Zielonoskóra fantazja
Moderator: Kołata
-
- Wałkarz
- Posty: 88
- Lokalizacja: Dęblin woj. Lubelskie
Zielonoskóra fantazja
W tym temacie chciałbym aby każdy się wyżalił na temat zielonej armii, co go denerwuje i co by zmienił.
Ja na przykład w następnej edycji naszą armie unowocześniłbym tak:
Orki:
Kosztują o 2 punkty więcej (tutaj wątpliwości) ale za to mają plus 1 do siły (wszystkie rodzaje orków) oraz hate do każdego gdy uciekli. W dodatku choppy powinny mieć dodatkowe przebijanie pancerza w pierwszej turze walki, są to przecież wielkie kawały żelaza.
Wtedy orkowie byliby silniejsi i byłoby to nieco bardziej realistyczne bo w końcu są to silne chłopaki.
Kawaleria orkowa droższa tylko o 1 pkt. z tymi samymi bonusami.
Gobliny (oba rodzaje):
"Zwinne pokraki" - każda rzucona szóstka w walce wręcz powoduje automatyczne zranienie.
Wszystkie gobliny powinny mieć dodatkową opcje uzbrojenia: popychaczki (te od squigów), broń dwuręczną która zamast bonusu do siły daje bonus do przebicia pancerza i kosztuje 1 pkt od modelu
Zwykłe gobliny powinny:
-Za 1 pkt. móc przejść szkolenie w "szczelaniu" co daje im możliwość założenia łuków zwykłych zamiast krótkich (łuki zamieniałyby się za tarcze)
-Zamiast light armoura mieć w standardzie shielda na takich samych zasadach jak nocniaki
Squigi:
Każdy squig ma regenerke na +5,
Squig hoppersi mają opcje za 1 pkt. dokupienia tarcz, wtedy podczas walki mają 1 armora za mounta i 1 armora za tarczę plus jeszcze regenerka na +5 czyli całkiem wytrzymałe toto by było.
Black orki za tę samą cene plus 1 do Weapon Skilla bo to elyta a dodatkowo powinny móc zmieniać broń kiedy chcą (nie podczas walki ale podczas wykonywania oraz przyjmowania a siebie szarży tak)
Z jakimi zmianami się zgadzacie a z jakimi nie? Jakie zmiany wy byście wprowadzili? Wiem że z goblinami trochę się rozszalałem i pokomplikowałem a z orkami to trochę nie fluffowo taki wysoki koszt bo to ma być horda ale co tam....
Ja na przykład w następnej edycji naszą armie unowocześniłbym tak:
Orki:
Kosztują o 2 punkty więcej (tutaj wątpliwości) ale za to mają plus 1 do siły (wszystkie rodzaje orków) oraz hate do każdego gdy uciekli. W dodatku choppy powinny mieć dodatkowe przebijanie pancerza w pierwszej turze walki, są to przecież wielkie kawały żelaza.
Wtedy orkowie byliby silniejsi i byłoby to nieco bardziej realistyczne bo w końcu są to silne chłopaki.
Kawaleria orkowa droższa tylko o 1 pkt. z tymi samymi bonusami.
Gobliny (oba rodzaje):
"Zwinne pokraki" - każda rzucona szóstka w walce wręcz powoduje automatyczne zranienie.
Wszystkie gobliny powinny mieć dodatkową opcje uzbrojenia: popychaczki (te od squigów), broń dwuręczną która zamast bonusu do siły daje bonus do przebicia pancerza i kosztuje 1 pkt od modelu
Zwykłe gobliny powinny:
-Za 1 pkt. móc przejść szkolenie w "szczelaniu" co daje im możliwość założenia łuków zwykłych zamiast krótkich (łuki zamieniałyby się za tarcze)
-Zamiast light armoura mieć w standardzie shielda na takich samych zasadach jak nocniaki
Squigi:
Każdy squig ma regenerke na +5,
Squig hoppersi mają opcje za 1 pkt. dokupienia tarcz, wtedy podczas walki mają 1 armora za mounta i 1 armora za tarczę plus jeszcze regenerka na +5 czyli całkiem wytrzymałe toto by było.
Black orki za tę samą cene plus 1 do Weapon Skilla bo to elyta a dodatkowo powinny móc zmieniać broń kiedy chcą (nie podczas walki ale podczas wykonywania oraz przyjmowania a siebie szarży tak)
Z jakimi zmianami się zgadzacie a z jakimi nie? Jakie zmiany wy byście wprowadzili? Wiem że z goblinami trochę się rozszalałem i pokomplikowałem a z orkami to trochę nie fluffowo taki wysoki koszt bo to ma być horda ale co tam....
