Analizowaliśmy to w szerszym kontekście, porównywaliśmy także z Pokiem i wyszło to co wyszło.Przemcio pisze:No widzisz więc nie wiem czy takie oko na herosie było by mega gięte... szczególnie, że da się go przepchnąć w CC...
PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
lekko. Zreszta pierwszy master pokaze czy to takie OP jak mówisz. Ja uważam że złożenia bez greatera w demonach są mocniejsze przez stabilnośc od wszelkich GDManfred pisze:wrona standard, 30 plagusów dyscyplina 12 horrorow muzyk, 2x6 bestii, 2x furii, 4 muchy i dzialko
Jaka armia ma to pocisnąć ?
A przemcio zas o trzecim oku? nudne to juz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Chyba na korzyść armii Y a nie B!Przykład: Armia X straciła 4 punkty odporności, arm
ia Y straciła
1 punkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy t
o 13:7 na korzyść armii B (10+3)
(tak! musiałem się do czegoś przyj***ć!)
A jeżeli chodzi o samego PKSa to bardzo fajne zasady Gratuluje!
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)
w przypadku WE daleko tu do uniwersalności - te 100 pkt to jakiś żart w porównaniu do "ograniczeń" ETC.PKS to uniwersalny zbiór zasad turniejowych, którego celem jest wyrównanie szans graczy, tak aby o wyniku
w możliwie dużym stopniu decydowała taktyka i strategia obrana przez gracza, a w możliwie mniejszym siła
armii
Czekam aż ktoś odpowiednią taktyką i strategią będzie decydował o wyniku grając WE na zasady PKS.
Miłej zabawy na turniejach.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Bardzo fajne ograniczenia. Brawo Aż chce mi się na nie pograć!
Szkoda że przez następny miesiąc trzeba jeszcze tłuc euro do wyrzygania
Mam jedną uwagę, nie wiem czy odnosi się jeszcze to jakiejś armii niż imperium (choć po namyśle chyba też ChD), ale zapisek co do maszyn powinien chyba brzmieć "max 4 machiny bojowe, lub jednostki strzelające jak machiny bojowe". Bo przy obecnym zapisku nie liczyłyby się heleny i stanki bo nie są maszynami.
Szkoda że przez następny miesiąc trzeba jeszcze tłuc euro do wyrzygania
Mam jedną uwagę, nie wiem czy odnosi się jeszcze to jakiejś armii niż imperium (choć po namyśle chyba też ChD), ale zapisek co do maszyn powinien chyba brzmieć "max 4 machiny bojowe, lub jednostki strzelające jak machiny bojowe". Bo przy obecnym zapisku nie liczyłyby się heleny i stanki bo nie są maszynami.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Liczyłem, że coś fajniejszego zaproponujecie beastom. W stylu +100 za brak maga lorda może jeszcze i coś z rarowymi beastami.
Tak to po prostu armia z herdstonem straciła 300pkt względem euro. Niestety bez magii ta armia sobie nie radzi za bardzo i nie zdobywa pkt poza combatem, a jednostek combatowych nie ma żadnych specjalnych. Dwarfom wraca dobry paring w postaci beastów, więc niby to jakoś wpływa na balans. No ale jeszcze coś wymyślę Wyniki turniejowe pokażą czy Wasza propozycja balansuje zagrożenie jakim stały się beasty po raz pierwszy od 12 lat Na pewno na 2400 można nimi pograć, w końcu sporo tak grałem.
Zresztą teraz liczę na to że nowe lizaki będą ciekawe i wracam do nich
pozdro
Tak to po prostu armia z herdstonem straciła 300pkt względem euro. Niestety bez magii ta armia sobie nie radzi za bardzo i nie zdobywa pkt poza combatem, a jednostek combatowych nie ma żadnych specjalnych. Dwarfom wraca dobry paring w postaci beastów, więc niby to jakoś wpływa na balans. No ale jeszcze coś wymyślę Wyniki turniejowe pokażą czy Wasza propozycja balansuje zagrożenie jakim stały się beasty po raz pierwszy od 12 lat Na pewno na 2400 można nimi pograć, w końcu sporo tak grałem.
Zresztą teraz liczę na to że nowe lizaki będą ciekawe i wracam do nich
pozdro
dopuściliście większą ilośc maszyn - fajnie...tylko że w tym Line of Sight to trochę katastrofa IMO
reszta mi się podoba nawet, poza kilkoma głupotami, które pewnie w praniu się poprawi
reszta mi się podoba nawet, poza kilkoma głupotami, które pewnie w praniu się poprawi
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
rozumiem, na ETC zdecydowano się tą armie zboostować, PKS stwierdził że pacjentowi dodatkowe punkty nie pomagają więc ich nie daje
dobra, nie ma sensu pisać więcej w temacie
dobra, nie ma sensu pisać więcej w temacie
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Karli a po co Helenki mają się liczyć jak sa Rare i tak 2 max wystawisz...Mam jedną uwagę, nie wiem czy odnosi się jeszcze to jakiejś armii niż imperium (choć po namyśle chyba też ChD), ale zapisek co do maszyn powinien chyba brzmieć "max 4 machiny bojowe, lub jednostki strzelające jak machiny bojowe". Bo przy obecnym zapisku nie liczyłyby się heleny i stanki bo nie są maszynami.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
dobra robota
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Po ETC ja chciałem grać na WIld i Beast, tak jak to robiłem przed przygotowaniami do ETC, ale taki build jest teraz przyciety, więc sprawiacie sami, że będę grał na shadole - nie wiem czy taki był zamysł
"Straszna rozpa" jest do przycięcia, nie beastmany.
pozdro
"Straszna rozpa" jest do przycięcia, nie beastmany.
pozdro
Ostatnio zmieniony 5 lip 2013, o 13:55 przez Crusader, łącznie zmieniany 1 raz.
Generalnie: Crus +1
Opcja bez herdstone a z dodatkowymi punktami jest ok, ale bardzo słabo grywalna (zwłaszcza, że powstaje "niespójność" z "+3PD", bo nie ma jak tego wykorzystać) - wybór możliwych inwestycji jest ograniczony (de facto 3x duże klocki i na pałę naprzód...; ograniczyliście nawet opcję z Euro na dużych bullach bez lordów magów) i nie redukuje słabych punktów bestii.
Pytanie: czemu nie zdecydowaliście się na "głębszą" ingerencję w AB? (przykładowe rary BoCh za 275-X punktów)
EDIT: Crus -> Na wildzie? Bez opcji rzucania do CC?
Opcja bez herdstone a z dodatkowymi punktami jest ok, ale bardzo słabo grywalna (zwłaszcza, że powstaje "niespójność" z "+3PD", bo nie ma jak tego wykorzystać) - wybór możliwych inwestycji jest ograniczony (de facto 3x duże klocki i na pałę naprzód...; ograniczyliście nawet opcję z Euro na dużych bullach bez lordów magów) i nie redukuje słabych punktów bestii.
Pytanie: czemu nie zdecydowaliście się na "głębszą" ingerencję w AB? (przykładowe rary BoCh za 275-X punktów)
EDIT: Crus -> Na wildzie? Bez opcji rzucania do CC?