Początki z VC (UP 30.09)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Początki z VC (UP 30.09)

Post autor: Omegon »

Wampiry na 1200p bez żadnych ograniczeń, będą walczyć z Krasiami na 2 armatkach i organie, WE na tłumie łuczników z 2 magami i lizakami na kawie i kowbojach.

31 Skeleton warriors + FCG + banner of swiftness 200p
30 zombies + musician + standard bearer 100p

Vampire 214p
-Heavy armor
-Enchanted shield
-Talisman of endurance
-Beguile
-Dread Knight
-Aura of Dark Majesty

Master Necromancer 245p
-4lvl
-Talisman of Preservation
-General

-9 Black knights + barding + lance 234p

Plan jest taki zombie blokują mocne oddziały wroga obok nich idą szkiele z nekrosem i wskrzeszają zombie w ostateczności atakują od flanki, black knight z wampirem wbijają się w piechotę wroga, bądź w maszynk(u krasiów)
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 09:54 przez Omegon, łącznie zmieniany 1 raz.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

wampirowi daj lance albo moje ulubone zlozenie na koniu:

Sword of might, enchanted shield, dawnstone

bardzo fajne VP na nim dobrales, rozpiska powinna fajnie grac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Dzięki Qc o lancy całkowicie zapomniałem miała się ona znaleźć w tej rozpisce :D

Kolejna rozpiska na 2200p(czyli pogram sb na proxach niestety) bez ograniczeń tym razem przeciwko samym krasiom na parku maszynowym i masie strzelania.

2x30 zombie + muzyk + sztandar do chronienia przed ostrzałem oddziału szkieli i blokowania hammererów 2x100p

61 szkieletów do trzymania w środku nekrosa, klepacza cokolwiek :d FCG + banner of swiftness 350p

Vampire Lord 547p
-Nightmare
-Sword of might (+1S)
-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-shield (+1AS)
-Dawnostone(RR do AS)
-Aura of Dark Majesty (6" - 1 LD)
-Beguile (wróg ma re-roll do rzutów na trafienie jak zda test -3 LD(-4 w praktyce))
-Dread Knight (+2WS, muszę przyjąć wyzwanie)
-Red Fury( ekstra atak za każdą zadaną ranę)
-4lvl używa magii shadow

Necromancer 145p
-2lvl vampire magic
-Talisman of Preservation (4+ WSv)

Necromancer 170p
-2lvl death
-Talisman of Endurance (5+ WSv)
-Power stone

Wight King 174p
-na steedzie z bardingiem
-lanca + tarcza
-War banner

16 Black Knights FCG 522p
-Lance
-Barding
-Banner of the Barrow (+1 to hit)

Muszę jeszcze wymyślić co wepchnąć za te 90p, ogólnie rzecz biorąc nie chciałem brać maszkar typu Terrorek, Mortis itp. bo by ich w 2 turze już nie było od tych wszystkich armat, organków i całej reszty tego dziadostwa.
I co sądzicie o tej rozpisce ??
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 10:30 przez Omegon, łącznie zmieniany 1 raz.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

a teraz do lektury rule booka :)
-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-Enchanted shield (+2 AS)
masz 2 magiczne zbroje na 1 postaci
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

A nie zauważyłem tego, regułkę znam po prostu uszło w tłoku czyli zmieniam tarczę na zwykłą :D
Zmienione.
A co ogólnie sądzisz o tej rozpie misha?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

porzucaj kostkami :)
wszytkie krasnoludowe maszyny i strzelcy beda walic w Black K z herosami
przezyjesz i dojedziesz do jakiejś walki, pewnie wygrasz, nie to poplyniesz

zalezy co kolega bedzie mial, jak nastawi rozpe pod ciebie to ciezko bedziesz mial zeby z magia sie przebic i dojechac
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Vampire lord nie moze wziąć shadow bo ma najwyższe LD wiec musi być generałem a co za tym idzie mysi magie wampirów mieć.
Obrazek

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

To ja nie wiem po co mu jest wybór tej magii cienia :D Wampirzy lord zawsze jest generałem bo ma 10 LD magia shadow jest możliwa do użycia tylko gdy masz 2 takie wampiry

