Raport z bitwy DeBeliala (WOC) i Beliala (DE+ChD), 10.000pkt
Moderator: RedScorpion
Raport z bitwy DeBeliala (WOC) i Beliala (DE+ChD), 10.000pkt
Udało nam się ponownie zorganizować bitewkę, tym razem na 10000: armia Wojowników Chaosu DeBeliala kontra połączone siły Mrocznych Elfów i Krasnoludów Chaosu Beliala.
Ogólne zasady: format 10000 OPEN, pole widzenia PLOS, Magia 3D6 (2 wyższe do dispela), battleline, stół 96x48”, wystawienie za zasłoną, czas 7 tur, progi co 1000 punktów.
Dla klimaciku, skoro zdecydowałem się zagrać Tamurkhanem, wszystkie jednostki które mogły miały Mark of Nurgle.
Żeby nie robić nadmiernych kłopotów nie rzucaliśmy na pogarszanie się sojuszu DE i ChD.
Zdjęcia w formie galerii w g+ - zdjęcia mają dodatkowo podpisy żeby było wiadomo gdzie i kiedy dzieje się akcja:
https://plus.google.com/photos/11343901 ... banner=pwa
Wystawienie DE i ChD z punktu widzenia DE:
Od lewej: 20 kusz, lord na smoku, 40 wiedźm z kociołkiem (haga bsb) i Crone Helebron, za nimi meduza i harpie, dalej 2 hydry, kdaai destroyer, khan na wilku, magma cannon, 2x 5 dark riders, 6 bull centaurów z taurukiem, za nimi harpie, dalej 30 egzekutorów z Tullarisem, za nimi 40 warriorów z dużą czarownicą z metalem, rakietnica i khan na wilku, dalej 28 infernali z dwuręczniakami, za nimi helka, 28 infernali z tarczami, prorokiem, smithem i bsbkiem, za nimi dreadquake mortar, dalej 37 hobgoblinów z łukami, za nimi 2 rakietnice, helka, smith i khan na wilku, dalej hobgobliny na wilkach, lord na smoku, Morathi i 10 cold one knights.
Wystawienie WOC z punktu widzenia DE:
5 rycerzy, chimera, exalted na daemonic mouncie, rydwan, 8 bile trolls z Throggiem, za nimi helka, lord na mantikorze, dalej pieski, 28 chosenów z halabardami z BSB i pieszym lordem, za nimi 24 maruderów z magiem 3lev death, stał Tamurkhan (tyrant) na Bubebolosie, demon prince 4lev nurgle, dalej konne marudy, 29 wojowników z halabardami i Festusem, chimera, za nimi helka, dalej rydwan, 3 dragon ogry, za nimi 22 wojowników z dwuręczniakami, 30 wojowników z tarczami, great chaos spawn, helka, 12 rycerzy z exaltedem i magiem 2 lev death, konne marudy oraz rydwan.
Przed rzutem na rozpoczęcie czempion chosenów zmienił się daemon princa
DE 1
Niestety zaczął przeciwnik, czego bardzo się obawiałem. Zaczął od ubicia sobie dwóch hobgoblinów z prawej flanki z powodu animozji. Lewa flanka, gdzie przeciwnik miał miażdżącą przewagę, naparła do przodu, reszta wykonała niewiele ruchów.
W fazie magii zużyłem scrolla na transmutację lecącą w chosenów, a resztę zbiłem kostkami.
Zaczęła się faza strzelania... Dragon Ogry zebrały 2 rany od Iron Daemona, następnie jeden zginął od helki, zginęły 3 trolle od trafienia z Magmy (bile trolle mają 5T i 4Wo, weszło 12 ran). Konni maruderzy zostali odstrzeleni przez kuszników i dark riderów. Zgodnie z moimi obawami Bubebolos ginie od ostrzału z moździerza i rakietnic, Tamurkhan zostaje na 2 ranach, wielki spawn dostaje ranę.
WOC 1
Dragon ogry i rydwan zaszarżowały na Iron Daemona. Czmychnąłem spieszonym Tamurkhanem do trolli. Reszta poszła mniej lub bardziej naprzód. Sorc-lord w maruderach rzuca Ifkę na Doom and Darkness na wojowników z dużą czarodziejką metalu i zginąłby, ale uratował go Earthing Rod. Zapomina 2 czary... Chimera spaliła 5 egzekutorów. Heleny strzelają w warriorów z DnD, pierwsza ma missfire, ale niegroźny, druga pudłuje, na szczęście trzecia trafia zabijając 17 wojowników, reszta oblewa panikę na Ld5 i ucieka za stół, a wraz z nimi harpie. W walce Dogry i rydwan zadają 2 rany ID. 8 to go...
DE 2
Oba oddziały dark riders szarżują na pieski żeby odsłonić bull centaury, które z kolei szarżują na lorda na mantikorze. Wiedźmy wchodzą na bok pieskom. Egzekutorzy oblewają frenzy i wpadają w chimerę. W magii na rycerzy wchodzi Word of Pain. Z IF wchodzi Flames of Azgorh na trolle, nieco go znosi i ginie tylko jeden troll, za to DP oblewa warda na ogień, jednak dostaje tylko jedną ranę. Prorok zapomina Flames of Azgorh i Ash Storm. Magma ponownie trafia w trolle i zabija 2. Jedna rakieta zacina się na 2 tury. Egzekutorzy zabijają chimerę na miejscu, Iron daemon dostaje kolejne 2 rany (4 to go), dark ridersi łamią pieski. Bull Centaury łamią lorda na mantikorze, ale ten umyka pogoni. Wiedźmy overrunują po psach, ale w nic nie wpadają.
WOC 2
5 rycerzy uderza na smoka, choseni na dark riderów, a po tym jak tamci uciekają, robię przekierowanie na bull centaury. Festuski (29 halabarników z Festusem) oraz DP2 (Daemon Prince z czempiona chosenów) wpadają w egzekutorów. Giant chaos spawn wpada w bok smoka. W magii DP rzuca Stream of Corruption by rzygnąć na wiedźmy, po użyciu Scroll of Shielding tylko haga na kotle obywa ranę. Na Plague Wind zostaje zużyty Dispel Scroll, wchodzą zatrute ataki na chosenów, a reszta czarów nie wchodzi. W fazie strzelania wiedźmy dostają 2 zionięcia z siłą 4 i jedno z siłą 5, ginie 21 wiedźm ale haga na kotle zdaje wszystkie 3 wardy na 5+. Helka trafia centralnie w kociołek, ale kocioł, haga i wiedźmy wokół wszystko wardują. Inna helka ma missfire i zabija swoją załogę, musi zostać na miejscu do końca gry i już nic więcej nie zrobi (oblewała testy). W walce Iron Daemon zostaje na ostatniej ranie. Tullaris ginie w pojedynku z czempionem, ginie 18 egzekutorów i 6 festusków, egzeki uciekają i giną. Choseni ubijają 2 bull centaury, tracąc 5 modeli, BC jednak się nie łamią. Wielki spawn zadaje dwie rany smokowi, ten się łamie i ginie zagoniony, spawn wybiega za stół. Rycerze w walce ze smokiem giną w całości.
