Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Kostki wygenerowane z chaneli dodawane są do ogólnej puli kości magii.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Ma to sens jak najbardziejPiotras pisze:Ja ostatnio myślałem i wymyśliłem coś takiego, że czemu nie spróbować 3 magów, duży z shadow/death, mały 1 lvl metal i mały 1 lvl light. Czemu? Mamy małą kuźnię na rzeczy z dużym sejvem, mamy buffy/debuffy z shadowa, no i pocisk z lighta. Nie są istotne, aż tak te 2 lvlele (w końcu to razem 70 pkt), a liczą się 3 channele.
P.S. Niech ktoś rozwieje moje wątpliwości, jeśli wygeneruje kostkę z chanela z małego maga to ona wchodzi do ogólnej puli kości, czy może być użyta tylko przez tego maga?
Pozdro asy
Jednemu dajesz DS drugiemu MR3 a duży trzyma reroll dispella i masz całkiem dobrą antymagię no i tak jak sam napisałeś... kuźnia na małym, pocisk z light i duży wedle wyboru (Death/shadow).
3 chanele to jednak sporo i przy dobrych wiatrach można namieszać w fazie magii (grając na death jeszcze mamy szanse na 5+ z atrybutu więc trzeba o tym pamiętać)
No i dochodzi fakt, że w dispellu mamy reroll, ds i 3 channele to daje sporo szans na to, że przeciwnik nie poczaruje

Więc Piotras kmin spoko - ale jak sam wiesz...rzucisz na wiatry magii 1,1 to leżysz i kwiczysz


Grając po staremu na 4lv Bestii rzucisz na wiatry 6,6 nie masz zasięgów (albo nie masz niczego sensownego do castowania) to też leżysz i kwiczysz...więc wychodzi na to samo

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
No 2 kości na magię to u mnie całkiem dużoLuc pisze:Więc Piotras kmin spoko - ale jak sam wiesz...rzucisz na wiatry magii 1,1 to leżysz i kwiczysz![]()
Grając po staremu na 4lv Bestii rzucisz na wiatry 6,6 nie masz zasięgów (albo nie masz niczego sensownego do castowania) to też leżysz i kwiczysz...więc wychodzi na to samo


Natomiast grając 2 panów, duży 4 lvl + mały 2 lvl na lajcie, plus 2 lvl beast po prostu brakowało mi zawsze kości... Szedł banishment z 4 kości, i zazwyczaj pocisk z dużego na 1 i z małego na 2 lub na odwrót i koniec. Na 4 bitwy mag z beasta rzucił raz na 3 kościach zerówkę, z czego nie kulnął nawet 8.
A channele dokładnie, fajna sprawa na 3 ziutków, no i antymagia też syta

Także ma to swoje wady i zalety, a death z dodatkowymi kostkami z atrybutu robi się syty.
Tak chyba teraz będę grał, zobaczymy.

goboss pisze:a jak dla mnie branie 3ciego maga dla chanella i pocisku nie jest dobrym dealem. za drogo.
Pocisk puszczasz prawie zawsze z 1 lub 2 kości. Imho warto, bo głupim pociskiem możesz ogarnąć fasta czy coś dobić. Mi się to sprawdzało.

Tysięczne już pytanie o Stone of Rebirth, ale nawet przy pomocy opcji 'szukaj" nie mogłem znaleźć odpowiedzi. Powszechnie wiadomo, że przy KB albo kuli armatniej ward się nie uaktywnia. Co jeśli ktoś uderzy mnie tyloma atakami z taką samą inicjatywą, że postać nosząca ten przedmiot umiera? Przeciwnik rzuca po kolei wszystkie ataki, czy ma to gdzieś i jeżeli mu się uda, to zabija sobie bez żadnych ale?

