Warriors of Chaos
Warriors of Chaos
Niezabijalni i niezłamywalni bohaterowie do tego ten wielki trol pchający trole do corów to pierwsze tematy, które mi przychodzą do głowy.
Reszta speców dość lightowa, albo potwornie droga (Archaon).
Coś dodacie?
Reszta speców dość lightowa, albo potwornie droga (Archaon).
Coś dodacie?
Proponuję następujący zestaw ograniczeń:
Model with 3+ ward save can’t have Third eye of Tzeentch.
Daemon Prince can have max 2 of Soul feeder/armour save of 3+ or better/3rd or 4th level of magic
Magia: Brak ograniczeń
Speciale: Wg mnie należy dokładnie przyjrzeć się Archaonowi oraz Throggowi. Reszta jest ok.
Model with 3+ ward save can’t have Third eye of Tzeentch.
Daemon Prince can have max 2 of Soul feeder/armour save of 3+ or better/3rd or 4th level of magic
Magia: Brak ograniczeń
Speciale: Wg mnie należy dokładnie przyjrzeć się Archaonowi oraz Throggowi. Reszta jest ok.
\/\
Moim zdaniem magujący diabeł nie jest problemem. Im więcej pkt w niego pchają tym bardziej asekurancko nim grają i wtedy marnuje się jego potencjał combatowy. IMO stabilniej i efektywniej wyglądają rozpy z tanim diabłem tylko do walki i jakimś magiem 3 lev. Akcenty są rozłożone i strata diabła już tak bardzo nie boli. Diabła ładnie tnie również B&G, bo w tym scenariuszu to jest model wart 2 break pointy. To co mi w nie pasuje w tym modelu to combo: nurgl, soulfeeder, 1+ armour save. Wtedy w połączeniu z zasadą niezłomności dostajemy model praktycznie niezabijalny w HTH. Trzeba mieć bowiem świadomość, że część armii nie ma maszyn, które mogą go skutecznie zdjąć.
Dla diabła nurgla proponuję wybór pomiędz soulfeederem a 1+ savem.
Trogg sam w sobie jest wart tych 195 pkt. Do tego jeszcze trole w corach. Bardzo mocna rzecz.
Archaon jest potwoernie drogi, w HTH gniecie jajca (10 ataków bez sejwa) ws 9, 3+ ward, 1+ save w wersji na kucu, raniony max na 3+, -1 do hita niezły zabijaka i do tego jeszcze mag. Z drugiej strony ma frenzy.
Dla diabła nurgla proponuję wybór pomiędz soulfeederem a 1+ savem.
oraz Crown of Comand bym dodał. Jak dla mnie stubborn max z 4+ wardem, analogicznie jak w przypadku POka. Połączenie z 3cim okiem dla mnie oczywiste. Koleś w praktyce jest jeszcze trudniejszy do zabicia niż POK.Model with 3+ ward save can’t have Third eye of Tzeentch
Trogg sam w sobie jest wart tych 195 pkt. Do tego jeszcze trole w corach. Bardzo mocna rzecz.
Archaon jest potwoernie drogi, w HTH gniecie jajca (10 ataków bez sejwa) ws 9, 3+ ward, 1+ save w wersji na kucu, raniony max na 3+, -1 do hita niezły zabijaka i do tego jeszcze mag. Z drugiej strony ma frenzy.
W sumie masz rację z diabłem. Zrobiłem zestawienie mocnych diabłów pod względem przeżywalności oraz swoją adnotację:
Nurgle, 1+ Sv, Soulfeder - ograniczyć
Nurgle, 2+ Sv, Soulfeder - ograniczyć (zawsze można się wycfanić i dać 2+ Sv z przerzutem)
Tzeentch, 1+ Sv, Soulfeder - ograniczyć
Tzeentch, 2+ Sv, Soulfeder - dopuścić
Khorne/Slanesh, 1+ Sv, Soulfeder - dopuścić
Khorne/Slanesh, 2+ Sv, Soulfeder - dopuścić
Nurgle, 1+ Sv, Soulfeder - ograniczyć
Nurgle, 2+ Sv, Soulfeder - ograniczyć (zawsze można się wycfanić i dać 2+ Sv z przerzutem)
Tzeentch, 1+ Sv, Soulfeder - ograniczyć
Tzeentch, 2+ Sv, Soulfeder - dopuścić
Khorne/Slanesh, 1+ Sv, Soulfeder - dopuścić
Khorne/Slanesh, 2+ Sv, Soulfeder - dopuścić
\/\
Mamy jeszcze kwestię 2 Hellcannonów + Death magic.