DE 3
Kdaai przypala sobie zadek, traci 3 rany. Na swoje szczęście zdaje frenzy i nie musi szarżować na Dpka z wardem na ogień. Hydra wpada na bok chosenów, smok wpada na plecy chimery która paliła wiedźmy. Wiedźmy szarżują na podstawiony warshrine. W magii snajperka z hashuta zabija Festusa (oblewam 2/2 regeny), Doombolt zabija 4 wojowników z tarczami. W strzelaniu magma spala 6 maruderów, ale nie panikują. Dreadquake mortar wysadza się mimo przerzutu missfire. Jedna z helenek pożera załogę i również nic już nie zrobi do końca gry. W walce wręcz ginie warshrine, wiedżmy wpadają w exalteda na daemonic mouncie. Chimera zadaje 3 rany smokowi ale ten rzuca 666 na save, więc chimera się łamie i ucieka przed smokiem, a smok wpada w plecy Throgga. Choseni zabijają 3 bull centaury i ranią hydrą, jednak sami tracą 10 modeli i przegrywają. Lord ma koronę więc stoją. Iron daemon ginie panikując pobliskiego khana.
WOC 3
Rydwan szarżuje na Morathi, która ucieka. Drugi rydwan szarżuje na hobgobliny na wilkach, które również uciekają. DP2 szarżuje na odginającego khana (i dostaje ranę z rzucanego noża). Na wiedźmy uderza lord na mantikorze, Tamurkhan, resztka trolli i rydwan na flankę. Na bok hydry walczącej z chosenami wpada DP. Dragon ogry wpadają we flankę Infernali z dwuręczniakami, a rydwan w hobgoblinów z łukami. W magii wchodzi +1T na chosenów, tak jak i poison attacks. Strzelanie bez efektu, Kdaai oberwał z halki ale zdał warda. Hoby utrzymują się na steadfaście, tak jak i infernale. DP2 zabija khana. W walce chosenów ginie hydra i ostatni centaur, pozostaje Tauruk, który ucieka. W walce wiedźm ginie mantikorza, a lord który na niej siedział ucieka, ginie exalted champion, rydwan ucieka. Zostaje Tamurkhan z trollami. Throgg zostaje zabity przez smoka (oblane wszystkie 5/5 regen).
DE 4
Kdaai oblewa frenzy i rzuca się na plecy DP2. Meduza oblewa frenzy i rzuca się na DP. Smok przegania uciekającego lorda z mantysi, a harpie wyganiają go za planszę. Smok przekierowuje na helkę. Cold one knights wpadają w bok wielkiego spawna, który powrócił zza planszy. W magii wchodzi word of pain na rydwan walczący z hobgoblinami, z atrybutu zadając 2 rany. W strzelaniu wysadza się magma cannon, a rakietnica która się odcięła znowu się zacięła na 2 tury. Reszta strzelania zadaje pomijalne straty. W walce z wiedźmami giną pozostałe trolle, pozostaje sam Tamurkhan. DP zabija meduze, a DP2 mocno rani Kdaaia. Smok walczy z helką, ta zostaje na jednej ranie. Pozostały dragon ogr ucieka z walki z infernalami. Hobgobliny łamią i doganiają osłabiony rydwan. CoKi zabijają spawna na miejscu i wpadają w rydwan.
WOC 4
Wojownicy z tarczami i rycerze wpadają w oddział kuszników, który wyszedł z domku. Wojownicy z dwuręczniakami wpadają w hobgobliny. Maruderzy próbują dalekiej szarży na dark riders ale palą. Choseni i DP szarżują na wiedźmy. Festuski (już bez Festusa) szarżują na odginającego khana. W magii wchodzi +2T na chosenów. Czarownik w rycerza rzuca słoneczko, przechodzi jednak tylko przez kuszników zabijając 2 z nich. W strzelaniu Morathi dostaje centralkę z helki, ale rzucam 1 na ranienie. W walce wręcz kusznicy zostają złamani i zagonieni a rycerze wpadają w bok CoKów i następuje kolejna walka – CoKi przegrywają ale nie uciekają. Kdaai traci ostatnią ranę w walce z DP2. Khan odginacz ginie. Warriorzy z GW wygrywają z hobami ale te rzucają 1,1 na złamanie. Tamurkhan walczy z hagą z kotła w pojedynku, oczywiście ginie, na przejęcie rzucam 4, więc przeciwnik musi rzucić 5 żebyśmy rzucali ponownie, a 6 żeby wygrać. Oczywiście rzuca 6 i Tamurkhan ostatecznie zdycha. Na szczęście choseni z lordem i bsbkiem wybijają wszystkie pozostałe wiedźmy i Helebron z hagą i kociołkiem giną zagonione. Helka zostaje dobita przez dreadlorda na smoku.
DE 5
Dark riders szarżują na chimerę, która przegoniona przez smoka nie zebrała się przez dwie tury. Doganiają ją. Infernale z GW szarżują na bok wojowników z GW walczących z hobami. Dreadlord na smoku wchodzi w DP. Harpie się nie zbierają i panikują dark riderów. W magii Word of Pain wchodzi na wojowników z tarczami, a snajperka zadaje ranę DP2. Chalice karci mnie niemiłosiernie, używany zawsze po casting roll a przed moim rzutem na dispel... W fazie strzelania rakietnica odstrzeliwuje mojego DP2. W walce smok zbiera 4 rany od DP, ale się utrzymuje. Wojacy z gw masakrują hobów, łamiąc ich oraz infernali na flance. Niestety nic nie doganiam. Pobliscy dark riders panikują i uciekają za stół. Cold ones zbierają mocny oklep, ale wciąż nie chcą się złamać.
