STRATEGICON 2007 10-11.XI.2007

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Malal
Kretozord
Posty: 1729

STRATEGICON 2007 10-11.XI.2007

Post autor: Malal »

Regulamin turnieju klasy master - STRATEGICON 10-11 Listopada 2007.

Miasto Wrocław zaprasza na turniej klasy master STRATEGICON

Miejsce:

Tam gdzie zawsze czyli:
Szkoła Podstawowa nr 115 przy ulicy Kamiennej 99/101.

Czas:


10-11 Listopada 2007<sobota i niedziela>

Przyjmowanie zgłoszeń:

Rozpiski można wysyłać na adres malal19@tlen.pl do dnia 8.XI.2007. PAMIETAJCIE O ID przy zgloszeniu.Prosze :D


Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, nie gwarantujemy udziału osobom, które nie zgłoszą się odpowiednio wcześniej.
Wcześniejsze przysłanie rozpiski i otrzymanie zatwierdzonej wersji w dniu turnieju, nie zwalnia graczy z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turniej.
Prosimy przysłać rozpiskę najwcześniej jak to możliwe. Pozwoli nam to na zagwarantowanie wam jak najlepszych warunków grania.

Zasad Turnieju:


Wartość armii 2x1350 (min. 1325) lub 2700 (bez lorda, min. 2650 ). Max 4 herosow (SLOTY!!!).
Można grać w następujących układach:
- jedna osoba jedną armią na 2700,
- dwie osoby jedną armią na 2700,
- jedna osoba dwiema armiami na 1350,
- dwie osoby dwiema armiami na 1350.
Nie mozna wystawiac alternatywnych armii (z konca kodeksów, WD, itp.) - wyjatek: Southland z armii Lizardmenów.
Mozna grac Sacred Hostami z WD.
Nie można łaczyć dwóch takich samych armii.
Nie można dublować magicznych przedmiotów.
Nie mozna rzucac na sojusznikow zadnych czarow. Nawet przerzutow nie mozna zuzywac jesli to sojusznik je rzucil.
Mozna uzywac armii z kampanii Storm of Chaos(oprocz Empire,Slayers oraz O&G).
Obowiazuja stare HE.
City Garisson jest dopuszczony.
Nie mozna wystawiac specjalnych bohaterów.
Mozna wynajac jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii.
Mozna wynajac Regiments of Renown które nie zajmuja slotu bohatera.
Gramy 3 bitwy w sobote (po 3 godziny lub 6 tur kazda) i 2 w niedziele.
Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 6 poziomów (Sylvannia = 2 poziomy, Tomb Prince = 1 poziom, Liech Priest = 2 poziomy, Casket = 1 poziom,Empire Priest=1 poziom, Runesmiths = 1 poziom, elektrycy wiadomo tzn za superchrged acumulator lub energy condenser 2 poziom,Dowolny bound spell =1 poziom).
W przypadku grania dwiema armiami dopuszczalne są wszystkie sojusze za wyjątkiem przypadku, w którym jakikolwiek "model" nienawidzi jakiegokolwiek "modelu" z armii sojuszniczej
Są paniki od odziałów sojuszniczych.

Gramy na stołach 72''x48''.

Tylko całkowicie pomalowane armie!!!

Plan bitew:

SOBOTA
08.00-09.50 Zapisy.
09.50-10.00 Odprawa
10.00-13.30 1 Bitwa
13.45-17.15 2 Bitwa
17.30-18.15 Przerwa na papu
18.15-21.45 3 Bitwa

NIEDZIELA
08.30-12.00 4 Bitwa
12.00-15.30 5 Bitwa
15.45 Ogłoszenie wyników i zakończenie turnieju


Regulamin szczegółowy:

1. Osoby spóźnione mogą zostać przyjęte na turniej, ale pauzują pierwszą bitwę lub grają ją między sobą. Warunkiem przyjęcia spóźnionych na turniej jest utrzymanie parzystej liczby graczy oraz wystarczająca liczba stołów do gry. Takie bitwy będą przerwane jeśli nie zakończą się w czasie podanym w harmonogramie niezależnie od tego czy będzie to 2,3 czy 5ta tura.

