ogry na kowbojah
ogry na kowbojah
moja propozycja czegoś nowego ,bo z tego co widzę rozpiski ogrów są 2. lawina ogrzego mięsa, mega napór i ciśnienie od 1 tury. przydałby się trzeci kot.
1 Slaughtermaster @ 350.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Bruiser @ 198.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Hunter @ 183.0 Pts
2ndWeapon; Great Throwing Spear
Armour of Destiny [50.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
6 Maneaters @ 361.0 Pts
Scouts; Stubborn; Additional Hand Weapon (x6); Heavy Armour; Standard;
Musician
Gleaming Pendant [5.0]
3 Mournfang Cavalry @ 220.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2397.0
1 Slaughtermaster @ 350.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Bruiser @ 198.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Hunter @ 183.0 Pts
2ndWeapon; Great Throwing Spear
Armour of Destiny [50.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
6 Maneaters @ 361.0 Pts
Scouts; Stubborn; Additional Hand Weapon (x6); Heavy Armour; Standard;
Musician
Gleaming Pendant [5.0]
3 Mournfang Cavalry @ 220.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2397.0
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Nie miej mi tego za złe, ale jedyne czym się różni Twoja rozpiska od STD to fakt że zajebisty blaster zastąpiłeś średnio-słabym hunterem. 
Do scauta bardziej przyda Ci się ITP, bo pod masakrującą szarżę się nie wystawisz, ale strzelania/magii uniknąć nie zawsze się da. W walce meneaterzy i tak mielą albo są mieleni więc im stubborn rybka. Chyba że planujesz jakieś kongo kreski ale to byłoby dziwne

Do scauta bardziej przyda Ci się ITP, bo pod masakrującą szarżę się nie wystawisz, ale strzelania/magii uniknąć nie zawsze się da. W walce meneaterzy i tak mielą albo są mieleni więc im stubborn rybka. Chyba że planujesz jakieś kongo kreski ale to byłoby dziwne

szmatka potrzebna bardzo, puki bsb nie dojdzie. stb> itp.
jak się da huntera na kobyłę to nie bedzie miał vanguarda a o to w tym chodzi.
3 kot może wejść za ringa? ja tym nie pogram może kolega ale on jest początkujący i może nie wycisnąć z tej rozpy maxa. choć często myśli nieszablonowo
jak się da huntera na kobyłę to nie bedzie miał vanguarda a o to w tym chodzi.
3 kot może wejść za ringa? ja tym nie pogram może kolega ale on jest początkujący i może nie wycisnąć z tej rozpy maxa. choć często myśli nieszablonowo

kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
2*3 byków ma odginać boki zamiast kotów które służą do podwózki hunterów i zapewniają wsparcie mournom pod dobre wmanewrowanie się szarżą w klocki przeciwnika. Huntersi są napakowani dlatego Wsv na 4+ a sami mają 4 To i mają służyć do wbijania się w boki - hunter szarża z oddziału a kot odgina ewentualnie inny klocek. Albo będą czyścić machiny oponenta. Do tego są ludojady które są jeszcze większym problemem. Rozpa niestandardowa więc sądzę że może stworzyć problem.
Nie jestem leszczem, jestem sandaczem 

