Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Rozpiski Elfów 8 ed. (od maja 2013)
chariot z T4 to nieporozumienie
BSB tak ubrany zginie bardzo szybko w CC wiec nie wiem czy aż tak potrzebujesz star lancy. Jak dla mnie BSB to 1+ sejv z rerollem i SoM.
Wywal le chariot i wstaw kolejnego bolca lub dopakuj WLi to na lepsze wyjdzie.
BSB tak ubrany zginie bardzo szybko w CC wiec nie wiem czy aż tak potrzebujesz star lancy. Jak dla mnie BSB to 1+ sejv z rerollem i SoM.
Wywal le chariot i wstaw kolejnego bolca lub dopakuj WLi to na lepsze wyjdzie.
BSB nie zginie tak latwo a ze star lanca to dobry kowboj na maszynki a z korona ma + 1 wounda to razSławek pisze:chariot z T4 to nieporozumienie
BSB tak ubrany zginie bardzo szybko w CC wiec nie wiem czy aż tak potrzebujesz star lancy. Jak dla mnie BSB to 1+ sejv z rerollem i SoM.
Wywal le chariot i wstaw kolejnego bolca lub dopakuj WLi to na lepsze wyjdzie.
odnosnie rozpy to wywal tiranoca i lance z nobla daj mu za to star lance a za reszte punktow dopakuj WL
rydwany elfow sprawdzalby sie gdyby byly w corach i byly tansze ew gdyby mialy marki nurgla ale jako specjale niestety sa slabe chyba ze na klimatyczne gry z kolegami sam mam 3 ale tak jak mowie na fun rozpy
obecnie gra się na ER, SH, łucznikach, bolcach, WL, PG, orłach i feniksach w różnym ustawieniu czasami do tego dochodzą sisterki
SM, LSG, Speary, rydwany, Shadow Warriors to obecnie gra się tylko na funowych rozpiskach, które są dużo fajniejsze niż turniejowe
Dzięki za info;) Myślałem, że się dopasuje taki rydwan, ale rzeczywiście od razu padnie;)
WL ładować, jeśli mają być głównie do trzymania maga w 2 szeregu?
WL ładować, jeśli mają być głównie do trzymania maga w 2 szeregu?
jak masz 18 stu to jak chcesz trzymac maga w 2 szeregu ?
Tylko FCG mieć w pierwszym szeregu i jak co liczyć na stubborna, nie szeregi;) Czy to kulawy pomysł?;)
Wtedy będą mieli znikomą wartość bojową (mało ataków) i często będą się testować.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
WL to wartość bojowa a nie trzymanie maga
tego sie trzyma w PG albo lukach
w WL mozna na poczatku ale pozniej lepiej wyjsc zeby WL byly w cc
tego sie trzyma w PG albo lukach
w WL mozna na poczatku ale pozniej lepiej wyjsc zeby WL byly w cc
Ale w PG nie będzie tak osłonięty, a żeby dać łuczników, to musiałbym z SH zrezygnować.
Myślałem, że taka opcja z WL jest ciekawa. Oni i tak wypłacą swoje z 3 rzędów, a generał będzie w miarę bezpieczny.
Myślałem, że taka opcja z WL jest ciekawa. Oni i tak wypłacą swoje z 3 rzędów, a generał będzie w miarę bezpieczny.
z 3 rzedow to masz 9 atakow WL to nie duzo poza tym jak dostaniesz chalange i polegnie chempion to mag juz jest z przodu poza tym w wWL nie chronia cie snajperki itd poza tym bije 8 WL a 10 ciu stoi to szkoda na nich punktow
I właśnie przez powyższe wnioski, zastanawiam się nad opcją bsb z BoWD i rozpiską bardziej pod styl msu. Do konkretow jeszcze daleko, ale jak sie pomysł kiedys wyklaruje to dam znać
wiesz zalezy na jaki format inaczej sie sklada rozpe na 1000-1600 pts inaczej na 1600-2000 a inaczej na powyzej 2400 oczywiscie pisze o euro bo na fun cy pks czy open to juz mozna kombinowac jak sie chcce chociazby jak ktos tu kiedys pisal Everqueen + SM
Zawsze moze byc 2 w rzedzie i wtedy nawet po spadnieciu championa jest z tylu;) W WLach tez save przed miscastem jest;) No i moze byc mozliwosc, by w trakcie zrobic reforma, ale takiego, by mag wciaz byl poza walka.
To moze dac ich mniej, a zainwestowac za pkt w co innego?
To moze dac ich mniej, a zainwestowac za pkt w co innego?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Po prostu WL nie są dobrym oddziałem do trzymania maga. Bunkry robi się z mniej wartościowych jednostek.
A co zapewni mu rownie dobra przezywalnosc?