2. Za błędy w rozpisce przyniesionej na turniej sędziowie techniczni przyznawać będą punkty karne według następującego klucza:
- do 5 pkt karnych za źle policzoną wartość rozpiski;
- do 5 pkt karnych za niedozwoloną kompozycję (np. niewystarczająca ilość oddziałów typu Core, przekroczenie dopuszczalnej ilości oddziałów typu Special i Rare, przekroczenie dopuszczalnej ilości Postaci);
- 1 pkt karny za każde rozpoczęte 5 punktów przekroczenia limitu lub poniżej punktowego armii.
O błędzie gracz zostanie poinformowany natychmiast i musi go poprawić.
Do turnieju nie zostaną dopuszczone błędne rozpiski ani gracze nie posiadający ze sobą rozpiski.

3. Punkty karne mogą zostać przyznane także za celowe przedłużanie rozgrywki, niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, oszukiwanie, i utrudnianie gry przeciwnikowi (do 10 na bitwę), nieterminowe oddanie wyników bitew (1 za każde 5 minut spóźnienia).
Nieoddanie wyników do czasu rozpoczęcia następnej bitwy powoduje uzyskanie przez obu graczy 0 pkt.
W przypadku wyjątkowo niewłaściwego zachowania gracza, sędzia główny może podjąć decyzję o skreśleniu z listy uczestników turnieju, przyznając jednocześnie MASAKRA wszystkim dotychczasowym przeciwnikom gracza skreślonego.

4. Radzimy zacząć liczenie punktów na 10 minut przed planowym zakończeniem bitwy. Do graczy należy obowiązek pilnowania tego żeby rozegrać taką samą ilość tur.
Jeżeli rozgrywka nie zakończy się w wyznaczonym czasie, sędzia decyduje o momencie jej przerwania i zarządza liczenie punktów niezależnie od tego która jest tura.
Jeśli to nie poskutkuje - obaj gracze otrzymują 0 punktów za daną bitwę.
Osoby, które zrezygnują z turnieju przed planowanym zakończeniem proszone są o zgłoszenie tego faktu sędziemu technicznemu.
Za nie zgłoszenie tego faktu gracz otrzymuje 20 pkt. Karnych.

5. Biorący udział w turnieju MUSI posiadać ze sobą:
- zatwierdzoną przez sędziego rozpiskę;
- Rulebook'a (przynajmniej 1 na 4 osoby z waszej grupy),
- podręcznik swojej armii Army Book lub odpowiednie strony z Ravenning Hordes albo White Dwarf, Annual w zależności od tego, według jakich zasad wystawia się armię, lub inną oficjalną publikację, w celu udokumentowania zasad, na które się powołuje w trakcie gry;
- kostki do gry,
- miarki calowe;
- używane przez siebie wzorniki;
- adekwatne figurki,
- klej (na wszelki wypadek)
- sugerujemy też zaopatrzenie się w tacki do "transportu" figurek pomiędzy kolejnymi bitwami Organizatorzy nie zapewniają przedstawionych powyżej pomocy. W razie ich braku, sędzia może rozstrzygnąć na niekorzyść gracza, który nie posiada wymaganej pomocy lub powołuje się naprzepis, którego nie może przedstawić w jednym z wymienionych powyżej źródeł.