WOC 5
Wojownicy z tarczami wyganiają fasta hobów. Festusy atakują kolejnego khana odginaczkę. Maruderzy szarżują na infernali żeby przegonić ich przed nos dragon ogra, który następnie wygania ich za planszę i redirectuje w rakietnicę. Wojownicy z GW wyganiają za planszę hobki i przekierowują w bok infernali z prorokiem, jednak mimo małej odległości palą szarżę co później kładzie mi centrum . Choseni wpadają na bok smoka, żeby dodać nieco CR Daemon Princowi. W magii wchodzą poisony na chosenów, a faza strzelania nie robi już nic. W walce wręcz ginie reszta CoKów. Obsługa rakietnicy zabija ostatniego dragon ogra. DP dobija smoka a dreadlord się łamie i ucieka 3”. Gonię tylko DP i rzucam 1,1,1...
DE 6
Helka i infernale z prorokiem uderzają na festusków, Tauruk na chosenów. Hydra wpada w bok maruderów. Harpie się nie zbierają i uciekają za planszę, dark riders kontynuują ucieczkę. Dreadlord się zbiera. W magii smith zabija snajperką exalted championa z rycerzy, wchodzi też Horror ale ma missfire i nic nie robi. W strzelaniu DP dostaje ranę od kuszników, a helka dostaje 3 rany od rakietnicy. Tauruk zabija Lorda w pojedynku, a helka z infernalami łamią, ale nie łapią, festusków.
WOC 6
Wojownicy z GW szarżują na odginającego smitha, a DP na dreadlorda. Festuski się zbierają. W magii rzucam słońce, ale mam missfire. W strzelaniu wysadza się helena. W walce wręcz DP ginie w walce z dreadlordem. Tauruk się łamie ale ucieka. Daemonsmith zabija czempiona w pojedynku i utrzymuje cały oddział. Maruderzy wciąż zdają steadfasta w walce z hydrą.
DE 7
Helka szarżuje na zebranych festusków a oni oblewają terror i dają nogę. Helka przekierowuje na maruderów, wchodzą tam też infernale. Dreadlord atakuje resztkę chosenów z BSBkiem. W magii wchodzi obniżenie siły na festusków i przechodzi po nich Horror (cholerny Chalice). Oblewam 14 z 16 testów z siłą 2. W strzelaniu jedna z rakietnic się wysadza. W walce wręcz BSB trzyma się w walce z dreadlordem i choseni wygrywają, ale lord nie ucieka. Czarownik lord zabija w pojedynku BSBka krasnoludów, po czym ucieka z walki – zginęli wszyscy pozostali maruderzy z obstawy. Ucieka na tyle daleko że nikt go nie łapie. Wojownicy zabijają odginającego smitha.
WOC 7
Rydwan szarżuje na plecy dreadlorda dla CR. Podjeżdżam rycerzami z magiem żeby cisnąć słonko na helkę. Uciekający czarownik-lord się zbiera. W magii rzucam słonko z Ifki, leci 6” do niczego nie dolatując. Mały wybuch miscastu dobija mojego czarownika. W walce dobijam drugiego smitha. Dreadlord ponownie przegrywa, tym razem o 3, ale zdaje.
Bitwa kończy się wynikiem 7354:6820 dla WOC, co daje 10:10
Uwagi i wrażenia:
Niestety Tamurkhan ze smokiem okazał się taki jak się spodziewałem – jeśli przeciwnik ma artylerię to Bubebolos znika błyskawicznie, a tu było sporo artylerii. Poza tym sam nic nie wnosi do armii, generałem z Ld9 mógł zostać każdy lord. Jedyne co go odróżniało to możliwość przejęcia nowego ciała, ale tutaj Belial przyfarcił i się nie udało .
Pierwszy raz grałem z nowymi DE, muszę powiedzieć że przerzuty 1 na ranienie to bardzo mocna zasada. ASF oczywiście też sporo zmienia w dłuższych starciach. Najwięcej krwi napsuła mi nieśmiertelna haga na kociołku, która zdała 1500 wardów Oczywiście Panna Hellebron zabijała niemal wszystko z czym walczyła, no ale jak się ma 10 ataków z siłą 10, przerzutami hita i wounda, to można się tego spodziewać
Bitwa była fajna, choć było nieco za dużo impasków, przez co musiałem się przeciskać oddziałami pomiędzy co spowalniało moje natarcie. Dodatkowo pech za pechem jaki mnie spotykał nadwyrężył znacznie moje luźne zazwyczaj podejście do gry, jednak byłem dzielny do końca Sytuacja wyglądała i tak znacznie gorzej niż to się później okazało w punktach zwycięstwa, spodziewałem się raczej porażki.
Graliśmy od wystawialiśmy się od 10 do 11, gra trwała do 19:20, więc chyba nie tak źle. Na takim stole jakim graliśmy (96x48”) miałem jeszcze sporo miejsca, myślę że zmieściłbym jeszcze 2k czy 3k punktów bez konieczności wchodzenia z rezerw.
Ponawiam też link do galerii zdjęć:
https://plus.google.com/photos/11343901 ... banner=pwa
Ogólne zasady: format 10000 OPEN, pole widzenia PLOS, Magia 3D6 (2 wyższe do dispela), battleline, stół 96x48”, wystawienie za zasłoną, czas 7 tur, progi co 1000 punktów.
Dla klimaciku, skoro zdecydowałem się zagrać Tamurkhanem, wszystkie jednostki które mogły miały Mark of Nurgle.
Żeby nie robić nadmiernych kłopotów nie rzucaliśmy na pogarszanie się sojuszu DE i ChD.
Zdjęcia w formie galerii w g+ - zdjęcia mają dodatkowo podpisy żeby było wiadomo gdzie i kiedy dzieje się akcja:
https://plus.google.com/photos/11343901 ... banner=pwa
Wystawienie DE i ChD z punktu widzenia DE:
Od lewej: 20 kusz, lord na smoku, 40 wiedźm z kociołkiem (haga bsb) i Crone Helebron, za nimi meduza i harpie, dalej 2 hydry, kdaai destroyer, khan na wilku, magma cannon, 2x 5 dark riders, 6 bull centaurów z taurukiem, za nimi harpie, dalej 30 egzekutorów z Tullarisem, za nimi 40 warriorów z dużą czarownicą z metalem, rakietnica i khan na wilku, dalej 28 infernali z dwuręczniakami, za nimi helka, 28 infernali z tarczami, prorokiem, smithem i bsbkiem, za nimi dreadquake mortar, dalej 37 hobgoblinów z łukami, za nimi 2 rakietnice, helka, smith i khan na wilku, dalej hobgobliny na wilkach, lord na smoku, Morathi i 10 cold one knights.
