr ), wiec się da
Wrona sobie poradzi z dwoma Arcy magami 4lvl ?
Ja mam takiego niefarta z tą magią że szok potrafię z 5 kostek nie wyturlać 12+
Na chwilę obecna takie coś sobie złożyłem ale do soboty jeszcze trochę więc może jeszcze coś zmienię
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=39443
Ja mam takiego niefarta z tą magią że szok potrafię z 5 kostek nie wyturlać 12+
Na chwilę obecna takie coś sobie złożyłem ale do soboty jeszcze trochę więc może jeszcze coś zmienię
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=39443
Daemons, X-Wing & Black Tea
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
magia jest dla słabych dlatego na niej nie gram
nie lubię grać DoChem bez GD to nie co herezja
rozpa wporzo ale Death który jest chyba teraz najpopularniejszym lorem no i shadow gniecie tą rozpę
a co do 2x 4LVL to przerysowanie treści nad formą, tym bardziej w HE gdzie można te pkt. lepiej alokować np. w tego typa co zna wszystkie sygnaturki
nie lubię grać DoChem bez GD to nie co herezja
rozpa wporzo ale Death który jest chyba teraz najpopularniejszym lorem no i shadow gniecie tą rozpę
a co do 2x 4LVL to przerysowanie treści nad formą, tym bardziej w HE gdzie można te pkt. lepiej alokować np. w tego typa co zna wszystkie sygnaturki
A czym się różni 2x arcy or 1 arcy? Tylko ilością znanych czarów bo kostek mają taką samą pulę i bonus tez. IMO 2x arcy to fail. Już lepiej tego kolesia z sygnaturami+książka. No ale po co elfom podpowiadać Zresztą to forum demonów jest.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
fakt ten ziomek z 2lvl znający wszystkie sybnaturki, jest nie co droższy ale mniej zabijalny w CC, i zna 8 czarów, a każdy z nich się przyda, ziomek widzi pagusy to firebolt, zdispelowałeś no to 0 z lighta, a potem pocich z HM duzego 4lvl, do CC mamy: maizme, +1S / +1T, hevenowe 0, + sniperka i kuźnia.. masakra
Dostałem dziś takiego kopa że zapamiętam go na długo.
W 1 turze gry 6 Bestii do piachu kolejna też niemało gorsza.
W rezultacie w 3 turze wiedziałem że już pozamiatane w 3-4 było już chyba 20:0, 6 tury już mojej nie było przeciwnik w swojej dobił resztę
Jedynie klocek plagusów przetrwał do tej 6 tury i to chyba 6-7 modeli gołych i jedna pojedyncza bestia ale i tak wszystko padło.
HE nie dość że pierwsi bili to prawie wszystko wchodziło po przerzutach. Plagusi może i mocni ale trafić nie potrafiły, przeciwnik może ma mała siłę ale trylion ataków z ASF robi swoje
Reign of Chaos też pogięty -1 ward albo inne ubijaczki porażka przez to praktycznie 1/3 armii padła..
Ale kiedyś im się odpłacę !
Daemons, X-Wing & Black Tea
No ja przy mega pechowych rzutach jakoś ugrałem 6 punktów. Plagusy dostały Fiery Convocation i ani razu nie udało mi się tego rozproszyć T.T bestie ładnie trzymały WL, muchy pozjadały kawalerię i lodowego feniksa. Transmutacja weszła mi tylko raz, ale padło 11 WL.
Ten unit z wardem na 2+ nie doszedł do moich głównych sił z racji odginania, ale przeciwnik miał drugi kloc z Wardem na 3+
Na złość "6" z metalu rzucana 3 razy z 5 kosci nie wlazła bo przeciwnik z magiem 4lvl + garścią kości i re-rollow sobie zawsze poradził.
Pol mojej armii jak nie więcej padła od magi
Nawet ci co do szarżowali do czegoś zanim oddali to w połowie już ich nie było, teraz HE trafiają z 3 szeregów z ASF i re rollem bo duża Inicjatywa.
To nic że masz 4-5T a przeciwnik rani na 5-6 ale przy 20 hitach zawsze parę wejdzie ;d i juz CR jesteśmy udupieni do jak mamy -1Ward wylosowany kwiczymy jak prosiaczki
Azurix
Niby jak bije ? To chyba nas biją a nie przeciwnika lol masz 80% że coś ci się stanie zanim rzucisz czar lub wejdziesz do commbatu a nie przeciwnik....
Na złość "6" z metalu rzucana 3 razy z 5 kosci nie wlazła bo przeciwnik z magiem 4lvl + garścią kości i re-rollow sobie zawsze poradził.
Pol mojej armii jak nie więcej padła od magi
Nawet ci co do szarżowali do czegoś zanim oddali to w połowie już ich nie było, teraz HE trafiają z 3 szeregów z ASF i re rollem bo duża Inicjatywa.
To nic że masz 4-5T a przeciwnik rani na 5-6 ale przy 20 hitach zawsze parę wejdzie ;d i juz CR jesteśmy udupieni do jak mamy -1Ward wylosowany kwiczymy jak prosiaczki
Azurix
DoCh bije po całej armii przeciwnika za darmo w Fazie Magii,
Niby jak bije ? To chyba nas biją a nie przeciwnika lol masz 80% że coś ci się stanie zanim rzucisz czar lub wejdziesz do commbatu a nie przeciwnik....
Daemons, X-Wing & Black Tea
jak na BSB to wystarczy zabic bsb - to statystycznie tylko 12 wound. Dlatego ten banner na 95% jest na oddziale a wtedy to niestety tylko kanapka z dwoch stron i liczyc ze owali stuborna
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jawor---> ok transmutacja działa i możesz mieć nieco farta przy rzucaniu tego czaru. Czyli jak weźmiesz metal i będziesz miał dużo szczęścia to może się coś udać. W innym wypadku odginanie w nieskończoność? smutny przedmiot i smutne zasady Znów rozpiski będą na jedno słuszne kopyto? chyba nie o to chodzi w tej grze
QC----> matematyka matematyką ale zanim ty wklepiesz statystycznie te 12 ran to twój oddział będzie już w walizce na figurki tym bardziej, że przecież taki oddział gracz HE może czymś zbuffować itp (ogólnie magię mają dużo lepszą).
Oczywiście jak ktoś ma fajny patent na taki oddział to koniecznie musi się pochwalić
QC----> matematyka matematyką ale zanim ty wklepiesz statystycznie te 12 ran to twój oddział będzie już w walizce na figurki tym bardziej, że przecież taki oddział gracz HE może czymś zbuffować itp (ogólnie magię mają dużo lepszą).
Oczywiście jak ktoś ma fajny patent na taki oddział to koniecznie musi się pochwalić
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
po 1 gracie na metalu, transmutacji x 6 i pozamiatane
po 2 gracie na bestiach.. krecha z 4 i trzyma ten oddział dobre 4 tury CC, jak nie więcej, do tego 2xfurie po drodze i klocek za 400 pkt. zabił 140pkt. za furie,
po 3 w 10 horrorów/ plagósów, powinien być chempion i muzol, na takie klocki to już kolejne tury do przodu i czyszczenie wszystkiego dookoła, po za tym nie zawsze oddają pkt. te klocki, to też kupienie za 10pkt. dodatkowe tury przy cowboyach czy innych smokach
po 4 ten banner generalnie przydaje się lepiej na BSB niż na WL bo taktyczne zastosowanie to defens przed różnego rodzaju snajperkami i pociskami na magów którzy są mięciutkie i wolą stać z tyłu w łuczników czy spearmenach, ten bonus na magiczne ataki to dodatek i tak naprawdę bije w DoCh i Woch ( choć tu od rozpy zależy ) reszta armii ma na niego wyje..bkę, dla nas to szansa na klepnięci BSB ale też sprawia problem koncentracji ataków na dany cel, nie ma lekko
po 2 gracie na bestiach.. krecha z 4 i trzyma ten oddział dobre 4 tury CC, jak nie więcej, do tego 2xfurie po drodze i klocek za 400 pkt. zabił 140pkt. za furie,
po 3 w 10 horrorów/ plagósów, powinien być chempion i muzol, na takie klocki to już kolejne tury do przodu i czyszczenie wszystkiego dookoła, po za tym nie zawsze oddają pkt. te klocki, to też kupienie za 10pkt. dodatkowe tury przy cowboyach czy innych smokach