6. Obowiązujące erraty GW:
- Obowiązują wszystkie erraty i zasady które ukazały się do dnia 1.XI.2007.
- sędziowskie uściślenia przepisów

7. Graczy obowiązuje znajomość zasad z Rulebook'a podręcznika własnej armii oraz wyżej wymienionych FAQ' ów. Sędziowie będą rozstrzygać jedynie problemy nie objęte zasadami i problematyczne sytuacje podczas bitew (np.: niejasne pościgi itp.). Nie będą odpowiadać na pytania, na które można bez trudu znaleźć odpowiedź w podręczniku lub danej księdze armii (takie jak co to jest 3 na Miscast, czy w promieniu ilu cali testuje się panikę) od tego są stosowne podręczniki, które należy ze sobą posiadać. Gracze notorycznie zadający pytania świadczące o tym że nie znają podstawowych zasad, lub nie stosują się do specyficznych zasad swoich armii mogą zostać ukarani przez sędziego punktami karnymi - nie więcej niż 10 na bitwę.

8. Wszystkie jednostki muszą być reprezentowane przez adekwatne figurki (Żadnych proxów).
Figurki muszą być posklejane.
Należy posiadać ze sobą figurki zastępcze dla postaci dosiadających Potwory, rydwany lub Maszyny, gdyż w sytuacji, gdy Postać ma pozostać sama (np. śmierć dosiadanego potwora, zniszczenie rydwanu, itp.) w przypadku braku takiej figurki, traktuje się ją jako poległą.

9. Gry odbywają się na wyznaczonych i wskazanych przez sędziego stołach. Gry będą obywały się na stołach 72/48 cali.
Elementy terenu na stołach zostaną rozstawione przez sędziów przed rozpoczęciem bitew. Nie można modyfikować ustawień terenu poza wyjątkami związanymi ze specjalnymi zasadami. Każdy stół będzie miał specjalne znaczniki z ułożeniem terenów.

10. Gramy na jawne rozpiski

11. Po wystawieniu należy przedstawić przeciwnikowi:
- zasady specjalne własnych jednostek - zwłaszcza zwrócić uwagę, które mają takie zasady jak animozje, stupidity, itp.
- wyposażenie oddziałów i bohaterów
- omówić z przeciwnikiem problematyczne kwestie np. czy mierzycie zasięgi od movement trays czy od podstawek, czyimi kostkami gracie itd..

12. Pary graczy w pierwszej rundzie zostaną utworzone losowo. W kolejnych rundach pary określane są na podstawie aktualnej pozycji w liście rankingowej turnieju na podstawie aktualnej sumy dużych punktów, tzn. pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo modyfikacji par tak, aby w miarę możliwości w pierwszej bitwie nie grali ze sobą gracze z tego samego klubu/miasta.

13. Rozliczanie wyniku bitwy odbywa się według schematu:

Różnica w Victory Points Wynik Punkty turniejowe
0 - 249 10 / 10
250 - 499 11 / 9
500 -749 12 / 8
750 - 999 13 / 7
1000 - 1249 14 / 6
1250 - 1499 15 / 5
1500 - 1749 16 / 4
1750 - 1999 17 / 3
2000 - 2249 18 / 2
2250 - 2499 19 / 1
2500 + 20 / 0

Ocena malowania:


Pomalowanie i charakter armii
0 - 4 Malowanie: Stopniowanie według oceny sędziego.
0 - 6 Detale: Stopniowanie według oceny sędziego.
0 - 6 Konwersje :
1 - W armii widoczne pojedyncze, drobne konwersje.
2 - Przynajmniej jeden model "porządnie" skonwertowany.
3 - Kilka złożnych konwersji lub jeden skonwertowany regiment.
4 - Conajmniej 50% armii skonwertowane.
5 - Conajmniej 75% armii skonwertowane.
6 - Ponad 90% armii skonwertowane.
0 - 6 WYSIWYG:
+2 - Pełen WYSIWYG na bohaterach.
+4 - Pełen WYSIWYG w regimentach.
0 - 3 Podstawki:
1 - Wszystkie podstawki pomalowane.
2 - Wszystkie podstawki pomalowane i wymodelowane (conajmniej posypka).
3 - Wszystkie podstawki pomalowane i wymodelowane według tego samego schematu (dotyczy również movement tray'ów)
0 - 2 Dodatki i movement tray'e:
+1 - Za posiadanie na podstawkach dodatków (grzybki, broń itp).
+1 - Za posiadanie movement tray'ów dla wszystkich jednostek oprócz skirmish i fast cavalry.
0 - 5 Rozpiska
+4. Gracz przygotował pełną i czytelną rozpiskę, która:
- jest bezbłędna,
- jest podpisana przez gracza imieniem i nazwiskiem,
- jest czytelna,
- uwzględnia statystyki, uzbrojenie i zdolności jednostek,
- pozwala na jednoznaczną identyfikację:
* wszystkich regimentów różniących się między sobą dodatkami (różne magiczne sztandary, fanatycy, itd.),
* charakterów,
* maszyn z runami
- pozwala na wpisanie w każdej bitwie magom wylosowanych przez nich czarów
- pozwala na jasne określenie ilości zużywanych i przez którego maga (także w każdej bitwie), power stones, dispell scrolls, spellbreaking runes itp. przedmiotów jednorazowego użytku
+1 - Za elementy graficzne w rozpisce.
0 - 3 WOW!!!: Według uznania sędziego.

W przypadku 2 armii każda z nich zostanie oceniona osobno a do punktacji generalnej zaliczona będzie średnia arytmetyczna z ocen (zaokrąglona w dół).

0-15 za test wiedzy.


Scenariusze:


1. Pitched Battle

2. "Hokus pokus czary mary twoja stara to twój stary"

Zamieniacie sie z przeciwnikami swoim najtanszym bohaterem.W przypadku rownych kosztów losujecie który staje sie starym przeciwnika.
Jeśli w wyniku zamiany twoj stary ma najwyzszy Ld w armii staje sie automatycznie generałem bez wzgledu na zasady specjalne.

3. "Masełko"

Jak wiadomo masełko to podstawa dobrej imprezy.Na srodku pola bitwy jest Masełko.Odział ktory przejmie masełko dostaje specjalny bonus -1 do hita w HtH przeciw niemu<staje sie śliski>.Jeśli odzial z masełkiem ucieka z jakiegokolwiek powodu wyrzuca masełko.Kontrola masełka daje 444 pkt na koniec bitwy.

4."Twoja stara rozwozi pizze Falconem Millenium"

Kazda ze stron ma za zadanie dostarczyc Pizze.W tym celu musi przekroczyc Dostawca krawedz przeciwnika za co dostanie wraz z napiwkiem 333 pkt.Dostawca ma statystyki:

M WS BS S T W I A Ld
5 4 4 4 4 2 3 1 9

Zasady specjalne:
Emerytura-Dostawca boi sie ze wyleci z pracy jeśli bedzie brał udział w awanturach.Dostawca nie moze szarzować.
Dostawca-On juz widzial wiele rzeczy w swojej karierze.Jest immune to panic.
Zawodowiec-Lata pracy spowodowaly nadludzki wrecz refleks oraz wyczucie niebezpieczestwa.Ucieka zawsze na 3d6 lataniem ale nie rozbija sie o las, oraz ma dodatkowo -1 do hita w strzelanii do niego.
Opłacony ZUS-Pracodawca dba o swojego pracownika.Dostawca ma word 5+
Dostawca jest na podstawce 20x20 lub 25x25.

5. Pitched Battle


Sędziują:
Tomek "Malal" Hądzlik <Głowny>
Bartłomiej "Squorrel" Skwara<Koordynator>
Paweł "Paffeu" Koszowski
Warszawska Szafa
Moda prosze o przyklejenie tematu;)

Zgloszenia:

1.Jacek Ściubisz + rozpiska
2.Karol Pietrowicz + Szymon Niedorezo + rozpiski
3.Michal Hrabia Trojanowski + Mateusz Kura Kurowski
4.Dawid Wojtkowiak + Przemyslaw Paluszynski +rozpiski
5.Julia Żurawiecka + Maciek Moryc + rozpiski
6.Adam Duke Lewański + Patryk Niedbal Niedbalski + rozpiski
7.Jędrzej Mrugała + Pawłem Botor + rozpiski
8.Robson + Crus + rozpiski
9.Darek + Zaba + rozpiski
10.Morrok + Tomek Koszowski + rozpiski
11. Jacek "Xet" Grotha + Wojtek "Scimitar" Łubkowski + rozpiski
12.Wysocki "Meter" Adrian + rozpiska
13.Piotr "Dębek" Dębkowski + Michał "Kołata" Kołakowski + rozpiski
14.Piotr Holanowski + Bartosz Białowąs + rozpiski
15.Blessus
16.Maciej Szawica + Maciej Czyzowicz + rozpiski
17.Maciek Niebudek + rozpiska
18.Tomek Kwiatkowski +rozpiska
19.Piotrek Honsza + rozpiska
20.Paweł Gobbo Róg + Adam Żuk Pieszczuk + rozpiski
21. Jerzyn + Supel + rozpiski
22.Filip Kulesz "FIFI"+Michał Tarnowski "Santiago"+rozpiski
23.Andrzej Rodziewicz + Karolina Przybysz + rozpiski
24.Łukasz "Sumo" Konarski + Łukasz Krysiak+ rozpiski
25. 4 Karabiny + Muzyk
26.Oskar + Dydu + rozpiski
27.Dymitr + Igor
28.Przemysław "Remo" Ziemkiewicz + Jakub "Jaszczur" Serafin +rozpiski
29.Maciej Paraszczak + Kedzior + rozpiski
30. Swieta Barbara + Fisch
31.Grzegorz Figura + rozpiska
32.Trojek i Barbarossa + rozpiski
33.Piotr Krysiak + rozpiska
34.Piotr Zerebecki
35.Warbone + Qulpin + rozpiski
36.Quba + Gift + rozpiski
37.Tomek "Spazo" Kmiotek + rozpiska
Ostatnio zmieniony 9 lis 2007, o 00:10 przez Malal, łącznie zmieniany 30 razy.

Awatar użytkownika
Oskar
Wodzirej
Posty: 681
Lokalizacja: Kraków / Żabiniec Imperium Zła

Post autor: Oskar »

Pojawie z Kedziorkiem lub Dydem . :D
Beka na maxa

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Pytanka (na razie kilka):
-czy dostawca ma dodatkowe -1 do trafienia ?? bo zakładam że jest single modelem pewnie 20x20 lub 25x25 (to też ustalcie).
- max 4 herosów, ale jak sloty ?? 1-3 hero, 2+ core, 0-3 spec, 0-1 rare ??
- czy treeman liczy się do limitu boundów, czy mogę np. stwierdzić, że nie będzie on bounda używał i w związku z tym traktujemy go jakby go nie miał ??
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1880
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Czy paniki od sojusznikow sa?

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Scimitar pisze:Pytanka (na razie kilka):
-czy dostawca ma dodatkowe -1 do trafienia ?? bo zakładam że jest single modelem pewnie 20x20 lub 25x25 (to też ustalcie).
Tak to jest dodatkowe -1 oprocz tego ze jest singlem.
Scimitar pisze: - max 4 herosów, ale jak sloty ?? 1-3 hero, 2+ core, 0-3 spec, 0-1 rare ??

Dokladnie jak napisales.Czyli armie maja po 2+ core,0-3 speciale,0-1 rare a jak sie podzielicie herosami to wasza brozka :wink: macie wybor 1-1,2-1,3-1,2-2, :wink:
Scimitar pisze: Czy bound spell treemena liczy sie ?
Myslalem ze to jest jasne napisane zdanie.
Dowolny bound spell =1 poziom)
Wiec nie.Kazdy boundspell sie liczy.

Marek Golan pisze: Czy paniki od sojusznikow sa?
Paniki jak najbardziej sa :twisted:
Ostatnio zmieniony 1 paź 2007, o 10:48 przez Malal, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
4 karabiny
Beast from the East
Posty: 1188
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: 4 karabiny »

Malal plaśtusiu jeden. Możesz mnie dopisać :D

Niedbal
Mudżahedin
Posty: 242
Lokalizacja: Bazyliszek - Warszawa

Post autor: Niedbal »

Można grać połączeniem Errantry War + Bretka??

