Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Witam,
Chciałbym wrócić do Battla po bardzo długiej przerwie i pojawiło mi się sporo pytań.
Mam nadzieję że pomożecie
Rozpa miałaby wyglądac tak:
W tej chwili ma 2725 a musze zejsc do 2700.
Highborn 238
l.a., Bow of Loren, Arcane Bodkins, Charmed Shield, An Annoyance of Netlings
Spelweaver 350
lv 4 Obsidian Lodestone, Ironocurse Icon, Feedback Scroll
Spellsinger 150
lv. 2 Dispell Scroll
Noble BSB 124
HoDA
l.a. shield.
Noble 183
Dragon Helm, Potion of Foolhardines, Amarantine Brooch, G.W. l.a shield, Great Eagle
8 Dryads 96
8 Dryads 96
10 Glade Guards 120
10 Glade Guards + M 126
10 Glade Guards + M 126
20 Glade Guards + FCG + Banner of Eternal Flame 274
10 War Dancers + M + Ch 201
7 war dancers 126
5 Wild Riders 130
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Treeman 285
zastanawiałem się czy lorda nie wsadzić na orla... niby większa mobilność?
najważniejszym problemem to jest to ze wszystkie powiedzmy najważniejsze oddziały 20GG 10WD 7 WD TREEMAN muszą sie trzymać w okolicach 12 cali
i nie piszcie ze największy problem to armia to juz czytałem
Pytanie czy da sie tym zagrać i będzie z tego fun... na pewno wyjdzie brak ogrania i duze braki w zasadach... ale taktycznie wydaje mi sie zawsze wyglądałem przyzwoicie wiec chyba maskar samych nie zbiorę
Macie pomysł jak to przerobić i zagrać inaczej czy tylko wprowadzić małe poprawki?
No i po cholere robic taki drogi oddział GG z magicznym bannerem co sie zmieniło ze ma to teraz takie znaczenie?
lord do duzych WD, duży mag do GG, maly mag i bsb do malych WD treeman niedaleko.
pozdro i dzieki za pomoc
Bartez
Chciałbym wrócić do Battla po bardzo długiej przerwie i pojawiło mi się sporo pytań.
Mam nadzieję że pomożecie
Rozpa miałaby wyglądac tak:
W tej chwili ma 2725 a musze zejsc do 2700.
Highborn 238
l.a., Bow of Loren, Arcane Bodkins, Charmed Shield, An Annoyance of Netlings
Spelweaver 350
lv 4 Obsidian Lodestone, Ironocurse Icon, Feedback Scroll
Spellsinger 150
lv. 2 Dispell Scroll
Noble BSB 124
HoDA
l.a. shield.
Noble 183
Dragon Helm, Potion of Foolhardines, Amarantine Brooch, G.W. l.a shield, Great Eagle
8 Dryads 96
8 Dryads 96
10 Glade Guards 120
10 Glade Guards + M 126
10 Glade Guards + M 126
20 Glade Guards + FCG + Banner of Eternal Flame 274
10 War Dancers + M + Ch 201
7 war dancers 126
5 Wild Riders 130
Great Eagle 50
Great Eagle 50
Treeman 285
zastanawiałem się czy lorda nie wsadzić na orla... niby większa mobilność?
najważniejszym problemem to jest to ze wszystkie powiedzmy najważniejsze oddziały 20GG 10WD 7 WD TREEMAN muszą sie trzymać w okolicach 12 cali
i nie piszcie ze największy problem to armia to juz czytałem
Pytanie czy da sie tym zagrać i będzie z tego fun... na pewno wyjdzie brak ogrania i duze braki w zasadach... ale taktycznie wydaje mi sie zawsze wyglądałem przyzwoicie wiec chyba maskar samych nie zbiorę
Macie pomysł jak to przerobić i zagrać inaczej czy tylko wprowadzić małe poprawki?
No i po cholere robic taki drogi oddział GG z magicznym bannerem co sie zmieniło ze ma to teraz takie znaczenie?
lord do duzych WD, duży mag do GG, maly mag i bsb do malych WD treeman niedaleko.
pozdro i dzieki za pomoc
Bartez
wywal nettlingi z lorda i juz masz 25pts
wrzuć domene na magu
lorda trzymal bym raczej wraz z magiem szególnie vs magi death - wtedy najlepiej wszystch schowac w jednym oddziale.
