Wampiry DiabliQ'a

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Wampiry DiabliQ'a

Post autor: DiabliQ »

Co sądzicie o takim zestawieniu wampirów?

2000 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 459.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Heavy Armour; Shield
Giant Blade [60.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Fear Incarnate [20.0]

1 Hellsteed @ [0.0] Pts

1 Vampire @ 206.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Heavy Armour; Shield
Fencer's Blades [35.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Fear Incarnate [20.0]
Quickblood [30.0]

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]

1 Necromancer @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Power Stone [20.0]

28 Zombies @ 94.0 Pts
Standard; Musician

27 Zombies @ 91.0 Pts
Standard; Musician

29 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

10 Hexwraiths @ 300.0 Pts
Great Weapon

4 Blood Knights @ 360.0 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
The Flag of Blood Keep [75.0]

1 Kastellan @ [15.0] Pts
Frenzy

Total Army Cost: 2000.0

Rozpiska robiona pod krasnoludzki park maszyn. Wczoraj grałem przeciw nim pierwszy raz i udało mi się wygrac o jakieś 850 pkt. Zastanawiam się jak taka rozpiska poradzi sobie ze zmasowanym ostrzałem artylerii i kuszników? :)
Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Lord by był ciekawy gdyby nie był generałem. 1 hit z armaty i dobranoc. Dodatkowo poza bloodami reszta armii rozumiem, że będzie się wlokła z tyłu. 10 hexów słabo bije więc tylko przebiegnięcie. Nic poza lordem i bloodami nie bije. Bloodów jest 5 (!!!) i mogą nie dojść nawet do walki. Dodatkowo resowanie o 1 model (a chyba każdy by ci blokował taką inwokację). Szkoda, że gienek to musi być ten z najwyższym LD a nekro mają 9... Wtedy by można na 2400 zrobić takiego lorda jak ty, który by sobie latał i coś tam kroił, a generała master nekro nawet gołego żeby stał z tyłu i po prostu prowadził.

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Aaaa... No i magia. 4 lev 1 magów. Gram często na 4 magach i 4 channelach ale przy takich punktach prawie zawsze jest 4lev mag więc masz na dzień dobry w cholerę osłabione castowanie i w cholerę utrudnione dispellowanie.

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Kap pisze:Aaaa... No i magia. 4 lev 1 magów. Gram często na 4 magach i 4 channelach ale przy takich punktach prawie zawsze jest 4lev mag więc masz na dzień dobry w cholerę osłabione castowanie i w cholerę utrudnione dispellowanie.
Dispelować niczego nie będą bo to konkretnie pod krasnoludy rozpiska ;) No z Blood'ami tak walę w ciemno, bo 10 Black'ów z WK się nie sprawdziło, organki ich wystrzelały, a sami niewiele strat zrobili, odwlekałem tylko ich rzeź kolejnymi inwokacjami. Hexy w domyśle są do jeżdzenia po przeciwniku na tyłach.
Kap pisze:Lord by był ciekawy gdyby nie był generałem. 1 hit z armaty i dobranoc. Dodatkowo poza bloodami reszta armii rozumiem, że będzie się wlokła z tyłu. 10 hexów słabo bije więc tylko przebiegnięcie. Nic poza lordem i bloodami nie bije. Bloodów jest 5 (!!!) i mogą nie dojść nawet do walki. Dodatkowo resowanie o 1 model (a chyba każdy by ci blokował taką inwokację). Szkoda, że gienek to musi być ten z najwyższym LD a nekro mają 9... Wtedy by można na 2400 zrobić takiego lorda jak ty, który by sobie latał i coś tam kroił, a generała master nekro nawet gołego żeby stał z tyłu i po prostu prowadził.
Co do lorda, to jako generał jeszcze mi nie zszedł jak dotąd, z tym że tym razem dałem mu sword +3 S kosztem warda mniejszego o 1. Jest jakaś alternatywa dla Blood'ów? Za te pkt myslałem o Varghu i wraitach z basią, ale chcę dać im szansę, tylko rozważałem jeszcze pozbycie się małego wampira i ew. czegoś jeszcze, żeby dodać kolejnych 4-5 BK.
Obrazek

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Tym razem coś na mniejsze pkt, będę tym dzisiaj grał przeciw TK albo Krasiom (sam jeszcze nie wiem na 100%). Gra jest for fun dlatego sobie zaryzykuję wystawiając 1 maga. Proszę o opinie i z góry dzięki :mrgreen:

Unnamed 1200 Pts - Vampire Counts Army

1 Master Necromancer @ 295.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Master of the Dead
Talisman of Preservation [45.0]
Book of Arkhan [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

20 Zombies @ 70.0 Pts
Standard; Musician

29 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Crypt Horrors @ 238.0 Pts

1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 Banshee Swarm @ [0.0] Pts

1 Spirit Horde @ [0.0] Pts

Models in Army: 63


Total Army Cost: 1198.0

Pozdrawiam DiabliQ
Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

For funowo się sprawdzi na bank :).

Mag rozumiem, że w zombie?
Ogólnie na Twoim miejscu bym liczył, że grasz vs TK choć tam też może być różnie :P. Na 120pkt nawet gołe canony bym wystawiał byle mieć strzelanie i ci go zdjąć.

