Po dłuższej przerwie wybieram się na tura. Po odkurzeniu figsów wyszło mi coś takiego.
Vampire Lord 530.0 Pts, General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Heavy Armour, Red Fury, Quickblood, The Other Trickster's
Shard, Dragonbane Gem, Charmed Shield, Giant Blade, Summon Creatures of the Night, Barded Nightmare
Vampire 183.0 Pts, Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Heavy Armour, Obsidian Lodestone, Enchanted Shield, Barded Nightmare
Vampire 198.0 Pts, Magic Level 2; Lore of Light; Great Weapon, Forbidden Lore, Book of Arkhan
Vampire 198.0 Pts, Magic Level 2; Lore of Light; Great Weapon, Forbidden Lore, Dispel Scroll
41 Skeleton Warriors @ 240.0 Pts, Light Armour; Shield; Standard; Musician, Skeleton Champion
21 Zombies, 73.0 Pts, Standard; Musician
20 Zombies, 70.0 Pts, Standard; Musician
20 Zombies, 70.0 Pts, Standard; Musician
5 Dire Wolves, Doom Wolf, 50.0 Pts
5 Dire Wolves, Doom Wolf, 50.0 Pts
5 Dire Wolves, Doom Wolf, 50.0 Pts
8 Crypt Horrors, 304.0 Pts
12 Black Knights, 383.0 Pts, Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician, Banner of Swiftness, Hell Knight
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2399.0
Założenie się zmieniło na trochę bardziej naporowe. Herosi raczej wspomagający magią w bezpiecznej odległości od niemile widzianych kombatów.
Wszelkie uwagi mile widziane. Tym bardziej, że nie jestem pewien czy to jest w ogóle zgodne z draftem bo mam problemy ze zrozumieniem wordingu.
VC euro Karabina
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
VC euro Karabina
Ostatnio zmieniony 4 mar 2014, o 10:57 przez 4 karabiny, łącznie zmieniany 1 raz.
po co ci konie pod wampiry jak nie ma BK?
konnica w piechocie/samopas to słaby pomysł, a do hexów chłopaki na koniach nie wejdą.
nie wiem czy jeden mag z lightem jest ok.
shadow fajny...może 2xshadow?
a może spróbój wywalić wampirki-->wsadzić nekrosy i oprzeć się na LoV, masz wtedy więcej pkt. na oddziały.
rozpa z hexami jest moim zdaniem ciekawsza, jednak dopakowałbym je do 8-10 na oddział.
Wampir koniecznie dla mnie z wardem na 4+ i nightshroundem z GW(ale tutaj każdy ma swoje opcje)
konnica w piechocie/samopas to słaby pomysł, a do hexów chłopaki na koniach nie wejdą.
nie wiem czy jeden mag z lightem jest ok.
shadow fajny...może 2xshadow?
a może spróbój wywalić wampirki-->wsadzić nekrosy i oprzeć się na LoV, masz wtedy więcej pkt. na oddziały.
rozpa z hexami jest moim zdaniem ciekawsza, jednak dopakowałbym je do 8-10 na oddział.
Wampir koniecznie dla mnie z wardem na 4+ i nightshroundem z GW(ale tutaj każdy ma swoje opcje)
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Kuce pod wampami no z założenia mają być. Mobilność i przeżywalność ciutkę większa.
Opcja zamiany na nekrosów nie wchodzi w grę bo karabiny muszą być:)
BTW właśnie i shadow i light mi potrzebny. Shadow dobra zerówka no i co tam jeszcze będzie. W lajcie dobre w sumie wszystkie czary no i zerówka jako drugi misajl na jakieś gej party.
Opcja tych koni może warta przemyślenia....
Opcja zamiany na nekrosów nie wchodzi w grę bo karabiny muszą być:)
BTW właśnie i shadow i light mi potrzebny. Shadow dobra zerówka no i co tam jeszcze będzie. W lajcie dobre w sumie wszystkie czary no i zerówka jako drugi misajl na jakieś gej party.
Opcja tych koni może warta przemyślenia....
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
A no własnie już miałem zerknąć do booka. To zmienia postać rzeczy. I zostanie na jakieś zabawki.bez LOS to mają raczej slabą przeżywalność
Co do lorów Bojek nad hevenem myślałem. Ale coś mi się zdaje, że shadow, light i vamp będzie się dobrze kombował.
Do ilu mogę zwiększyć hexy? Maks dwadzieścia w drugiej wersji? Dobrze to rozumiem?
Po przemyśleniach zmieniła mi się koncepcja na bardziej naporową No i za radą Bojka pojawił się 2 wamp z lightem. Powoli się to jakoś składa...