Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
Moderator: misha
Re: Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
Witam.
Nie jestem graczem VC ale dostałem od nich łupnia.
Nasuwa mi się pytanie czy aby przeciwnik dobrze puszczał czary z swojej domeny i tutaj parę pytań.
Jak dokładnie działa poziom 0 czaru. Wysiekłem mu 4 eterycznych konnych z czaru, w nex turze znowu powrócili + po 4-8 jednostek w promieniu 12 cali w każdym oddziale ponad stan pojawiło się.
Nie potrafię się przebić przez horde +40 zombie z powodu in przeciwnik ozywia ich 3 magami z 0 lvl
Jakie domeny magi brać na ich oddziały i wybicie magów.
Gram emp i tylko tym co mamy. Wiec czołg odpada ;P
Nie jestem graczem VC ale dostałem od nich łupnia.
Nasuwa mi się pytanie czy aby przeciwnik dobrze puszczał czary z swojej domeny i tutaj parę pytań.
Jak dokładnie działa poziom 0 czaru. Wysiekłem mu 4 eterycznych konnych z czaru, w nex turze znowu powrócili + po 4-8 jednostek w promieniu 12 cali w każdym oddziale ponad stan pojawiło się.
Nie potrafię się przebić przez horde +40 zombie z powodu in przeciwnik ozywia ich 3 magami z 0 lvl
Jakie domeny magi brać na ich oddziały i wybicie magów.
Gram emp i tylko tym co mamy. Wiec czołg odpada ;P
fajnie, że wpadłeś tu masz opisy wszystkie
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=39&t=33498
jeśli była to eteryczna kawaleria w sensie Hexy to za 1 rzucenie czaru mozesz wskrzesic 1 ranę
jesli była to kawaleria black knights (eteryczny ruch) to możesz 1+ poziom maga
co do zombich to cóż od tego są, żeby zalać przeciwnika i nie dać mu się przebić
czolg wcale taki super nie jest, zombi go zablokują i nie będzie z niego pożytku
co masz za figurki to może uprości sprawę a czym gra kolega w VC i na jakie ptk, bo to rowniez wazne
swoją drogą o taktyki Empire na VC to w dziale Imperium może lepiej pytaj, tam są specjaliści co grają Empire i większe mają doświadczenie w wycinaniu hord zombich
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=39&t=33498
czar obszarowy na 6/12/18 cali leczy wszystkim oddzialom w zasiegu zgodnie z ich typem i poziomem magaSignature Spell
Invocation of Nehek Cast 6+
Is an augment spell that targets all friendly Undead units within 6”. The target units immediately regain a number of Wounds as follows
- infrantry: gain D6 + caster level in wounds (roll for each unit)
- other Troop type: gain 1 + caster level in wounds
However models with Vampiric, Ethereal or Large Targets special rules can never regain more than 1 Wound per successful casting.
Wound gained are distributed as described in Resurrecting Fallen Warriors. The Wizard can choose to target all friendly Undead units within 12” (casting 12+) or units within 18” (casting 18+)
jeśli była to eteryczna kawaleria w sensie Hexy to za 1 rzucenie czaru mozesz wskrzesic 1 ranę
jesli była to kawaleria black knights (eteryczny ruch) to możesz 1+ poziom maga
co do zombich to cóż od tego są, żeby zalać przeciwnika i nie dać mu się przebić
czolg wcale taki super nie jest, zombi go zablokują i nie będzie z niego pożytku
co masz za figurki to może uprości sprawę a czym gra kolega w VC i na jakie ptk, bo to rowniez wazne
swoją drogą o taktyki Empire na VC to w dziale Imperium może lepiej pytaj, tam są specjaliści co grają Empire i większe mają doświadczenie w wycinaniu hord zombich
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Kopyt pisze:A owy czar można puścić tylko 1 na turę czy przez każdego maga z osobna ?
no cóż to musisz wrócić do RB i przeczytać czy Sygnaturek można mieć więcej niż 1 na stole ale raczej możnaSignature Spell Invocation of Nehek Cast 6+
wez magię Light to bedziesz trochę do przodu z ranami
a co ma gracz VC i na jakie ptk gracie?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Mi jest z reguły bardzo ciężko grać na imperium na lighcie oraz 2 oddziały demigryfów + tank, już nie wspominając o działach. Według mnie coś z czym słabo radzi sobie VC to coś co ma 1+ save'a Bo na takie rzeczy to mam jedynie krzyki, lorda wampira no i może mój vortex...
względnie Curse of Years, no ale trochę bez sensu jest to rzucać na oddział 4 Demigryfow... już lepiej na 20tke konnicy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
z lordem klepaczem, imperium to raczej łatwy parring. Oczywiście musisz przeżyć 2-3 tury strzelania z dział, a od tego masz screen z dużych panów oraz charmed shield. Magia light przy ówczesnej szaitisowej wersji rozpiski nie działa tak jak ma w zamierzeniu. Banish i zerówka nie bolą, bo nie ma na czym nabijać tych ran które i tak za chwilę wskrzesisz. Co innego gdy w vc są hexy/mortis/vargi/TG. Klątwa nie tyle ma ci uszczuplić demisie, tylko wyjąć kostki powera, bo jeżeli gracz imperium tego nie zrobi to woundy na 4+ zaczynają zbierać żniwo, a późniejsze tury są zbyt ważne w kombatowych czarach żeby jeszcze zbijać klątwe.
