Bo tak stoi w ich zasadach?Aron_Banalny pisze:czemu flee usmierca fanoli?
Boar Boyz/Savage orc Boar Boyz
Moderator: Kołata
Re: Boar Boyz/Savage orc Boar Boyz
Life's a game with save and load features disabled.
Własnie też myślałem nad tym combo wurzug + skarsnik. Mam jednak wątpliwości czy fastonocniki to naprawde dobry unit. Armia cierpi na LD przy takim zestawieniu. Czy nie lepiej sameo wurzuga i samodzielnie złożony lord?
Azhag też wydaje się spoko - w końcu death to death, a wiśienką ten przerzut animozji
Gorbad ciekawy ale chyba za miętki, potrzebuje wagonu wolfirderów lub coś w tym guście.
Grimgor ostry łaps ale strasznie uziemiony w tych blackach.
Reszta w mojej opini się nie liczy.
Azhag też wydaje się spoko - w końcu death to death, a wiśienką ten przerzut animozji
Gorbad ciekawy ale chyba za miętki, potrzebuje wagonu wolfirderów lub coś w tym guście.
Grimgor ostry łaps ale strasznie uziemiony w tych blackach.
Reszta w mojej opini się nie liczy.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Skarsnik, wurzag i NG 2lvl maja szanse mieć 4 czary ofensywe. 2 pociski, prodera i stopę. Potrzeba 8-10 kości, żeby to rzucić.
Można do tego zrobić bagno NG i zostawić sobie opcje na zajazd w 1 turze jakby skarsnik zatrzymał jakiś ważny oddział.
Można do tego zrobić bagno NG i zostawić sobie opcje na zajazd w 1 turze jakby skarsnik zatrzymał jakiś ważny oddział.
Mam do was pytanko, próbowaliście kiedyś grać na Black Orcach kowbojach ? Bez problemu wchodzi dwóch ziutków za 150 punktów jeden z savem na 1 i wardem na 4, drugi z savem na 1 z przerzutem, bądź coś w tym stylu? Ewentualnie w tych śmiesznych Orc Bossach kowbojach 40 punktów tańszych z np. save na 4 ward na 4 i gw. i tego typu śmieszne kombinacje. Opcji jest masa a kowboje zawsze są fajni.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?