Reszta wydaje sie względnie ok - sam pograsz zobaczysz, co obecnie boli nas najbardziej...
wrzuć domene na magu
lorda trzymal bym raczej wraz z magiem szególnie vs magi death - wtedy najlepiej wszystch schowac w jednym oddziale.
Reszta wydaje sie względnie ok - sam pograsz zobaczysz, co obecnie boli nas najbardziej...
xYz
a do czego służy ten oddział GG bo to kopiuj wklej z innych rozpisek...
rozumiem ze banner po to aby oddział miał magiczny shooting? a to że maja flame to przy okazji?
a może za tych wild riderow wsadzić waywatcherow? czemu wszyscy uważają ze zostali z plewieni? KB nie działa już na konnice?
rozumiem ze w zakresie generała wild ridera nic sie nie zmieniło i nie można mu da BoL i AB?
dzięki za podpowiedzi.
Bartez
rozumiem ze banner po to aby oddział miał magiczny shooting? a to że maja flame to przy okazji?
a może za tych wild riderow wsadzić waywatcherow? czemu wszyscy uważają ze zostali z plewieni? KB nie działa już na konnice?
rozumiem ze w zakresie generała wild ridera nic sie nie zmieniło i nie można mu da BoL i AB?
dzięki za podpowiedzi.
Bartez
Oddział służy do trzyamania w nim bohaterów, zabijania oddziałów z regeneracja.
Sztandar jest po to aby mieli płonące ataki, a nie po to aby mieli magiczne ataki, których zresztą sztandar im nie daje.
Głównym celem WW było ściąganie bohaterów, obecnie większośc kowboi jeździ na MC więc KB na nich nie działa.
O co Ci dokładnie chodzi z tym WR hero?
Sztandar jest po to aby mieli płonące ataki, a nie po to aby mieli magiczne ataki, których zresztą sztandar im nie daje.
Głównym celem WW było ściąganie bohaterów, obecnie większośc kowboi jeździ na MC więc KB na nich nie działa.
O co Ci dokładnie chodzi z tym WR hero?
Chodziło mu pewnie o te, że chciał dać Wild Rider Hero 2 itemy:
-bow of loren
-arcane bodkins
Odnośnie Twojej rozpiski to zamiast małych tancerzy możesz dać drugi oddział Wildów... bardzo fajnie się gra na 2 oddziałach.
A KB tak jak Dydu już wspomniał, przestał działać na MC więc, bardzo dużo wkurzających celów niestety nimi już nie ogarniesz...zostaje tylko generał, który sam szału nie robi niestety.
-bow of loren
-arcane bodkins
Odnośnie Twojej rozpiski to zamiast małych tancerzy możesz dać drugi oddział Wildów... bardzo fajnie się gra na 2 oddziałach.
A KB tak jak Dydu już wspomniał, przestał działać na MC więc, bardzo dużo wkurzających celów niestety nimi już nie ogarniesz...zostaje tylko generał, który sam szału nie robi niestety.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Dobra potrzebuje pomocy - mam kilka pytań.
1) Oto dziwne złożenie Altera i pytanie - czy tarcza Ptolos chroni przed maszynami też ? Wording to
Alter; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Shield of Ptolos [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
2) I drugie pytanko o czar/klątwę z Beasta - jak to jest z tymi testami DT - wystarczy, że wykonają jakikolwiek ruch na jakimkolwiek terenie czy tylko jak przy DT - szarża, ucieczka, pogoń i marsz ???
1) Oto dziwne złożenie Altera i pytanie - czy tarcza Ptolos chroni przed maszynami też ? Wording to
1 Alter Highborn @ 273.0 Pts1+ against shooting attacks
Alter; Longbow; Light Armour
Bow of Loren [35.0]
Arcane Bodkins [25.0]
Shield of Ptolos [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
2) I drugie pytanko o czar/klątwę z Beasta - jak to jest z tymi testami DT - wystarczy, że wykonają jakikolwiek ruch na jakimkolwiek terenie czy tylko jak przy DT - szarża, ucieczka, pogoń i marsz ???