Choć ostatnio Ripley zrobił rozpiskę przed którą muszę przyznać - może być b.ciężko
Choć ostatnio Ripley zrobił rozpiskę przed którą muszę przyznać - może być b.ciężko
always Vampire
takie ładne figurki ten Mortis i Terrorgej a wypadły dawno z mety
a co Ripley wykminił ciekawego?
a co Ripley wykminił ciekawego?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
U mnie Mortis lub Terror sa prawie zawsze w rozpie, ale moze wlasnei dlatego ze uwielbiam te modele i nie zalezy mi na podium tylko na dobrej zabawiemisha pisze:takie ładne figurki ten Mortis i Terrorgej a wypadły dawno z mety
a co Ripley wykminił ciekawego?
PS. Uwolnic smoki!
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
ok agree, ale jednak jak cos wystawiam to chcialbym zeby to zagralo, a nie w 1 turze dostajesz z armaty i skladasz monstera ze stolu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
kiedyś się napaliłem i grałem na 1 Terrorze, później na 2, a potem jak spadały mi od miliona kusz DE, zaplute przez skinki, albo od klop/armat to zrezygnowałem.
1 model = 1 DP
2 modele = 2 DP
coś co ciężko odrobić i skazujesz siebie na porażkę + frustracja własna
pomalowane wykończone modele sprzedałem
4+ ward Mortisa jest ok, ale również potrafi spalić grę, ma tylko 5 ran i wybucha
1 model = 1 DP
2 modele = 2 DP
coś co ciężko odrobić i skazujesz siebie na porażkę + frustracja własna
pomalowane wykończone modele sprzedałem
4+ ward Mortisa jest ok, ale również potrafi spalić grę, ma tylko 5 ran i wybucha
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Powiem tak, jak wybucha w ten sposob to przewaznie w pierwszej turze, a to jest nie szkodliwe.
Jesli chodzi ogolnie o Mortisy i Terrory (Terrory w szczegolnosci) to wydaja mi sie teraz leszpe na nowych mapkach ETC gdzie juz mozna je jakos schowac, chodz ta ich podstawka to jakis joke GW, tak samo jak podstawka smoka ...
Ale nie moge sie doczekac 2 terrory + lord na smoku + coventhrone w jednej rozpie
Na jakies 3k wyglada to juz calkiem sensownie na papierze, a na polu bitwy musi sie prezentowac suuper (wizualnie ofc )
Jesli chodzi ogolnie o Mortisy i Terrory (Terrory w szczegolnosci) to wydaja mi sie teraz leszpe na nowych mapkach ETC gdzie juz mozna je jakos schowac, chodz ta ich podstawka to jakis joke GW, tak samo jak podstawka smoka ...
Ale nie moge sie doczekac 2 terrory + lord na smoku + coventhrone w jednej rozpie
Na jakies 3k wyglada to juz calkiem sensownie na papierze, a na polu bitwy musi sie prezentowac suuper (wizualnie ofc )
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
tak jak misha napisał - klimat modeli jest super ale przyjemność z gry (szczególnie TG) jest marna. Kiedyś na masterze nawet grałem na 2 TG (ba nawet 4 stół w 5 bitwie). Trafiłem Goloneczkę - zaczyna, skinki plus chameleony zapluwają jednego, słonko (lub pitka) zdejmują drugiego. 450 pkt w piach . to są modele do zabawy, szczególnie z tą podstawką (jakby kutwa nie mogli ich posadzić na feniksowych).
a Ripley musi się sam pochwalić - ale ogólnie w turze magii albo jedno zło dostajesz, albo drugie zło
a Ripley musi się sam pochwalić - ale ogólnie w turze magii albo jedno zło dostajesz, albo drugie zło
always Vampire
Wendigo pisze:ale przecież dużo armii wystawia coś podobnego -.- (np. war altar u imperium)
Jest jednak jedna zasadnicza różnica, za War Altarem stoi artyleria, natomiast za Mortisem, co najwyżej Fell Baty.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
poza tym jest spora różnica między ward a regena
nie zapominajcie że poza krasiami i demonami, imperium też bez problemu podpala swoje działa (wielkiej różnicy to nie robi przy kilku tych działach, no ale zawsze).
nie zapominajcie że poza krasiami i demonami, imperium też bez problemu podpala swoje działa (wielkiej różnicy to nie robi przy kilku tych działach, no ale zawsze).
always Vampire