Siemaneczko,
będę wdzięczny za wszystkie sugestie
Wybaczcie format rozpiski, nie mam aktualnie dostępu do AB, ale myślę, że jest wystarczająco czytelna.
Hierofanta (4lvl, Earthing Rod) 235
Mag światła (4lvl, Scrolls of Mighty Incantations) 260
Licza (1lvl, DS) 95
Licza (1lvl) 70
Licza (1lvl) 70
20x łucznicy (muzyk) 130
20x łucznicy (muzyk) 130
5x konni łucznicy 70
5x konni łucznicy 70
5x rydwany 275
26x warriorów 104
3x Stalkers 165
4x Węże 270 (muzyk)
4x Węże 270 (muzyk)
Katapulta 90
Katapulta 90
Kaszkiet 135
Hierotitan 175
Chciałem wcisnąć więcej Stalkerów, ale mi nie wyszło
Pzdr.
TK ETC
Nie to żebym się czepial xD ale rozpa jest nielegalną 2704 ale jeden warrior mniej i działa ale nie to chciałem napięĆ ja bym usunął 6 wariorow zrobił z nich odginaczki po 10 i do tego rozbił bym łuki na 3x10z grajkami i do tego wejdzie jeden wąż
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
Kilka uwag:
1. Masz 0 osłony przeciwko snajperkami. Talisman of preservation, a lepiej MR 3 na któregoś maga! Chcesz przegrać 20:0 już w 1 turze? Olej ten earthing rod i tak rzucasz z hiero wszystko z 2 kości.
2. 5 rydwanów - albo dajesz 4 albo dajesz 6. A tak ani z tego nie zrobisz szeregu, a front masz tragicznie szeroki - chyba że u was puste stoły są, u nas nawet 4 jest bardzo ciężko manewrować.
3. Skorpiony > Stalkery. Są tańsze, lepiej odginają lepsze do samobójczego wyciągania magów z regimentów. Stalkery są mega losowe często przez całą gre nie zadają nawet 1 rany.Masz szczęście to wystawiaj, ja wolę bardziej stabilne jednostki.
4. Lepiej dać 30 +10, niż 20+20 łuków.
5. Jedna kawaleria z łukami wystarczy.Często i tak ciężko ją w ciekawe miejsce wcisnąć, za drugą wchodzi koleje 10 łuków.
6. Węże za słabo kroją w CC - gwardia z razorem i halabardami robi to lepiej - ale to w zasadzie od gracza.Gram defensywnie więc wolę mieć coś co zabije te MC w CC- weze tego nie zrobią. A punishment i klopy często nie wystarczą. Offence na 2x4 wężach raczej można sobie darować, stąd imho obecnie gwardia>węże
A tak po za tym to szkielet rozpy to oklepany standard nie ma w zasadzie co komentować.
1. Masz 0 osłony przeciwko snajperkami. Talisman of preservation, a lepiej MR 3 na któregoś maga! Chcesz przegrać 20:0 już w 1 turze? Olej ten earthing rod i tak rzucasz z hiero wszystko z 2 kości.
2. 5 rydwanów - albo dajesz 4 albo dajesz 6. A tak ani z tego nie zrobisz szeregu, a front masz tragicznie szeroki - chyba że u was puste stoły są, u nas nawet 4 jest bardzo ciężko manewrować.
3. Skorpiony > Stalkery. Są tańsze, lepiej odginają lepsze do samobójczego wyciągania magów z regimentów. Stalkery są mega losowe często przez całą gre nie zadają nawet 1 rany.Masz szczęście to wystawiaj, ja wolę bardziej stabilne jednostki.
4. Lepiej dać 30 +10, niż 20+20 łuków.
5. Jedna kawaleria z łukami wystarczy.Często i tak ciężko ją w ciekawe miejsce wcisnąć, za drugą wchodzi koleje 10 łuków.
6. Węże za słabo kroją w CC - gwardia z razorem i halabardami robi to lepiej - ale to w zasadzie od gracza.Gram defensywnie więc wolę mieć coś co zabije te MC w CC- weze tego nie zrobią. A punishment i klopy często nie wystarczą. Offence na 2x4 wężach raczej można sobie darować, stąd imho obecnie gwardia>węże
A tak po za tym to szkielet rozpy to oklepany standard nie ma w zasadzie co komentować.
A jednak się udało Dziękuję Panowie za komentarze! Doceniam.SoCiu pisze:A tak po za tym to szkielet rozpy to oklepany standard nie ma w zasadzie co komentować.