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Mag miał iść docelowo w szkielety razem z waciakami :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

jeden mag+ mortis :D

miscast daje 2xwiększe szanse na wysadzenie sobie maga! do tego śmierć tego pana od katap/dział/wessania jest mega funowe ;)

gra może się skończyć w 2-3turze ;)

funowo to bym jednak wziął klepako-maga i drugiego nekrosa reszta według uznania! :) co to za undeady bez wampira! to nie fun! ;)

z funowych rzeczy jeszcze--> nie masz czym absolutnie się bić! :) 6 horrorów to nic, jeden oddział zombi do blokowania to słabo a przy jednej inkantacji nie wróżę im dobrego pomnożenia :) szkielety z dwoma wraciakami mogą coś próbować ugryźć, ale magiczne ataki łatwo Ci sprzątają 120 ptk :) po stracie wraciaków masz słabiej :)

dodatkowo jedyny czar jaki wystarczy Ci blokować to wskrzeszenie i naparzać strzałem/siepać w kombacie(krasie mają o wiele łatwiej w walce)

już lepiej jak pisałem zamiast tego nekra moim zdaniem brać wampira by próbował ratować sytuację szkieletów ;)

i przepraszam że się wtrącę ale ja bym widział coś takiego ;)

Vampir Lord z GA, HA i Dragon Hełm, furia 1 level generał-->296
nekro 1level->Boa 90
2wrajty(można wywalić można mieć) 120
32 szkielety z FCG i +1MV 205/ 2x31 zombi z myzkiem i sztandarem po 103 za odział(co kto woli)
2x5psów z czempionami za 100
9 Horrorów za 380
jeden samotny duszek

;)

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Może i racja, trochę za bardzo ryzykowny ten jeden mag :P A wampir lvl 1 i necro lvl 1 mi nie podchodzą bo tym razem chcę wypróbować rozpę nastawioną na magię, jednakże drugi necro się przyda :P Coś takiego powinno być lepsze:

1 Master Necromancer @ 295.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4; Master of the Dead
Talisman of Preservation [45.0]
Book of Arkhan [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Necromancer @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires

1 Cairn Wraith @ 60.0 Pts
Great Weapon

34 Skeleton Warriors @ 220.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Crypt Horrors @ 238.0 Pts


1 Crypt Haunter @ [10.0] Pts

1 Mortis Engine @ 240.0 Pts
Blaspemous Tome

Models in Army: 53


Total Army Cost: 1198.0


Jest mały Necro zamiast Wraitha więc szansa na nieposypanie się armii rośnie, zombie wymieniłem na dodatkowe wilczki (druga odginaczka może się jednak przydać) i 5 szkieletów, a zombie najwyżej się postawi z czaru jak się uda wylosować :D . Reszta bez zmian, Wcale nie uważam, że 6 Horrorów to nic, mogą nieźle nabroić. Necropolis Knights'ów rozpracowują bardzo ładnie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

wolałbym dać głupią 20 zombi do trzymania magów...jednak...szkielety co robią? biją się czy magów trzymają?

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Bojek pisze:wolałbym dać głupią 20 zombi do trzymania magów...jednak...szkielety co robią? biją się czy magów trzymają?
Robiły i to i to :lol2: Krasie zostały zmasakrowane przy moich stratach rzędu 2x5 wilków, wraith i mały necro w sumie 205 pkt. Ale było by gorzej gdyby warriorzy nie uciekli po pierwszej turze walki ze szkieletami. Z horrorów jestem zadowolony bo przeżyli 2 salwy z organek, zdązyli jeszcze dopaść organki i rozmaślić je i thunderersów z mała pomocą mortisa :P
Obrazek

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Po kilku nieudanych i bolesnych próbach wyklarowała mi się taka oto rozpiska na euro:

1 Vampire Lord @ 548.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Beguile [15.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

1 Necromancer @ 160.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Book of Arkhan [25.0]
Obsidian Trinket [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Nightmare @ [0.0] Pts

1 Wight King @ 180.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barding; Lance; Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Skeletal steed @ [0.0] Pts

26 Zombies @ 83.0 Pts
Musician

26 Zombies @ 83.0 Pts
Musician

25 Zombies @ 80.0 Pts
Musician

38 Skeleton Warriors @ 240.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts


11 Black Knights @ 392.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of the Barrows [50.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts


8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts

7 Hexwraiths @ 210.0 Pts
Great Weapon


Models in Army: 158


Total Army Cost: 2400.0



Myślałem nad ew. wywaleniem 25 zombie i szkieletów i wstawieniem za nie 30 ghuli + ghast, ale klimatycznie bardziej mi szkielety się podobają.
Obrazek

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

osobiscie zamiast bsb wsadzil bym ze 3 golych nekromantow bo majac 3 klocki zombie i 1 invokacje to bardzo kiepsko wychodzi ni to nie dowskrzeszasz ni to nie wyczarujesz nic mocne tym 2 lvl ewnentualnie zrobic ze 4 malych nekro 1lv i na jednego wsadzic ksiazke na 2 dipel scr i miec 4 wskrzeszenia co ture + ksiazka . Lord bardzo mi sie podoba mimo ze jest cienki w as i ws to wydzior ma konkretny :D . ewentualnie zobaczyc czy zmiesci sie 2 x 2 lv nekro z ksiazka jeden i 2 ze scrolem i 3 1 lv goly ale nie wiem czy starczy ptk ale wydaje mi sie ze raczej starczy moje skromne zdanie
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

ODPOWIEDZ