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Mały wampir też moze wziąć shadow i z LD 7 nie koniecznie musi być generałem ;) jak grasz na 5000 pkt to wtedy możesz sobie poszaleć z dwoma lordami
Obrazek

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

No tak a ja mówiłem post w górę właśnie o dużym wampirku, a na punkty mniejsze niż 4000 dwóch nie wystawisz :D

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

taki life :) na 5K takich lordow byloby ok, jeden z LoV, drugi z Shadow'em i obaj killerzy :D
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

No właśnie :D
Jeśli się nie mylę mógłbym trzymać przed BK tak 5" przed nimi Dire Wolves żeby wróg musiał strzelać w nie, nie w BK. Czy jest taka możliwość??
To rozwiązało by problem armatek na jedną dwie tury :D

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Armaty to twoje najmniejsze zmartwienie, 2 dobre salwy z organek i nie masz BK ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Obalę twoją teorię :D
Kolega nie ma organek w tej chwili i raczej długo nie będzie miał :D

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Myślałem też o innej rozpisce przeciw krasiom BEZ ORGANKÓW (zaznaczam na wszelki wypadek :D)

horda ghuli czyli 42 zielonych panów 420p
2x30 zombie sztandarowy + muzyk chociaż nie grzeszą inteligencją są jedną z lepszych jednostek blokujących :D 2x100p

9 crypt horrorów z crypt horrorem 352p / 8 vargheistów 368p

Mortis Engine z książeczką dla dzieci 240p

Vampire Lord 523p
-Sword of might (+1S)
-Armor of Destiny(heavy armor, 4+WSv)
-shield (+1AS)
-Dawnostone(RR do AS)
-Aura of Dark Majesty (6" - 1 LD)
-Beguile (wróg ma re-roll do rzutów na trafienie jak zda test -3 LD(-4 w praktyce))
-Dread Knight (+2WS, muszę przyjąć wyzwanie)
-Red Fury( ekstra atak za każdą zadaną ranę)
-4lvl używa magii vampire niestety

Necromancer 145p
-2lvl vampire magic
-Talisman of Preservation (4+ WSv)

Necromancer 170p
-2lvl death
-Talisman of Endurance (5+ WSv)
-Power stone

Wight king BSB 145p
-War banner

Punkty 2195p
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, o 12:09 przez Omegon, łącznie zmieniany 1 raz.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Chainsaw7 pisze:Jeśli się nie mylę mógłbym trzymać przed BK tak 5" przed nimi Dire Wolves żeby wróg musiał strzelać w nie, nie w BK. Czy jest taka możliwość??
To rozwiązało by problem armatek na jedną dwie tury :D
przeciez nie schowasz oddzialu kawalerii za wilkami, najwyzej na virtual line of sight moglbys to zrobic, ale na to sie dawno nie gra :)
jest Slos albo czysty rulebook, wiec krasie moga i tak walic jak do kaczek

jak nie ma organek to mniejszy problem, ale kowadelko polowa ruchu

a co do 2 wersji, masz generala na koniu, ktory nie ma look out sir w zadnym oddziale, dostaje z armaty/klopy i ginie :P
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Omegon
Mudżahedin
Posty: 300
Lokalizacja: Żnin

Post autor: Omegon »

Punkty ująłem a zapomniałem skasować że nie ma już konia :D

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Ja bym z tego drugiego necro wywalił talizman zeby zrobić miejsce na book of arkhan. Ta dodatkowa popychaczka moze się przydać zeby szybciej dolecieć do wroga.
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

no rzeczywiscie, strzelanie do takiego necro nie ma sensu :) wiec 45 ptk mozna wydac na cos innego np na popchniecie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
DiabliQ
Mudżahedin
Posty: 299
Lokalizacja: Wschodnie kresy Sylvanii

Post autor: DiabliQ »

Jednemu bym dał popchnięcie a drugiemu tego boundspella co daje dodatkowy atak w 6"... Staff of damnation czy jakoś tak
Obrazek

ODPOWIEDZ