Ostatnio zmieniony 18 maja 2010, o 14:24 przez AwangardowyKaloryfer, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.demland.info/dem/
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)
BO i tak mają WSa wyżej niż zwykłe więc z tym jest dobrze.
Te popychaczki dla goblinów? cototo o_O
Z resztą bardzo bym się zgodził gdyby to było w ogóle możliwe Z tą siłą dla orków to też jest myślę odpowiednie patrząc na ich umięśnione figurki. Zawsze kojarzyli mi się z silnymi stworkami a tu siła jak u imperialnego żołnierza... i jak u goblinów ;/
Z tym przebijaniem pancerza w pierwszej turze... jakoś mi się nie widzi. Tarcze na squigach też nie, bo gdzie miałby to trzymac? spadłby cholera.
Ale za to:
Snotlingi jako swarm. Przecież ich się całe roje zawsze wloką ponoć. Może jeszcze piesi Savage jako skirmisz? Jak dzikusy to na całego...
Te popychaczki dla goblinów? cototo o_O
Z resztą bardzo bym się zgodził gdyby to było w ogóle możliwe Z tą siłą dla orków to też jest myślę odpowiednie patrząc na ich umięśnione figurki. Zawsze kojarzyli mi się z silnymi stworkami a tu siła jak u imperialnego żołnierza... i jak u goblinów ;/
Z tym przebijaniem pancerza w pierwszej turze... jakoś mi się nie widzi. Tarcze na squigach też nie, bo gdzie miałby to trzymac? spadłby cholera.
Ale za to:
Snotlingi jako swarm. Przecież ich się całe roje zawsze wloką ponoć. Może jeszcze piesi Savage jako skirmisz? Jak dzikusy to na całego...
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
Co ja chciałbym:
-gobliny i nocne gobliny po 2 pkt.
-zasada rębak na każdej broni, i również dla kawalerii
-Włócznie za 1/2 pkt. a 2 bronie za 1 pkt.
-Olbrzym z 6T i jakimś wardem 5+ przeciwko strzelaniu(bo się chybocze i jest dość wątłej budowy w porównaniu z innymi LT)
-Możliwość wsadzenia bohatera na wielkim paszczaku do oddziału paszczaków(hop-goblinów)
-Czarne orki po 10 pkt. z ITP
-Możliwość wzięcia magicznego sztandaru przez gobliny, jeśli generałem jest goblin
-2 goblińskich BB na slot(choć w 8 edycji będzie to zbędne)
-Ulepszenia na debeściaków za 2 pkt. dla piechoty i 4 dla konnicy
-Lepsze zdolności armijne(bo tak naprawdę są do dupy):
*Waaagh! działające jak czar Waaagh! a nie jakiś śmieszny bonus do rzutu, z możliwością uszczuplenia oddziału
*odporność na psychologię, jeśli w oddziale jest co najmniej 30 modeli
-gobliny i nocne gobliny po 2 pkt.
-zasada rębak na każdej broni, i również dla kawalerii
-Włócznie za 1/2 pkt. a 2 bronie za 1 pkt.
-Olbrzym z 6T i jakimś wardem 5+ przeciwko strzelaniu(bo się chybocze i jest dość wątłej budowy w porównaniu z innymi LT)
-Możliwość wsadzenia bohatera na wielkim paszczaku do oddziału paszczaków(hop-goblinów)
-Czarne orki po 10 pkt. z ITP
-Możliwość wzięcia magicznego sztandaru przez gobliny, jeśli generałem jest goblin
-2 goblińskich BB na slot(choć w 8 edycji będzie to zbędne)
-Ulepszenia na debeściaków za 2 pkt. dla piechoty i 4 dla konnicy
-Lepsze zdolności armijne(bo tak naprawdę są do dupy):
*Waaagh! działające jak czar Waaagh! a nie jakiś śmieszny bonus do rzutu, z możliwością uszczuplenia oddziału
*odporność na psychologię, jeśli w oddziale jest co najmniej 30 modeli
w IKEI takie naklejki mozna kupic?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Kolejny "znakomity" temat.
Jako ulepszenie moglibyśmy mieć w armii goblina za 1ptk który ma 10 ran i 10 At z S 10.
Jako ulepszenie moglibyśmy mieć w armii goblina za 1ptk który ma 10 ran i 10 At z S 10.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.