Same 2 Hellupy mogą być. Z Deathem, będzie case Chadecji.
Druga kwestia, na którą zwróciłbym uwagę, to Wulfrik.
Nie mówię, że do restrykcji, ale przyjrzyjcie się mu.
On, wraz z oddziałem może Ambushować. Po drugie wymusza wskazane przez niego pojedynki i ma jeszcze +2S i re-roll to hit w 1 pojedynku.
Z Maruderami trochę kosztuje i nie ma pewności kiedy wylezie.
Ale jak już wylezie, to robi się gorąco, bo mam atak z 2 stron.
Co do Demona - Dębek ma 100% racji. Najgorszy jest DP bez magii, wtedy lecą nim brutalnie na pałę i nie ma zmiłuj.
Więc w ogóle nie dawałbym magii do ograniczeń.
Throgg - mam mieszane uczucia z blokowaniem go. Wiem, że jest kurna chata mocny, ale znów mamy case B&G.
WoCH w ogóle obrywa w tym scenariuszu i dobrze. Trochę znormalizują mu się rozpiski.
Trolle, to kolejny oddział bez sztandarów.
Same 2 Hellupy mogą być. Z Deathem, będzie case Chadecji.
Druga kwestia, na którą zwróciłbym uwagę, to Wulfrik.
Nie mówię, że do restrykcji, ale przyjrzyjcie się mu.
On, wraz z oddziałem może Ambushować. Po drugie wymusza wskazane przez niego pojedynki i ma jeszcze +2S i re-roll to hit w 1 pojedynku.
Z Maruderami trochę kosztuje i nie ma pewności kiedy wylezie.
Ale jak już wylezie, to robi się gorąco, bo mam atak z 2 stron.
Co do Demona - Dębek ma 100% racji. Najgorszy jest DP bez magii, wtedy lecą nim brutalnie na pałę i nie ma zmiłuj.
Więc w ogóle nie dawałbym magii do ograniczeń.
Throgg - mam mieszane uczucia z blokowaniem go. Wiem, że jest kurna chata mocny, ale znów mamy case B&G.
WoCH w ogóle obrywa w tym scenariuszu i dobrze. Trochę znormalizują mu się rozpiski.
Trolle, to kolejny oddział bez sztandarów.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Dlaczego to ograniczyć?c4h10 pisze:Tzeentch, 1+ Sv, Soulfeder - ograniczyć
Bo przerzuca 1 na wsv?
Z pozostałymi się zgadzam. To mi trochę uwiera, jako nadmierne.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
"DP of nurgle cannot have both 1+ save and soulfeeder". Danie mu rerollu to głupotą bo go metal wciąga na dwie bomby.
Co do throgga to niby jest kontra z banner of eteranal flame, ale te trolle i tak są syte. To moja największa zagwozdka na mastera. Archaon to Archaon, wielki zbój z frenzy, moim zdaniem mniejszy problem niż throgg, a dwa diabły robią podobnie źle.
Co do throgga to niby jest kontra z banner of eteranal flame, ale te trolle i tak są syte. To moja największa zagwozdka na mastera. Archaon to Archaon, wielki zbój z frenzy, moim zdaniem mniejszy problem niż throgg, a dwa diabły robią podobnie źle.
Ogólnie 1+Sv i Feeder jest mocne przy 9WS. Oddzielilem tęczowego z racji na odrobinę mocniejszą przeżywalność.JaceK pisze:Dlaczego to ograniczyć?c4h10 pisze:Tzeentch, 1+ Sv, Soulfeder - ograniczyć
Bo przerzuca 1 na wsv?
Z pozostałymi się zgadzam. To mi trochę uwiera, jako nadmierne.
Co do Helen to nie widze problemu w przypadku WoCh. Nie mają przerzutu kostek jak jest to w przypadku ChD.
\/\
1/18 mocniejszą? Nie szalejmyc4h10 pisze: Ogólnie 1+Sv i Feeder jest mocne przy 9WS. Oddzielilem tęczowego z racji na odrobinę mocniejszą przeżywalność.
Niby tak. Ale Death jest wciąż problemem, a my nie mamy na niego rozwiązania.c4h10 pisze: Co do Helen to nie widze problemu w przypadku WoCh. Nie mają przerzutu kostek jak jest to w przypadku ChD.
Dlatego jest za ograniczaniem takich okazji, które tylko zachęcają bardziej do Deatha.
