Ile może kosztować oddział
Ile może kosztować oddział
Wstępnie jestem za nieograniczaniem kosztu oddziału. Jak ktoś chce sobie robić krzywdę to niech robi.
![Obrazek](http://1.bp.blogspot.com/-Kj7kppEqaMo/TamMH9H6kEI/AAAAAAAABxg/U9en0C0nzwo/s1600/np-facebook-200.jpg)
Przy tej okazji warto poruszyć temat Look Out Sir!
Dębek wspomina o tym przy magii, być może warto wziąć pod uwagę ograniczony Look-out od maszyn w kontekście deathstarów.
To może być czasem lepsze ograniczenie niż blokowanie rozmiaru oddziałów.
Do przemyślenia.
Dębek wspomina o tym przy magii, być może warto wziąć pod uwagę ograniczony Look-out od maszyn w kontekście deathstarów.
To może być czasem lepsze ograniczenie niż blokowanie rozmiaru oddziałów.
Do przemyślenia.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
![Obrazek](http://www.republika.pl/asur/banner_5.png)
Tak jak mówi Butan, 20% jest ok, blokuje zapychanie cora jednym oddziałem ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tylko, że na popularne 2400, 20% to 480 punktów. I efekt = prawie Euro.
Przykłady oddziałów dla limitów 500/600 pkt
Orki
40 Savage Big Uns (fcg) – 475
50 Savage Big Uns (fcg) – 585
116 Night Goblins (fcg – netters, 3xFanatics) – 498
Ogry
12 Ironguts (fcg - Discipline) 566
10 Ironguts (fcg - Discipline) 480
HE
40 White Lions (fcg – Banner of the World Dragon) – 600
32 White Lions (fcg – Banner of the World Dragon) – 496
29 Pheonix Guard (fcg – Standard of Discipline) – 495
37 Pheonix Guard (fcg – Standard of Discipline) – 600
Dwarfs
39 Hammerers (fcg) – 498
47 Hammerers (fcg) – 594
33 Longbeards Rangers (fcg) – 487
41 Longbeards Rangers (fcg) – 599
Daemons
35 Plaguebearers (fcg – Discipline) – 500
42 Plaguebearers (fcg – Discipline) – 591
Dark Elves
45 Corsairs (fcg – Sea Serpent) – 500
55 Corsairs (fcg – Sea Serpent) – 600
Lizardmen
40 Skinks+ 5 Kroxigors (fcg) – 497
60 Skinks + 5 Kroxigors (fcg) – 597
Warriors of Chaos
7 Skullcrushers (st, mu – ensorcelled weapons) – 566
6 Skullcrushers (st, mu – ensorcelled weapons) – 488
Wiem, że niektóre z powyższych są lekko absurdalne, ale chciałem pokazać przeskok.
Największym problemem są nieszczęśni WL z World Dragonem. Reszta moim zdaniem jest absolutnie do przyjęcia na większych poziomach.
Limit 600 pkt jest trochę zbędny - prawo malejącej użyteczności krańcowej.
Przykłady oddziałów dla limitów 500/600 pkt
Orki
40 Savage Big Uns (fcg) – 475
50 Savage Big Uns (fcg) – 585
116 Night Goblins (fcg – netters, 3xFanatics) – 498
Ogry
12 Ironguts (fcg - Discipline) 566
10 Ironguts (fcg - Discipline) 480
HE
40 White Lions (fcg – Banner of the World Dragon) – 600
32 White Lions (fcg – Banner of the World Dragon) – 496
29 Pheonix Guard (fcg – Standard of Discipline) – 495
37 Pheonix Guard (fcg – Standard of Discipline) – 600
Dwarfs
39 Hammerers (fcg) – 498
47 Hammerers (fcg) – 594
33 Longbeards Rangers (fcg) – 487
41 Longbeards Rangers (fcg) – 599
Daemons
35 Plaguebearers (fcg – Discipline) – 500
42 Plaguebearers (fcg – Discipline) – 591
Dark Elves
45 Corsairs (fcg – Sea Serpent) – 500
55 Corsairs (fcg – Sea Serpent) – 600
Lizardmen
40 Skinks+ 5 Kroxigors (fcg) – 497
60 Skinks + 5 Kroxigors (fcg) – 597
Warriors of Chaos
7 Skullcrushers (st, mu – ensorcelled weapons) – 566
6 Skullcrushers (st, mu – ensorcelled weapons) – 488
Wiem, że niektóre z powyższych są lekko absurdalne, ale chciałem pokazać przeskok.
Największym problemem są nieszczęśni WL z World Dragonem. Reszta moim zdaniem jest absolutnie do przyjęcia na większych poziomach.
Limit 600 pkt jest trochę zbędny - prawo malejącej użyteczności krańcowej.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
![Obrazek](http://www.republika.pl/asur/banner_5.png)
Proszę, wypowiedzcie się w temacie.
Osobiście uważam, że limity na rozmiar oddziałów są zbędne.
Przyrost korzyści powyżej 600 punktów (dla formatu 2400) jest już minimalny i znacznie zmniejsza szanse danej armii na zauważalne zwycięstwa turniejowe.
Jeżeli będziecie jednak mocno optowali za jakimkolwiek limitem - 600 pkt dla formatu 2400 lub 25% na inny format.
edit: poprawiłem i dodałem procenty
Siła niezdrowego przyzwyczajenia.
Osobiście uważam, że limity na rozmiar oddziałów są zbędne.
Przyrost korzyści powyżej 600 punktów (dla formatu 2400) jest już minimalny i znacznie zmniejsza szanse danej armii na zauważalne zwycięstwa turniejowe.
Jeżeli będziecie jednak mocno optowali za jakimkolwiek limitem - 600 pkt dla formatu 2400 lub 25% na inny format.
edit: poprawiłem i dodałem procenty
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, o 09:31 przez JaceK, łącznie zmieniany 2 razy.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
![Obrazek](http://www.republika.pl/asur/banner_5.png)
Problem często w tego wypadku oddziałach jest gdy pojawia się domek, dorzucając 600 w lordach i powiedzmy 400 w hero, + do tego te 600 pkt za unit mamy 1600 praktycznie nie ruszalnych pktow, modeli za duzo pewnie zeby z maszyn wystrzelac, a sami magowie z oddzialu domowników nabiją te pkty ktore potrzeba zeby gry nie przegrać :p
Wiem że przerysowany przykład ale się da![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja osobiście jestem za ograniczeniem nawet i do 20%.
Wiem że przerysowany przykład ale się da
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja osobiście jestem za ograniczeniem nawet i do 20%.
5% nie robi, ale wasze proponowanie braku ograniczenia już tak.
Młody pisze:5% nie robi, ale wasze proponowanie braku ograniczenia już tak.
Kudłaty chce 600 punktów - czyli 25%.
Butan chce 25%.
Ja napisałem, że uważam, że to zbędne, ale jeżeli ma być jakiś limit, to 25%.
Ty chcesz limitu.
Więc myślę, że demokratycznie jakiś limit będzie. Bez obaw.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
![Obrazek](http://www.republika.pl/asur/banner_5.png)
Spoko, niech już będzie :p