Yo, yo, wielkie Yo
Rozpiska odrobinę ewaluowała i poszła w Oławie na I Primo Euro Opole w trzech rundach w następujący sposób:
-16:4 mirror przeciwko Ogrom z lore Death (przeciwnik w każdej z tur rzucał słoneczko które dwa razy weszło)
-11:9 vs. Krasnoludy (2 armaty,2 katapy, oddział hamerrersów z brodaczem na tarczy wyzywającym na pojedynki oraz dwoma klockami kuszników z dużymi pałami)
-3:17 łomot od O&G by Fanatic
Miejsce:6/12
Ogólnie rzecz ujmując jestem jeszcze leszczem a nie sandaczem więc robiłem sporo błędów a po drugiej rundzie z uwagi że byłem kierowcą a dzień wcześniej zaliczyłem delikatny melanż już odrobinę mózg mi się lasował i zapomniałem raz o fazie strzelania i raz o fazie magi... więc z Krasiami mogło być spokojnie 13:7 a po głębszej analizie nawet 15:5 - przeciwnik w swojej szóstej turze kończącej grę zajeb.. SM-a na 4 wonds-ach za 350pkt. właśnie po tym jak opuściłem swoją fazę magi...
Z O&G kiepskie wystawienie i jeszcze gorsze ruchy, cudem nie zaliczyłem maski. Największą rolę odegrała tu 3 byków która klepała się 5 tur z rydwanem, finalnie wgniatając go w ziemię.
2400 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Slaughtermaster @ 350.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Dragonhelm [10.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Bruiser @ 198.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 * Hunter @ 183.0 Pts
2ndWeapon; Great Throwing Spear; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Hunter @ 183.0 Pts
2ndWeapon; Great Throwing Spear
Armour of Destiny [50.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
6 Maneaters @ 361.0 Pts
Scouts; Sniper; Additional Hand Weapon (x6); Heavy Armour; Standard;
Musician
Gleaming Pendant [5.0]
3 Mournfang Cavalry @ 220.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
3 Mournfang @ [0.0] Pts
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
3 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2400.0
Reasumując:
- w żadnej z gier nie przydał się The Other Trickster's Shard ani Dragonhelm na SM-rze
- Banner of Eternal Flame z uwagi na słabe wystawienie jednostki nie przydał się również vs. O&G na trolle, jednak duży klocek IG poradził sobie z nimi doskonale jednocześnie walcząc z Savegami i utrzymując swoją pozycję aż do końca gry,
- Huntersi - szczerze powiem że nie wykorzystałem całego potencjału jednostki jednak gość z 5 atakami i Wd4+ latający po stole i potrafiący związać jednostkę na min. 2-3 tury a w przypadku krasi prawie na całą bitwę jest problematyczny i doskonale spełnia swoje zadanie. Potrafi też zawsze wrzucić tą jedną ranę w jakąś jednostkę. Sama opcja podwózki i szybkiego rozdzielenia jednostki już wprowadzała oponenta w dysonans po jego stronie
- Ludojady ze scoutem i sniperem niby spoko opcja jednak tak naprawdę najlepiej sprawdziły się na krasie bo reszta przeciwników rozstawiała się szeroko na stole, więc kolejnym razem przemyślę jednak powrót do sniper/poison/
- Rune Maw na głównym klocku - optymalna motka choć mało skuteczna na słonko
Tyle z przemyśleń początkującego lapsa
idę w kimę wszelkie uwagi mile widziane.
Wielkie podziękowania dla wszystkich chłopaków z Opola. Bardzo klimatyczne miejsce - wojskowa kantyna, nawet barek oldschoolowy mieli. Bardzo dobry klimat, zero spinek, gorąco polecam na przyszłość.
Nabijanie skilla bezcenne, za całą resztę.... wiadomo mastercard