Łooo nieźle. Dzięki, coś mi się omsknęło przy obliczeniachkevinior pisze:Nie to żebym się czepial xD ale rozpa jest nielegalną 2704 ale jeden warrior mniej i działa
kevinior pisze:rozbił bym łuki na 3x10
Zrobię 30+10 by mieć na co rzucać inkantacje z multiple shotem. 20+ 20 było po to by nie było w 100% jasne gdzie będzie bunkier, ale w sumie i tak wszystko trzeba trzymać raczej w kupie, więc 30+10 to dobra opcja.SoCiu pisze:Lepiej dać 30 +10, niż 20+20 łuków
SoCiu pisze:Masz 0 osłony przeciwko snajperkami. Talisman of preservation, a lepiej MR 3 na któregoś maga! Chcesz przegrać 20:0 już w 1 turze? Olej ten earthing rod i tak rzucasz z hiero wszystko z 2 kości.
Pewnie macie rację. Zbytnio przywykłem do tego, że u mnie w klubie mało kto snajperzy Z drugiej strony mam tendencję do przeprowadzania kluczowych akcji z hiero, lubię sobie rzucić -D3 do S i T i wpakować się w coś rydwanami. Lubię czasami zrobić coś takiego z 5 czy 6 kości. Mało to odpowiedzialne, ale daje sporo funu.opos pisze:roda faktycznie wywal
Aktualnie gram na 5 i wychodzi zacnie. Niemniej jeszcze o tym pomyślę.SoCiu pisze:5 rydwanów - albo dajesz 4 albo dajesz 6. A tak ani z tego nie zrobisz szeregu, a front masz tragicznie szeroki - chyba że u was puste stoły są, u nas nawet 4 jest bardzo ciężko manewrować.
Szczerze powiedziawszy dawno na nich nie grałem. Ostatni raz zaraz po wyjściu booka. Tak samo ze skorpionami. Będę to testował. Stalkerów mam 3, skorpa tylko 1 więc zacznę od nichSoCiu pisze:Skorpiony > Stalkery. Są tańsze, lepiej odginają lepsze do samobójczego wyciągania magów z regimentów. Stalkery są mega losowe często przez całą gre nie zadają nawet 1 rany.Masz szczęście to wystawiaj, ja wolę bardziej stabilne jednostki
SoCiu pisze:Jedna kawaleria z łukami wystarczy.Często i tak ciężko ją w ciekawe miejsce wcisnąć, za drugą wchodzi koleje 10 łuków.
Też mi się raczej sprawdzają. Chętnie wcisnąłbym i 3, ale nie mam miejsca.Opos pisze:1 KAWA?! ja bez trzech nie gram
Tutaj dochodzimy do newralgicznego pytania: skoro słabo kroją się w CC to czy coś innego robią dobrze ? Lubię to jednostkę. Chyba najbardziej w całym WFB mimo, że pierwotnie pomysł uważałem za wybitnie chybiony. Cenie ich za dużą mobilność jak na TK. Wielokrotnie mi się sprawdzili i mam ich 9. Gwardia znowuż mi się nie sprawdzała. Pewnie to brak skilla i ogrania, ale ten ich mizerny ruch mnie dobijał (inna rzecz, że zawsze trafiali na DE przeciwko sobie). Mam 30 starych gwardzistów z hw i tarczą, halabard mi brakuje. Kiedyś na bank dorobię, ale nie jest to priorytet. Ja również gram raczej defens z kontrą, niż ofens. Pomysł był na gwardię + węże, ale nie mogłem się w punktach wyrobić.SoCiu pisze:Węże za słabo kroją w CC - gwardia z razorem i halabardami robi to lepiej - ale to w zasadzie od gracza.Gram defensywnie więc wolę mieć coś co zabije te MC w CC- weze tego nie zrobią. A punishment i klopy często nie wystarczą. Offence na 2x4 wężach raczej można sobie darować, stąd imho obecnie gwardia>węże
Jakoś nie dostrzegłem potrzeby powiększenia tych oddziałów, ale niewykluczone, że spróbuje. Nie wiem tylko kosztem czego.Opos pisze:IMO węże 2x5
Opos pisze:Zgaduję, że małe liczki to światło, ale chyba jednego możesz wywalić
Zgadzam się. Moim zdaniem S7 jest optymalna dla kolegium lightaSoCiu pisze:chyba jednak nie . S7 to prawdziwy killer.
Przecież tego nikt przy zdrowych zmysłach nie wpuści, chyba, że w jakieś guano... Przy zwichrowanych zmysłach raczej też nieDzoooma pisze:Zgadzam się. Moim zdaniem S7 jest optymalna dla kolegium lightaSoCiu pisze:
chyba jednak nie . S7 to prawdziwy killer
Let the River of Blood flow...