2 Hellcannony albo Death.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Zbieram do kupy. Dużo tych pytań, ale starałem się stopniować pewne rzeczy by miec dobry ogląd sytuacji
1 Archaon
a zostaje
b ban
2 Throgg
a zostaje
b ban
3 Wulfrik
a zostaje
b ban
4 2x helena i lore of death
a zostaje
b ban
5 3+ ward z rerolem pał na warda
a zostaje
b ban
6 3+ ward z rerolem pał na warda na modelu z CoC
a zostaje
b ban
7 diabeł nurgla z 1+ save
a zostaje
b ban
8 diabeł nurgla z 2+ save
a zostaje
b ban
9 diabeł nurgla z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
10 diabeł nurgla z 2+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
11 diabeł nurgla z 3+ save i gorszym, Soulfeder
a zostaje
b ban
12 diabeł tęczy z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
1 Archaon
a zostaje
b ban
2 Throgg
a zostaje
b ban
3 Wulfrik
a zostaje
b ban
4 2x helena i lore of death
a zostaje
b ban
5 3+ ward z rerolem pał na warda
a zostaje
b ban
6 3+ ward z rerolem pał na warda na modelu z CoC
a zostaje
b ban
7 diabeł nurgla z 1+ save
a zostaje
b ban
8 diabeł nurgla z 2+ save
a zostaje
b ban
9 diabeł nurgla z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
10 diabeł nurgla z 2+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
11 diabeł nurgla z 3+ save i gorszym, Soulfeder
a zostaje
b ban
12 diabeł tęczy z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Butan: zostajeDębek pisze:Zbieram do kupy. Dużo tych pytań, ale starałem się stopniować pewne rzeczy by miec dobry ogląd sytuacji
1 Archaon
a zostaje
b ban
Butan: nie wiemDębek pisze: 2 Throgg
a zostaje
b ban
Butan: zostajeDębek pisze: 3 Wulfrik
a zostaje
b ban
Butan: zostajeDębek pisze: 4 2x helena i lore of death
a zostaje
b ban
Butan: banDębek pisze: 5 3+ ward z rerolem pał na warda
a zostaje
b ban
Butan: zostaje - rozumiem, że chodziło 3+ ward bez rerola i CoCDębek pisze: 6 3+ ward z rerolem pał na warda na modelu z CoC
a zostaje
b ban
Butan: zostajeDębek pisze: 7 diabeł nurgla z 1+ save
a zostaje
b ban
Butan: zostajeDębek pisze: 8 diabeł nurgla z 2+ save
a zostaje
b ban
Butan: banDębek pisze: 9 diabeł nurgla z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Butan: banDębek pisze: 10 diabeł nurgla z 2+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Butan: zostajeDębek pisze: 11 diabeł nurgla z 3+ save i gorszym, Soulfeder
a zostaje
b ban
Butan: ban ale nie bedę się przy nim upierać.Dębek pisze: 12 diabeł tęczy z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Ostatnio zmieniony 4 cze 2013, o 13:09 przez c4h10, łącznie zmieniany 1 raz.
\/\
Ale to jest głosowanie?
Bo jeżeli "ban" oznacza dosłownie wycięcie czegoś z rozpisek bezwarunkowo, to nie są to dobre pytania.
Szczególnie w kwestii Speców.
Bo jeżeli "ban" oznacza dosłownie wycięcie czegoś z rozpisek bezwarunkowo, to nie są to dobre pytania.
Szczególnie w kwestii Speców.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Kwestie są w zasadzie 4:
helena +death - głosujemy i mamy ustalony pogląd
Diabeł - rozpisałem go stopniowo by ustalić gdzie leży granica jego niepoządanej niezabijalności
Bohater z 3+ wardem - j/w
Jak mniemam pijesz konkretnie do speców. Rozumiem obawy, ale spokojnie, będziemy gadać dalej. Jeśli wyjdzie np. ban na Throgga to wtedy pomyślimy, czy go nie zostawić w okrojonej wersji lub jakoś inaczej ograniczyć mozliwość jego wystawienia.
W 3 pierwszych kwestiach takie głosowanie załatwia sprawę precyzyjnie, bo stworzenie niezabijalnego ludka z zasadą stubborn lub unbrekable jest IMO osobnym zagadnieniem. Dajemy mozliwość wzięcia wszystkich itemów, ale nie koniecznie w określonej kompilacji.
Reasumując: tylko w przypadku speców ban moze być, tak jak zauważyłeś, zbyt radykalnym postawieniem sprawy.