Rozpiska odrobinę ewaluowała i poszła w Oławie na I Primo Euro Opole w trzech rundach w następujący sposób:
-16:4 mirror przeciwko Ogrom z lore Death (przeciwnik w każdej z tur rzucał słoneczko które dwa razy weszło)
-11:9 vs. Krasnoludy (2 armaty,2 katapy, oddział hamerrersów z brodaczem na tarczy wyzywającym na pojedynki oraz dwoma klockami kuszników z dużymi pałami)
-3:17 łomot od O&G by Fanatic
Miejsce:6/12
Ogólnie rzecz ujmując jestem jeszcze leszczem a nie sandaczem więc robiłem sporo błędów a po drugiej rundzie z uwagi że byłem kierowcą a dzień wcześniej zaliczyłem delikatny melanż już odrobinę mózg mi się lasował i zapomniałem raz o fazie strzelania i raz o fazie magi... więc z Krasiami mogło być spokojnie 13:7 a po głębszej analizie nawet 15:5 - przeciwnik w swojej szóstej turze kończącej grę zajeb.. SM-a na 4 wonds-ach za 350pkt. właśnie po tym jak opuściłem swoją fazę magi...
Z O&G kiepskie wystawienie i jeszcze gorsze ruchy, cudem nie zaliczyłem maski. Największą rolę odegrała tu 3 byków która klepała się 5 tur z rydwanem, finalnie wgniatając go w ziemię.
2400 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Slaughtermaster @ 350.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Dragonhelm [10.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Bruiser @ 198.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 * Hunter @ 183.0 Pts
2ndWeapon; Great Throwing Spear; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Hunter @ 183.0 Pts
2ndWeapon; Great Throwing Spear
Armour of Destiny [50.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
6 Maneaters @ 361.0 Pts
Scouts; Sniper; Additional Hand Weapon (x6); Heavy Armour; Standard;
Musician
Gleaming Pendant [5.0]
3 Mournfang Cavalry @ 220.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Musician
3 Mournfang @ [0.0] Pts
3 Mournfang Cavalry @ 240.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
3 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Models in Army: 33
Total Army Cost: 2400.0
Reasumując:
- w żadnej z gier nie przydał się The Other Trickster's Shard ani Dragonhelm na SM-rze
- Banner of Eternal Flame z uwagi na słabe wystawienie jednostki nie przydał się również vs. O&G na trolle, jednak duży klocek IG poradził sobie z nimi doskonale jednocześnie walcząc z Savegami i utrzymując swoją pozycję aż do końca gry,
- Huntersi - szczerze powiem że nie wykorzystałem całego potencjału jednostki jednak gość z 5 atakami i Wd4+ latający po stole i potrafiący związać jednostkę na min. 2-3 tury a w przypadku krasi prawie na całą bitwę jest problematyczny i doskonale spełnia swoje zadanie. Potrafi też zawsze wrzucić tą jedną ranę w jakąś jednostkę. Sama opcja podwózki i szybkiego rozdzielenia jednostki już wprowadzała oponenta w dysonans po jego stronie
- Ludojady ze scoutem i sniperem niby spoko opcja jednak tak naprawdę najlepiej sprawdziły się na krasie bo reszta przeciwników rozstawiała się szeroko na stole, więc kolejnym razem przemyślę jednak powrót do sniper/poison/
- Rune Maw na głównym klocku - optymalna motka choć mało skuteczna na słonko

Tyle z przemyśleń początkującego lapsa

Wielkie podziękowania dla wszystkich chłopaków z Opola. Bardzo klimatyczne miejsce - wojskowa kantyna, nawet barek oldschoolowy mieli. Bardzo dobry klimat, zero spinek, gorąco polecam na przyszłość.
Nabijanie skilla bezcenne, za całą resztę.... wiadomo mastercard

Nie jestem leszczem, jestem sandaczem 

- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Fajnie że udało Ci się coś popykać tą dziwaczną rozpą. Ja bym zasugerował AHW na drugim hunterze, albo na obu a worrior bane zamień na potion of fullhardiness lub charmed shield. Dodatkowy atak przy takiej roli jaką pełnią może być dla niego być albo nie być.
Hah
Nie mogło być 15:5 z krasiami 
Warto zauważyć, że z rozpędu i zmęczenia grą w upale i duchocie pozwoliłem na szarżę Vanguarda w 1 turze, co zablokowało mi strzelanie 45 kusz! (2 flanki) Taka salwa mogła zmieść przynajmniej jednego z Twoich Hunterów statystycznie 5 ran wchodzi!!!, uwalniając jedną flankę czyli dość mocny klocek 22 Kusz GW, które weszłyby w bok ironów kręcąc je całe razem z hammerersami. Zakładam tu identyczny przebieg gry jak był- z tą jedną tylko różnicą.
Ogólnie uważam to za mój błąd i dlatego się nie rzucałem gdy go wykryłem. A pamiętam, że zapomniałeś o 2 turach magii i o jednej ci przypomniałem
Ogólnie było miło zagrać, a jak na kogoś kto dopiero zaczął to radziłeś sobie nieźle, przez moje roztrzepanie (Cb nie obwiniam) musiałem się namyśleć w grze krasiami by uciągnąć choć remis- a grałem 28 hammerersów vs 3 i 4 mfangi 2x3 bulle i klocek ironów... mając tylko karpark zdolny grapeshotować maneaterów.


