Ograniczenia generalne.
Ograniczenia generalne.
Pozwoliłem sobie założyć ten temat. Moim zdaniem jest kilka pytań, na które warto odpowiedzieć. Punkty gdzie będziemy mieli jednomyślność można szybko pominąć. Punkty, w których jednomyślności nie będzie należy przedyskutować, a w ostateczności przegłosować.
Czy ograniczamy ilość modeli w unicie? Jesli tak to do ilu modeli?
Czy ograniczamy wartość punktową unitów? Jeśli tak to do jakiej wartości?
Czy ograniczamy magię/antymagię? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy ograniczamy ilość machin wojennych? Jeśli tak to do ilu?
Czy ograniczamy tzw. "lekkie strzelanie"? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy coś pominąłem? Jeśli tak to piszcie.
Czy ograniczamy ilość modeli w unicie? Jesli tak to do ilu modeli?
Czy ograniczamy wartość punktową unitów? Jeśli tak to do jakiej wartości?
Czy ograniczamy magię/antymagię? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy ograniczamy ilość machin wojennych? Jeśli tak to do ilu?
Czy ograniczamy tzw. "lekkie strzelanie"? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy coś pominąłem? Jeśli tak to piszcie.
Czy ograniczamy ilość modeli w unicie? Jesli tak to do ilu modeli?
Czy ograniczamy wartość punktową unitów? Jeśli tak to do jakiej wartości?
Czy ograniczamy magię/antymagię? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy ograniczamy ilość machin wojennych? Jeśli tak to do ilu?
Czy ograniczamy tzw. "lekkie strzelanie"? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy gramy na scenariusze? Jeśli tak to które z nich należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę?
Na jaki LOS gramy (który LOS należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę) ?
Czy ograniczamy wartość punktową unitów? Jeśli tak to do jakiej wartości?
Czy ograniczamy magię/antymagię? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy ograniczamy ilość machin wojennych? Jeśli tak to do ilu?
Czy ograniczamy tzw. "lekkie strzelanie"? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy gramy na scenariusze? Jeśli tak to które z nich należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę?
Na jaki LOS gramy (który LOS należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę) ?
Ostatnio zmieniony 17 maja 2013, o 09:28 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Niewątpliwym minusem sLosa jest nawalanie maszynami nie-bsowymi zza oddziałów, jeżeli chcemy go zostawiać, powinniśmy też mieć na uwadze limit maszyn.
Co do reszty, tak jak pisał Kacper na ogolnym, - czy ustawiamy PKS na konkretne pkty, czy robimy ogólne ograniczenia (np. te +/- 100 pkt(chociaż to też powinno być wartością zmienną))
Co do reszty, tak jak pisał Kacper na ogolnym, - czy ustawiamy PKS na konkretne pkty, czy robimy ogólne ograniczenia (np. te +/- 100 pkt(chociaż to też powinno być wartością zmienną))
Generalnie jestem niechętny dodawaniu punktów, natomiast zdecydowanie przeciwny ich odejmowaniu. IMO to jest dyskusja odnosząca się do poszczególnych booków. Np. jak będziemy zajmować się WE, to wtedy pomyślimy czy zwiększać im punkty, czy też nie.
Czy ograniczamy ilość modeli w unicie? Jesli tak to do ilu modeli?
Czy ograniczamy wartość punktową unitów? Jeśli tak to do jakiej wartości?
Czy ograniczamy magię/antymagię? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy ograniczamy ilość machin wojennych? Jeśli tak to do ilu?
Czy ograniczamy tzw. "lekkie strzelanie"? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy gramy na scenariusze? Jeśli tak to które z nich należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę?
Na jaki LOS gramy (który LOS należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę) ?
Czy CS powinien być tworzony pod kątem konkretnego formatu punktowego? Jeśli tak to jakiego?
Czy sugerujemy dopuszczenie bohaterów imiennych jako elementu wpływającego korzystnie na rozgrywkę?
Czy sugerujemy dopuszczenie terenów innych niż te z RB jako elememtu wpływającego korzystnie na rozgrywkę?
Czy sugerujemy dopuszczenie tzw. "terenów magicznych" jako elememtu wpływającego korzystnie na rozgrywkę?
Mam nadzieję, że pytania są tak sformułowane, że nie pojawi się bezcenne "wstrzymuję się".
Czy ograniczamy ilość modeli w unicie? Jesli tak to do ilu modeli?
Czy ograniczamy wartość punktową unitów? Jeśli tak to do jakiej wartości?