Tak mi sie przynajmniej wydaje.
helena +death - głosujemy i mamy ustalony pogląd
Diabeł - rozpisałem go stopniowo by ustalić gdzie leży granica jego niepoządanej niezabijalności
Bohater z 3+ wardem - j/w
Jak mniemam pijesz konkretnie do speców. Rozumiem obawy, ale spokojnie, będziemy gadać dalej. Jeśli wyjdzie np. ban na Throgga to wtedy pomyślimy, czy go nie zostawić w okrojonej wersji lub jakoś inaczej ograniczyć mozliwość jego wystawienia.
W 3 pierwszych kwestiach takie głosowanie załatwia sprawę precyzyjnie, bo stworzenie niezabijalnego ludka z zasadą stubborn lub unbrekable jest IMO osobnym zagadnieniem. Dajemy mozliwość wzięcia wszystkich itemów, ale nie koniecznie w określonej kompilacji.
Reasumując: tylko w przypadku speców ban moze być, tak jak zauważyłeś, zbyt radykalnym postawieniem sprawy.
Tak mi sie przynajmniej wydaje.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2013, o 14:12 przez Dębek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie. 3+ ward z CoC był już edycję temu na dyskowcu i nigdy nie był przycięty. W tym pytaniu i pytaniu nr 5 chodzi o to czy 3+ ward z rerolem pał już sam jest przegięty, czy dopiero gdy koleś ma na sobie CoC.Butan: zostaje - rozumiem, że chodziło 3+ ward bez rerola i CoC
c4h10 pisze:Butan: zostajeDębek pisze:Zbieram do kupy. Dużo tych pytań, ale starałem się stopniować pewne rzeczy by miec dobry ogląd sytuacji
1 Archaon
a zostaje
b ban
Dębek: zostajeButan: nie wiemDębek pisze: 2 Throgg
a zostaje
b ban
Dębek: ???Butan: zostajeDębek pisze: 3 Wulfrik
a zostaje
b ban
Dębek: zostajeButan: zostajeDębek pisze: 4 2x helena i lore of death
a zostaje
b ban
Dębek: ban - zgadzam się z Jackiem, zawsze to 1-2 armie na turnieju bez deatha, ponadto to poprostu masakra jak wejdzieButan: banDębek pisze: 5 3+ ward z rerolem pał na warda
a zostaje
b ban
Dębek: zostajeButan: zostaje - rozumiem, że chodziło 3+ ward bez rerola i CoCDębek pisze: 6 3+ ward z rerolem pał na warda na modelu z CoC
a zostaje
b ban
Dębek: ban - nie, dokładnie o to co napisałem, wyjaśnienie post wyżejButan: zostajeDębek pisze: 7 diabeł nurgla z 1+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostajeButan: zostajeDębek pisze: 8 diabeł nurgla z 2+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostajeButan: banDębek pisze: 9 diabeł nurgla z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: banButan: banDębek pisze: 10 diabeł nurgla z 2+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostajeButan: zostajeDębek pisze: 11 diabeł nurgla z 3+ save i gorszym, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostajeButan: ban ale nie bedę się przy nim upierać.Dębek pisze: 12 diabeł tęczy z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Generalnie chcę wyeliminować niezabijalne i niezłamywalne modele, na wzór PoKa.
Dębek: zostaje
Jacek: jakieś ograniczenie być musi, szczególnie w połączeniu z Throggiem
Dębek: ???
Jacek: przy założeniu jego nie występowania z Archaonem lub DP (można wcisnąć DP combatowego/mage lorda/Throgga)
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje (koszt punktowy Marudersów sensownie go balansuje)
Dębek: ban - zgadzam się z Jackiem, zawsze to 1-2 armie na turnieju bez deatha, ponadto to poprostu masakra jak wejdzie
Jacek: ban na to combo
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Dębek: ban - nie, dokładnie o to co napisałem, wyjaśnienie post wyżej
Jacek: ban (podobnie jak PoKowiec)
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Dębek: ban
Jacek: ban (za dużo na raz)
Dębek: zostaje
Jacek: ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze:Zbieram do kupy. Dużo tych pytań, ale starałem się stopniować pewne rzeczy by miec dobry ogląd sytuacji
1 Archaon
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: jakieś ograniczenie być musi, szczególnie w połączeniu z Throggiem
Butan: nie wiemDębek pisze: 2 Throgg
a zostaje
b ban
Dębek: ???