Warto zauważyć, że z rozpędu i zmęczenia grą w upale i duchocie pozwoliłem na szarżę Vanguarda w 1 turze, co zablokowało mi strzelanie 45 kusz! (2 flanki) Taka salwa mogła zmieść przynajmniej jednego z Twoich Hunterów statystycznie 5 ran wchodzi!!!, uwalniając jedną flankę czyli dość mocny klocek 22 Kusz GW, które weszłyby w bok ironów kręcąc je całe razem z hammerersami. Zakładam tu identyczny przebieg gry jak był- z tą jedną tylko różnicą.
Ogólnie uważam to za mój błąd i dlatego się nie rzucałem gdy go wykryłem. A pamiętam, że zapomniałeś o 2 turach magii i o jednej ci przypomniałem

Ogólnie było miło zagrać, a jak na kogoś kto dopiero zaczął to radziłeś sobie nieźle, przez moje roztrzepanie (Cb nie obwiniam) musiałem się namyśleć w grze krasiami by uciągnąć choć remis- a grałem 28 hammerersów vs 3 i 4 mfangi 2x3 bulle i klocek ironów... mając tylko karpark zdolny grapeshotować maneaterów.
Wrzucam kolejną hybrydę "ogrów na kowbojach" - tym razem rozpiska z DMP. Zaznaczyć trzeba że nie poszalałem wynikowo choć pewnie głównie było to spowodowane moim brakiem doświadczenia, wszystkich zasad, techów i nieograniem.
Wyniki:
1. vs. WoCH - przegrałem 4:16 (w sumie i tak nieźle bo do tej pory dostawałem od tej armii po prostu maskę...
2. vs. Krasie - wygrana z mojej strony 17:3. Bardzo przyjemna bitwa, pozdrawiam oponenta serdecznie.
3. vs. Tomb Kingi - gość wcisnął mi maskę 0:20 (nietypowa rozpa jak dla mnie bo na przed turniejowych treningach dwa razy wygrałem z TK-Jureczka a tutaj maska znikąd...- może już przemęczenie po całym dniu, zresztą nie ma co się tłumaczyć dostałem po prostu wpierd....)
4. vs HE prowadzone przez Polita 10:10 ogólnie było zabawnie podczas tej gry - Najpierw powystawiałem wiadomo 3 koty później główny klocek IG i 6 bullych przeciwnik skoncentrował się na przeciwko a całą resztę czyli morny/ludajadów i 2 hunterów pościłem prawą flanką na jeden oddział srebrnych hełmów który dość szybko wypadł za stół. Mieli zacząć karcić od tyłu ale Polit skarcił mnie tam trochę odginaczką...Iron Blaster załatwił dwa boltrowery i popukał w oddziały. Najlepsza akcja to jak w fazie magi siadła mi 4 - mózgorzer na kolejny oddział srebrnych hełmów które nie zdały testu paniki i pobiegły w długą co totalnie pokrzyżowało przeciwnikowi szyki. Reasumując, bardo sympatyczna gra choć Polit zżarł mi sporo nerwów przez drugą połowę bitwy ciągle twierdząc że przeciągam grę i długo myślę podczas rzutów kośćmi.... choć sam nie był lepszy - twierdził że myślał długo bo to były kluczowe momenty
Dopiero po turnieju usłyszałem opowieści o nowej jednostce czasu: Pasiakodalmar 
5. znowu vs. Krasie i tu niespodzianka przegrana 7:13. Bitwy wolę nie komentować, z przeciwnikiem policzyliśmy się wcześniej bo pewnie jak by gdzieś były pod ręką to by i pewnikiem poszło na noże....
A oto rozpiska - będę wdzięczny za każdą radę. Wsadziłem IB - bo jednak go bardzo brakowało, Hunterzy dostali GW z uwagi że często po prostu stali kilka tur i w końcu dostawali łomot, siła 5 nie była powerna - teraz jednak po prostu tłuką 4 rzuty cztery woundy. Brakowało też 1 kota aby wprowadzać dodatkowy zamęt.
1 Slaughtermaster @ 335.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Charmed Shield [5.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Hunter @ 186.0 Pts
Great Throwing Spear; Great Weapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
1 Hunter @ 191.0 Pts
Great Throwing Spear; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
8 Ironguts @ 432.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
5 Maneaters @ 285.0 Pts
Scouts; Stubborn; Additional Hand Weapon (x5); Light Armour; Standard;
Musician
Gleaming Pendant [5.0]
4 Mournfang Cavalry @ 340.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard
Dragonhide Banner [50.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
6 Ogres @ 196.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
Models in Army: 32
Total Army Cost: 2399.0
Wyniki:
1. vs. WoCH - przegrałem 4:16 (w sumie i tak nieźle bo do tej pory dostawałem od tej armii po prostu maskę...