Nie chce wymieniac SH na lucznikow, bo jakos szczegolnie mi sie nie sprawdzaja. A z PG i tak z magiem nie wejde do CC, wiec juz chyba lepiej pacnac paroma WL;)
Moglby ktos mi podeslac przykladowa na 1600 na sh? Ciekaw jestem, jak by to wygladalo.
Nie chce wymieniac SH na lucznikow, bo jakos szczegolnie mi sie nie sprawdzaja. A z PG i tak z magiem nie wejde do CC, wiec juz chyba lepiej pacnac paroma WL;)
Moglby ktos mi podeslac przykladowa na 1600 na sh? Ciekaw jestem, jak by to wygladalo.
Ja trzymam w WLkach i jest ok, w rozpie nie mam innej piechoty (oprócz 5ki SW). Ale nigdy nie myślałem o ustawianiu ich w 3kach. Po prostu trzeba grać trochę ostrożniej takim klockiem, nie pchać się do przodu, ewentualne szarże muszą być przemyślane. Stawiaj maga na skraju, zawsze to mniej ataków w niego idzie
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
kolego bohater zawsze do 1 rzedu idzie chyba ze w rzedzie jest fcg i sa tylko 3 miejsca to wtedy w 2 ale jak spadnie champion to mag wedruje na 1 rzadajt pisze:Zawsze moze byc 2 w rzedzie i wtedy nawet po spadnieciu championa jest z tylu;) W WLach tez save przed miscastem jest;) No i moze byc mozliwosc, by w trakcie zrobic reforma, ale takiego, by mag wciaz byl poza walka.
To moze dac ich mniej, a zainwestowac za pkt w co innego?
Chodziło mi o to, że stoją parami;) Czyli w pierwszym rzędzie będzie 2 z FCG;) I w wtedy nawet jak champion padnie, to mag będzie w drugim;) Ale dobra, nie kombinuje już, jak to ma mały sens;)
Dzięki za opinie
Dzięki za opinie
takie przysłowiowe kreski mają rację bytu ale nie w przypadku WL a np łuczników
A teraz z innej, jeszcze mniejszej, 600pkt beczki;)
Gra na zasady "Border Patrol", które przedstawiają się następująco:
Ja myślałem o:
Albo taką, bez maga:
Możliwe scenariusze (choć mogąsię zmienić) to:
Gra na zasady "Border Patrol", które przedstawiają się następująco:
Jak widzielibyście taką małą ekipę?;)- Armia liczy 600 punktów
- Musi mieć minimum 1 jednostkę Core
- Musi mieć dokładnie 1 Herosa nie przekraczającego 150 punktów
- Ten heros może wydać maksymalnie 25 punktów na magiczne przedmioty
- Nie można brać Lordów ani Specjalnych Postaci
- Trzeba mieć minimalnie jedną jednostkę piechoty, o liczebności minimalnie 10 modeli (nie dotyczy ogrów)
- Można posiadać maksymalnie jedną jednostkę Special (max 300 punktów) LUB jednostkę Rare (max 150 punktów)
- Suma poziomów magii w armii nie może przekroczyć 2
- Bretończycy nie używają swojego Sztandarowego Armii, mimo że normalnie jest obowiązkowy
- Tomb Kings mogą używać zarówno Tomb Princa lub Liche Priesta jako generała i hierofanty zarazem
Ja myślałem o:
Ewentualnie z WL zamiast PG.1 Mage @ 145.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]
14+1 Phoenix Guard @ 300.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician; Keeper of the Flame
Razor Standard [45.0]
14 Archers @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
Models in Army: 28
Total Army Cost: 595.0
Albo taką, bez maga:
Która lepsza? Co o nich sądzicie? Macie lepsze pomysły? W sumie na pewno macie;)1 Noble @ 121.0 Pts
General; Lance; Dragon Armour; Ithilmar Barding; Elf Steed
Potion of Foolhardiness [5.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
Enchanted Shield [5.0]
6+1 Silver Helms @ 191.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Ithilmar Barding; High Helm
15+1 White Lions of Chrace @ 288.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Standard; Musician; Guardian
Banner of the World Dragon [50.0]
Models in Army: 21
Total Army Cost: 600.0
Możliwe scenariusze (choć mogąsię zmienić) to:
Pierwszy to Potyczka Patroli (Patrol Clash), czyli w skrócie odpowiednik Battleline, choć trwa tylko 5 tur - nie wiem czy to uczciwe, dawne Bp grało się na 8 tur, więc myślę że u nas możemy spokojnie grać 6.
Drugi to Capture, walczy się o coś na środku - do wyboru, skarb, wzgórze, cokolwiek. Wygrywa ten kto na końcu bitwy ma najbliżej jednostkę, musi to być jednostka powyżej połowy stanu początkowego, nie heros, potwór, rydwan ani machina, Trwa 5 tur.
Trzeci Safe as Houses, na stole są trzy domki, zaczyna się 18" od krawędzi, wygrywa ten kto po 5 turach ma jednostki powyżej połowy siły w conajmniej dwóch z tych domków.