Jacek: przy założeniu jego nie występowania z Archaonem lub DP (można wcisnąć DP combatowego/mage lorda/Throgga)
Butan: zostajeDębek pisze: 3 Wulfrik
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje (koszt punktowy Marudersów sensownie go balansuje)
Butan: zostajeDębek pisze: 4 2x helena i lore of death
a zostaje
b ban
Dębek: ban - zgadzam się z Jackiem, zawsze to 1-2 armie na turnieju bez deatha, ponadto to poprostu masakra jak wejdzie
Jacek: ban na to combo
Butan: banDębek pisze: 5 3+ ward z rerolem pał na warda
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Butan: zostaje - rozumiem, że chodziło 3+ ward bez rerola i CoCDębek pisze: 6 3+ ward z rerolem pał na warda na modelu z CoC
a zostaje
b ban
Dębek: ban - nie, dokładnie o to co napisałem, wyjaśnienie post wyżej
Jacek: ban (podobnie jak PoKowiec)
Butan: zostajeDębek pisze: 7 diabeł nurgla z 1+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 8 diabeł nurgla z 2+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Butan: banDębek pisze: 9 diabeł nurgla z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: ban
Jacek: ban (za dużo na raz)
Butan: banDębek pisze: 10 diabeł nurgla z 2+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: ban
Butan: zostajeDębek pisze: 11 diabeł nurgla z 3+ save i gorszym, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Butan: ban ale nie bedę się przy nim upierać.Dębek pisze: 12 diabeł tęczy z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Butan: zostajeDębek pisze:Zbieram do kupy. Dużo tych pytań, ale starałem się stopniować pewne rzeczy by miec dobry ogląd sytuacji
1 Archaon
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: jakieś ograniczenie być musi, szczególnie w połączeniu z Throggiem
Młody: zostaje , na klasyczne granie ponizej 2500 nie da się go inaczej wystawic niz na piechotę, nawet jak jest wystawiany na swoim koniu to mamy w armii max 2lvl magii, chyba bez szału.
Butan: nie wiemDębek pisze: 2 Throgg
a zostaje
b ban
Dębek: ???
Jacek: przy założeniu jego nie występowania z Archaonem lub DP (można wcisnąć DP combatowego/mage lorda/Throgga)
Młody: Opcja z wypchaniem sobie corów 3ma rydwanami i oddziałem trolli z tym typem jest zbyt kusząca, powinien być dopuszczony ale np. bez liczenia trolli do corów :p
Butan: zostajeDębek pisze: 3 Wulfrik
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje (koszt punktowy Marudersów sensownie go balansuje)
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 4 2x helena i lore of death
a zostaje
b ban
Dębek: ban - zgadzam się z Jackiem, zawsze to 1-2 armie na turnieju bez deatha, ponadto to poprostu masakra jak wejdzie
Jacek: ban na to combo
Młody: ja bym zaproponował ban na 2x helena i lore of death na lordzie magu. Sama helka i np. 2 magow małych z tym lorem to juz jakies mega przeinwestowanie.
Butan: banDębek pisze: 5 3+ ward z rerolem pał na warda
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: zostaje - rozumiem, że chodziło 3+ ward bez rerola i CoCDębek pisze: 6 3+ ward z rerolem pał na warda na modelu z CoC
a zostaje
b ban
Dębek: ban - nie, dokładnie o to co napisałem, wyjaśnienie post wyżej
Jacek: ban (podobnie jak PoKowiec)
Młody: ban
Butan: zostajeDębek pisze: 7 diabeł nurgla z 1+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 8 diabeł nurgla z 2+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: banDębek pisze: 9 diabeł nurgla z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: ban
Jacek: ban (za dużo na raz)
Młody: zostaje jeżeli nie lata, nie wiem czy taki biegający typ jest takim problemem, chyba trzeba to rozgraniczyc
Butan: banDębek pisze: 10 diabeł nurgla z 2+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: ban
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 11 diabeł nurgla z 3+ save i gorszym, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: ban ale nie bedę się przy nim upierać.Dębek pisze: 12 diabeł tęczy z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Podsumowując.
-Sam ward z rerollem gał jest porównywalny do pendanta, gosciu kosztuje dużo drożej więc i uzasadnione jest to że taki ward jest lepszy, niemniej podobnie jak przy PoK powinno się go zbanowac w połaczeniu z koroną.
-2x Helka w połaczeniu z 2 małymi magami to chyba nic specjalnie wygiętego, takie combo kosztuje 1/3 armii , a nie ma zadnej gwarancji skutecznosci.