Wystawienie WOC z punktu widzenia DE:
5 rycerzy, chimera, exalted na daemonic mouncie, rydwan, 8 bile trolls z Throggiem, za nimi helka, lord na mantikorze, dalej pieski, 28 chosenów z halabardami z BSB i pieszym lordem, za nimi 24 maruderów z magiem 3lev death, stał Tamurkhan (tyrant) na Bubebolosie, demon prince 4lev nurgle, dalej konne marudy, 29 wojowników z halabardami i Festusem, chimera, za nimi helka, dalej rydwan, 3 dragon ogry, za nimi 22 wojowników z dwuręczniakami, 30 wojowników z tarczami, great chaos spawn, helka, 12 rycerzy z exaltedem i magiem 2 lev death, konne marudy oraz rydwan.
Przed rzutem na rozpoczęcie czempion chosenów zmienił się daemon princa
DE 1
Niestety zaczął przeciwnik, czego bardzo się obawiałem. Zaczął od ubicia sobie dwóch hobgoblinów z prawej flanki z powodu animozji. Lewa flanka, gdzie przeciwnik miał miażdżącą przewagę, naparła do przodu, reszta wykonała niewiele ruchów.
W fazie magii zużyłem scrolla na transmutację lecącą w chosenów, a resztę zbiłem kostkami.
Zaczęła się faza strzelania... Dragon Ogry zebrały 2 rany od Iron Daemona, następnie jeden zginął od helki, zginęły 3 trolle od trafienia z Magmy (bile trolle mają 5T i 4Wo, weszło 12 ran). Konni maruderzy zostali odstrzeleni przez kuszników i dark riderów. Zgodnie z moimi obawami Bubebolos ginie od ostrzału z moździerza i rakietnic, Tamurkhan zostaje na 2 ranach, wielki spawn dostaje ranę.
WOC 1
Dragon ogry i rydwan zaszarżowały na Iron Daemona. Czmychnąłem spieszonym Tamurkhanem do trolli. Reszta poszła mniej lub bardziej naprzód. Sorc-lord w maruderach rzuca Ifkę na Doom and Darkness na wojowników z dużą czarodziejką metalu i zginąłby, ale uratował go Earthing Rod. Zapomina 2 czary... Chimera spaliła 5 egzekutorów. Heleny strzelają w warriorów z DnD, pierwsza ma missfire, ale niegroźny, druga pudłuje, na szczęście trzecia trafia zabijając 17 wojowników, reszta oblewa panikę na Ld5 i ucieka za stół, a wraz z nimi harpie. W walce Dogry i rydwan zadają 2 rany ID. 8 to go...
DE 2
Oba oddziały dark riders szarżują na pieski żeby odsłonić bull centaury, które z kolei szarżują na lorda na mantikorze. Wiedźmy wchodzą na bok pieskom. Egzekutorzy oblewają frenzy i wpadają w chimerę. W magii na rycerzy wchodzi Word of Pain. Z IF wchodzi Flames of Azgorh na trolle, nieco go znosi i ginie tylko jeden troll, za to DP oblewa warda na ogień, jednak dostaje tylko jedną ranę. Prorok zapomina Flames of Azgorh i Ash Storm. Magma ponownie trafia w trolle i zabija 2. Jedna rakieta zacina się na 2 tury. Egzekutorzy zabijają chimerę na miejscu, Iron daemon dostaje kolejne 2 rany (4 to go), dark ridersi łamią pieski. Bull Centaury łamią lorda na mantikorze, ale ten umyka pogoni. Wiedźmy overrunują po psach, ale w nic nie wpadają.
WOC 2
5 rycerzy uderza na smoka, choseni na dark riderów, a po tym jak tamci uciekają, robię przekierowanie na bull centaury. Festuski (29 halabarników z Festusem) oraz DP2 (Daemon Prince z czempiona chosenów) wpadają w egzekutorów. Giant chaos spawn wpada w bok smoka. W magii DP rzuca Stream of Corruption by rzygnąć na wiedźmy, po użyciu Scroll of Shielding tylko haga na kotle obywa ranę. Na Plague Wind zostaje zużyty Dispel Scroll, wchodzą zatrute ataki na chosenów, a reszta czarów nie wchodzi. W fazie strzelania wiedźmy dostają 2 zionięcia z siłą 4 i jedno z siłą 5, ginie 21 wiedźm ale haga na kotle zdaje wszystkie 3 wardy na 5+. Helka trafia centralnie w kociołek, ale kocioł, haga i wiedźmy wokół wszystko wardują. Inna helka ma missfire i zabija swoją załogę, musi zostać na miejscu do końca gry i już nic więcej nie zrobi (oblewała testy). W walce Iron Daemon zostaje na ostatniej ranie. Tullaris ginie w pojedynku z czempionem, ginie 18 egzekutorów i 6 festusków, egzeki uciekają i giną. Choseni ubijają 2 bull centaury, tracąc 5 modeli, BC jednak się nie łamią. Wielki spawn zadaje dwie rany smokowi, ten się łamie i ginie zagoniony, spawn wybiega za stół. Rycerze w walce ze smokiem giną w całości.
DE 3
Kdaai przypala sobie zadek, traci 3 rany. Na swoje szczęście zdaje frenzy i nie musi szarżować na Dpka z wardem na ogień. Hydra wpada na bok chosenów, smok wpada na plecy chimery która paliła wiedźmy. Wiedźmy szarżują na podstawiony warshrine. W magii snajperka z hashuta zabija Festusa (oblewam 2/2 regeny), Doombolt zabija 4 wojowników z tarczami. W strzelaniu magma spala 6 maruderów, ale nie panikują. Dreadquake mortar wysadza się mimo przerzutu missfire. Jedna z helenek pożera załogę i również nic już nie zrobi do końca gry. W walce wręcz ginie warshrine, wiedżmy wpadają w exalteda na daemonic mouncie. Chimera zadaje 3 rany smokowi ale ten rzuca 666 na save, więc chimera się łamie i ucieka przed smokiem, a smok wpada w plecy Throgga. Choseni zabijają 3 bull centaury i ranią hydrą, jednak sami tracą 10 modeli i przegrywają. Lord ma koronę więc stoją. Iron daemon ginie panikując pobliskiego khana.
