Ogre Kingdoms 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lahire12
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Pisz

Ogre Kingdoms 2400

Post autor: lahire12 »

Slaughtermaster: 360.0 General Death

Talisman of Preservation 4+ ward save
Earthing Rod 25.0
Charmed Shield: 5.0

Butcher: 188.0 Great Maw
Hellheart: 50.0

Firebelly: 160.0
Dispel Scroll:25.0
Talisman of Protection: 15.0 6+ ward save

Bruiser: 191.0
Armour of Destiny: 50.0
Battle Standard, Great Weapon

9Ironguts: 422.0
Standard, Musican,Gutlord

6Ogres: 202.0
Standard, Iron fist

6Maneaters:416.0
Standard Banner of the Eternal Flame
heavy armour, 6x BoOP

3Mournfang Cavalry: 220.0
Heavy Armour; Standard, Iron fist

3Mournfang Cavalry: 220.0
Heavy Armour; Standard, Iron fist

Sabretusk Pack: 21.0
Czy to żer, czy to wróg.
Żelazobrzuchy dadzą radę.
Najpierw pobijemy,
A potem to zjemy.

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Gram prawie taka samą rozpa tylko zamiast FB mam ironblaster. taką sama zmianę polecał tobie. zmień sztandary na muzyki na murfangach.

Pzdr
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

majk
Mudżahedin
Posty: 250

Post autor: majk »

Moje sugestie:
1. Na Slaughtermastera wziąłbym sceptre of stability i ew. dragon bane gem.
2. Zrezygnowałbym z 6+ warda na firebalym - słabe to, a zaoszczędzone pkt wziąłbym coś z pkt 1.
3. Jeżeli to format euro to albo dispell scroll albo hellheart
4. Na irongutów aż prosi się SoD.
5. ogry zaminiłbym na 3 z xhw. Dodatkowe odginaczki.
6. maneaterzy - zastanowilbym się nad boef - wpadnie w to cawboy z wardem od ognia i masz zblokowany oddział.
pzdr majk

rabika
Plankton
Posty: 1

Post autor: rabika »

Podstawowa wada - nie ma tu armii w armii. Żadna z tych jednostek nie robi wrażenia sama w sobie. Udało Ci się zmarnować potencjał Demonów, bo tu nie ma nic, co mogłoby wytrzymać silniejsze oddziały.

majk
Mudżahedin
Posty: 250

Post autor: majk »

rabika pisze:Podstawowa wada - nie ma tu armii w armii. Żadna z tych jednostek nie robi wrażenia sama w sobie. Udało Ci się zmarnować potencjał Demonów, bo tu nie ma nic, co mogłoby wytrzymać silniejsze oddziały.
Dobre, mocne, merytoryczne uwagi =D>

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1305
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

rabika pisze:Podstawowa wada - nie ma tu armii w armii. Żadna z tych jednostek nie robi wrażenia sama w sobie. Udało Ci się zmarnować potencjał Demonów, bo tu nie ma nic, co mogłoby wytrzymać silniejsze oddziały.
A Ironguts ?

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

malfoj pisze:
rabika pisze:Podstawowa wada - nie ma tu armii w armii. Żadna z tych jednostek nie robi wrażenia sama w sobie. Udało Ci się zmarnować potencjał Demonów, bo tu nie ma nic, co mogłoby wytrzymać silniejsze oddziały.
A Ironguts ?
On chyba pomylił wątki :D
Obrazek

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Kolega pomylił orki z ogrami :D
W tej rozpisce wszytsko ma wygar, poza kotkiem.
IMO co wypada zmienić :
- dyscyplina na ironsach
- ironfisty < ahw
- sztandary na mournach < muzycy
- padło hasło że masz niezgodną rozpę z ojro draftem. Sądząc że 2400 grasz na takowy. Jeśli tak to popraw.
- Butcherowi zabrałbym 2 lvl. Death ma wyskoki casting value więc i tak będzie Ci raczej brakować kości.
- 1 magic weapon muss sien!

ODPOWIEDZ