Jezeli to zwykle ataki, to do czasu sprowadzenia do 1 rany obrywasz normalnie (tak jakby nie dzialal) ale jezeli np trzeci atak sprowadzi cie do 1W to wlacza Ci sie WSv2+, to czy przeciwnik rzuci 20 ataków an raz czy po kolei nie ma znaczenia, ty rzucasz po kolei.
Ile razy sam się zabił tym mieczem ?Azgaroth pisze:Ja grałem kiedyś na czymś takim :
Spirit Sword
Potion of Strength
Nettlings
Light armor
Eagle
W swojej karierze skroił Papę Nurgla, Daemon Prince'a, Ancient Stegadona i w bratobójczej bitwie - drzewo

Po co mu potion ?Azgaroth pisze:Ja grałem kiedyś na czymś takim :
Spirit Sword
Potion of Strength
Nettlings
Light armor
Eagle
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Ogólnie podsunąłeś mi fajny pomysł na rozpiskę właśnie na takim kolesiuAzgaroth pisze:Ano, pomyliło mi się z potion of toughnessLuc pisze: Po co mu potion ?![]()
Co do mieczyka - nie zabił się ani razuAle użyłem go tylko w 4 bitwach bardziej dla klimatu

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
No koleś jest świetny na łapanie wrogich lordów / kowbojów bo w razie jeśli ich nie zabije od razu to ma szansę trochę postać (trafienie na "6" trochę boliLuc pisze: Ogólnie podsunąłeś mi fajny pomysł na rozpiskę właśnie na takim kolesiu


Jedyne co go boli to wiadomo : strzelanie + magia


Potka siły to nie jest chyba taki głupi pomysł. Najpierw trzeba przciwnika zranić a przez AS1+ może być ciężko się przebić z S4. nie mówiąc już o wardach.
Czy od ran zadanych przez różnicę w rzucie przysługuje regenka?
Czy jak walczymy z oddzialem to rany przechodzą na inne modele?? Czy poprostu z jednowoudowymi modelami nie działą ta zasada?
Czy od ran zadanych przez różnicę w rzucie przysługuje regenka?
Czy jak walczymy z oddzialem to rany przechodzą na inne modele?? Czy poprostu z jednowoudowymi modelami nie działą ta zasada?
Potka siły jest dobra rzeczywiście jeśli walczymy z modelami które mają wysoki save - więc tu jest sztuka kompromisu czy wolimy mieć w danej rundzie T6 czy S7 z autowoundemMe_gusta pisze:Potka siły to nie jest chyba taki głupi pomysł. Najpierw trzeba przciwnika zranić a przez AS1+ może być ciężko się przebić z S4. nie mówiąc już o wardach.
Czy od ran zadanych przez różnicę w rzucie przysługuje regenka?
Czy jak walczymy z oddzialem to rany przechodzą na inne modele?? Czy poprostu z jednowoudowymi modelami nie działą ta zasada?

W teorii w opisie tego nie ma ale jak dla mnie skoro nie ma armor save ani ward save to regenki też nie. Wydaje mi się, że woundy powstałe w wyniku różnicy nie przechodzą na inne modele - jeśli model w który bijesz ma 1 ranę to po prostu ginie a reszta przepada. Dlatego koleś z takim mieczem powinien obierać za cele herosów albo monstery / rydwany itp
Po przemyśleniu wziąłbym jednak następującego gościa w 2 opcjach :
Highborn
Spirit Sword
Potion of Strength
Netters
Eagle
lub
Highborn
Spirit Sword
Potion of Strength
Charmed Shield
?
Eagle
Nie wiem który lepszy

Ostatnio zmieniony 18 gru 2013, o 00:10 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym zagrał tak
Alter Highborn (light armour, shield)
The Spirit Sword
Potka siły
Helm of The Hunt
6 ataków w szarży z WS8 i S7 może poskładać nawet największych cwaniaków. Im wiecej ataków tym lepiej, bo w końcu chcemy żeby mieczyk zadziałał, nie? ;P
Do tego AS4+ i parry save z tarczki. Przerzuty z ASFa (grając na nowe euro) dadzą gwarancję, że jakaś rana wejdzie
Azgaroth
The other trickster shard to też nie głupi pomysł, ale nie weźmiesz wtedy potki siły!
edit: nie dopisałem że Alter
Alter Highborn (light armour, shield)
The Spirit Sword
Potka siły
Helm of The Hunt
6 ataków w szarży z WS8 i S7 może poskładać nawet największych cwaniaków. Im wiecej ataków tym lepiej, bo w końcu chcemy żeby mieczyk zadziałał, nie? ;P
Do tego AS4+ i parry save z tarczki. Przerzuty z ASFa (grając na nowe euro) dadzą gwarancję, że jakaś rana wejdzie

Azgaroth
The other trickster shard to też nie głupi pomysł, ale nie weźmiesz wtedy potki siły!
edit: nie dopisałem że Alter