[Katowice; 02.03.]EURO w RUDYM GOBLINIE
Re: [Katowice; 02.03.]EURO w RUDYM GOBLINIE
Prosze macie ograniczenia:
Kazdy zyros powyzej 4tego zabiera slot maszyny
maszyny 0-4
maszyny bez run 1/2 slotu maszyny
Kazdy zyros powyzej 4tego zabiera slot maszyny
maszyny 0-4
maszyny bez run 1/2 slotu maszyny
To już nie będzie takie proste. Żyrka nie mają już po zebraniu się (po ucieczce w reakcji na szarżę) ruchu.-Qc- pisze:Wiem andrzej ze masz traume dwoch zyrosow schodkujacych Ci armie wampirów ale DF sa amoblina armia - ciecie im jedynej dobrej rzeczy w armii jest okrutne po prostu.
Jest tragiczna w porównaniu do starej, ale nadal ciut lepsza od innych armii.antymagia jest tragiczna po prostu ;/ jak niszczara nie wejdzie to dramat
Andrzej - serio, poka te silną anty magię na jakimś przykłądzie, bo nie kumam
Dispel na poziomie maga 4 lvl 225 punktów - wiele armii ma w tej cenie dużego maga, który poza diselowaniem na +4 potrafi..no nie wiem, czarować?
Generowanie kostek mają na identycznych zasadach jak inne armie - że mogą wziąć więcej scrolli? W armii, gdzie wszystko podrożało 110 punktów (gdzieś tyle) za samego scrolla i channel (wciąż nie umie czarować) to jednak mało nie jest
Dispel na poziomie maga 4 lvl 225 punktów - wiele armii ma w tej cenie dużego maga, który poza diselowaniem na +4 potrafi..no nie wiem, czarować?
Generowanie kostek mają na identycznych zasadach jak inne armie - że mogą wziąć więcej scrolli? W armii, gdzie wszystko podrożało 110 punktów (gdzieś tyle) za samego scrolla i channel (wciąż nie umie czarować) to jednak mało nie jest

Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Właśnie wiem Grisha, ze tak to wygląda - ale Andrzej nie czytał booka najwyraźniej i żyje meta starych krasi tylko koszt nowych żyrosów poczytał, zasad już nie ; /Grichalk pisze:To już nie będzie takie proste. Żyrka nie mają już po zebraniu się (po ucieczce w reakcji na szarżę) ruchu.-Qc- pisze:Wiem andrzej ze masz traume dwoch zyrosow schodkujacych Ci armie wampirów ale DF sa amoblina armia - ciecie im jedynej dobrej rzeczy w armii jest okrutne po prostu.
Jest tragiczna w porównaniu do starej, ale nadal ciut lepsza od innych armii.antymagia jest tragiczna po prostu ;/ jak niszczara nie wejdzie to dramat
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Andrzej pisze:No spoko, skoro tak uważacie to ok, macie takie prawo. Heretic spytał się o opinię, tu jest moja:
machiny 0-4 (ewentualnie tylko orunowane)
żyrki 0-3
Według mnie taki zapis nie krzywdzi krasi i jest sprawiedliwy wobec innych armii. I tak za parę tygodni wyjdzie euro comp dla krasi i jestem więcej niż pewien, że ograniczą w nim żyrki.
mimo wszystko +1.
Ciekawe ze w lizakach nie ma ograniczen lataczy i mozesz ich miec 10ciu, a w krasiach wprowadza bo taki overpower O_o
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Czytałem booka, wiem że zabrali im parę fajnych rzeczy jak darmowe kości i osłabienie kradziejki. I owszem, mają słabszą antymagię niż mieli, ale na pewno nie tragiczną.
Zresztą, co żeście się tak uczepili tej antymagii? Czy ja im chcę obcinać kowali 0-2?

Zresztą, co żeście się tak uczepili tej antymagii? Czy ja im chcę obcinać kowali 0-2?
Kto wie, czym oni się tam w ar com kierują-Qc- pisze:Ciekawe ze w lizakach nie ma ograniczen lataczy i mozesz ich miec 10ciu, a w krasiach wprowadza bo taki overpower O_o

Ostatnio zmieniony 21 lut 2014, o 22:23 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
znaczy sie ?Eltharion pisze:Zajebiste ograniczeniazaf pisze:Prosze macie ograniczenia:
Kazdy zyros powyzej 4tego zabiera slot maszyny
maszyny 0-4
maszyny bez run 1/2 slotu maszyny
gdzies jakis bład występuje ?
ogranicza ale daje też możliwosc szerszego kombinowania
Ostatnio zmieniony 21 lut 2014, o 22:27 przez zaf, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie, są spoko. Bartek jest po prostu emotikonowym inwalidą i nie potrafi używać ich odpowiednio do sytuacji, co już nieraz powodowało zamieszanie i jeszcze większe utrudnienia w rozszyfrowywaniu sensu jego postów.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
matko, Dymitr ja się z tobą zgadzamDymitr pisze:czytaliśmy tę samą książkę?

kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
emotkaEltharion pisze:To znaczy Zaf ze mi się podobają (bardzo) i uważam ze są świetne (nie było w tym co napisałem sarkazmu)

dzieki, myslalem troche nad krasiami (stara moja armia) stad ograniczenia
ale dodałbym mr 1 na cała armie w ramach etc, bo naprawde słabo to widze

fluffowo im sie nalezy - zawsze były odporne na magie
jak heretycy na religie
mają Mr 1 prawie wszędzie ... runsmith im teraz to daje i mają dwa scrolla niszczące czar na +4 a jak ktoś chce mogą mieć 3 i jeszcze jeden zwykły. W sumie ograniczenia Zafa są chyba najlepsze. Możecie płakać nad nowymi dwarfami a ja bym się nie zdziwił jak by np. Kudłaty wygrał teraz mastera....
ja bym to dał za darmo,PiotrB pisze:mają Mr 1 prawie wszędzie ... runsmith im teraz to daje i mają dwa scrolla niszczące czar na +4 a jak ktoś chce mogą mieć 3 i jeszcze jeden zwykły. W sumie ograniczenia Zafa są chyba najlepsze. Możecie płakać nad nowymi dwarfami a ja bym się nie zdziwił jak by np. Kudłaty wygrał teraz mastera....
ale faktycznie nie doczytalem tej zasady, bazuje tylko na army builderze
w wip 3 draftu jest no restrictions i to bym zastosowal
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"