Jak startować?
Moderator: #helion#
Re: Jak startować?
Nie no jasne ,są dobre to są w rozpiskach ale czasem można pograć dla zabawy bez nich ,a i tak sobie radzić
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
-
- Wałkarz
- Posty: 66
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie, dziękuję za odpowiedź, jednakże nadal nie odpisaliście mi na pyt. 3:D
Kupować batalion, czy nie?
Kupować batalion, czy nie?
Hmmm, właściwie co teraz jest w imperialnym batalionie? Dobrze pamiętam, że on się ze 3 razy zmienił w ostatnich czasach?
Pewnie są tam rycerze, a tych masz już podobno trochę, nie wiem czy jest sens więcej na początek. Nie lepiej łapać jakieś używane okazje na Allegro, zamiast tego?
Pewnie są tam rycerze, a tych masz już podobno trochę, nie wiem czy jest sens więcej na początek. Nie lepiej łapać jakieś używane okazje na Allegro, zamiast tego?
Vae victis!
-
- Wałkarz
- Posty: 66
- Lokalizacja: Warszawa
W tej chwili na Allegro dużo nie ma...
A w batalionie jest teraz 20 State Troopsów, 8 knightów, 1 działo i 10 handgunerów/kusz.
A w batalionie jest teraz 20 State Troopsów, 8 knightów, 1 działo i 10 handgunerów/kusz.
Właśnie, właśnie. Mam ich 16 i nie wiem czy nie jest to już wystarczająco dużo. Ale ST i działo i tak bym kupił..Pewnie są tam rycerze, a tych masz już podobno trochę, nie wiem czy jest sens więcej na początek.
-
- Wałkarz
- Posty: 66
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli 24 rycerzy to przegięcie? Słaba opcja? Nie wiem, nie znam się:D
Więc lepiej kupić oddzielnie 20 ST (a może 30 Men-at-Arms i konwertnąć?) i cannona [i coś najwyżej dokupić jeszcze (co?, sławetne demigryfy? więcej ST/M-a-A?)], niż ten batalion?
Więc lepiej kupić oddzielnie 20 ST (a może 30 Men-at-Arms i konwertnąć?) i cannona [i coś najwyżej dokupić jeszcze (co?, sławetne demigryfy? więcej ST/M-a-A?)], niż ten batalion?
24 rycerzy powinno Ci w zupełności wystarczyć. Więcej to już zbytek, który być może wykorzystasz tylko przy wiekszych bitwach (więc czasami mogą się przydać, ale tylko czasami).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Podstawka zwykłego żołnierza ma 2x2 cm. Czyli trej powinien mieć minimum 20x8 cm, zakładając, że oddział będzie ustawiony w "hordę" - 10 chłopa na czele i 4 szeregi głębokości.Perturabo pisze:Maluję ostatnio empire state troops a jako, że nie jestem graczem nie wiem jakiej wielkości zrobić movement traya. Więc jakiej wielkości on powinien być zakładając, że ze 40 tych ludzików chcę pomalować?
Inna opcja to ustawienie, hmmm, "defensywne" - 5 chłopa na czele i 8 szeregów w głąb. Wtedy będzie to 10x16 cm, właściwie jeden trej może obsłużyć obie te kombinacje
Vae victis!
albo jeszcze lepiej
zrob 2 traye 5x4 chlopa (10x8 cm + ranty), co pozwoli ci robić eleganckie swift reformy w trakcie gry bez wyciagania figurek i przestawiania ich w druga strone
testowane na moich hordach Vampire Counts, praktyczne rozwiązanie
zrob 2 traye 5x4 chlopa (10x8 cm + ranty), co pozwoli ci robić eleganckie swift reformy w trakcie gry bez wyciagania figurek i przestawiania ich w druga strone
testowane na moich hordach Vampire Counts, praktyczne rozwiązanie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Hej,
Planuje zakupić boxa z Hurricanum\Luminarkiem i zastanawiam się co poskładać. Luminark wydaje mi się lepszy, ale z tego co czytam forum to Hurricanum gości częściej na rozpiskach.
Może ktoś się wypowiedzieć z doświadczenia jak sprawdzają się oba gadżety i do czego najbardziej są przydatne.
Z góry dzięki.
Planuje zakupić boxa z Hurricanum\Luminarkiem i zastanawiam się co poskładać. Luminark wydaje mi się lepszy, ale z tego co czytam forum to Hurricanum gości częściej na rozpiskach.
Może ktoś się wypowiedzieć z doświadczenia jak sprawdzają się oba gadżety i do czego najbardziej są przydatne.
Z góry dzięki.
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Myślałem nad tym, ale widzę również, że jest tam balkonik który też musiałby się przemieszczać - zobaczę jak przyjdzie.
A jakieś doświadczenia? Ktoś może się podzielić?
A jakieś doświadczenia? Ktoś może się podzielić?
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Montujesz balkonik z tyłu wozu i możesz spokojnie używać jako oba wózki.
Poza "wieżyczką" oba wózki różnią się tylko orientacja wózka. W zasadzie ma ona znaczenie tylko przy luminarku, bo w huricanum nie ma znaczenie położenie balkonika (chyba, że jesteś purystą i chcesz mieć go jak z obrazka).
Poza "wieżyczką" oba wózki różnią się tylko orientacja wózka. W zasadzie ma ona znaczenie tylko przy luminarku, bo w huricanum nie ma znaczenie położenie balkonika (chyba, że jesteś purystą i chcesz mieć go jak z obrazka).
Dzięki, jestem purystą, ale jakoś przeżyje ten balkonik z tyłu.
Hurricanum może "czarować" na modele związane w walce?
Hurricanum może "czarować" na modele związane w walce?
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
Nie jestem specjalistą od Imperium, ale zdaje mi się, że jest to zależne od typu czaru, czyli tak jak podaje główny book:
do walki, z walki, nie walcząc - można rzucać hexy i augmenty/ klątwy i wspierające
z walki, nie walcząc - direct damage - bezpośrednio ofensywne [czyli nie można do walki]
nie walcząc - magic missile [czyli nie można z walki, ani do walki]
do walki, z walki, nie walcząc - można rzucać hexy i augmenty/ klątwy i wspierające
z walki, nie walcząc - direct damage - bezpośrednio ofensywne [czyli nie można do walki]
nie walcząc - magic missile [czyli nie można z walki, ani do walki]
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
W zasadzie działania pisze, że to jest direct damage spell. Z Twoich słów wynika, że nie walcząc mogę wrzuć storm do walki - dzięki.
Największy LARP Warhammera w Polsce -homepage: www.larpfort.pl FB funpage: www.facebook.com/FortRPG
KiciaK pisze:Z Twoich słów wynika, że nie walcząc mogę wrzuć storm do walki - dzięki.
Marks pisze:z walki, nie walcząc - direct damage - bezpośrednio ofensywne [czyli nie można do walki]
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki