Jak dziala iluzja Slaanesha

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mysza82
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Jak dziala iluzja Slaanesha

Post autor: mysza82 »

Hej:)...
Spotkala mnie dziwna sytuacja kiedys na turnieju:), z czarem Iluzja 3 spell slaanesha:)... Rzucilem iluzje na regiment,

.........RRRRR
.........RRRRR
.........RRRRR



P
................xxxxx
................xxxxx
R- regimen na ktorego rzucilem iluzje
p- punkt gdzie ma isc
x- moj regiment

i w czarze jest napisane ze w "remaining moves" musi isc w danym kierunku... Pytanie, czy moze zasarzowac XXXX, chocaiz ma iluzje na sobie?
W rulebooku sa wyszczegolnione fazy mova, i remaining faza jest ostania...a faza charge jest pierwsza:):)... I jak jest wkoncu, bo "cala Polska" gra tak ze nie moze szarzowac, a tutaj mnie zszokowali:), i mogl:>:>... chyba ze juz gdzies bylo sprostowanie:)...

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

cały dobrowolny movement musi poswiecic aby dojsc do iluzji.

poszukasz w direwolfie to znajdziesz.

wyjatek to frenzy - oni moga szarzowac mimo iluzji.

Awatar użytkownika
mysza82
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: mysza82 »

ok:)... Dzieki:).. tak zawsze gralem, ale na tym turnieju byl wyjatek:):)...

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

i w czarze jest napisane ze w "remaining moves" musi isc w danym kierunku... Pytanie, czy moze zasarzowac XXXX, chocaiz ma iluzje na sobie?
W rulebooku sa wyszczegolnione fazy mova, i remaining faza jest ostania...a faza charge jest pierwsza:)... I jak jest wkoncu, bo "cala Polska" gra tak ze nie moze szarzowac, a tutaj mnie zszokowali:), i mogl:>:>... chyba ze juz gdzies bylo sprostowanie:)...
zeby nie bylo
poszukaj w bylych tematach na tym forum zalozonych tuz po tamtym turnieju
uczciwie popytalem sie o wszystkie przypalowe syruacje z owego turnieju 8) mimo ze nie bylem sedzia
i to byl jedyny blad z tych watpliwych sytuacji jakie sie tam pojawily(nikt nie kojarzyl/nie przyznal sie ze kojarzy takowego FAQ z DW)

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

czyli jak to ostatecznie jest?

bede tej magii masowo uzywal juz w sobote na turnieju i wolalbym nikogo nie walowac

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jak szafa napisal
nic dodac nic ujac

ODPOWIEDZ