Loki
Chuck Norris
Posty: 629
Lokalizacja: BWT - Gdynia

Post autor: Loki »

He he :D na 99% pojawie się z "3 ma postami" :P

he he he :D

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Nie mozna wystawiac alternatywnych armii (z konca kodeksów, WD, itp.) - wyjatek: Southland z armii Lizardmenów.
a co z Sacred Hostami, które są w Limited, a są z WD?

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Niedbal pisze:Można grać połączeniem Errantry War + Bretka??
Nie mozna to nadal ta sama armia :wink:
Pająk pisze: a co z Sacred Hostami, które są w Limited, a są z WD?
Oczywiscie ze mozna.Juz dopisuje do regulaminu.

Loki
Chuck Norris
Posty: 629
Lokalizacja: BWT - Gdynia

Post autor: Loki »

siemka takie małe pytanko:

Czy bretoński bohater moze miec Virtue of nobel disdaine? mimo ze sojusznicza jednostka z innej armi strzela?? a ten Virtue daje odpornosc na panike i nienawisc do strzelców itp. :D

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

A gdzie ten turniej jest organizowany?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Echhhhhhh drugie zdanie w temacie...
Miasto Wrocław zaprasza na turniej klasy master STRATEGICON

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Obowiazuja stare HE.
Bleee :(
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3017
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

to jeszcze nie bleee.... Ty lepiej popatrz, kto jest sędzią głównym....
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Awatar użytkownika
KreoL
Mudżahedin
Posty: 264
Lokalizacja: BWT Klika - Gdynia

Post autor: KreoL »

wiem że 4 sloty herosów można mieć, ale czy w niektórych armiach do tego limitu wliczą sie darmowe sloty do herosów (bretka,slayerzy itp .. )?

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

i kolejne pytanie:
ktory geniusz wymyslil zeby banowac SoC OnG i Empire, a dopuscic slayerow? mam szczera nadzieje ze to przeoczenie i szybko zostanie sprostowane (;

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

TruePunk pisze:i kolejne pytanie:
ktory geniusz wymyslil zeby banowac SoC OnG i Empire, a dopuscic slayerow? mam szczera nadzieje ze to przeoczenie i szybko zostanie sprostowane (;
to zadne przeoczenie... z tego co mi wiadomo, LS (LL?) ustalila, ze SoC staje sie nieaktualny i zbanowany, po wyjsciu nowego booka do danej armii...

Slayerzy sa wystawiani na zasadach pierwszego booka do VI edycji...

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Loki pisze:siemka takie małe pytanko:

Czy bretoński bohater moze miec Virtue of nobel disdaine? mimo ze sojusznicza jednostka z innej armi strzela?? a ten Virtue daje odpornosc na panike i nienawisc do strzelców itp. :D
Heheheh......Oczywiscie ze mozesz miec ten Virtue 8)

KreoL pisze: wiem że 4 sloty herosów można mieć, ale czy w niektórych armiach do tego limitu wliczą sie darmowe sloty do herosów (bretka,slayerzy itp .. )?
Bretonia ma dodatkowy slot na bsb.
Jankiel pisze: Cytat:
Obowiazuja stare HE.

Bleee
Rozumiem twoj zal ale book oficjalnie wychodzi jakis tydzien wczesniej.Wiec lepiej badz DE sam wiesz ze sa lepsze :twisted:

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

to zadne przeoczenie... z tego co mi wiadomo, LS (LL?) ustalila, ze SoC staje sie nieaktualny i zbanowany, po wyjsciu nowego booka do danej armii...

Slayerzy sa wystawiani na zasadach pierwszego booka do VI edycji...
Czyli do dwarfów nie wyszedł nowy book od czasóe SoC?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

ODPOWIEDZ