WOC 3
Rydwan szarżuje na Morathi, która ucieka. Drugi rydwan szarżuje na hobgobliny na wilkach, które również uciekają. DP2 szarżuje na odginającego khana (i dostaje ranę z rzucanego noża). Na wiedźmy uderza lord na mantikorze, Tamurkhan, resztka trolli i rydwan na flankę. Na bok hydry walczącej z chosenami wpada DP. Dragon ogry wpadają we flankę Infernali z dwuręczniakami, a rydwan w hobgoblinów z łukami. W magii wchodzi +1T na chosenów, tak jak i poison attacks. Strzelanie bez efektu, Kdaai oberwał z halki ale zdał warda. Hoby utrzymują się na steadfaście, tak jak i infernale. DP2 zabija khana. W walce chosenów ginie hydra i ostatni centaur, pozostaje Tauruk, który ucieka. W walce wiedźm ginie mantikorza, a lord który na niej siedział ucieka, ginie exalted champion, rydwan ucieka. Zostaje Tamurkhan z trollami. Throgg zostaje zabity przez smoka (oblane wszystkie 5/5 regen).
DE 4
Kdaai oblewa frenzy i rzuca się na plecy DP2. Meduza oblewa frenzy i rzuca się na DP. Smok przegania uciekającego lorda z mantysi, a harpie wyganiają go za planszę. Smok przekierowuje na helkę. Cold one knights wpadają w bok wielkiego spawna, który powrócił zza planszy. W magii wchodzi word of pain na rydwan walczący z hobgoblinami, z atrybutu zadając 2 rany. W strzelaniu wysadza się magma cannon, a rakietnica która się odcięła znowu się zacięła na 2 tury. Reszta strzelania zadaje pomijalne straty. W walce z wiedźmami giną pozostałe trolle, pozostaje sam Tamurkhan. DP zabija meduze, a DP2 mocno rani Kdaaia. Smok walczy z helką, ta zostaje na jednej ranie. Pozostały dragon ogr ucieka z walki z infernalami. Hobgobliny łamią i doganiają osłabiony rydwan. CoKi zabijają spawna na miejscu i wpadają w rydwan.
WOC 4
Wojownicy z tarczami i rycerze wpadają w oddział kuszników, który wyszedł z domku. Wojownicy z dwuręczniakami wpadają w hobgobliny. Maruderzy próbują dalekiej szarży na dark riders ale palą. Choseni i DP szarżują na wiedźmy. Festuski (już bez Festusa) szarżują na odginającego khana. W magii wchodzi +2T na chosenów. Czarownik w rycerza rzuca słoneczko, przechodzi jednak tylko przez kuszników zabijając 2 z nich. W strzelaniu Morathi dostaje centralkę z helki, ale rzucam 1 na ranienie. W walce wręcz kusznicy zostają złamani i zagonieni a rycerze wpadają w bok CoKów i następuje kolejna walka – CoKi przegrywają ale nie uciekają. Kdaai traci ostatnią ranę w walce z DP2. Khan odginacz ginie. Warriorzy z GW wygrywają z hobami ale te rzucają 1,1 na złamanie. Tamurkhan walczy z hagą z kotła w pojedynku, oczywiście ginie, na przejęcie rzucam 4, więc przeciwnik musi rzucić 5 żebyśmy rzucali ponownie, a 6 żeby wygrać. Oczywiście rzuca 6 i Tamurkhan ostatecznie zdycha. Na szczęście choseni z lordem i bsbkiem wybijają wszystkie pozostałe wiedźmy i Helebron z hagą i kociołkiem giną zagonione. Helka zostaje dobita przez dreadlorda na smoku.
DE 5
Dark riders szarżują na chimerę, która przegoniona przez smoka nie zebrała się przez dwie tury. Doganiają ją. Infernale z GW szarżują na bok wojowników z GW walczących z hobami. Dreadlord na smoku wchodzi w DP. Harpie się nie zbierają i panikują dark riderów. W magii Word of Pain wchodzi na wojowników z tarczami, a snajperka zadaje ranę DP2. Chalice karci mnie niemiłosiernie, używany zawsze po casting roll a przed moim rzutem na dispel... W fazie strzelania rakietnica odstrzeliwuje mojego DP2. W walce smok zbiera 4 rany od DP, ale się utrzymuje. Wojacy z gw masakrują hobów, łamiąc ich oraz infernali na flance. Niestety nic nie doganiam. Pobliscy dark riders panikują i uciekają za stół. Cold ones zbierają mocny oklep, ale wciąż nie chcą się złamać.
WOC 5
Wojownicy z tarczami wyganiają fasta hobów. Festusy atakują kolejnego khana odginaczkę. Maruderzy szarżują na infernali żeby przegonić ich przed nos dragon ogra, który następnie wygania ich za planszę i redirectuje w rakietnicę. Wojownicy z GW wyganiają za planszę hobki i przekierowują w bok infernali z prorokiem, jednak mimo małej odległości palą szarżę co później kładzie mi centrum . Choseni wpadają na bok smoka, żeby dodać nieco CR Daemon Princowi. W magii wchodzą poisony na chosenów, a faza strzelania nie robi już nic. W walce wręcz ginie reszta CoKów. Obsługa rakietnicy zabija ostatniego dragon ogra. DP dobija smoka a dreadlord się łamie i ucieka 3”. Gonię tylko DP i rzucam 1,1,1...
DE 6
Helka i infernale z prorokiem uderzają na festusków, Tauruk na chosenów. Hydra wpada w bok maruderów. Harpie się nie zbierają i uciekają za planszę, dark riders kontynuują ucieczkę. Dreadlord się zbiera. W magii smith zabija snajperką exalted championa z rycerzy, wchodzi też Horror ale ma missfire i nic nie robi. W strzelaniu DP dostaje ranę od kuszników, a helka dostaje 3 rany od rakietnicy. Tauruk zabija Lorda w pojedynku, a helka z infernalami łamią, ale nie łapią, festusków.
WOC 6
Wojownicy z GW szarżują na odginającego smitha, a DP na dreadlorda. Festuski się zbierają. W magii rzucam słońce, ale mam missfire. W strzelaniu wysadza się helena. W walce wręcz DP ginie w walce z dreadlordem. Tauruk się łamie ale ucieka. Daemonsmith zabija czempiona w pojedynku i utrzymuje cały oddział. Maruderzy wciąż zdają steadfasta w walce z hydrą.
DE 7
Helka szarżuje na zebranych festusków a oni oblewają terror i dają nogę. Helka przekierowuje na maruderów, wchodzą tam też infernale. Dreadlord atakuje resztkę chosenów z BSBkiem. W magii wchodzi obniżenie siły na festusków i przechodzi po nich Horror (cholerny Chalice). Oblewam 14 z 16 testów z siłą 2. W strzelaniu jedna z rakietnic się wysadza. W walce wręcz BSB trzyma się w walce z dreadlordem i choseni wygrywają, ale lord nie ucieka. Czarownik lord zabija w pojedynku BSBka krasnoludów, po czym ucieka z walki – zginęli wszyscy pozostali maruderzy z obstawy. Ucieka na tyle daleko że nikt go nie łapie. Wojownicy zabijają odginającego smitha.
WOC 7
Rydwan szarżuje na plecy dreadlorda dla CR. Podjeżdżam rycerzami z magiem żeby cisnąć słonko na helkę. Uciekający czarownik-lord się zbiera. W magii rzucam słonko z Ifki, leci 6” do niczego nie dolatując. Mały wybuch miscastu dobija mojego czarownika. W walce dobijam drugiego smitha. Dreadlord ponownie przegrywa, tym razem o 3, ale zdaje.
Bitwa kończy się wynikiem 7354:6820 dla WOC, co daje 10:10
Uwagi i wrażenia:
Niestety Tamurkhan ze smokiem okazał się taki jak się spodziewałem – jeśli przeciwnik ma artylerię to Bubebolos znika błyskawicznie, a tu było sporo artylerii. Poza tym sam nic nie wnosi do armii, generałem z Ld9 mógł zostać każdy lord. Jedyne co go odróżniało to możliwość przejęcia nowego ciała, ale tutaj Belial przyfarcił i się nie udało .
Pierwszy raz grałem z nowymi DE, muszę powiedzieć że przerzuty 1 na ranienie to bardzo mocna zasada. ASF oczywiście też sporo zmienia w dłuższych starciach. Najwięcej krwi napsuła mi nieśmiertelna haga na kociołku, która zdała 1500 wardów Oczywiście Panna Hellebron zabijała niemal wszystko z czym walczyła, no ale jak się ma 10 ataków z siłą 10, przerzutami hita i wounda, to można się tego spodziewać
Bitwa była fajna, choć było nieco za dużo impasków, przez co musiałem się przeciskać oddziałami pomiędzy co spowalniało moje natarcie. Dodatkowo pech za pechem jaki mnie spotykał nadwyrężył znacznie moje luźne zazwyczaj podejście do gry, jednak byłem dzielny do końca Sytuacja wyglądała i tak znacznie gorzej niż to się później okazało w punktach zwycięstwa, spodziewałem się raczej porażki.
Graliśmy od wystawialiśmy się od 10 do 11, gra trwała do 19:20, więc chyba nie tak źle. Na takim stole jakim graliśmy (96x48”) miałem jeszcze sporo miejsca, myślę że zmieściłbym jeszcze 2k czy 3k punktów bez konieczności wchodzenia z rezerw.
Ponawiam też link do galerii zdjęć:
https://plus.google.com/photos/11343901 ... banner=pwa
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
No miodzio bitewka, aż się łezka w oku kręci. Przeczytałem od dechy do dechy i obejrzałem foty
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Wklejam jeszcze rozpiski:
DE + ChD
1 Morathi, Hag Sorceress of Ghrond @ 375.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Dark Magic
1 Crone Hellebron, The Blood Queen of Har Ganeth @ 310.0 Pts
1 Dreadlord on Black Dragon @ 557.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
The Black Amulet [60.0]
Ogre Blade [40.0]
1 Dreadlord on Black Dragon @ 557.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Cloak of Twilight [50.0]
Obsidian Blade [50.0]
1 Supreme Sorceress @ 295.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal
Ring of Hotek [50.0]
Sacrificial Dagger [25.0]
1 Sorcerer-Prophet (dz) @ 400.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Death Hag @ 360.0 Pts
Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
Giant Blade [60.0]
1 Tullaris Deathbringer, The Hand of Khaine @ 155.0 Pts
1 Bull Centaur Taur'ruk (dz) @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Hobgoblin Khan on Giant Wolf (dz) @ 52.0 Pts
1 Hobgoblin Khan on Giant Wolf (dz) @ 52.0 Pts
1 Hobgoblin Khan on Giant Wolf (dz) @ 52.0 Pts
1 Dark Castellan (dz) @ 187.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Daemonsmith Sorcerer (dz) @ 120.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 Daemonsmith Sorcerer (dz) @ 110.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Scroll of Shielding [15.0]
40 Witch Elves @ 485.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician; Hag
Banner of Swiftness [15.0]
40 Dreadspears @ 390.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Lordling
28 Chaos Dwarf Inferal Guard (dz) @ 368.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Overseer
28 Chaos Dwarf Inferal Guard (dz) @ 452.0 Pts
Great Weapons; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Overseer
20 Darkshards @ 260.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Musician; Guardmaster
20 Darkshards @ 260.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Musician; Guardmaster
30 Har Ganeth Executioners @ 435.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Draich Master
Razor Standard [45.0]
5 Harpies @ 75.0 Pts
5 Harpies @ 75.0 Pts
10 Cold One Knights @ 330.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Dread Knight
6 Bull Centaurs Renders (dz) @ 355.0 Pts
Great Weapons; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician; Ba'hal
1 Deathshrieker Rocket Launcher (dz) @ 125.0 Pts
Steam Carriage
1 Deathshrieker Rocket Launcher (dz) @ 100.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher (dz) @ 100.0 Pts
1 Iron Daemon War Engine (dz) @ 310.0 Pts
Hellbound; Steam Cannonade
1 Magma Cannon (dz) @ 170.0 Pts
Steam Carriage
1 Dreadquake Mortar (dz) @ 240.0 Pts
Steam Carriage; Slave Ogre
1 Hellcannon (dz) @ 210.0 Pts
1 Hellcannon (dz) @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer (dz) @ 325.0 Pts
5 Hobgoblin Wolf Raiders (dz) @ 65.0 Pts
Light Armour; Musician
1 War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
1 War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
5 Dark Riders @ 100.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Dark Riders @ 100.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
37 Hobgoblin Cutthroats (dz) @ 207.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician; Murder Boss
1 Bloodwrack Medusa @ 90.0 Pts
Models in Army: 314
Total Army Cost: 9999.0
WOCH
1 Tamurkhan, the Maggot Lord - Tyrant @ 835.0 Pts
General; Mark of Nurgle
#The Black Cleaver [0.0]
1 Bubebolos @ [0.0] Pts
1 Chaos Lord of Nurgle @ 475.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Manticore @ [175.0] Pts
Iron Hard Skin
1 Chaos Lord of Nurgle @ 320.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour
Fencer's Blades [35.0]
Crown of Command [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Daemon Prince of Nurgle @ 535.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Daemonic
Flight
Sword of Striking [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Soul Feeder [10.0]
Chaos Familiar [25.0]
Flaming Breath [30.0]
1 Chaos Sorcerer Lord of Nurgle @ 325.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Death; Magic Level 3; Chaos Armour
Charmed Shield [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Earthing Rod [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Exalted Hero of Nurgle @ 184.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Barding
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]
Luckstone [5.0]
Poisonous Slime [15.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Nurgle @ 194.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Barding
Opal Amulet [15.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Festus the Leechlord of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2
#Pestilent Potions [0.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Biting Blade [10.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Nurgle @ 223.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Scaled Skin [20.0]
Hideous Visage [5.0]
1 Throgg, King of Trolls @ 195.0 Pts
#Wintertooth Crown [0.0]
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
23 Chaos Marauders of Nurgle @ 270.0 Pts
Mark of Nurgle; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Chieftain @ [10.0] Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 100.0 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Musician
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 100.0 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Musician
30 Chaos Warriors of Nurgle @ 555.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
Aspiring Champion @ [10.0] Pts
22 Chaos Warriors of Nurgle @ 448.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour; Standard;
Musician
Aspiring Champion @ [10.0] Pts
29 Chaos Warriors of Nurgle @ 625.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Swiftness [15.0]
Aspiring Champion @ [10.0] Pts
28 Chosen of Nurgle @ 724.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Wailing Banner [50.0]
Chosen Champion @ [10.0] Pts
12 Chaos Knights of Nurgle @ 575.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
Doom Knight @ [10.0] Pts
5 Chaos Knights of Nurgle @ 235.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
1 Chaos Warshrine of Nurgle @ 135.0 Pts
Mark of Nurgle
3 Dragon Ogres @ 204.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
9 Bile Trolls of Nurgle @ 540.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Great Chaos Spawn (sm) @ 190.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
Models in Army: 196
Total Army Cost: 9998.0
DE + ChD
1 Morathi, Hag Sorceress of Ghrond @ 375.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Dark Magic
1 Crone Hellebron, The Blood Queen of Har Ganeth @ 310.0 Pts
1 Dreadlord on Black Dragon @ 557.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
The Black Amulet [60.0]
Ogre Blade [40.0]
1 Dreadlord on Black Dragon @ 557.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Cloak of Twilight [50.0]
Obsidian Blade [50.0]
1 Supreme Sorceress @ 295.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal
Ring of Hotek [50.0]
Sacrificial Dagger [25.0]
1 Sorcerer-Prophet (dz) @ 400.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Death Hag @ 360.0 Pts
Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
Giant Blade [60.0]
1 Tullaris Deathbringer, The Hand of Khaine @ 155.0 Pts
1 Bull Centaur Taur'ruk (dz) @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Hobgoblin Khan on Giant Wolf (dz) @ 52.0 Pts
1 Hobgoblin Khan on Giant Wolf (dz) @ 52.0 Pts
1 Hobgoblin Khan on Giant Wolf (dz) @ 52.0 Pts
1 Dark Castellan (dz) @ 187.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Daemonsmith Sorcerer (dz) @ 120.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 Daemonsmith Sorcerer (dz) @ 110.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Scroll of Shielding [15.0]
40 Witch Elves @ 485.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician; Hag
Banner of Swiftness [15.0]
40 Dreadspears @ 390.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Lordling
28 Chaos Dwarf Inferal Guard (dz) @ 368.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Overseer
28 Chaos Dwarf Inferal Guard (dz) @ 452.0 Pts
Great Weapons; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician; Overseer
20 Darkshards @ 260.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Musician; Guardmaster
20 Darkshards @ 260.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Musician; Guardmaster
30 Har Ganeth Executioners @ 435.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Draich Master
Razor Standard [45.0]
5 Harpies @ 75.0 Pts
5 Harpies @ 75.0 Pts
10 Cold One Knights @ 330.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Dread Knight
6 Bull Centaurs Renders (dz) @ 355.0 Pts
Great Weapons; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician; Ba'hal
1 Deathshrieker Rocket Launcher (dz) @ 125.0 Pts
Steam Carriage
1 Deathshrieker Rocket Launcher (dz) @ 100.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher (dz) @ 100.0 Pts
1 Iron Daemon War Engine (dz) @ 310.0 Pts
Hellbound; Steam Cannonade
1 Magma Cannon (dz) @ 170.0 Pts
Steam Carriage
1 Dreadquake Mortar (dz) @ 240.0 Pts
Steam Carriage; Slave Ogre
1 Hellcannon (dz) @ 210.0 Pts
1 Hellcannon (dz) @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer (dz) @ 325.0 Pts
5 Hobgoblin Wolf Raiders (dz) @ 65.0 Pts
Light Armour; Musician
1 War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
1 War Hydra @ 180.0 Pts
Fiery Breath
5 Dark Riders @ 100.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Dark Riders @ 100.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
37 Hobgoblin Cutthroats (dz) @ 207.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician; Murder Boss
1 Bloodwrack Medusa @ 90.0 Pts
Models in Army: 314
Total Army Cost: 9999.0
WOCH
1 Tamurkhan, the Maggot Lord - Tyrant @ 835.0 Pts
General; Mark of Nurgle
#The Black Cleaver [0.0]
1 Bubebolos @ [0.0] Pts
1 Chaos Lord of Nurgle @ 475.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield
Sword of Might [20.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Manticore @ [175.0] Pts
Iron Hard Skin
1 Chaos Lord of Nurgle @ 320.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour
Fencer's Blades [35.0]
Crown of Command [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Daemon Prince of Nurgle @ 535.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 4; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Daemonic