Czy ograniczamy magię/antymagię? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy ograniczamy ilość machin wojennych? Jeśli tak to do ilu?
Czy ograniczamy tzw. "lekkie strzelanie"? Jeśli tak to w jaki sposób?
Czy gramy na scenariusze? Jeśli tak to które z nich należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę?
Na jaki LOS gramy (który LOS należałoby zasugerować, jako element wpływający korzystnie na rozgrywkę) ?
Czy CS powinien być tworzony pod kątem konkretnego formatu punktowego? Jeśli tak to jakiego?
Czy sugerujemy dopuszczenie bohaterów imiennych jako elementu wpływającego korzystnie na rozgrywkę?
Czy sugerujemy dopuszczenie terenów innych niż te z RB jako elememtu wpływającego korzystnie na rozgrywkę?
Czy sugerujemy dopuszczenie tzw. "terenów magicznych" jako elememtu wpływającego korzystnie na rozgrywkę?
Mam nadzieję, że pytania są tak sformułowane, że nie pojawi się bezcenne "wstrzymuję się".
Ostatnio zmieniony 17 maja 2013, o 10:48 przez Dębek, łącznie zmieniany 3 razy.
Jak już wszyscy będą mieli szansę wypowiedzenia się odnośnie pkt, które należałoby dodać moja propozycja jest taka:
- głosujemy
- kwestie gdzie mamy jednomyślność kończymy
- w kwestiach gdzie jej nie mamy, zakładam osobny temat i dyskutujemy (tam będzie miejsce na merytoryczne argumenty), a w ostateczności głosujemy.
Gdy zakończymy to głosowanie proponuję postawić kolejne gdzie zadam pytanie o każdą z armii np:
"Czy jesteś za wprowadzeniem modyfikacji do armii Empire?" Jeżeli będzie zgodność, że "nie", temat upada, jeśli będzie jakikolwiek głos na "tak", zakładamy osobny temat i dyskutujemy, a w ostateczności głosujemy.
Co Wy na to?
- głosujemy
- kwestie gdzie mamy jednomyślność kończymy
- w kwestiach gdzie jej nie mamy, zakładam osobny temat i dyskutujemy (tam będzie miejsce na merytoryczne argumenty), a w ostateczności głosujemy.
Gdy zakończymy to głosowanie proponuję postawić kolejne gdzie zadam pytanie o każdą z armii np:
"Czy jesteś za wprowadzeniem modyfikacji do armii Empire?" Jeżeli będzie zgodność, że "nie", temat upada, jeśli będzie jakikolwiek głos na "tak", zakładamy osobny temat i dyskutujemy, a w ostateczności głosujemy.
Co Wy na to?
Tak jak mówisz. Od ogółu do szczegółu.
Uważam, że obecna forma rozwiązywania tak ważnych kwestii jest zupełnie nieefektywna.
W ciągu pół dnia robimy mikro-dyskusję i głosowanie.
Naprawdę? Ja nawet nie wiem dlaczego tak głosujecie.
Większość ograniczyła się do TAK/NIE.
Ja chcę wiedzieć dlaczego nie chcecie speciali, dlaczego nie chcecie tego czy tamtego.
To naprawdę ważne.
W ciągu pół dnia robimy mikro-dyskusję i głosowanie.
Naprawdę? Ja nawet nie wiem dlaczego tak głosujecie.
Większość ograniczyła się do TAK/NIE.
Ja chcę wiedzieć dlaczego nie chcecie speciali, dlaczego nie chcecie tego czy tamtego.
To naprawdę ważne.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Nie wiem Jacek jakiej dyskusji wymagasz skoro w niektórych wypadkach 5 osób jest na nie
Tak jak pisze Butan, pierwsze głosowanie poglądowe, jak widac w paru przypadkach jest 100% zgodnosci wiec nie ma co sie rozdrabniac nad nimi, resztę można po kolei robić szczegółowo
Tak jak pisze Butan, pierwsze głosowanie poglądowe, jak widac w paru przypadkach jest 100% zgodnosci wiec nie ma co sie rozdrabniac nad nimi, resztę można po kolei robić szczegółowo
Oczywiście, ze poglądowe. Eliminujemy miejsca gdzie dyskusja jest zbędna. Jacek przeczytaj wszystko dokładnie. Napisałem, ze w miejscach, gdzie nie ma zgodności zakładami osobny temat i dyskutujemy, przedstawiamty argumenty i osiągamy porozumienie, ewentualnie głosujemy.