po 4 ten banner generalnie przydaje się lepiej na BSB niż na WL bo taktyczne zastosowanie to defens przed różnego rodzaju snajperkami i pociskami na magów którzy są mięciutkie i wolą stać z tyłu w łuczników czy spearmenach, ten bonus na magiczne ataki to dodatek i tak naprawdę bije w DoCh i Woch ( choć tu od rozpy zależy ) reszta armii ma na niego wyje..bkę, dla nas to szansa na klepnięci BSB ale też sprawia problem koncentracji ataków na dany cel, nie ma lekko
Czary takie trzeba najpierw wylosować, 6 szt. moich bestii padło w 1 turze od magiKhuman pisze: po 1 gracie na metalu, transmutacji x 6 i pozamiatane
po 2 gracie na bestiach.. krecha z 4 i trzyma ten oddział dobre 4 tury CC, jak nie więcej, do tego 2xfurie po drodze i klocek za 400 pkt. zabił 140pkt. za furie,
Na razie na HE nie gram bo nie, wolę łupnia dostać w normalnej walce a nie takiej że w 3 turze jest 20:0
Daemons, X-Wing & Black Tea
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
masz jakieś 66% na to że będziesz miał ten czar wiec nie najgorzej
rozumię że jak piszesz: " pół armii padła od magii jak nie więcej.. ", rozumiem że oponent miał albo death albo shadow.. dlatego uważam że DoCh jest twardy regenka średnio 4T, albo 5T i ward, wszystko super, ale są trzy wady tej armii, jedna to 2I przy najczęściej widzianych lorach shadow/dead możemy liczyć na to że armia nam znika w niesamowitym tempie, tym bardziej z deathem bo nawet CC ich nie ratuje, a do tego max S tych jednostek to 4, za mało, i 4/6M to też za mało, na ofensywną armię, ziomek może spokojnie sobie pozwolić na tracenie odginaczek w 3 turze dopiero
byłem zmuszony grać na muchach chwilę, w sensie testów rozpiski na standardowych demonach, i 4 much nie mogła się przebić przez 2 murny w szarży, świetnie one też im nie wiele robiły, ale w rezultacie 130 pkt. trzyma 250.. i to bez problemu to jest nie porozumienie
ale każdy ma swój styl gry
Khorne
rozumię że jak piszesz: " pół armii padła od magii jak nie więcej.. ", rozumiem że oponent miał albo death albo shadow.. dlatego uważam że DoCh jest twardy regenka średnio 4T, albo 5T i ward, wszystko super, ale są trzy wady tej armii, jedna to 2I przy najczęściej widzianych lorach shadow/dead możemy liczyć na to że armia nam znika w niesamowitym tempie, tym bardziej z deathem bo nawet CC ich nie ratuje, a do tego max S tych jednostek to 4, za mało, i 4/6M to też za mało, na ofensywną armię, ziomek może spokojnie sobie pozwolić na tracenie odginaczek w 3 turze dopiero
byłem zmuszony grać na muchach chwilę, w sensie testów rozpiski na standardowych demonach, i 4 much nie mogła się przebić przez 2 murny w szarży, świetnie one też im nie wiele robiły, ale w rezultacie 130 pkt. trzyma 250.. i to bez problemu to jest nie porozumienie
ale każdy ma swój styl gry
Khorne
Raczej 91%, więc bardzo dobrze.Khuman pisze:masz jakieś 66% na to że będziesz miał ten czar wiec nie najgorzej
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Przy 4 lvl maga może i tak ale przy 2 lvl tak wylosuj :pMacias pisze:Raczej 91%, więc bardzo dobrze.Khuman pisze:masz jakieś 66% na to że będziesz miał ten czar wiec nie najgorzej
Hehe też o tym ostatnio myślałem mam trochę tego nawet już pomalowanegoKhuman pisze:Khorne
Ale zgadza się dugra sprawa przeciwnik wiedział z kim gra więc miał możliwość wybrania odpowiedniego lora.
Co do Bestii:
Rozmyślam czy nie wystawiać ich tak 2-3 unity 3-6, 1-3, 1-3,
Pieski z Ambuszem fajna sprawa na takie maszynki czy też łuczników ale nie z ASF
Daemons, X-Wing & Black Tea