Flight
Sword of Striking [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Soul Feeder [10.0]
Chaos Familiar [25.0]
Flaming Breath [30.0]
1 Chaos Sorcerer Lord of Nurgle @ 325.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Death; Magic Level 3; Chaos Armour
Charmed Shield [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Earthing Rod [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Exalted Hero of Nurgle @ 184.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Barding
The Terryfying Mask of Eee! [25.0]
Luckstone [5.0]
Poisonous Slime [15.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Nurgle @ 194.0 Pts
Mark of Nurgle; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Barding
Opal Amulet [15.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Festus the Leechlord of Nurgle @ 190.0 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2
#Pestilent Potions [0.0]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 206.0 Pts
Mark of Nurgle; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Biting Blade [10.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Nurgle @ 223.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Scaled Skin [20.0]
Hideous Visage [5.0]
1 Throgg, King of Trolls @ 195.0 Pts
#Wintertooth Crown [0.0]
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
23 Chaos Marauders of Nurgle @ 270.0 Pts
Mark of Nurgle; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Chieftain @ [10.0] Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
Mark of Nurgle
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 100.0 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Musician
5 Marauder Horsemen of Nurgle @ 100.0 Pts
Mark of Nurgle; Throwing Axes; Musician
30 Chaos Warriors of Nurgle @ 555.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
Aspiring Champion @ [10.0] Pts
22 Chaos Warriors of Nurgle @ 448.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Great Weapon; Chaos Armour; Standard;
Musician
Aspiring Champion @ [10.0] Pts
29 Chaos Warriors of Nurgle @ 625.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
Banner of Swiftness [15.0]
Aspiring Champion @ [10.0] Pts
28 Chosen of Nurgle @ 724.0 Pts
Mark of Nurgle; Option Qualifier; Halberd; Chaos Armour; Standard;
Musician
Wailing Banner [50.0]
Chosen Champion @ [10.0] Pts
12 Chaos Knights of Nurgle @ 575.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
Gleaming Pendant [5.0]
Doom Knight @ [10.0] Pts
5 Chaos Knights of Nurgle @ 235.0 Pts
Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Musician
1 Chaos Warshrine of Nurgle @ 135.0 Pts
Mark of Nurgle
3 Dragon Ogres @ 204.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
9 Bile Trolls of Nurgle @ 540.0 Pts
Mark of Nurgle
1 Great Chaos Spawn (sm) @ 190.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
Models in Army: 196
Total Army Cost: 9998.0
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Bitwa wyborna. Ta Haga to istotnie jakaś wybranka Khaina była. Tyle wardów zdała, że głowa boli. Crone po raz kolejny pokazała klasę. Morathi z dark magic jest bardzo potężnym magiem. Przyznam, że moja pierwsza tura strzelania była powalająca, 7 strzałów - 7 hitów. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie też Tauruk.
Debelial dzięki za świetnie spędzoną niedzielę. Mimo mojego farta mam nadzieję na jakąś kolejną bitwę już w przyszłym roku. Może 12-14k
Kiedyś wreszcie z tobą wygram
Debelial dzięki za świetnie spędzoną niedzielę. Mimo mojego farta mam nadzieję na jakąś kolejną bitwę już w przyszłym roku. Może 12-14k
Kiedyś wreszcie z tobą wygram
Tak właśnie można robić, jest to napisane wprost w FAQ.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Swietny raport! Pogratulować kolekcji
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Pieszy maruderzy to modele z Konfrontacji, frakcja Kelt Drunes
http://haekel.free.fr/IMG/jpg/DREM01-GD.jpg
http://haekel.free.fr/IMG/jpg/DREM01-GD.jpg
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 26
Takie pytanie do graczy wielkich batalii.
Przymierzam się do zagrania bitwy po 8k na stronę: krasie vs. szczurki.
Jak sprawdzała wam się magia - jak optymalnie ustawić wiatry magii i dispel - 3k6, może 4k6 na te pkt?
Przymierzam się do zagrania bitwy po 8k na stronę: krasie vs. szczurki.
Jak sprawdzała wam się magia - jak optymalnie ustawić wiatry magii i dispel - 3k6, może 4k6 na te pkt?
Sami musicie zadecydować. Ja nawet na 15k biorę standard, czyli 2k6. Wtedy magia nie ma aż takiego wpływu na rozgrywkę i nawet jak dostaniesz Słońce nie znaczy to że przegrałeś bitwę, co ma często miejsce w bitwach na małe punkty. Proponuję żebyście zostali przy 2k6, będziecie musieli podejmować decyzję w kyórym miejscu na polu bitwy najbardziej potrzebujecie wsparcia magii.puszkarz1977 pisze:Takie pytanie do graczy wielkich batalii.
Przymierzam się do zagrania bitwy po 8k na stronę: krasie vs. szczurki.
Jak sprawdzała wam się magia - jak optymalnie ustawić wiatry magii i dispel - 3k6, może 4k6 na te pkt?
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
My akurat grywamy zwykle 3k6 power dice, 2 wyższe kości to dispel dice. Magia i tak nie ma za wielkiego wpływu przy 8k. Dodatkowo gramy na 7 lub 8 tur żeby bitwa nie sprowadzała się do pójścia do przodu i koniec, tylko żeby był czas na manewry. Tak naprawdę musicie zagrać i zobaczyć co Wam się podoba najbardziej.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Piekna bitwa
mam tylko jedno ale
napisałes
"DE 5
Dark riders szarżują na chimerę, która przegoniona przez smoka nie zebrała się przez dwie tury. Doganiają ją. Infernale z GW szarżują na bok wojowników z GW walczących z hobami. Dreadlord na smoku wchodzi w DP. Harpie się nie zbierają i panikują dark riderów..."
a przeciez harpie nie moga spanikowac elfa
mam tylko jedno ale
napisałes
"DE 5
Dark riders szarżują na chimerę, która przegoniona przez smoka nie zebrała się przez dwie tury. Doganiają ją. Infernale z GW szarżują na bok wojowników z GW walczących z hobami. Dreadlord na smoku wchodzi w DP. Harpie się nie zbierają i panikują dark riderów..."
a przeciez harpie nie moga spanikowac elfa
Tego nie wiem, przeciwnik tak powiedział. Jesteś pewien że nie mylisz z poprzednią edycją?
Na stołach była rozciągnięta mata GW (ta której już nie robią)
Na stołach była rozciągnięta mata GW (ta której już nie robią)
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
dokładnie tak, nie dość, że harpie są droższe to teraz normalnie się z ich powodu panikuje niestety.