Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rover
Mudżahedin
Posty: 204
Lokalizacja: Warszawa / Gamonie

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: rover »

Mam pytanie odnośnie Life Lore i list opartych o kawalerię, gryfy oraz czołg. Wszyscy obecnie lecą na Light, ewentualnie Heaven/Beast, czasami Shadow. Dlaczego tak rzadko na stolach pojawia się w Imperium Life? Czy combo duży mag Life i jeden mały Light/Shadow/Beast i konny papa ew. WP nie działa?

Czy waszym zdaniem sam mag Life z modlitwami ma racje bytu? Przy obecnym drafcie, ktory wróży powrót Luminarków, dosyć trudno jest wykrzesać na wszystko power dices i więcej niż dwóch magów wydaje się mocno przesadzoną inwestycją. Zastanawiam się wręcz czy duży mag Life plus modlitwy plus Luminark mogłyby się sprawdzić w rozpiskach typu low model count.

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Bo Life jest po prostu słaby. Albo inaczej: dużo gorszy od innych Lore'ów. Sygnaturka i Shield of Thorns użyteczne tylko kiedy mag jedzie w kombatowym oddziale. Do tego słabiutki pocisk. Fajne jest Flest to Stone, Regrowth, Dwellersy (ale mają duże CV) i atrybut.

W porównaniu z Lightem, gdzie średnia jest tylko siatka, nie ma się co dziwić, że Life nie jest brany. Sporo czarów z Lighta można rzucać z jednej, dwóch kostek. Do tego wzięcie na dużym magu power stone częściowo rozwiązuje problem słabego rzutu na wiatry.

Awatar użytkownika
bayer
Mudżahedin
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bayer »

Kompletnie się nie zgadzam. Gram na dużym Lifie od bardzo dawna i świetnie mi się sprawdza, do tego mały z jakimś innym (do tej pory grałem Heaven/Beast, ale teraz testuję Death). Pocisk faktycznie leszczowy, ale wszystkie inne przydatne(shield wiele razy ratował mi dupę z czołgiem złapanym przez jakieś eteryki), do tego atrybut bardzo pomaga, leczysz czołg czy rannych bohaterów, a CV wcale nie takie duże, z 2-3 kości można rzucić prawie wszystko.
Grejt Puzon of de Empajer

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

ddr pisze:W porównaniu z Lightem, gdzie średnia jest tylko siatka
Akurat siatka to na niektóre armie fenomenalny czar. Często całkowicie blokuje przeciwnikowi magię, bo mag zdaje na własnej sile i jak nie zda to koniec magii.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

@Macias
Jest średnia, bo działa właśnie tylko na niektóre armie, a resztę można kulać zawsze i wszędzie. A tak to super czar.

@Bayer
Widać kwestia pomysłu na grę. Grałem kilka razy. Leczenie z sygnaturki fajne, zwłaszcza jak grałem na klepaczu z Runefangiem. O to po prostu gra mi się lepiej na innych Lore'ach. W sumie to nawet fajnie, bo co imperium to inne.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

ddr pisze:@Macias
Jest średnia, bo działa właśnie tylko na niektóre armie, a resztę można kulać zawsze i wszędzie. A tak to super czar.
Faktycznie. Dla 8/16 armii całkowicie wyłącza fazę magii na 4+, dla 5/16 robi to na 5+. A nie są to jeszcze jego wszystkie zastosowania. Faktycznie średni czar.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Nie ma się co spinać. Wyraziłem tylko swoją opinię. Jak mówiłem - wszystko zależy od stylu gry, rozpiski i przeciwnika.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ależ ja się nie spinam. Próbuję Ci tylko pokazać jak fajny to jest czar i że warto z niego korzystać.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Siatka jest zajebista tak jak cały light a kto twierdzi inaczej to się po prostu nie zna.

Awatar użytkownika
bayer
Mudżahedin
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bayer »

wychwa pisze:Siatka jest zajebista tak jak cały light a kto twierdzi inaczej to się po prostu nie zna.
o wielki dżinie , masta fajta-fajta-kila! [-X Twoja racja jest najtwojsza! żenada...
Grejt Puzon of de Empajer

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

:D Pewnie wybierasz lore of fire :D ba są mocne pociski. :P
Każdy wie, w imperium wybiera się Lighta a dopiero potem bierzesz pod uwagę całą resztę.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

bayer pisze:
wychwa pisze:Siatka jest zajebista tak jak cały light a kto twierdzi inaczej to się po prostu nie zna.
o wielki dżinie , masta fajta-fajta-kila! [-X Twoja racja jest najtwojsza! żenada...
siatka to jest czar który chcesz zdispelować i to bardzo, jak wejdzieto możesz nie mieć magii w następnej turze, a bez magii praktycznie się siada w tej grzem to jak dla mnie fakt

każda próba rzucenia czaru to test, jak nie zdasz nie czarujesz w ogóle i jeszcze hity idą, a jak masz bunkier magów to każdy testuje za każdym rzuceniem czaru
więc to nie jest taki średni czar :)

oczywiście da się grać na czym innym, ale czy tak samo zablokujesz magię przeciwnikowi? nie sądzę
poza tym z lighta kasujesz dodatkowo DoCH/VC/TK i część WoCh, nie na darmo na ETC jest limit magów z Lightem :D
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
wychwa
Oszukista
Posty: 865
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: wychwa »

Jak widać nie dla wszystkich jest to oczywiste no ale trudno ;] zawsze się znajdą "obrońcy krzyża."

Awatar użytkownika
bayer
Mudżahedin
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bayer »

Po prostu uważam, że light nie jest jedynym słusznym wyborem, wszystko zależy od rozpy.
Ja wiem, że jesteście skrzywieni przez ETC, a ja patrzę z punktu widzenia open/PKS.
Wszystko jest dla ludzi, po prostu drażni mnie gadka "nie znasz się".
Każdy orze jak może (i lubi) :)
Grejt Puzon of de Empajer

fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fcBombadil »

Bayer, jestem z Toba;D

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Czy płonące ataki od priesta pozwalają handgunnerom znosić regenki z ostrzału? Czy działa to tylko przy kuszach i łukach?

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Stan pisze:Czy płonące ataki od priesta pozwalają handgunnerom znosić regenki z ostrzału? Czy działa to tylko przy kuszach i łukach?
Hmmmm, a dlaczego nie? Aha, wiem - logika i zdrowy rozsądek, tak? Lepiej o nich zapomnieć, gdy gra się w tą grę ;)
Vae victis!

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Do dyskusji o siatce z Lighta - jakoś nikt nie wspomniał, że znakomicie blokuje też maszyny... W mirrorze lub na krasie bardzo przydatne. Podobnie na O&G.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Strzał z Luminarka można rozpraszać jak każdy inny czar? Modlitwy kapłana też?

Można zamiast 10 łuczników do trzymania maga wystawić 10 karabinów, czy jest to kompletnie nieopłacalne? Na kartce strzelby wyglądają całkiem fajnie, a że mam te modele to myślałem coby jednak nimi grać zamiast używać do proxowania łuczników :P

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

A co się stanie jeśli opuszczę magiem oddział z siatką gdy oddział zadeklaruję szarżę lub wyszarżuje herosem z oddziału ? na kim pozostaje siatka?
Obrazek

ODPOWIEDZ