2. vs. Krasie - wygrana z mojej strony 17:3. Bardzo przyjemna bitwa, pozdrawiam oponenta serdecznie.
3. vs. Tomb Kingi - gość wcisnął mi maskę 0:20 (nietypowa rozpa jak dla mnie bo na przed turniejowych treningach dwa razy wygrałem z TK-Jureczka a tutaj maska znikąd...- może już przemęczenie po całym dniu, zresztą nie ma co się tłumaczyć dostałem po prostu wpierd....)
4. vs HE prowadzone przez Polita 10:10 ogólnie było zabawnie podczas tej gry - Najpierw powystawiałem wiadomo 3 koty później główny klocek IG i 6 bullych przeciwnik skoncentrował się na przeciwko a całą resztę czyli morny/ludajadów i 2 hunterów pościłem prawą flanką na jeden oddział srebrnych hełmów który dość szybko wypadł za stół. Mieli zacząć karcić od tyłu ale Polit skarcił mnie tam trochę odginaczką...Iron Blaster załatwił dwa boltrowery i popukał w oddziały. Najlepsza akcja to jak w fazie magi siadła mi 4 - mózgorzer na kolejny oddział srebrnych hełmów które nie zdały testu paniki i pobiegły w długą co totalnie pokrzyżowało przeciwnikowi szyki. Reasumując, bardo sympatyczna gra choć Polit zżarł mi sporo nerwów przez drugą połowę bitwy ciągle twierdząc że przeciągam grę i długo myślę podczas rzutów kośćmi.... choć sam nie był lepszy - twierdził że myślał długo bo to były kluczowe momenty


5. znowu vs. Krasie i tu niespodzianka przegrana 7:13. Bitwy wolę nie komentować, z przeciwnikiem policzyliśmy się wcześniej bo pewnie jak by gdzieś były pod ręką to by i pewnikiem poszło na noże....
A oto rozpiska - będę wdzięczny za każdą radę. Wsadziłem IB - bo jednak go bardzo brakowało, Hunterzy dostali GW z uwagi że często po prostu stali kilka tur i w końcu dostawali łomot, siła 5 nie była powerna - teraz jednak po prostu tłuką 4 rzuty cztery woundy. Brakowało też 1 kota aby wprowadzać dodatkowy zamęt.
1 Slaughtermaster @ 335.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Charmed Shield [5.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Hunter @ 186.0 Pts
Great Throwing Spear; Great Weapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
1 Hunter @ 191.0 Pts
Great Throwing Spear; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
8 Ironguts @ 432.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
5 Maneaters @ 285.0 Pts
Scouts; Stubborn; Additional Hand Weapon (x5); Light Armour; Standard;
Musician
Gleaming Pendant [5.0]
4 Mournfang Cavalry @ 340.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard
Dragonhide Banner [50.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
6 Ogres @ 196.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
Models in Army: 32
Total Army Cost: 2399.0
Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, o 23:02 przez dziczek, łącznie zmieniany 3 razy.
Nie jestem leszczem, jestem sandaczem 