-Biegający pancerny DP z feederem chyba nie jest jakims przegięciem, można dać wybór nurgle/sv 1+/feeder/latanie max 3
Pozmieniałem decyzję w kilku miejscach.
Dębek: zostaje
Jacek: jakieś ograniczenie być musi, szczególnie w połączeniu z Throggiem
Młody: zostaje , na klasyczne granie ponizej 2500 nie da się go inaczej wystawic niz na piechotę, nawet jak jest wystawiany na swoim koniu to mamy w armii max 2lvl magii, chyba bez szału.
Dębek: ???
Jacek: przy założeniu jego nie występowania z Archaonem lub DP (można wcisnąć DP combatowego/mage lorda/Throgga)
Młody: Opcja z wypchaniem sobie corów 3ma rydwanami i oddziałem trolli z tym typem jest zbyt kusząca, powinien być dopuszczony ale np. bez liczenia trolli do corów :p
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje (koszt punktowy Marudersów sensownie go balansuje)
Młody: zostaje
Dębek: ban - zgadzam się z Jackiem, zawsze to 1-2 armie na turnieju bez deatha, ponadto to poprostu masakra jak wejdzie
Jacek: ban na to combo
Młody: ja bym zaproponował ban na 2x helena i lore of death na lordzie magu. Sama helka i np. 2 magow małych z tym lorem to juz jakies mega przeinwestowanie.
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Dębek: ban - nie, dokładnie o to co napisałem, wyjaśnienie post wyżej
Jacek: ban (podobnie jak PoKowiec)
Młody: ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Dębek: ban
Jacek: ban (za dużo na raz)
Młody: zostaje jeżeli nie lata, nie wiem czy taki biegający typ jest takim problemem, chyba trzeba to rozgraniczyc
Dębek: zostaje
Jacek: ban
Młody: zostaje
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze:Zbieram do kupy. Dużo tych pytań, ale starałem się stopniować pewne rzeczy by miec dobry ogląd sytuacji
1 Archaon
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: jakieś ograniczenie być musi, szczególnie w połączeniu z Throggiem
Młody: zostaje , na klasyczne granie ponizej 2500 nie da się go inaczej wystawic niz na piechotę, nawet jak jest wystawiany na swoim koniu to mamy w armii max 2lvl magii, chyba bez szału.
Butan: nie wiemDębek pisze: 2 Throgg
a zostaje
b ban
Dębek: ???
Jacek: przy założeniu jego nie występowania z Archaonem lub DP (można wcisnąć DP combatowego/mage lorda/Throgga)
Młody: Opcja z wypchaniem sobie corów 3ma rydwanami i oddziałem trolli z tym typem jest zbyt kusząca, powinien być dopuszczony ale np. bez liczenia trolli do corów :p
Butan: zostajeDębek pisze: 3 Wulfrik
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje (koszt punktowy Marudersów sensownie go balansuje)
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 4 2x helena i lore of death
a zostaje
b ban
Dębek: ban - zgadzam się z Jackiem, zawsze to 1-2 armie na turnieju bez deatha, ponadto to poprostu masakra jak wejdzie
Jacek: ban na to combo
Młody: ja bym zaproponował ban na 2x helena i lore of death na lordzie magu. Sama helka i np. 2 magow małych z tym lorem to juz jakies mega przeinwestowanie.
Butan: zostajeDębek pisze: 5 3+ ward z rerolem pał na warda
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: banDębek pisze: 6 3+ ward z rerolem pał na warda na modelu z CoC
a zostaje
b ban
Dębek: ban - nie, dokładnie o to co napisałem, wyjaśnienie post wyżej
Jacek: ban (podobnie jak PoKowiec)
Młody: ban
Butan: zostajeDębek pisze: 7 diabeł nurgla z 1+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 8 diabeł nurgla z 2+ save
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: banDębek pisze: 9 diabeł nurgla z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: ban
Jacek: ban (za dużo na raz)
Młody: zostaje jeżeli nie lata, nie wiem czy taki biegający typ jest takim problemem, chyba trzeba to rozgraniczyc
Butan: banDębek pisze: 10 diabeł nurgla z 2+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: ban
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 11 diabeł nurgla z 3+ save i gorszym, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
Butan: zostajeDębek pisze: 12 diabeł tęczy z 1+ save, Soulfeder
a zostaje
b ban
Dębek: zostaje
Jacek: zostaje
Młody: zostaje
\/\