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Kurcze - fakt jakieś przegięte to nie jest zwłaszcza na armie typu Krasie, EMP czy TK. Choć na TK zawsze jest ward na płonące
Co byście radzili w takim razie dać alterowi ? Kryształ (ward 3+ do pierwszej niezdanej), Glamoureave (ward 4+ na shooting i magic missile) czy może coś innego ? A może tego Ptolosa zostawić i zobaczyć jak się sprawdza Po prostu uciekać przed maszynami
Co byście radzili w takim razie dać alterowi ? Kryształ (ward 3+ do pierwszej niezdanej), Glamoureave (ward 4+ na shooting i magic missile) czy może coś innego ? A może tego Ptolosa zostawić i zobaczyć jak się sprawdza Po prostu uciekać przed maszynami
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Ja bym dał amaranthine brooch, chyba że masz już na orle.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Broszka jest fajna lecz to zawsze tylko ward od nie-magicznych
Wypróbuje tego Ptolosa - pobunkruje w pierwszych turach altera i potem z nim się ujawnię. Zobaczymy jak pójdzie.
Wypróbuje tego Ptolosa - pobunkruje w pierwszych turach altera i potem z nim się ujawnię. Zobaczymy jak pójdzie.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Jako, że Poznań daje nam nowe niespotykane wręcz możliwości tworzenia armii pokusiłem się o zajebiście klimatyczną rozpiskę z Drychą Komentujcie proszę
Drycha Heptuna 2600 Pts - Wood Elves Army
1 Drycha @ 355.0 Pts
General; Lore of Athel Loren;
1 Wild Rider Highborn @ 295.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Arcane Bodkins [25.0]
Bow of Loren [35.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
1 Wild Rider Noble @ 190.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Gambler's Armour [20.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
1 Glamourweave Spellsinger @ 215.0 Pts
Glamourweave; Magic Level 2; Lore of Life; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Unicorn @ [65.0] Pts
13+1 Dryads @ 180.0 Pts
13+1 Dryads @ 180.0 Pts
13+1 Dryads @ 180.0 Pts
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 57
Total Army Cost: 2593.0
Drycha Heptuna 2600 Pts - Wood Elves Army
1 Drycha @ 355.0 Pts
General; Lore of Athel Loren;
1 Wild Rider Highborn @ 295.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Arcane Bodkins [25.0]
Bow of Loren [35.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
1 Wild Rider Noble @ 190.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Gambler's Armour [20.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
1 Glamourweave Spellsinger @ 215.0 Pts
Glamourweave; Magic Level 2; Lore of Life; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Unicorn @ [65.0] Pts
13+1 Dryads @ 180.0 Pts
13+1 Dryads @ 180.0 Pts
13+1 Dryads @ 180.0 Pts
9+1 Dryads @ 132.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 57
Total Army Cost: 2593.0
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
nielegalna.
xYz
Kod: Zaznacz cały
1 Wild Rider Highborn @ 295.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Arcane Bodkins [25.0]
Bow of Loren [35.0]
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
Bardziej mnie cieszy, że na małych można brać life & beast = daje to nam sporo fajnych kombosów
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Nie ETC, ale Kudłaty i poznański master:
Kod: Zaznacz cały
Wood Elves (2600pts, -10%)
• Spellsingers may use lore of beast and lore of life,
Wszyscy specjale dopuszczeni
Wisła Kraków.
Wild Rider nie nosi żadnego łuku, a dodatkowo nie może brać żadnej dodatkowej broni (także magicznej) - może tylko zastąpić swoją zwykłą włócznię jakimś magicznym odpowiednikiem.Heptun pisze:A mógłbyś precyzyjniej ? Chodzi o magiczny łuk na Highbornie ?Gremlin pisze:nielegalna.
Dodatkowo nie może mieć żadnych dodatkowych pancerzy, może zastąpić zwykły lekki armor jakimś magicznym - nie wiem czy dobrze pamiętam bo nie mam rulebooka przy sobie, ale dragonhelm jest magicznym pancerzem ale nie liczy się jako "light armor"
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk